شرایط عکس لاتاری 2025 + نکات مهم


رعایت قوانین و شرایط عکس لاتاری برای ثبت نام در این قرعه کشی محبوب بسیار مهم است. چرا که یک اشتباه کوچک در رعایت قوانین آن باعث بی‌اعتبار شدن ثبت نام شما و در نهایت عدم قبولی شما می‌شود. در صورتی که عکس مورد نظر فرد نواقصی داشته باشد و یا برخی نکات مهم را مثل حجم عکس، سایز عکس، رنگی بودن عکس و سایر موارد را نادیده گرفته باشد؛ داوطلب در ثبت نام لاتاری نمی‌تواند شرکت کند. اگر هم به طور اتفاقی ثبت نام فرد با موفقیت انجام شود، در صوت برنده شدن در لاتاری به دلیل عدم رعایت قوانین برای آپلود عکس، از دریافت گرین کارت منبع می‌شود. در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهام، با کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

عکس لاتاری ۲۰۲۵

عکس لاتاری یکی از موارد بسیار مهم برای ثبت نام لاتاری آمریکا است. افرادی که قصد دارند در این رقابت جهانی برنده شده و به همراه خانواده‌شان، همسر و فرزند مجرد زیر 21 سال به آمریکا مهاجرت کنند، لازم است پیش از آپلود عکس در سایت dvprogram.state.gov به قوانین حائز اهمیتی که برای عکس ثبت نام لاتاری در نظر گرفته شده است، پی ببرند.

به این نکته توجه داشته باشید، در صورتی که عکس پرسنلی شما مطابق با شرایط ثبت نام لاتاری نباشد، دچار مشکلات متعددی از جمله رد صلاحیت می‌شوید. شاید به صورت موقت توسط سایت dvprogram.state.gov ثبت نام شوید و کد رهگیری را در آخر دریافت کنید؛ اما اسم شما در نهایت پس از بررسی‌های لازم، حذف خواهد شد.

بنابراین در این مقاله قصد داریم که به صورت جامع و مفصل به شرایط و ویژگی‌های لازم برای بارگزاری عکس پرسنلی بپردازیم. در صورتی که پس از مطالعه مقاله، سوالی درباره عکس لاتاری داشتید، می‌توانید با مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا با خیال راحت در این رقابت بزرگ شرکت کنید.

شرایط لازم برای عکس لاتاری ۲۰۲۵

عکس لاتاری یکی از مهم‌ترین مواردی است که داوطلبان بایستی آن را رعایت کنند. البته تمامی مواردی که برای ثبت نام و دریافت کد رهگیری لازم می‌باشد را باید رعایت کنند تا به دلیل ناقص بودن مدارک رد صلاحیت نشوند. آپلود عکس در سایت دارای شرایط و ویژگی‌های خاصی است که در صورت رعایت نکردن آن ثبت نام داوطلب لغو می‌شود.

در برخی شرایط و ویژگی‌ها بین پاسپورت و عکس لاتاری یکی می‌باشد، اما با این حال بین این دو مورد تفاوت‌هایی وجود دارد که به همین خاطر افراد نمی‌توانند از عکس پاسپورت خود برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا استفاده کنند. زیرا در این صورت طبق بندهای پیشین که گفتیم ممکن است از این رقابت به دلیل زیر پا گذاشتن برخی موارد کنار گذاشته شوند.

شرایط-لازم-برای-عکس-لاتاری

افرادی که پیش از ثبت نام در سایت dvprogram.state.gov به دنبال شرایط عکس لاتاری هستند، باید به این مورد نیز توجه کنند که اگر همسر و نیز فرزند مجرد زیر 21 سال دارند، باید علاوه بر اینکه عکس خودشان را در سایت لاتاری آپلود کنند؛ عکس فرزند و همسرشان را نیز برای تکمیل ثبت نام در سامانه قرار دهند.

لاتاری هر سال پیش از ثبت نام، تغییراتی که در نظر گرفته است را اعلام می‌کند. در حال حاضر شرایطی که برای بارگزاری عکس پرسنلی در سایت dvprogram.state.gov مشخص کرده است، به صورت زیر می‌باشد:

شرایط لازم برای عکس لاتاری
داوطلب باید به دوربین نگاه کنند
چشم‌های داوطلب باید باز باشد
داوطلب نباید عینکی بر روی چشم‌هایش داشته باشد
دهان داوطلب باید در هنگام عکس گرفتن بسته باشد.(نمایش دندان‌ها در عکس موجب رد صلاحیت می‌شود)
موهای داوطلب نباید روی صورتش باشد
چهره داوطلب باید خنثی باشد و حالت خاصی را از خود نشان ندهد
سر داوطلب باید در مرکز عکس قرار بگیرد
بیشتر از نیمی از عکس باید در برگیرنده داوطلب باشد
در صورتی که داوطلب محجبه باشد، بایستی گردی صورت وی به صورت کامل در عکس معلوم شود

ویژگی‌های عکس لاتاری ۲۰۲۵

تا به این جا درباره شرایط عکس لاتاری صحبت کردیم و گفتیم در صورتی که فرد اگر به یکی از موارد گفته شده اهمیتی ندهد و بدون در نظر گرفتن قوانین لاتاری آمریکا، عکس را در سایت dvprogram.state.gov بارگزاری کند، پس از مدتی توسط ربات‌های موجود در این سامانه از ثبت نام و شرکت در قرعه کشی لاتاری برکنار می‌شود.

اما به غیر از شرایطی که به صورت جامع و مفصل درباره هر کدام صحبت کردیم، ویژگی‌های مهم دیگری نیز درباره حجم عکس، سایز عکس، تصویر پس زمینه عکس و… وجود دارد. بنابراین در این بخش به این موارد مهم اشاره خواهیم کرد، اما اگر همچنان سوالی درباره آپلود عکس و یا شرایط ثبت نام و سایت اصلی لاتاری دارید؛ بهتر است با کارشناسان ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید. مهم‌ترین ویژگی‌های لازم برای عکس لاتاری در سال ۲۰۲۵ به صورت زیر است:

✅ اندازه عکس باید 600 در 600 و 1200 در 1200 پیکسل باشد.

✅ عکس باید به صورت دیجیتالی در سایت لاتاری بارگزاری شود.

✅ عکس باید رنگی باشد.

✅ عکس باید با فرمت JPG در سامانه آپلود شود.

✅ عکس باید جدید باشد. (تاریخ گرفتن عکس حداقل زیر شش ماه)

✅ عکس آنالوگ نباید باشد.

ویژگی‌های-لازم-برای-عکس-لاتاری

✅ امکان عکس برداری با دوربین‌های جدید و با کیفیت امکان پذیر است.

✅ دیوار پشت فرد باید تمامی سفید باشد.

✅ هیچ سایه و یا لکه‌ای نباید در تصویر دیده شود.

✅ عمق رنگی عکس باید 24 بیت باشد.

✅ نور عکس به اندازه باشد.

✅ حجم عکس حداکثر 240 کیلوبایت باشد.

✅ عکس باید از سر و جلو تنه داوطلب گرفته شود.

✅ صورت فرد باید به صورت کامل و بدون داشتن عینک مشخص باشد.

✅ رنگ چشم‌ها با ادیت و روتوش نباید عوض شود.

✅ برای گرفتن عکس نوزادان باید وقت بیشتری صرف کنید زیرا چشم نوزاد باید باز باشد.

✅ علاوه بر ممنوع بودن عینک در عکس، از سمعک و گوشواره و پیرسینگ نیز نباید استفاده شود.

شرایط عکس لاتاری با موبایل

عکس لاتاری با استفاده از موبایل‌های هوشمند کار را برای بسیاری از افراد راحت کرده است. اما باید به این مورد دقت داشته باشید که نور کافی، رعایت تمامی قوانین و ویژگی‌های گفته شده برای اینکه بدون هیچگونه نقصی عکس را در سایت قرار دهید، لازم است. بنابراین توصیه می‌کنیم تا جای ممکن از این روش استفاده نکنید و به جای آن به آتلیه عکاسی مراجعه نمایید.

رعایت تمامی شرایط و موارد گفته برای کسی که می‌خواهد با موبایل عکس بگیرد، کمی دشوار است. این امکان وجود دارد که روی عکس سایه بیفتد و یا سایت لاتاری عکس را بدون کیفیت لازم شناسایی کند. به همین خاطر عکس گرفتن با موبایل در عین حال که روشی جدید و کارآمد است، ایرادات زیادی دارد که باید مدام با عکس‌هایی که سایت لاتاری تایید کرده، مقایسه شود.

برای اطلاع از هزینه ثبت نام لاتاری کلیک کنید.

نکات مهم عکس لاتاری ۲۰۲۵

همانطور که گفتیم شرایط عکس لاتاری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در صورت بی‌توجهی به آن، داوطلب به سرعت از ثبت نام کنار گذاشته می‌شد. به همین خاطر بهتر است پیش از اقدام برای نام نویسی به قوانین و ویژگی‌های لازم برای گرفتن عکس لاتاری امریکا دقت نمایید.

استفاده از موبایل برای گرفتن عکس فکری جالب است، اما نمی‌توان این خطر را به همین راحتی قبول کرد و به رفتن به آتلیه عکاسی و یا کسی که در این زمینه تجربه و مهارت دارد و از دوربین‌های فوق پیشرفته استفاده می‌کند؛ با موبایل عکس گرفت و در سایت dvprogram.state.gov برای تکمیل ثبت نام بارگزاری کرد.

نکات-مهم-عکس-لاتاری

اگر به تازگی با لاتاری آمریکا و جایزه بزرگ آن یعنی گرین کارت دائمی که رویای بسیاری از افراد در ایران و خارج از ایران است، آشنا شدید، در صورت آماده نبودن مدارک من جمله عکس برای سال بعد اقدام کنید. زیرا استفاده از عکس پاسپورت، اسناد رسمی، عکس دانشجویی و یا گواهی نامه گزینه مناسبی برای این کار نمی‌باشد.

زیرا با توجه به مطالبی که در این مقاله شرح دادیم، اگر عکس پرسنلی نقصی داشته باشد یا حتی یکی از شرایط لازم برای آپلود عکس را رعایت نکرده باشد، داوطلب از ثبت نام و ادامه راه محروم می‌شود. بنابراین اگر نمی‌خواهید به راحتی رد صلاحیت شوید، بهتر است این مقاله را با دقت بخوانید و سر فرصت مدارک خود را آماده کنید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله به موضوع شرایط عکس لاتاری پرداختیم. عکس لاتاری آمریکا مثل سایر مواردی که برای ثبت نام لازم است، مهم می‌باشد. به این صورت که اگر یکی از جزئیات و یا موارد گفته شده را رعایت نکنید، از ثبت نام و شرکت در قرعه کشی رد صلاحیت می‌شوید. بنابراین باید به شرایط گرفتن عکس که شامل سفیدی رنگ پس زمینه، ممنوعیت استفاده عینک و سمعک و گوشواره، فرمت و سایز عکس است؛ توجه کنید.

به غیر از این موارد، ویژگی‌های لازم برای عکس مثل رنگی بودن آن، نیفتادن سایه و یا لکه بر روی تصویر، آنالوگ نبودن عکس و جدید بودن آن از جمله مواردی است که باید به آن توجه فراوانی شود. با این حال اگر سوالی و یا ابهامی پس از مرور مطالب بالا برایتان به وجود آمده است، با کارشناسان ما در ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود فایل PDF شرایط عکس لاتاری کلیک کنید.

 

آدرس سایت لاتاری برای آپلود عکس چیست؟

نشانی اینترنتی عکس لاتاری dvprogram.state.gov است.

شرایط عکس لاتاری ۲۰۲۵ چیست؟

عکس لاتاری دارای شرایط و قوانینی است که در این مقاله به آن پرداخته شده است.

ویژگی‌های لازم برای گرفتن عکس لاتاری چند مورد است؟

بیشتر از پانزده مورد ویژگی لازم برای گرفتن عکس لاتاری وجود دارد که در متن مقاله به آن پرداخته ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا