مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی + ورود Sahamedalat.ir


مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

امروزه با توجه به اینکه سهام عدالت آزاد سازی شده است و سهام داران می توانند آزادانه و به طور مستقیم آن را مدیریت کنند، افراد بسیاری در پی ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد سجامی و کد بورسی می باشند. در این مقاله به بررسی نحوه مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی می پردازیم و نیز نحوه ورود به سامانه sahamedalat.ir را بررسی خواهیم کرد. با این روش می توان تنها با وارد کردن کد ملی از آخرین وضعیت سهام عدالت خود مطلع شد. افراد می توانند با ورود به سامانه سهام عدالت میزان دارایی خود را مشاهده کرده و ارزش سهام خود را ببینند و در صورت تمایل به خرید و فروش سهام خود بپردازند که البته این امکان تنها برای 60 درصد از سهام داران فراهم شده است که در آینده به بیشتر شدن این میزان پرداخته خواهد شد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

معرفی سامانه سهام عدالت

سایت سامانه مشاهده دارایی سهام عدالت به نشانی اینترنتی sahamedalat.ir توسط شرکت سپرده‌ گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه راه اندازی شده است. با کمک این سامانه تمامی مشمولان سهام عدالت می توانند ارزش و دارایی سهام عدالت خود را مشاهده کنند . همچنین مشمولان می توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت شماره موبایل خود را تغییر دهند و یا شماره شبا بانکی معتبری را وارد کنند. در ادامه به بررسی چگونگی انجام موارد گفته شده خواهیم پرداخت.

 

برای مشاهده نحوه ثبت نام سامانه فروش سهام عدالت سعدی کلیک کنید.

 

مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی

در این قسمت از مقاله به بررسی چگونگی کار با سامانه مشاهده دارایی سهام عدالت از طریق کد ملی می پردازیم. در این روش برای اطلاع از وضعیت سهام عدالت و مبلغ این سهام به صورت به روز می بایست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا امکان مشاهده دارایی برای شما فراهم گردد.  

نکته مهم: برای مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی باید از قبل افراد در سامانه سهام عدالت به نشانی اینترنتی samanese.ir روش سهام داری مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده باشند. اگر روش سهام داری مستقیم را انتخاب نکرده باشید، بدیهی است که نمی توانید از طریق سامانه به مشاهده دارایی سهام عدالت خود بپردازید.  

  • در مرحله اول از مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی می توانید بر روی آدرس اینترنتی sahamedalat.ir کلیک کنید تا وارد سایت استعلام و آزادسازی سهام عدالت شوید.
  • سپس مانند تصویر زیر بر روی گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت کلیک کنید.

 

مشاهده دارایی سهام عدالت

 

  • در مرحله بعدی می بایست کد ملی خود که در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اید را وارد کنید و بر روی گزینه دریافت پیامک اعتباری سنجی کلیک نمایید.

 

دریافت پیامک اعتباری سنجی

 

  • در این مرحله از شما خواسته خواهد شد که کد امنیتی داخل تصویر را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه تایید کلیک نمایید.

 

وارد کردن کد امنیتی سامانه سهام عدالت

 

  • سپس در این مرحله می بایست که کد اعتبار سنجی که به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود را وارد کنید و سپس، بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

 

وارد کردن کد اعتبار سنجی در سامانه سهام عدالت

 

  • در مرحله آخر می توانید ارزش سهام عدالت خود و نام دارایی های خود را مشاهده کنید. این مبلغ یک مبلغ کاملا به روز است که در سامانه دارایی سهام عدالت نشان داده می شود.

 

مشاهده اسامی و مقدار دارایی سهام عدالت

 

همچنین در سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت امکان مشاهده پروفایل خود و اطلاعات کاربری برای افراد مشمول وجود دارد و همچنین افرادی که روش سهام داری مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند، می توانند از طریق کلیک کردن بر روی گزینه مشاهده و ویرایش پروفایل، شماره شبای بانکی و شماره تلفن همراه خود را تغییر بدهند.

راهنمای تلفنی 24 ساعته

نحوه استعلام سهام عدالت

همانطور که در قسمت بالا گفته شد، برای اینکه بتوانید از طریق کد ملی به مشاهده دارایی سهام عدالت خود بپردازید، باید ابتدا وارد سامانه سهام عدالت شد و نسبت به درج کد ملی خود اقدام کرد. در این قسمت از مقاله به بررسی گام به گام استعلام سهام عدالت می پردازیم.

  • در گام اول، باید در یکی از مرورگرهای خود نشانی اینترنتی samanese.ir را وارد کنید. پس از ورود به سامانه سهام عدالت، در صفحه اصلی گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید.

ورود به سامانه سهام عدالت

 

  • در مرحله بعدی، صفحه ای باز خواهد شد و مقررات سامانه برای کاربران نمایش داده می شود که لازم است حتما آن را مطالعه کرده و سپس گزینه مطالب فوق را مطالعه نموده و می پذیرم را تیک بزنید و در نهایت با کلیک روی گزینه ادامه به صفحه بعدی بروید.

پذیرفتن قوانین سامانه سهام عدالت

 

  • در مرحله بعدی، صفحه ای ظاهر می شود. در این قسمت باید کد ملی خود را به صورت کامل در کادر خالی وارد کنید و بعد از درج کد امنیتی نشان داده شده روی گزینه ادامه کلیک کنید.

 

وارد کردن کد ملی در سامانه سهام عدالت

 

  • در این مرحله در صورتی که فرد سهام عدالت نداشته باشد تصویر زیر نمایش داده می شود و امکان ادامه مراحل برای وی وجود نخواهد داشت. اما در صورتی که سهام عدالت شامل فرد باشد، می تواند مراحل بعد را ادامه دهد.

 

مشمول سهام عدالت نبودن فرد

 

  • در مراحل بعدی، راستی آزمایی سامانه شروع می شود. در گام نخست، سامانه از کاربران می خواهد تا نام و نام خانوادگی خود را از بین سه گزینه انتخاب کنند و بعد از انتخاب گزینه صحیح، روی گزینه ادامه کلیک کنند.

 

احراز هویت سامانه سهام عدالت

 

  • در مرحله دوم، از سهامداران خواسته می شود که نام پدر خود را از بین سه گزینه ای که نمایش داده شده است انتخاب کنند و سپس بر روی گزینه ادامه کلیک کنند.

 

انتخاب نام پدر در سامانه عدالت

 

  • در مرحله سوم از راستی آزمایی سامانه سهام عدالت، باید سال تولد خود را از میان گزینه های نمایش داده شده انتخاب کنیدو سپس گزینه ادامه را انتخاب کنید.

 

انتخاب تاریخ تولد از میان گزینه های نشان داده شده در سامانه سهام عدالت

 

  • در آخرین گام از راستی آزمایی سامانه سهام عدالت، شماره شناسنامه خود را باید از میان گزینه های نشان داده شده، انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر در هیچ یک از گزینه ها شماره شناسنامه شما وجود نداشت باید گزینه خط تیره را انتخاب کنید.

 

انتخاب شماره شناسنامه در سامانه سهام عدالت

 

  • در مرحله بعدی، صفحه ای باز می شود که اطلاعات هویتی سهامدار را نشان خواهد داد. در صورت صحیح بودن اطلاعات خود، گزینه تایید و ورود را انتخاب نمایند.

 

تایید اطلاعات هویتی سهامداران در سامانه سهام عدالت

 

  • پس از گذراندن همه مراحل راستی آزمایی و احراز هویتی، صفحه شخصی سهامداران نمایش داده خواهد شد و برای مشاهده برگه سهام عدالت باید از بین چهار گزینه نشان داده شده در داشبورد اطلاعاتی، گزینه مشاهده صورت وضعیت دارایی سهام انتخاب شود.

 

مشاهده صورت وضعیت دارایی سهام

 

  • با کلیک بر روی گزینه مشاهده در قسمت پایین صورت وضعیت دارایی سهام، برگه سهام عدالت برای سهامداران نمایش داده می شود. سهامداران در بالای صفحه، ارزش اسمی سهام و در قسمت پایین آن، وضعیت واریز سود، تعداد، زمان و سود هایی که تاکنون واریز شده است را می توانند مشاهده کنند.

 

مشاهده وضعیت دارایی سهام

 

برای مشاهده سامانه سهام عدالت ثبت شماره شبا کلیک کنید.

 

اخبار پیرامون مشاهده دارایی سهام عدالت

ارزش سهام عدالت هر روز منتشر می‌شود چرا که ارزش سهام عدالت مرتبا در نوسان است. ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۱۱ میلیون و ۵۹۸ هزار و۹۶۵ تومان رسید. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در اولین هفته خرداد ماه، به ۱۴ میلیون و ۵۷۳ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت ۱۴ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان قرار داشت. ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت نیز در پایان این هفته روی رقم ۲۷ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان ایستاد. این سبد در هفته گذشته ۲۷ میلیون و ۱۱ هزار تومان ارزش داشت.

 

خلاصه مطلب

با گذشت چندین سال و افزایش دارایی سهام داران و ایجاد امکان خرید و فروش سهام، سهامداران به دنبال راه هایی برای استعلام گیری و مشاهده دارایی و ارزش سهام عدالت خود بر آمدند. از این رو جهت راهنمایی شما سهامداران عزیز، در این مقاله به بررسی نحوه مشاهده دارایی سهام عدالت با کد ملی پرداختیم. در صورتی که در مراحل ورود به سامانه و یا استعلام گیری با مشکلی مواجه شدید و یا سوالی داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس یگیرید و از مشاوره رایگان ایران تحصیل بهره مند شوید و یا اینکه برای ما کامنت بگذارید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهند داد. 

 

برای دریافت پی دی اف کامل مقاله کلیک کنید. 

 

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

مشاهده ارزش سهام عدالت فقط با شماره ملی هوشمند امکانپذیر می باشد؟

استعلام تعداد و سود سهام عدالت هر شخص فقط با کد ملی هوشمند او ممکن است و فقط برای هر فردی که ثبت نام کرده باشد، امکانپذیر است.

پیگیری دارایی سهام عدالت با کد ملی به چه روش ‌هایی ممکن است؟

شما با مراجعه به سایت سهام عدالت با کد ملی و یا استفاده از اپلیکیشن سهام عدالت می‌توانید ارزش روز سهام خود را مشاهده نمایید.

 آیا ممکن است که ارزش سهام عدالت تمام سهامداران با یکدیگر برابر باشد؟

خیر؛ با توجه به اینکه ارزش اسمی این سهام ها متفاوت می باشند ارزش واقعی سهام های عدالت نیز با یکدیگر متفاوت می باشند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا