سوالات آزمون نهاد 1402 + جداب و پاسخنامه تمامی دروس


سامانه نهاد که همان سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان است، با هدف ارائه خدمات آموزشی به صورت غیر حضوری به همه دانشجویان دانشگاه آزاد، سراسری و فرهنگیان در زمینه‌های مختلف دروس مهارتی، معارف، سیاسی فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده است. از این رو آشنایی با سوالات آزمون نهاد 1402 و در اختیار داشتن جواب آزمون نهاد بسیار می‌تواند مفید باشد.

سامانه نهاد به نشانی ecnahad.ir در سال 1393 راه اندازی شد و زمینه شرکت در دوره‌های آموزشی رایگان و غیر رایگان را برای داوطلبان فراهم کرد. افرادی که در آزمون نهاد شرکت می‌کنند، بهتر است که با پاسخ سوالات آزمون نهاد آشنایی داشته باشند و بتوانند به جواب سوالات آزمون نهاد به راحتی دسترسی پیدا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاوران ما در مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید.

آشنایی با سایت آزمون نهاد

👈سایت آزمون نهاد برای دانشجویان دانشگاه سراسری، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی طراحی شده است. همه دانشجویانی که در ترم‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند، باید برخی از واحدهای درسی خود را از این سامانه دریافت کنند. این درس‌ها شامل دروس معارف اسلامی، انقلاب، قرآن و وصایای امام و .. است که به عنوان دروس پیش نیاز ارائه می‌شوند.

👈سایت آزمون نهاد از سال ۹۳ برای آموزش مجازی دانشگاه‌های شبانه روزی ایجاد شده است، به گونه‌ای که همه دانشجویان با ورود به این سامانه این امکان را داشتند که در آزمون‌ها شرکت کنند. اما با گسترش ویروس کرونا تمام دانشجویان دانشگاه‌های مختلف می‌توانند همه منابع درسی و غیر درسی خود را در حوزه معارف اسلامی، مهارتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دریافت کنند.

آشنایی با سایت آزمون نهاد

برای اینکه بدانید آزمون نهاد چیست؟ وارد لینک مربوطه شوید.

ضرورت اطلاع از نمونه سوالات آزمون نهاد

👈افرادی که در سامانه آزمون نهاد به آدرس ecnahad.ir منابع درس‌های معارف، سیاسی، فرهنگی، مهارتی و عقیدتی را دریافت می‌کنند، پس از گذراندن دوره آموزشی خود از جمله دوره‌هایی که در دانشگاه فنی حرفه‌ای دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، در پایان دوره باید در آزمون سایت نهاد شرکت کنند و در صورت کسب نمره حد نصاب گواهینامه پایان دوره را دریافت نمایند.

👈افرادی که نمره لازم برای قبولی در این دوره را کسب نکرده‌اند، این امکان را دارند که در آزمون مجدداً حضور یابند. اما افرادی که با سوالات آزمون سایت نهاد آشنایی داشته و جواب آزمون نهاد در هر درس را مرور کرده باشند، شانس قبولی بیشتری در این آزمون دارند و راحت‌تر می‌توانند قبول شوند.

👈بنابراین بسیار ضروری است که افراد قبل از هر چیز با سوالات آزمون نهاد آشنا باشند و بدانند که بیشتر سوالات از کدام منابع و از کدام بخش مطرح می‌شود. از سوی دیگر داشتن پاسخ سوالات آزمون نهاد باعث می‌شود که افراد بتوانند نقاط ضعف و قوت خود را به راحتی پیدا کنند و تا روزی که در امتحان شرکت می‌کنند، برنامه مطالعاتی منظمی را برای خود طراحی کنند.

"ضرورت

جهت ورود به سامانه آموزش مجازی بر روی لینک کلیک کنید.

دانلود نمونه سوالات آزمون نهاد

👈سایت آزمون نهاد برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان به نشانی ecnahad.ir راه اندازی شده است و دانشجویان می‌توانند با ورود به این سامانه از خدمات غیرحضوری آموزش استفاده کنند و در صورت عدم امکان برای حضور در کلاس‌های حضوری به صورت اینترنتی آموزش‌های لازم را دریافت نمایند.

👈دوره‌های آموزشی متعددی در حوزه علوم سیاسی، اجتماعی و معارف در سامانه نهاد ارائه می‌شود و همه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، آزاد و سراسری می‌توانند به این سامانه دسترسی داشته باشند. دسترسی به سوالات آزمون نهاد و جواب آزمون نهاد باعث می‌شود که شانس قبولی افرادی که در این آزمون شرکت می‌کنند افزایش یابد.

👈از آنجا که پرسش هایی آزمون نهاد در دروس مختلف از جمله معرف اسلامی، عقیدتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مطرح می شوند، بسیار اهمیت دارد که لیست پاسخ سوالات آزمون نهاد را در اختیار داشته باشید. برای دسترسی به نمونه سوالات آزمون نهاد 1402 باید با پشتیبانی این سامانه در ارتباط باشید یا از طریق سایت هایی که سوال ها را در مبالغ مختلف می فروشند، پرسش ها و جواب آزمون نهاد را دریافت کنید.

👈برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با همکاران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

"دانلود

برای کسب اطلاع از سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ وارد لینک شوید.

خلاصه مطالب

سامانه آزمون نهاد یکی از سایت‌های خدمات آموزش مجازی است که به صورت شبانه روزی دسترسی آسان به منابع درسی و غیر درسی را فراهم کرده است. این سامانه که در سال ۹۳ به طور رسمی راه اندازی شد، باعث ارتقای سطح کیفی فرایند آموزش در کشور شده است. افرادی که در آزمون‌های نهاد شرکت می‌کنند، لازم است که با نمونه سوالات آزمون نهاد که معمولاً در زمینه دروس معارف، مهارتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از سوی اساتید برتر ارائه می‌شوند، آشنایی داشته باشند. دسترسی به جواب آزمون نهاد باعث می‌شود که افراد راحت‌تر بتوانند خود را برای روز امتحان آماده کنند و به مطالعه منابعی بپردازند که مهمترین منابع این آزمون می‌باشد.

در این مقاله سعی کردیم نمونه سوالات و پاسخ سوالات آزمون نهاد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در صورت نیاز به دریافت مشاوره تحصیلی در زمینه آزمون نهاد و نمونه سوالات این آزمون می‌توانید با مشاوران خبره و برجسته ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما را در این مسیر یاری کنند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

سایت آزمون نهاد با چه هدفی راه اندازی شده است؟

این سامانه با هدف ارائه خدمات آموزشی به صورت شبانه روزی دسترسی آسان به منابع درسی و غیر درسی را فراهم کرده است.

آدرس سایت آزمون‌های نهاد چیست؟

افراد برای شرکت در آزمون‌های سامانه نهاد باید به آدرس ecnahad.ir مراجعه کنند.

چگونه می‌توان به نمونه سؤالات آزمون نهاد و پاسخ آنها دسترسی داشت؟

در متن مقاله برخی از نمونه سؤالات این آزمون همراه با پاسخنامه ارائه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا