سامانه پیگیری های ویژه دانشگاه آزاد + نحوه ورود


در حال حاضر دانشگاه آزاد برای برقراری ارتباط مستمر با دانشجویان کارمندان و اعضای هیئت علمی سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد را به نشانی peygiri.iau.ac.ir راه اندازی کرده است. افرادی که نیازمند دریافت راهنمایی هستند، می‌توانند با سامانه ارتباط مردمی دانشگاه آزاد تماس بگیرند. بسیاری از افراد نیز در ارتباط با نحوه دسترسی به تلفن رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد سؤال دارند و می‌خواهند بدانند که چطور می‌توانند با کارشناسان در ارتباط باشند.

همه دانشگاه‌ها سامانه‌ای را برای پیشنهادات شکایت و انتقادات دانشجویان مردم و کارمندان طراحی کرده‌اند و می توانند از طریق بازخورد کاربران، کم و کاستی‌های مربوط به مسائل آموزشی‌ را پیگیری کنند. دانشگاه آزاد نیز جهت تعامل با کادر اساتید و همچنین دانشجویان و منابع نیروهای انسانی این سامانه را راه اندازی کرده است.

 اطلاعیه

جهت ورود به سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد به نشانی peygiri.iau.ac.ir کلیک نمایید.

نحوه ورود به سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد

 سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد که به عنوان سامانه ارتباط مردمی دانشگاه آزاد شناخته می‌شود، به آدرس  peygiri.iau.ac.ir است و دو بخش ثبت شکایات/ درخواست و ثبت انتقاد/پیشنهاد را دربردارد. افراد باید در همان ابتدای ورود به سامانه با توجه به درخواستی که دارند، یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنند.

 در صورتی که قبلاً در سامانه ثبت نام خود را انجام نداده‌اید، می‌توانید به بخش ورود به سامانه مراجعه نموده و با ارسال اطلاعات شخصی از جمله کد ملی، شماره موبایل و ایمیل خود مراحل اسم نویسی و ثبت درخواست را انجام دهید.

نظرات مطرح شده از سوی شما در اسرع وقت با ریاست دانشگاه آزاد مطرح می‌شود و برای حل مشکل شما اقدامات لازم انجام خواهد شد. سامانه ثبت درخواست دانشگاه آزاد برای اعتراض و سؤال به نتایج نهایی آزمون‌ها ایجاد شده است. در کنار این سامانه سایت دیگری برای ارائه درخواست‌های الکترونیک دانشگاه آزاد وجود دارد که مخصوص رسیدگی به اعتراض به نتایج آزمون‌ها و بررسی مجدد کارنامه دانشجویان می‌باشد.

آن دسته از افرادی که مایل به اقدام جهت شکایت از طریق تلفن رسیدگی به شکایت دانشگاه آزاد هستند، می‌توانند از طریق سامانه به شماره ‌های ارائه شده دسترسی داشته باشند.

برای ارتباط با سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک بر روی لینک کلیک کنید. 

نحوه ورود به سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد

چگونگی ثبت درخواست در سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد

 افرادی که مایل به ثبت درخواست یا شکایت و اعتراض در سامانه پیگیری ویژه دانشگاه آزاد هستند، باید ابتدا طبق مراحل زیر به سایت  peygiri.iau.ac.ir مراجعه کرده و با توجه به موضوعی که قصد ارائه آن را دارند از بین گزینه‌های موجود درخواست خود را ثبت کنند.

گام اول ثبت درخواست در سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد

 پس از ثبت شکایت یا درخواست صفحه زیر به نمایش می‌دهد و اطلاعات درخواستی باید ثبت شود و در نهایت گزینه ثبت را انتخاب کنید.

گام دوم ثبت درخواست در سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد

اطلاعات درخواست شما را از نظر ارتباط با بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله تحصیلات تکمیلی، حراست و ایثارگر را تعیین می‌کند تا شخصی که مسئول رسیدگی به اعتراض شما می باشد، بداند که در کدام زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهد.

چگونگی ثبت پیشنهاد و انتقاد در سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد

سامانه پیگیری ویژه دانشگاه آزاد دارای دو بخش مجزا برای ثبت شکایت دانشجویان است و یک بخش آن برای بررسی پیشنهادات و انتقاد دانشجویان، کارمندان و اساتید طراحی شده است برای ورود به این بخش ابتدا باید وارد سامانه شده و گزینه دوم یعنی ثبت پیشنهاد و انتقادات را انتخاب کنید.

چگونگی ثبت پیشنهاد و انتقاد در سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد

پس از تکمیل کادرهای مربوطه می‌توانید متن پیشنهاد و انتقادات خود را درج کرده و آن را ارسال کنید. توجه داشته باشید که همه فعالیت‌های آموزشی و درسی مربوط دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار انجام می‌شود. برای اطلاع بیشتر در مورد این سامانه می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

برای ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد کلیک کنید.

تلفن رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد

 برخی از دانشجویان ممکن است که سؤالات متداول مهمی داشته باشند که از طریق ثبت انتقادات و شکایت نمی‌توانند پاسخ خود را دریافت کنند. به این منظور افراد می‌توانند از طریق سامانه پیگیری ویژه دانشگاه آزاد به آدرس  peygiri.iau.ac.ir و ثبت کد ملی و رمز عبور خود وارد پورتال کاربری خود شوند.

 پس از ورود به سامانه می‌توانند به تلفن رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد دسترسی داشته باشند. چنانچه افراد نتوانند از طریق تماس تلفنی با کارشناسان در ارتباط باشند، می‌توانند به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کرده و مشکلات مربوط به سامانه را پیگیری کنند.

تلفن رسیدگی به شکایت دانشگاه آزاد

جدیدترین اخبار پیرامون دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد رتبه اول 13 زمینه علمی کشور را کسب کرد

مطابق با گزارش رتبه‌ بندی بهترین دانشگاه‌های جهان (یو اس نیوز) در سال 2023، دانشگاه آزاد اسلامی در میان 52 موسسه داخلی و 2000 موسسه جهانی (از میان 95 کشور در کل جهان) که گزارش آن از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران منتشر شده است، واجد شرایط رتبه‌ های قابل توجه هم در شاخص‌ های 13‌ گانه این رتبه‌بندی و هم در زمینه‌های علمی مختلف شده است.

برپایی 76 نشست علمی تخصصی دانشگاه آزاد

علیرضا ایرانبخش از برگزاری 76 نشست علمی در دانشگاه آزاد خبر داد. مدیرکل امور پژوهشی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اعلام کرد: چهار محور اساسی سلامت، امنیت غذایی، هوش مصنوعی و ساختمان تعیین شده است که دانشگاه آزاد به‌ عنوان بخش موثری از آموزش عالی ماموریت دارد نخبگان و متخصصان را بر روی این موضوعات که در اولویت‌های راهبردی کشور هستند، متمرکز سازد.

برای ارتباط با پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد وارد لینک شوید.

خلاصه مطالب

در این مقاله در ارتباط با سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد و نحوه ورود به آن اطلاعاتی را ارائه کردیم. سامانه ارتباط مردمی دانشگاه آزاد به آدرس  peygiri.iau.ac.ir می‌باشد و افراد از طریق ورود به پرتال شخصی خود و ثبت کد ملی و رمز عبور می‌توانند در دو بخش ثبت درخواست‌ها و شکایات و ثبت پیشنهاد و انتقادات سؤالات خود را با کارشناسان این سامانه در میان بگذارند.

آن دسته از افرادی که مایل به پیگیری تلفنی هستند، می‌توانند از طریق تلفن رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد ابهامات خود را با رئیس دانشگاه آزاد و کارشناسان این سامانه در میان بگذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مطالب این مقاله می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل در تماس باشید. کارشناسان ما در سریعترین زمان پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

 

 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

نشانی سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد چیست؟

آدرس سامانه پیگیری ویژه دانشگاه آزاد به آدرس peygiri.iau.ac.ir می‌باشد.

سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

این سامانه دو بخش مجزا یک ثبت شکایت و درخواست و دیگری ثبت انتقاد و پیشنهاد تشکیل شده است.

نحوه ثبت درخواست شکایت در سامانه پیگیری‌ های ویژه دانشگاه آزاد چگونه است؟

 در متن مقاله به طور کامل در ارتباط با ثبت در شکایت در این سامانه اشاره کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا