شرایط استخدام بانک ملی 1402 + شرایط و سهمیه ها


ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1402 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی بانک ملی و همین طور استخدام قراردادی بانک ملی اقدامات لازم را برای ثبت نام در زمان استخدام بانک ملی انجام دهند. توجه کنید که ثبت نام برای استخدام بانک ملی از طریق سایت استخدام بانک ملی انجام می‌شود.

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان، نحوه و همین طور شرایط لازم برای به کارگیری نیرو در این بانک و ثبت نام در سامانه استخدام بسیار مهم است، در نتیجه کسب راهنمایی از مشاوری آگاه می‌تواند در این رابطه واقعاً کمک کننده باشد. با تماس با کارشناسان استخدامی ما از طریق شماره 9099075307 می‌توانید از نحوه برگزاری آزمون و جذب در بانک ملی مطلع شده و شانس استخدام خود را از سایر رقبا بالاتر ببرید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی

موضوع بسیار مهمی که هر یک از داوطلبان متقاضی پذیرش در این ارگان در زمان ثبت نام در سامانه استخدام بانک ملی باید به آن توجه لازم را مبذول دارند، در رابطه با مدت زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام است. در حال حاضر تاریخ ثابت و دقیقی برای ثبت نام در آزمون استخدامی این بانک وجود ندارد. در واقع، زمانی که این ارگان نیاز به جذب و پذیرش نیرو برای استخدام قراردادی و یا استخدام پیمانی داشته باشد، خود اقدام به انتشار اطلاعیه‌ای در این رابطه می‌کند.

به محض انتشار اطلاعیه‌ای مبنی بر شروع ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی در هر یک از شعب سراسر کشور، از طریق همین صفحه به اطلاع همراهان گرامی می‌رسانیم.

راهنمای تلفنی 24 ساعته

 

🔷 برای دانلود بهترین منابع آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی روی لینک رنگی رنگ کلیک کنید. 🔷

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی

شرایط استخدام بانک ملی

استخدام در این بانک و ثبت نام در آزمون استخدامی مستلزم دارا بودن تمامی شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش نیرو در بانک ملی است. در واقع، در صورت عدم وجود شرایط لازم برای استخدام قراردادی و یا پیمانی بانک ملی، نمی‌توان اقدامی برای ثبت نام در سامانه در این مرکز دولتی انجام داد.

دقت داشته باشید که شرایط استخدام بانک ملی معمولاً در دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی دسته بندی می‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

البته فراموش نکنید که این شرایط ذکر شده در ادامه این نوشته طبق آخرین اطلاعیه استخدام در این بانک نوشته شده و در صورت استخدام جدید در این بانک، احتمال تغییر شرایط وجود دارد.

برای اطلاع از رشته های مورد نیاز استخدامی بانک ها روی لینک کلیک کنید.

شرایط اختصاصی جذب در بانک ملی

📌 از جمله مهم‌ترین شرایط اختصاصی اعلام شده برای استخدام بانک ملی می‌توان به تطابق مدرک دانشگاهی با پست اعلام شده برای جذب نیرو اشاره کرد که در نوع خود بسیار مهم است.

📌 مورد مهم دیگر این است که در صورت استخدام در پست در نظر گرفته شده به هیچ وجه نمی‌توانید برای تغییر آن اقدام کنید.

📌 اگر می‌خواهید به عنوان یک نگهبان بانک مشغول به خدمت شوید نباید قد شما کمتر از یک متر و هفتاد سانتی متر باشد.

📌 از دیگر شرایط استخدام بانک ملی می‌توان به داشتن تعهد خدمت در محل تعیین شده برای اشتغال و همین‌طور دارا بودن سلامت کامل روحی و جسمی را برشمرد.

📌 البته از این موضوع بسیار مهم نیز غافل نشوید که به هیچ وجه نباید معدل آخرین مدرک تحصیلی شما حال چه کارشناسی، چه ارشد و چه دکتری کمتر از چهارده باشد.

📌 اگر به عنوان یک آقا قصد ثبت نام آزمون استخدام بانک ملی را دارید، داشتن کارت معافیت و یا کارت پایان خدمت نیز برای شما الزامی است.

🔗 برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی روی لینک رنگی کلیک کنید. 🔗

شرایط عمومی جذب در بانک ملی

شرایط عمومی در نظر گرفته شده برای استخدام در این بانک شامل موارد بسیار مهمی می‌شوند که قبل از اقدام برای ثبت نام باید به آن توجه لازم را مبذول دارید. از بین شرایط استخدام در این بانک معتبر می‌توان به باور به دین اسلام، عدم دشمنی و معاندت با نظام جمهوری اسلامی و نداشتن پرونده در دستگاه قضایی اشاره کرد.

البته در این میان شرایط سنی لازم برای استخدام بانک ملی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند و الزاماً‌ باید در زمان ثبت نام از آن‌ها اطلاع حاصل کنید.

به طور مثال، اگر با داشتن مدرک فوق دیپلم قصد ثبت نام دارید دقت کنید که سنتان نباید کمتر از سی سال تمام باشد.

یا این که اگر مدرک فوق لیسانس در یکی از پست‌های درخواستی را دارید نهایتاً باید در چهل سالگی باشید.

شرایط عمومی جذب در بانک ملی

نحوه ثبت نام برای جذب در بانک ملی

در رابطه با چگونگی ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی باید عرض کنیم که این امر برای داوطلبان به دو صورت انجام می‌گیرد که در ادامه توضیحات لازم را در رابطه با این دو روش عرض می‌کنیم.

ثبت نام آزمون استخدامی در سایت بانک ملی

یک از روش‌های ثبت نام جهت استخدام نیرو در بانک ملی، ثبت نام در سایت استخدام این بانک است. بعد از آن که زمان استخدام بانک ملی مشخص شد شما باید به سایتی به نشانی www.bmi.ir مراجعه کنید و اقدامات لازم را انجام دهید.

مورد مهم و قابل ذکر در رابطه با ثبت نام برای پذیرش جهت استخدام قراردادی بانک ملی و یا استخدام پیمانی این است که براساس تصمیم این ارگان معتبر جذب نیرو از طریق سایت استخدام به یکی از دو صورت کاملاً متفاوت می‌تواند انجام شود.

به عبارت دیگر، این بانک می‌تواند به افراد اعلام کند که تنها برای تکمیل فرم‌های مندرج در سایت این بانک و ارسال مدارک لازم اقدام کنند تا در انتها نتیجه پذیرش از طریق بررسی همین موارد و در ادامه مصاحبه حضوری خدمتشان اعلام شود.

اما در روش دیگر بنا به صلاحدید مسئولین این بانک آزمونی هم برای گزینش داوطلبان و جهت جذب نیروی کارکشته و ماهر برگزار می‌شود تا در صورت تأیید به مرحله بعدی یعنی مصاحبه شغلی وارد شده و در صورت داشتن صلاحیت‌های لازم برای کار در این بانک به کار گرفته شوند.

ثبت نام آزمون استخدامی در سایت بانک ملی

ثبت نام آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور

در روش دیگر شما می‌توانید برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدامات لازم را انجام داده و مراحل لازم را برای ثبت درخواست استخدام خود طی کنید.

البته قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام از موارد بسیار مهمی همچون زمان، نحوه و البته شرایط لازم برای ثبت نام مطلع شوید. لذا با توجه به این که مدت زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی بعد از مشخص شدن آن بسیار محدود است. لذا شما قبل از مشخص شدن زمان استخدام بانک ملی در این مورد اطلاعات کسب نمایید و خود را برای ثبت نام آماده کنید.

 

خلاصه مقاله استخدام بانک ملی

استخدام بانک ملی از طریق سامانه‌های اینترنتی ذکر شده امکان‌پذیر است. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی را دارند می‌توانند با مطالع شرایط عمومی و اختصاصی ذکر شده در مقاله روند ثبت نام خویش را از طریق سایت استخدام بانک ملی آغاز کنند که دو روش مختلف را برای این کار معرفی کردیم.

داوطلبان می‌توانند هم از طریق سایت اصلی بانک ملی و هم از طریق سایت سازمان سنجش در این فراخوان ثبت نام کنند. گفتنی است ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی تاریخ ثابت و دقیقی نداشته و هرساله در تاریخ جداگانه‌ای انجام می‌شود. به محض انتشار اطلاعیه مبنی بر شروع ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی، از طریق همین صفحه به اطلاع همراهان گرامی خواهیم رساند.

اگر شما هم خواهان جذب در یکی از رشته‌های اعلام شده از سوی بانک هستید، می‌توانید با مطالعه شرایط استخدام بانک ملی و کسب آمادگی لازم، احتمال قبولی و پذیرش خود را به عنوان نیروی کار در این بانک تا حد چشمگیری افزایش دهید. با تماس با شماره تلفن 9099075307 از کارشناسان استخدامی ما بخواهید ضمن ارزیابی شرایط شما، منابع آزمون و نحوه برگزاری آن را برایتان شرح داده تا شانس قبولی شما را افزایش دهند.

برای دریافت pdf مقاله کلیک کنید.

چه زمانی می‌توان برای استخدام بانک ملی اقدام کرد؟ 

در سال جاری زمانی برای استخدام بانک ملی در سامانه استخدام بانک ملی اعلام نشده است. اما به محض انتشار اطلاعیه می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

شرایط استخدام قراردادی بانک ملی و استخدام پیمانی بانک ملی تفاوت دارند؟ 

بله، برای استخدام در هر یک از موقعیت‌های شغلی بانک ملی باید شرایط مخصوص به آن را دارا باشید. این شراط پیش از برگزاری آزمون منتشر می‌شوند.

سامانه استخدام بانک ملی چیست؟ 

برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی می‌توانید از 2 سایت سازمان سنجش و یا سایت bmi.ir استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا