سایت جابجایی سرباز نیروی انتظامی + راهنما انتقال فوری


سایت جا به جایی سرباز نیروی انتظامی
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

نحوه وارد شدن و ثبت درخواست در سایت جابجایی سرباز نیروی انتظامی مشخص شده است. اگر بعد از تقسیم شدن در دوره سربازی اگر محلی که برای شما انتخاب شده است، راضی نیستید و یا فکر می کنید می توانید در مسافت نزدیک تری از محل زندگی خود باشید، این امکان وجود دارد که با استفاده از سایت جا به جایی سرباز نیروی انتظامی اقدام کنید. در این سامانه مشمولان این امکان را دارند برای درخواست جا به جایی اقدام کرده و با افراد دیگری که هم هدف با آن ها هستند، جا به جا شوند. البته قبل از جابه حایی این موضوع باید به تایید فرمانده پادگان و فرمانده نیروی انسانی نیز رسیده باشد.

توجه داشته باشید که برای گرفتن جا به جایی نیاز است مراحل مهمی را پشت سر بگذارید و حتی اگر مراحل اداری را به درستی طی کنید، برای جلب رضایت مسئولان پادگان نیز باید تلاش بسیاری نمایید. تمامی این موارد نیازمند آشنایی دقیق با نحوه انجام فعالیت های مربوطه می باشد و همچنین نیاز است که بدانید چطور نظر موافق بالادستی را جلب نمایید. برای آشنایی بیشتر با این موارد می توانید با شماره تماس 9099075307 تماس بگیرید.

 

آشنایی با سایت جابجایی سرباز نیروی انتظامی

در سایت جابجایی سرباز نیروی انتظامی فضای مجازی ایجاد شده تا افراد بتوانند سرباز جایگزین خود را یافته و همچنین امکان پیدا کردن سربازانی که تمایل به انتقال و جابجایی محل اعزام به خدمت سربازی را دارند، داشته باشند. برای ثبت و پیگیری درخوست انتقالی سربازی نیروی انتظامی دو روش وجود دارد که در ادامه این روش ها را بررسی خواهیم کرد.

یکی از روش های اعلام درخواست جابجایی سرباز اعزام به خدمت، یافتن و معرفی سربازی است که تمایل به جابجایی محل خدمتش با شما را خواهد داشت. اگر دو سرباز با یکدیگر توافق کنند، می توانند به جای یک دیگر رفته و با هم جا به جا شوند. البته بعد از تایید فرمانده پادگان و فرمانده نیروی انسانی استان محل خدمت این امر میسر خواهد شد.

در واقع شما بعد از ورود به سایت جابجایی سرباز نیروی انتظامی می توانید درخواست خود را مبنی بر تمایل به انتقالی محل خدمت سربازی ثبت نمایید. به علاوه در صورت نیاز برای  ثبت درخواست انتقال و جابجایی سرباز نیروی انتظامی به ارگان مربوطه می توانید با مرکز مشاوره ما تماس بگیرید.

برای خرید خدمت سربازی به این لینک سر بزنید.

 

تعیین محل خدمت سربازی

 

نحوه تعیین محل خدمت سربازی

اینکه هرفردی در چه محلی مشغول به خدمت شود، قانون خاصی ندارد. برخی در مکان های نزدیک به محل زندگی شان و برخی دیگر در مکان های دورتر مشغول به خدمت خواهند شد. در واقع لازم است بدانید که سازمان نظام وظیفه در تعیین محل خدمت سربازی تصمیم گیرنده نمی باشد و بعد از اتمام دوره آموزشی خدمت سربازی تعیین محل خدمت سربازی برعهده ستاد کل نیروهای مسلح و ارگان های نظامی خواهد بود.

 

خدمت سربازی در شهر محل سکونت

همیشه در ابتدا برای تعیین محل خدمت سربازان، محل سکونت شان در نظر گرفته خواهد شد. محل سکونت سربازها نیز در حداکثر فاصله 300 کیلومتری در نظر گرفته می شود. البته در بعضی شرایط افراد به مناطق دورتر اعزام خواهند شد. دلایلی نظیر کمبود نیروی سرباز، منجر به انتخاب مناطق دورتر برای اعزام سربازها خواهد شد.

برای اعزام به شهر محل سکونت خود باید شامل افرادی باشید که شرایط زی را دارند:

  • اعزام همزمان دو برادر به خدمت سربازی.
  • افرادی که پدر نظامی دارند.
  • افرادی که تنها پسر خانواده هستند.
  • افرادی که در خانواده های تحت پوشش بهزیستی یا کمیته امداد امام خمینی ره هستند.

 

نحوه درخواست انتقالی و جابجایی سرباز

برای ثبت درخواست انتقالی و جابجایی سرباز می توانید از دو روش زیر استفاده نمایید:

روش اول انتقالی سرباز: این روش برای افرادی استفاده می شود که در مسافت دور از محل سکونت خود اعزام شده اند. به همین دلیل می توانند با ثبت درخواست انتقالی، به مسافتی نزدیک تر به محل زندگی خود انتقال یابند.

روش دوم انتقالی سرباز:  در این روش پیگیری جابجایی با سرباز دیگر روش قابل اجرا برای انتقال محل خدمت سربازی می باشد. مراحل درخواست انتقالی و جابجایی سرباز شامل موارد زیر می شود:

  • ابتدا باید درخواست خود را  به نیروی انسانی یگان محل خدمت اعلام نمایید.
  • در مرحله بعدی نیاز است یک سرباز مشمول اعزام به خدمت که مایل به جابجایی محل خدمت با شما می باشد، پیدا کنید.
  • در مرحله بعدی معرفی سربازی که قراراست با شما جا به جا شود به یگان محل خدمت شما مشخص شده و معرفی خواهد شد.
  • سپس با بررسی یگان محل خدمت، عملیات جا به جایی آغاز خواهد شد.
  • بررسی درجه و مدرک تحصیلی دو سرباز آماده جابجایی نیز انجام می شود. (هر دو سرباز باید دارای یک مدرگ تحصیلی از نظر مقطع باشند).

شرایط جا به جایی سرباز

 

موارد استثنا در تعیین محل خدمت سربازی

برای خدمت کردن در شهر محل زندگی خودتان باید شرایط زیر را دارا باشید:

  • افرادی که پدر نظامی دارند.
  • افرادی که متاهل می باشند.
  • افرادی که علاوه بر خودشان دو برادر دیگر نیز دارند که به خدمت اعزام شده است.
  • افرادی که تک فرزند پسر هستند.
  • افرادی  در خانواده های تحت پوشش بهزیستی یا کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی می شوند.

 

برای اینکه از استعلام کسری خدمت سربازی بیشتر بدانید،کلیک کنید.

 

قوانین جابجایی سرباز

جابجایی سرباز به فرآیندی گفته می‌شود که در آن سرباز در حال خدمت در یک ارگان نظامی درخواست انتقال به شهری دیگر را ثبت می کند. برای این موضوع  فقط لازم است  بتوانید یک نفر را به عنوان جایگزین پیدا کنید تا بتواند فرآیند جابجایی را شروع نمایید. در این رابطه لازم است یک سری نکات را بدانید که مربوط به جا به جایی ها میان ارگان های نظامی انجام می شود.یعنی در تمامی ارگان های نظامی که شامل سپاه، ارتش و ناجا و… می شود امکان جا به جایی وجود خواهد داشت.

البته توجه داشته باشید که نیروی محل خدمت سرباز است در یک ارگان باید خود را با سربازی از همان ارگان جا به جا کنند. به طور مثال اگر فردی در نیروی زمینی ارتش (نزاجا) خدمت می‌کند لازم است یک سرباز دیگر که در نزاجا خدمت می‌کند را پیدا کرده و شهر وپادگان محل خدمت خود را با وی عوض نماید. این مرحله نیز دارای فرایندهای اداری نسبتا طولانی است اما با توجه به مزیت‌های بسیار آن همواره مشتریان پروپاقرص خود را دارد. مورد بعدی که بسیار مهم است یکسان بودن درجه دو سرباز داوطلب می باشد.

 

 

جابجایی چه مدت به طول می‌انجامد؟

به صورت کلی فرایند جا به جایی کمی طولانی است، زیرا در ابتدا باید به نیروی انسانی یگان محل خدمت خود درخواست را ارائه دهید، پس از آن سخت ترین مرحله کار پیدا کردن سربازی در یگان خدمتی خودتان می باشد که می‌خواهد به شهر فعلی شما انتقال یابد به عنوان مثال اگر در نیروی دریایی ارتش سیرجان خدمت می‌کنید و قصدتان رفتن به نیروی دریایی رشت است باید سربازی هم درجه و هم مدرک با خود در رشت بیابید که او هم می خواهد به سیرجان جا به جا شود.

به علاوه همه این موارد باید به تایید فرمانده پادگان و فرمانده نیروی انسانی استان محل خدمت تان برسد.

این مرحله در سپاه و وزارت دفاع به سرعت انجام خواهد شد؛ اما در ارتش ممکن است کمی بیشتر زمان ببرد. پس از این مرحله و گرفتن امضای دو فرمانده، جابه جایی آغاز می شود و به طور میانگین دو الی سه ماه زمان نیاز خواهد داشت. اگر دو سرباز را یکدیگر را پیدا کرده باشند تا سقف یکماه می‌توان فرآیند جابجایی سرباز را انجام داد.

 

اطلاعیه

توجه داشته باشید که فرآیند جابجایی سرباز با انتقالی متفاوت است در بحث انتقالی سرباز پس از سپری کردن دوره آموزشی بایستی شش ماه از خدمت خود را گذرانده باشد تا پس از آن درخواست انتقالی خود را ثبت نماید و وارد مرحله پایش سرزمینی شود تا در صورت امکان به استان محل سکونت (نه لزوما شهر محل سکونت) منتقل شود.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی نحوه جابه جایی سربازها بپردازیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید با اطلاع از قوانین مربوطه در این حوزه فعالیت خود را به درستی انجام دهید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص جا به جایی داشتید، می توانید با کارشناسان در تماس باشید تا اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

برای دانلود pdf مطلب کلیک کنید.

 

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

آیا تمامی سربازها می توانند شرایط خدمت در محل زندگی را داشته باشند؟

خیر برای این موضوع شرایط خاصی وجود دارد که همه سربازها ندارد.

آیا امکان جا به جایی به شهر محل سکونت برای سربازی وجود دارد؟

بله می توانید با یک سرباز حا به جا شوید.

آیا انتقالی و جا به جایی سرباز دو مفهوم یکسان هستند؟

خیر این دو مفهوم یکسان نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا