لیست ارزهای دیجیتال (آپدیت 2023)


در این مطلب در قالب یک جدول ساده، لیست ارزهای دیجیتال در بازار جهانی، همراه با قیمت و نام انگلیسی شان را با کمک سایت معروف Coinranking در اختیارتان قرار می دهیم. در انتها هم یک توضیح کوچک در باره این سایت مفید که حتما باید مدام به آن سر بزنید. ضمنا 7 ارز دیجیتال که واقعا پیشنهاد میکنیم بشناسید رو از اینجا بخوانید.

ادامه لیست ارزهای دیجیتال همراه با قیمت (کلیک کنید)

محتوای سایت Coinranking در مورد چیست؟ همین سایت بالا

Coinranking در سال 2017 در هلند توسط سه بنیانگذار به نام‌ های مارک، مارتن و نیک که علاقه ‌مند به بازار رمزارز بودند، تاسیس شد.

به گفته این سه تن: “ما متوجه شدیم که مردم عادی زمان و مهارت کافی برای رقابت با سرمایه ‌گذاران حرفه ‌ای در زمینه رمز ارز را ندارند. بنابراین دست به کار شدیم تا سرمایه ‌گذاری در این بازار را برایشان آسان‌ تر کنیم.”

 


Blockchain-Box

توی این پک فوق العاده، بلاک چین و nft رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! بدون هیچ کلاسی بلاک چین و ان اف تی رو یاد بگیر و حسابی پول در بیار! بهترین پک در ایران


 

به همین منظور اولین ردیاب قیمت رمز ارز بهینه ‌شده را برای تلفن‌ های همراه ساختیم. امروزه، ما با ارائه سیگنال های درست در مورد رویداد های بازار و رتبه ‌بندی ارزهای رمزنگاری ‌شده کمک تان می ‌کنیم تا ساده‌تر فرصت ‌ها را شناسایی کنید.

آموزش NFT از صفر تا صد (و روش ساخت NFT رایگان)

از طرفی قیمت تمام ارز های رمزنگاری شده را در اختیارتان قرار می ‌دهیم. در اینجا، شما می‌ توانید قیمت ‌های لحظه ‌ای، ارزش بازار و تاریخچه قیمت هر ارز را بررسی کنید. همچنین، ارز های رمزنگاری ‌شده را دسته ‌بندی می ‌کنیم تا بتوانید عملکرد هر دسته را دنبال کرده و تصمیم بگیرید که پول تان را در کدام یک سرمایه‌گذاری کنید.

اساسا Coinranking فرصت سرمایه ‌گذاری در بازار رمزنگاری را برای تان آسان‌ تر می ‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا