فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی + لینک مستقیم دریافت و راهنما


دریافت فیش حقوقی فرهنگیان
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

چنانچه فرهنگیان عزیز بخواهند فیش حقوقی خود را دریافت نمایند، می‌توانند از طریق سامانه fish.medu.ir که سامانه‌ای جامع برای فرهنگیان سراسر کشور در هر مقطع تحصیلی است اقدام کنند. معلمان می‌توانند با وارد کردن کد پرسنلی، کد ملی، رمز عبور همگام ،شماره‌ تلفن‌ همراه و … فیش حقوقی خود را دریافت کنند. اما برای برخی از معلمان این سوال پیش می آید که چه مراحلی را باید طی کنند تا فیش اطلاعات فیش حقوقی خود را مشاهده کنند. در ادامه به معرفی فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی می پردازیم. 

 

فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

بسیاری از مواقع فرهنگیان آموزش‌ و پرورش نیاز به دریافت فیش حقوقی خود را دارند. سابقاً فرهنگیان برای دریافت فیش حقوقی باید به اداره آموزش‌وپرورش به‌ صورت حضوری مراجعه می‌کردند و فیش حقوقی را دریافت می‌نمودند. اما در حال حاضر روند دریافت فیش حقوقی به‌ صورت آنلاین انجام می‌شود و تمامی فرهنگیان برای دریافت فیش حقوقی خود می‌توانند با ورود به سامانه fish.medu.ir فیش حقوقی خود را مشاهده کنند. اما فرهنگیان با سوالاتی روبرو هستند که چگونه می‌توانند اطلاعات مندرج بر روی فیش حقوقی خود را داشته باشند؟ 

 

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی

 

معرفی سامانه سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی که آموزش و پرورش به فرهنگیان تحویل می دهد، دارای اطلاعات بسیار مهمی در زمینه میزان درآمد، میزان مبلغ کسر از حقوق فرهنگیان و میزان حقوق اضافه‌ شده آنهاست. به‌ همین خاطر بسیاری از معلمان آموزش‌وپرورش در بازه‌های زمانی مختلف قصد دریافت فیش حقوقی خود را دارند.

در گذشته فیش حقوقی از طریق سامانه‌های مختلفی دریافت می شد و فرهنگیان باید از طریق اداره آموزش‌وپرورش فیش حقوقی خود را مشاهده می‌کردند، اما اکنون بسیاری از امور مربوط به دریافت فیش‌های حقوقی از طریق سایت انجام می‌شود و وزارت آموزش‌وپرورش سامانه‌ای را برای این کار راه‌اندازی کرده که معلمان بتونند به‌ راحتی با ورود به سامانه fish.medu.ir فیش حقوقی خود را مشاهده و پرینت بگیرند. لازم به ذکر است این سامانه در سطح کشور و در هر مقطع تحصیلی برای معلمان راه‌اندازی شده است. توجه داشته باشید که برای ورود به این سامانه داشتن کد پرسنلی و کد ملی ضروری می‌باشد.

راهنمای تلفنی 24 ساعته

اطلاعیه

لازم به ذکر است آن دسته از فرهنگیانی که قصد دریافت انتقالی دارند برای به ثمر نقل‌وانتقالات فرهنگیان مراجعه نمایند.

 

تمام افرادی که فیش حقوقی دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور وارد شده و با وارد کردن کد ملی و شماره پرسنلی مراحل ورود به این سامانه را انجام دهند. لازم به ذکر است که برای ورود به این سایت می‌بایست معلمان قبلاً در سامانه همگام ثبت‌نام کرده و دارای رمز عبور همگام باشند. فرهنگیانی که قصد دریافت کارت شناسایی فرهنگی دارند یا آن را گم کردند و به‌ دنبال ثبت تقاضای دوباره برای دریافت این کار هستند می‌توانند این مقاله را بخوانند.

 

نحوه ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

برای وارد شدن به این سایت لازم است که معلمان آموزش‌وپرورش قبلاً در سامانه همگام اطلاعات ثبت‌نامی خود را وارد کرده باشند و رمز عبور دریافت کنند. در ادامه راهنمای ورود به این سایت را توضیح خواهیم داد که می توانید برای دریافت فیش حقوقی طبق مراحل زیر جلو بروید.

ابتدا در یکی از مرورگرها وارد سامانه فیش حقوقی فرهنگیان شوید. سپس بر روی اولین سایتی که برای شما نمایش داده می‌شود به نشانی fish.medu.ir کلیک کنید.

 

دریافت فیش حقوقی با کد ملی

 

پس‌ از ورود به سامانه در کادر اول کد ملی و در کادر دوم شماره پرسنلی را وارد نمایید.

 

فیش حقوقی با کد ملی

سپس به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که از شما درخواست می‌شود تا رمز عبور خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که رمز عبور سامانه فیش حقوقی فرهنگیان همان رمز عبور سامانه همگام است. رمز عبور سامانه همگام خود را وارد کنید و بعد از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

در صورتی‌ که قبل‌ از ورود با خطای “پنل شما در سامانه همگام فعال” نیز روبرو شوید، می‌بایست به سایت همگام مراجعه کنید و پنل خود را فعال نمایید و یا از طریق مدرسه و درخواست از مدیر مدرسه بخواهید که در سامانه همگام برای شما اطلاعات کاربری ایجاد شود و رمز عبور آن را در اختیار شما قرار دهند. سپس با عبور از این مرحله شماره‌ تلفن خود را وارد کنید و بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید.

 

دریافت فیش حقوقی

 

بعد از چند دقیقه کد چهار رقمی به شماره‌ی تلفن‌ همراه شما ارسال می‌شود و می‌توانید آن را در فیلد مربوطه وارد نمایید. بعد از ورود پورتال شخصی در سامانه فیش حقوقی فرهنگیان می‌توانید با کلیک کردن بر روی سه خط کناره سایت مورد نظر خود انتخاب افزایش حقوقی خود را مشاهده کنید.

 

نکته مهم برای مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان

استفاده از نرم افزار و یا سایت‌های غیررسمی جهت دریافت فیش حقوقی غیرمجاز بوده و مسئولیت تبعات ناشی از آن برعهده کاربر می‌باشد.
تنها مرجع رسمی دریافت فیش حقوقی سایت fish.medu.ir می‌باشد.
کاربرانی که از سایت‌ها یا نرم افزارهای دیگر برای دریافت فیش حقوقی خود استفاده نموده‌اند سریعتر نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند.

 

برای آشنایی با سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان fish.medu.ir بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

 

سامانه همگام جهت دریافت فیش حقوقی معلمان 

فرهنگیانی که قصد دریافت فیش حقوقی دارند، فقط در صورتی می‌توانند در سامانه fish.medu.ir مراحل را طی کنند که دارای رمز همگام باشند. رمز عبور سایت همگام زمانی‌ در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد که مدیر مدرسه قبلاً آنها را در سامانه همگام ثبت‌نام کرده باشند. بنابراین اگر رمز همگام خود را فراموش کردید یا نتوانستید آن را دریافت کنید، باید به مدرسه مراجعه کرده و از مدیر مدرسه رمز خود را بخواهید. پس‌ از آن مجدداً به سامانه مراجعه کرده و طبق راهنمای تصویری ارائه‌ شده فیش حقوقی خود را دریافت کنید.

 

اطلاعات فیش حقوقی فرهنگیان

در فیش حقوقی اطلاعات مهمی درج شده‌ است و برای اطلاع از میزان دریافتی، فرهنگیان باید این فیش حقوقی را در اختیار داشته باشند. فیش حقوقی نشان‌ دهنده میزان حقوق دریافتی با احتساب میزان اضافه‌کاری‌ها، میزان اقساط و غیره به دست می‌آید. ازجمله اطلاعات مهمی که در این فیش است، درآمد خالص فرد فرهنگی در ماه مورد نظر است. همچنین می توان میزان درآمد افزایش و کاهش یافته را نیز از طریق این فیش مشاهده کرد.

 

برای آشنایی بیشتر با سایت همگام بر روی لینک کلیک کنید.

 

 اطلاعات مالی مهم دیگری در فیش حقوقی معلمان قابل مشاهده است، از جمله: مبلغ کسره برای بیمه خدمات درمانی، مالیات، مبلغ قسط های کسر شده از حقوق فرهنگی، میزان مبلغ کسر شده برای بیمه تکمیلی فرهنگیان، مبلغ در نظر گرفته شده به عنوان تشویق یا اضافه کار مثل حقوق امتحانات، مبلغ هزینه کمک اولاد و … . تمامی این اطلاعات به طور دقیق در این فیش ذکر شده و  فرهنگیان می توانند مبلغ درآمد خالص دریافتی (با احتساب تمامی موارد ذکر شده) را در انتهای فیش حقوقی مشاهده کنند.

 

نکته:

فرهنگیان بازنشسته توجه کنند برای دریافت فیش حقوقی می توانند از سایت صندوق بازنشستگی کشوری برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته اقدام کنند. برای توضیحات بیشتر روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

اطلاعیه

بر اساس اخبار در خصوص زمان واریز حقوق معلمان، حقوق معلمان در روزهای 30 و 31 هر ماه واریز خواهد شد که برای مشاهده جزئیات آن می توانند به سامانه فیش حقوقی به نشانی fish.medu.ir مراجعه نمایند.

 

فیش حقوقی فرهنگیان

اخبار جدید فیش حقوقی فرهنگیان 

کسورات از حقوق دانشجو معلمان به ۲۰ درصد رسید

کسورات حقوق معلمان ۴۵ درصد بود که مسئولان آموزش و پرورش تصمیم بر این گرفند که کسر از حقوق دانشجو معلمان متاهل کاهش یابد.

 

آموزش و پرورش بخشنامه ضریب حقوق را ابلاغ کرد

وزارت آموزش و پرورش بخشنامه تعیین ضریب حقوق را به استان‌ها ابلاغ کرد براین اساس امتیاز کمک هزینه عائله مندی مزدوجین جدید (اول فروردین ۱۴۰۱ به بعد) به میزان ۲ برابر ۲۴۳۰ امتیاز معادل (۸.۱۴۷.۷۹۰) ریال محاسبه می‌شود.

 

برای اطلاع بیشتر از فیش حقوقی فرهنگیان بر روی لینک کلیک کنید. 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به نحوه ورود به سامانه fish.medu.ir برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان اشاره کردیم. فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی از طریق این سامانه قابل مشاهده است و در آن اطلاعات کاملی از کسورات ارائه می شود. لازم به ذکر است که قبل‌از این باید در سامانه همگام که برای ثبت‌نام راه‌اندازی شده‌، اطلاعات خود را ثبت کرده باشند و بعداً وارد این سامانه شوند. اگر در خصوص نحوه ورود و دریافت فیش حقوقی سوالات بیشتری داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان چه اطلاعاتی لازم است ؟

از جمله اطلاعات لازم برای دریافت این فیش، کد پرسنلی معلمان است که اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده است.

چه اطلاعاتی بر روی فیش حقوقی فرهنگیان درج می شود؟

تمامی جزئیات مربوط به حقوق دریافتی فرهنگیان، بیمه، پاداش و موارد ذکر شده در متن مقاله را می توان از طریق فیش حقوقی فرهنگیان مشاهده کرد.

برای مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان به چه آدرسی باید مراجعه کرد؟

برای مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان باید به آدرس fish.medu.ir مراجعه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا