سهمیه‌ های آزمون استخدامی بانک ملت 1403 + ایثارگران و شهدا


سهمیه‌ های آزمون استخدامی بانک ملت در سال 1403 اعلام شد. باتوجه به شنیده‌ها و اطلاعیه جدید، بانک ملت برای ایثارگران و فرزندان شاهد سهمیه‌هایی در نظر گرفته است. فرزندان شهدا و ایثارگران واجد شرایط می‌توانند از طریق سامانه برگزاری آزمون بانک ملت به نشانی bankmellat.ir مراحل نام نویسی را انجام دهند.

افرادی که متقاضی دریافت سهمیه های استخدامی بانک ملت از جمله سهمیه 25 درصد ایثارگری هستند، فقط می‌توانند شغل محل‌هایی که در پیوست سهمیه استخدام ایثارگران بانک ملت آمده است را انتخاب و در آزمون حضور یابند. در غیر این صورت باید مانند افراد عادی در آزمون شرکت کنند. جهت کسب اطلاعات لازم در ارتباط با سهمیه فرزندان شاهد استخدام بانک ملت می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاوران خبره آکادمی ایران تحصیل در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

برای ورود به سامانه آزمون استخدامی بانک ملت bankmellat.ir کلیک کنید.

اطلاعیه سهمیه ‌های آزمون استخدامی بانک ملت 1403

◀ مدیر کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران فراخوان استخدام بانک ملت را طی نامه‌ای به مدیران کل این نهاد در استان‌ها اعلام کرد. وی در ارتباط با سهمیه‌ های آزمون استخدامی بانک ملت گفت که بخش مربوط برای تفکیک شغل محل‌های اختصاصی سهمیه ایثارگران بانک ملت (25 درصدی) همچنین ثبت‌ مشخصات ایثارگری متقاضیان در سامانه از طرف بانک پیش‌بینی نکرده‌اند. پس ایثارگران هم باید مانند بقیه افراد در سایت ثبت‌نام و در آزمون شرکت کرده و پیش از نام نویسی از تجربیات قبول شدگان آزمون بانک ملت آگاه شوند.

◀ سردار حسن زاده افزود: حسب اعلام بانک، ایثارگرانی که متقاضی سهمیه 25 درصد هستند، باید صرفا شغل محل‌هایی که در فایل پیوست اعلام شده‌اند را انتخاب کنند. اگر تمایل به انتخاب سایر شغل محل‌ها داشته باشند، باید با داوطلبان آزاد رقابت و امتیاز مورد نیاز را کسب نمایند.

◀ ضمن اینکه متقاضیان باید شرایط درج شده برای ثبت‌ نام و شرکت آزمون را به‌ دقت مطالعه کنند. سپس در صورتی‌ که شرایط مورد نظر را داشتند برای شرکت در آزمون آماده شوند. متقاضیان عزیز در صورت داشتن هرگونه سوال در اینباره می‌توانند با مشاورین ما در ایران تحصیل با شماره تلفن ثابت 9099075307 تماس بگیرند.

اطلاعیه سهمیه ‌های آزمون استخدامی بانک ملت

تفکیک سهمیه‌ های آزمون استخدامی بانک ملت 1403

آقای حسن‌زاده با ذکر نحوه و فرایند برگزاری این آزمون خاطر نشان کرد: بانک به شیوه‌ای ایثارگران ثبت‌ نام شده متقاضی سهمیه‌ های آزمون استخدامی بانک ملت را از غیر ایثارگران تفکیک می‌کند. یعنی به این ترتیب افرادی که می‌توانند از سهمیه استفاده نمایند از سایر افراد تفکیک شده و می‌توانند از مزایای آزمون بهره‌مند شوند.

بعد از برگزاری آزمون، مسئولین بانک نسبت به تأیید یا رد ایثارگران واجد شرایط بهره‌مندی از سهمیه‌ های استخدامی بانک ملت بایستی باتوجه به شرایط و ضوابط بررسی‌های لازم را انجام دهند.

بنابراین پس از اتمام آزمون، اطلاعات مورد نیاز در اختیار بانک قرار داده می‌‎شود. همچنین مسئولیت رعایت‌ کردن ضوابط مربوط به سهمیه فرزندان شاهد استخدام بانک ملت به عهده خود کارکنان بانک است. یعنی بانک پاسخگوی مشکلات و قوانین و ضوابط متقاضیان می‌باشد.

تاثیر سهمیه ایثارگری در آزمون استخدامی بانک ملت 1403

تاثیر سهمیه‌ های آزمون استخدامی بانک ملت که سهمیه ایثارگری محسوب می‌شود، از اهمیت به سزایی برخوردار است. بانک ملت، افرادی که در خدمت وظایف ایثارگرانه و جانفشانی به کشور خدمت کرده‌اند را از طریق شرکت در آزمون استخدامی برای انتخاب و جذب کارمندان خود مشمول می‌نماید.

باتوجه به رقابت فراوان در این آزمون، افراد مشمول سهمیه ایثارگری باید با مطالعه منابع آزمون استخدامی بانک ملت آمادگی کامل در این آزمون حضور یابند.

نمره کسب شده در آزمون که به میزان دو برابر ظرفیت است، نقش مهمی در انتخاب افراد برای مصاحبه استخدامی دارد و می‌تواند به عنوان یک معیار مهم برای انتخاب نهایی افراد در نظر گرفته شود.

از این رو، افراد مشمول سهمیه ایثارگری با استفاده از سهمیه های اعلام شده توسط این بانک نسبت به سایر رقبا شانس بیشتری جهت موفقیت در این آزمون دارند.

تاثیر سهمیه ایثارگری در آزمون استخدامی بانک ملت

واجدین شرایط سهمیه ایثارگری در آزمون استخدامی بانک ملت 1403

در این بخش قصد داریم به افرادی که مشمول استفاده از سهمیه‌ های آزمون استخدامی بانک ملت شامل گروه‌های مختلفی هستند، بپردازیم. به این ترتیب در ادامه به این گروه و درصد سهمیه آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

◀ ایثارگران سهمیه 25%: این گروه شامل جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، خواهر و برادر شهید، و در پایان همسر و فرزندان آزادگان با مدت حداقل یک سال اسارت است.

◀ ایثارگران سهمیه 5 درصد: این گروه شامل فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد، رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها، و همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها است.

◀ برای تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌ها، داوطلبان باید به معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیروهای مسلح، معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران، و معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین مراجعه کنند.

◀ این اقدامات به منظور تایید صحت و مدت زمان حضور در جبهه‌ها صورت می‌پذیرد و پس از تایید، افراد مشمول سهمیه ایثارگری در آزمون استخدامی بانک ملت محسوب می‌شوند.

شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری در  آزمون استخدامی بانک ملت

استفاده از سهمیه ایثارگری در آزمون استخدام بانک از جمله آزمون استخدامی بانک ملت با رعایت شرایط و ضوابط خاصی امکان پذیر است. افرادی که تمایل به استفاده از سهمیه 25 درصد ایثارگران را دارند، باید با رعایت مقررات جاری و هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، ثبت نام خود را انجام دهند.

باتوجه به اعلام بانک ملت، سهمیه‌ های آزمون استخدامی بانک ملت برای افراد مشمول سهمیه 25 درصدی تعیین شده و از دیگر سهمیه‌ها جدا شده است. باید در نظر داشته باشید که این سهمیه تنها برای افراد مشمول ایثارگری تعیین شده و در صورت عدم تکمیل، به فرد دیگری اختصاص نیافته و حق باقی مانده محفوظ خواهد ماند.

یکی از شرایط استفاده از سهمیه استخدام ایثارگران بانک ملت، ثبت وضعیت شغلی در سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران یا سیستم سجایا است. افراد باید وضعیت بیکاری خود را در این سیستم ثبت کرده و در صورت لزوم، آن را اصلاح کنند تا از سهمیه ایثارگری بهره‌مند شوند. در برخی موارد، داوطلبان برای استفاده از این سهمیه باید به بهبود وضعیت شغلی خود اقدام کنند.

در نهایت، کسب حد نصاب آزمون استخدامی بانک ملت برای افراد مشمول سهمیه 5 درصدی ایثارگران الزامی نیست، اما این امکان برای آن‌ها فراهم شده است تا از این سهمیه استفاده کنند. داوطلبان آزمون استخدامی بانک ملت برای دریافت اطلاعات مهم درباره سهمیه‌ها بهتر است با مشاورین ما در ایران تحصیل تماس حاصل نمایند.

شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری در  آزمون استخدامی بانک ملت

خلاصه مقاله سهمیه‌ های آزمون استخدامی بانک ملت

سهمیه‌ های آزمون استخدامی بانک ملت برای افراد متقاضی غیر ایثارگر تفکیک شده است. بعد از برگزاری آزمون، داوطلبان می‌توانند نسبت به اعتراض به رد سهمیه استخدام ایثارگران بانک ملت در سامانه bankmellat.ir اقدام کنند. ایثارگرانی که متقاضی استفاده سهمیه 25 درصد هستند، باید فقط از بین شغل محل‌هایی که در فایل پیوست قید شده یکی را انتخاب نمایند.

بنابراین گفتنی است کسانی که می‌خواهند جدا از رشته محل‌هایی که در لیست سهمیه‌دارها ذکر شده، رشته دیگری را انتخاب کنند، مشمول استفاده از سهمیه های آزمون استخدام بانک ملت نمی‌شوند. چنانچه شما داوطلبان گرامی در ارتباط با سهمیه فرزندان شاهد استخدام بانک ملت نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در ایران تحصیل، با شماره 9099075307 در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید

مسئول سهمیه‌ های آزمون استخدامی بانک ملت به عهده چه کسی است؟

مسئولیت رعایت ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه به عهده خود بانک ملت گذاشته شده است.

اگر متقاضیان سهمیه کد رشته‌های فایل پیوست را انتخاب نکنند، چه میشود؟

اگر متقاضیان استفاده از سهمیه‌ های آزمون استخدامی بانک ملت از شغل محل‌های پیوست شده استفاده نکنند، مشمول استفاده از سهمیه نمی‌شوند.

مشمولین سهمیه های آزمون بانک ملت می‌توانند هر شغل محلی را انتخاب کنند؟

طبق اعلام بانک، ایثارگرانی که متقاضی استفاده از سهمیه 25 درصد هستند، باید صرفا شغل محل‌های که در فایل پیوست ذکر شده‌ است را انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا