مشاوره تحصیلی کنکور 1402 {پشتیبانی توسط رتبه ها}


همانطور که می‌دانید سازمان سنجش آموزش کشور هر سال در زمان مشخصی یک آزمون برای داوطلبانی که قصد دارند وارد دانشگاه‌های سراسری شوند برگزار می‌کند. در این آزمون دانسته‌های علمی داوطلبان مورد سنجش قرار می‌گیرد، این نکته را در نظر داشته باشید رقابت بین داوطلبانی که قصد دارند در آزمون سراسری شرکت کنند بسیار زیاد است. در نتیجه شرکت در این آزمون باید با برنامه‌ریزی درسی دقیق صورت بپذیرد. همین مساله موجب گردیده است تا ما در این مقاله به بررسی مشاوره تحصیلی کنکور سراسری بپردازیم تا هر داوطلب بتواند با دید باز و آگاهی کامل یک صندلی در دانشگاه مورد نظر خود تصاحب کند.

پکیج‌های مشاوره‌ای آکادمی ایران تحصیل با پشتیبانی 24 ساعته، مشاوره توسط رتبه‌ها، آموزش تکنیک‌های تست‌زنی و گزارش نموداری پیشرفت یکی از بهترین گزینه‌های دانش‌آموزان برای استفاده از خدمات مشاوره و پشتیبانی مستمر در سال کنکور بوده و هست. برای آشنایی بیشتر با این پکیج‌های مشاوره‌ای و استفاده از آن‌ها کافی است تا بر روی لینک عکس زیر کلیک کنید.

مشاوره انتخاب رشته

 

هدف گذاری و طراحی نقشه مسیر در کنکور سراسری

🔶 همانطور که می‌دانید انسان با هدف زنده است، اگر قصد دارید در کنکور سراسری قبول شوید باید برای خود هدف‌گذاری کرده و هدف شما هم باید فقط قبولی در بهترین دانشگاه‌های سراسری باشد. اما در هنگام هدف‌گذاری باید به برخی از نکات نیز توجه کنید. برای مثال باید این نکته را بررسی کنید که ایا رشته‌ای که انتخاب کرده‌اید و برای آن هدف‌گذاری انجام داده‌اید، آیا در بازار کار آینده شغلی مناسبی دارد یا خیر؟ این نکته را در نظر داشته باشید هر شخص تحصیل می‌کند تا بتواند آینده روشن برای خود بسازد. در نتیجه اگر رشته مورد نظر آینده شغلی مناسبی نداشته باشد می‌تواند در آینده شما را با چالش‌های مختلفی مواجه کند.

🔶 در ادامه بهتر است با ذکر یک مثال این مسئله را برای شما شفاف‌سازی کنیم. تمام افراد می‌دانند که رشته پزشکی بازار کار فوق‌العاده‌ای داشته و همین مسئله باعث شده تا ترافیک و رقابت برای صندلی‌های دانشگاه‌های سراسری در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به شدت زیاد باشد. در واقع بسیاری از افراد  به این رشته علاقه‌مند نیستند اما به دلیل بازار کار این رشته به سراغ تحصیل در آن می‌روند.

🔶 مبحث بعد مربوط به استعداد شما در رشته‌ای است که انتخاب کرده‌اید. این نکته را در نظر داشته باشید تنها به علت بازار کار یک رشته نباید آن را انتخاب کنید. در واقع اگر در رشته تجربی ضعیف هستید به هیچ وجه نباید به دنبال تحصیل در رشته پزشکی باشید. شایان ذکر است در ابتدا باید استعدادهای خود را سنجیده و در مرحله دوم رشته را انتخاب کنید. سپس در مرحله بعد هدف‌گذاری دقیق انجام دهید تا بتوانید مسیر را به بهترین نحو ممکن سپری نمایید.

هدف گذاری و طراحی نقشه مسیر در کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور

🔷 در این بخش بهتر است به نکته‌ای اشاره کنیم که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این موضوع مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور است که به کمک استفاده از آن می‌توانید به پاسخ تمامی سوالات خود دست یابید. یکی از مشکلاتی که داوطلبان به هنگام نزدیک شدن به کنکور دارند به موضوع عدم یادآوری مطالب باز می‌گردد. بدین معنا که داوطلبان در مواقعی خاص احساس می‌کنند که هیچگونه تسلطی بر روی مطالب ندارند و هیچ یک از مطالبی را که مطالعه نموده‌اند را به خاطر نمی‌آورند.

🔷 در این زمان مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به آنها کمک می‌کنند تا علت آن را شناسایی نمایید. حسن مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور در این است که هر یک از داوطلبان در هر زمان می‌توانند به راحتی از خدمات مشاوره بهره‌مند شوند. تکنیک صرفه‌جویی در زمان برای دانش آموزان مشغول به تحصیل که در حال حاضر در پایه دوازدهم هستند، از جمله موارد بسیار مهم است که متخصصین ما برای دست یافتن آن به داوطلبان کمک می نمایند.

🔷 مشاوره و پشتیبانی مستمر در مسیر موفقیت کنکور از مهم‌ترین مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد، از همین جهت پکیج‌های مشاوره کنکور در آکادمی ایران تحصیل به کمک بهترین مشاورین در سطح ایران و رتبه‌های برتر سال‌های قبل به صورت 24 ساعته و با گزارش ماهیانه به دانش‌آموزان کنکوری ارائه می‌شود. جهت استفاده از این پکیج‌ها و تضمین قبولی خود در آزمون سراسری کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

مشاوره انتخاب رشته

مشاوره تحصیلی رایگان برای کنکور

داوطلبان در مراحل مختلف سوالات و مسائل مختلفی برایشان مطرح می‌گردد. شما می‌توانید برای پاسخ به سوالات از مشاوره تحصیلی رایگان استفاده کنید. در مراحل اولیه به هنگام ثبت نام کنکور سراسری موضوع مهم اطلاع از منابع مختلف درسی است. اطلاع دقیق از آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا انرژی خود را بیهوده هدر ندهید و با استفاده از مطالعه دقیق به اهداف خود دست یابید. موضوع مهم در مرحله بعد، نحوه مطالعه این منابع با استفاده از زمانی است که در اختیار دارید. همچنین، تکنیک‌های تست‌زنی نیز از جمله موارد بسیار مهمی است که کسب اطلاع در رابطه با آن مهم است.

مشاوره تحصیلی رایگان برای کنکور

 

اطلاعیه

مشاوره کنکور قبل از ثبت نام تا زمان کنکور سراسری و مرحله انتخاب رشته را شامل می‌گردد.

 

خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

🔶 همانطور که می‌دانید کنکور سراسری پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و با تمامی امتحانات دانش آموزان در طول دوران تحصیلی متفاوت است. به همین دلیل، در هر رشته تحصیلی با توجه به تغییر سطح سوالات و همچنین رقابت شدید داوطلبان، استفاده از مشاوره تحصیلی کنکور سراسری بسیار ضروری به نظر می‌رسد. یک مشاور کنکور همانند یک دوست مهربان در کنار شما خواهد بود تا تمامی مراحل را بتوانید با موفقیت پشت سر بگذرانید.

🔶 در ادامه بهتر است بدانید زمان و شرایط هر یک از داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری متفاوت است. به همین دلیل در مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به بررسی تمامی این شرایط در وهله اول برای شناخت دقیق‌تر داوطلب می‌پردازیم. به عنوان مثال یک داوطلب در تهران که از بهترین مدارس و بهترین امکانات استفاده می‌کند، وضعیت یکسانی با یک داوطلب در فلان روستای دور افتاده نخواهد داشت. دلیلی که موجب می‌شود تا برخی از داوطلبان سال‌ها پشت کنکور بمانند، این است که باور دارند هرگز پذیرفته نخواهند شد و قبولی در کنکور کار راحتی نیست.  

🔶 اصلی‌ترین و مهم‌ترین مسئله برای رتبه برتر شدن، استفاده از خدمات مشاوره و پشتیبانی کنکور می‌باشد. آکادمی ایران تحصیل به عنوان یکی از معتبرترین ارائه‌دهنگان خدمات مشاوره کنکور به کمک برترین مشاوران ایران و رتبه‌های برتر با ارائه برنامه‌ریزی‌های مستمر در طول مدت آمادگی برای کنکور قبولی شما را تضمین می‌کند، برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره کنکور در آکادمی ایران تحصیل کافی است تا بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

مشاوره انتخاب رشته

 

مشاوره آنلاین برنامه ریزی درسی

مشاوره تحصیلی آنلاین درسی در دو مورد می‌تواند راهنمای داوطلبان باشد. برخی از داوطلبان نمی‌توانند خود به تنهایی به برنامه ریزی برای دروس مختلف بپردازند. به همین دلیل نیازمند راهنمایی و کمک مشاور تحصیلی هستند. مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه‌روزی کمک می‌کند تا با توجه به بهترین ساعات یادگیری خود و همچنین میزان یادگیری ساعاتی که در طول شبانه روز امکان مطالعه را خواهید داشت برنامه‌ریزی نمایید.

یکی دیگر از مواردی که موجب می‌شود داوطلبان در زمان برنامه‌ریزی نیازمند راهنمایی باشند، در رابطه با نحوه استفاده از این برنامه و منطبق کردن آن با برنامه روزمره خود است. به همین دلیل مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به هماهنگی برنامه دانش‌آموزان با برنامه روزمره‌شان کمک می‌کند. همچنین چنانچه نیاز به تغییراتی در این برنامه وجود داشته باشد به داوطلبان برای ایجاد این تغییر در راستای اهداف آنان کمک می‌کند.

 

جهت کسب اطلاعات نسبت به مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

 

مشاوره تحصیلی تلفنی

برای برخی از داوطلبان امکان استفاده از مشاوره حضوری وجود ندارد. این عدم امکان می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله آن می‌توان به بعد مسافت و هزینه‌های فراوان برای داوطلبان اشاره نمود.  به همین دلیل یکی از گزینه‌های بسیار عالی که می‌توانند از آن استفاده نمایند را می‌توان مشاوره تحصیلی تلفنی و مشاوره کنکور آنلاین دانست. داوطلب با استفاده از برقراری یک تماس در هر جای کشور می‌تواند به پاسخ مناسبی برای سوالات خود دست یابد.

از جمله سوالات داوطلبان در رابطه با مشاوره تحصیلی کنکور سراسری، به موضوع سردرگمی در رابطه با رشته‌های انتخابی خود باز می‌گردد. باید بگوییم که انتخاب رشته مورد علاقه بسیار مهم است؛ زیرا در زمان مطالعه کنکور با توجه به ضرایب هر یک از رشته‌ها لازم است برای افزایش مهارت و بالا بردن آمادگی خود تلاش نمایند. خروج از این سردرگمی تنها با توجه به آزمون‌های رغبت و استعداد که توانایی داوطلبان را مورد سنجش قرار می‌دهد امکان‌پذیر خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره تحصیلی وارد شوید.

 

آیا شرکت در آزمون های آزمایشی ضروری است؟

این سوال یکی از متداول‌ترین سوالاتی است که توسط هر داوطلب مطرح می‌شود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم ضرورتی برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی وجود ندارد. اما شرکت در این آزمون‌ها مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه مقاله با آن‌ها به صورت کامل آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید شرکت در آزمون های آزمایشی باعث می شود تا داوطلب آمادگی بیشتر برای حضور در جلسه کنکور کسب کند. به همین دلیل بسیاری از افراد فکر می‌کنند که این مسئله ضروری است. البته بهتر است بدانید که شرکت در آزمون های آزمایشی ضرورت دارد اما این ضرورت برای اشخاصی است که هدف دارند و قصد آنها به ادست آوردن رتبه مورد نظرشان در کنکور سراسری است.

قابل توجه است بدانید شرکت در این آزمون‌ها باعث می‌شود تا استرس داوطلب به صورت چشم‌گیری کاهش پیدا کند. از سوی دیگر شباهت سوالات کنکور و آزمون‌های آزمایشی به دیگر باعث می‌شود تا داوطلب آگاهی بیشتری نسبت به سوالات اصلی به دست بیاورد. در انتها بهتر است به این نکته اشاره کنیم که شرکت در آزمون‌های آزمایشی باعث می‌شود تا داوطلب نسبت به نقاط قوت و ضعف شناخت کامل پیدا کند.

دروس مهم برای کسب رتبه برتر در کنکور

با توجه به اینکه گروه‌های آزمایشی مختلفی در هر رشته وجود دارد، بنابراین زیرگروه‌های مختلفی نیز هستند که داوطلبان باید با توجه به رشته انتخابی خود به افزایش مهارت در زیر گروه مورد نظر بپردازند.  اما برای رتبه کنکور در رشته ریاضی مطالعه و افزایش درصد ریاضی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. اما برای کنکور تجربی درس زیست شناسی و برای کنکور انسانی دروس اقتصاد، ریاضی و تاریخ بسیار می‌تواند در کسب رتبه خوب به شما کمک کند. 

آیا برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری محدودیتی وجود دارد؟

خیر. برای استفاده از این خدمات کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید و در رابطه با تعداد تماس هیچ گونه محدودیتی برای داوطلبان قرار داده نشده است.

اخبار پیرامون مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

احتمال دارد  تغییرات در حذفیات کنکور 1402 اعمال شود

در این خصوصو سازمان سنجش آموزش کشور، شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر مراجع ذی ربط تصمیماتی گرفته اند که این امر برای داوطلبان آزمون سال های آینده از نظر نحوه برنامه ریزی برای مطالعه دروس اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از این موارد حذف دروس عمومی از کنکور می باشد که هدف از اجرای این کار متمرکز کردن داوطلبان بر روی درس های اختصاصی عنوان شده است.

ناشنوایی که رتبه ۳ کنکور دکترا شد

بر اساس گزارش خبرگذاری مهر زینب حافظی ناشنوایی است که با وجود همه موانع ثابت کرد که ناشنوا بودن برای وی یک حدودیت محسوب نمی شود زیرا این شخص توانست در کنکور دکترا رتبه ۳ را به خود اختصاص دهد.

مشاوره کنکور vip در آکادمی ایران تحصیل به صورت 24 ساعته و توسط بهترین مشاورین ایران و رتبه‌های برتر کنکور در سال‌های قبل ارائه می‌شود، با استفاده از خدمات مشاوره‌ای در آکادمی ایران تحصیل علاوه بر پیشتیبانی مستمر خدماتی اعم از آزمون‌های کاربردی آنلاین، ارائه نمودار پیشرفت، آموزش‌های تست‌زنی، برنامه ریزی روزانه درسی و … به شما ارائه می‌شود. برای استفاده از این پکیج‌های مشاوره‌ای کافی است تا روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره انتخاب رشته

 

 

خلاصه مطلب

با مطالعه مقاله مشاوره تحصیلی کنکور سراسری شما اطلاعات کاملی نسبت به هدف‌گذاری برای قبول شدن در کنکور سراسری به دست آورده‌اید. شما با خواندن این مقاله دریافتید که تنها به علت بازار کار یک رشته نباید آن را انتخاب کنید. همچنین در این مقاله خواندید که مشاوره و پشتیبانی مستمر در مسیر موفقیت کنکور از مهم‌ترین موارد است. از همین جهت پکیج‌های مشاوره کنکور در آکادمی ایران تحصیل به کمک بهترین مشاورین در سطح ایران و رتبه‌های برتر سال‌های قبل به صورت 24 ساعته و با گزارش ماهیانه به دانش‌آموزان کنکوری ارائه می‌شود.

برای دانلود فایل PDF این مقاله بر روی لینک کلیک کنید.

 

آیا به کمک مشاوره تحصیلی کنکور سراسری می توان مؤفقیت چشمگیری در کنکور داشت؟

بله. اما این در صورتی است که فرد اراده و پشتکار لازم را داشته باشد.

در صورت عدم دسترسی به مشاور حضوری کنکور از چه روش دیگری جهت دریافت مشاوره می توان استفاده کرد؟ 

در این اوقات بهترین راه استفاده از مشاوره تلفنی کنکور جهت پیشرفت هر چه بیشتر است. برای دریافت مشاوره تلفنی کنکور با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

آیا دریافت برنامه ریزی تلفنی کنکور می تواند من را به قبولی در رشته مورد علاقه‌ام برساند؟ 

بله. فقط کافی است پشتکار کافی را داشته باشید و تا حد امکان بر طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط مشاور پیش بروید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا