معرفی دانشگاه تهران + امکانات، مزایا، معایب


کنکور یکی از مهم‌ترین چالش‌های تحصیلی برای داوطلبان است. هدف آن‌ها کسب رتبه مناسب برای ورود به دانشگاه است. انتخاب رشته و دانشگاه مناسب نیز برای داوطلبان چالش‌هایی را به همراه دارد. دانشگاه تهران به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور شناخته می‌شود. ما در طول این مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه تهران و امکانات این دانشگاه بپردازیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آشنایی و معرفی دانشگاه تهران

👈 دانشگاه تهران، به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی کشور، در سال ۱۳۱۳ تاسیس گردیده است. این دانشگاه، که به نام «دانشگاه مادر» نیز شناخته می‌شود، از ۲۵ دانشکده، ۹ پردیس و ۱۶ مرکز پژوهشی و تحقیقاتی تشکیل‌شده‌است.

یکی از نکاتی که در معرفی دانشگاه تهران بسیار مهم است، فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه است. دانشگاه تهران، به فعالیت‌های علمی بسیار اهمیت می‌دهد و حدود ۱۲۱۹۳۱ پایان‌نامه و رساله، ۱۵۰۴۶۹ فعالیت علمی و ۱۶۴۲ طرح کاربردی دارد. همچنین، این دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور رتبه یک را دارا بوده و از سایر دانشگاه‌ها پیشی گرفته است.

دانشگاه تهران در حال حاضر، ۱۵ خوابگاه برای دانشجویان خود دارد. طبق آخرین اطلاعات از دانشگاه تهران، این دانشگاه در مقطع کارشناسی ۱۱ رشته، در مقطع کارشناسی ارشد ۱۷۷ رشته و در مقطع دکتری ۱۵۶ رشته را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. این بدین معنی است که دانشگاه تهران در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو قبول می‌کند.

دانشگاه تهران، یکی از موسسات آموزش عالی کشور است که تعداد بسیار زیادی از دانشجویان بین‌المللی را پذیرش می‌کند. در حدود ۱۰۰ دانشجوی بین‌المللی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند. دانشگاه تهران خدمات آموزشی خود را با تعداد ۱۱۰ واحد آموزشی و ۲۱۰۰ عضو هیات علمی به دانشجویان ارائه می‌دهد.

تعداد دانشجویان ایرانی که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، حدود ۵۰۰ نفر است. همچنین، تعداد فارغ‌التحصیلان از این دانشگاه حدود ۲۶۰۰ نفر است. این آمارها نشان می‌دهند که دانشگاه تهران نقش بسیار مهمی در آموزش عالی کشور دارد و به عنوان بزرگترین دانشگاه در ایران شناخته می‌شود. افتخارات و جوایز بسیار زیادی در این دانشگاه وجود دارد و نقش مهمی در این افتخارات دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران دارند.

همچنین، دانشگاه تهران با تعداد ۲۷۱ افتخار، تاکنون در کسب افتخارات ادامه داده است. معرفی افتخارات و فعالیت‌های علمی دانشگاه تهران نیز به عنوان یکی از دلایل مهمی که داوطلبان را به تحصیل در این دانشگاه جذب می‌کند، ارائه می‌شود. فعالیت‌های علمی این دانشگاه شامل تعداد زیادی مقاله ISI، ۱۱۵ ژورنال و ۱۵ طرح پژوهشی است. همچنین، تعداد زیادی مقاله داخلی نیز در این دانشگاه منتشر‌شده‌است.

آشنایی و معرفی دانشگاه تهران

جهت اطلاع از شرایط ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران  کلیک نمایید.

آشنایی با بخش های مختلف دانشگاه تهران

👈 همانطور که می دانید نشان دانشگاه تهران که توسط دکتر محسن مقدم، استاد فقید دانشکده هنرهای زیبا طراحی‌شده‌است، از نقشی که به صورت گچ بری‌شده‌در محوطه‌های دوران ساسانی، نقش برجسته‌ها و نقوش مهر‌های این دوره دیده‌شده‌است، برداشت و تقلیدی است.

ارزش بین‌المللی دانشگاه تهران، شهرت جهانی سردر اصلی آن را نیز به ارمغان آورده است. دانشگاه تهران در خارج از ایران نیز به عنوان یک دانشگاه نامدار در سطح خاورمیانه شناخته می‌شود.

می توان تاکید کرد که از بین دانشگاه‌های مشهور و معتبر جهان، دانشگاه تهران تنها دانشگاهی است که با استفاده از یک بنای فرهنگی سمبلیک با مهندسی پیچیده، پیام‌های ویژه معنوی، علمی و فرهنگی را به مخاطبان خود منتقل می‌کند.

دانشگاه تهران تاکنون تنها دانشگاه ایرانی است که موفق‌شده‌در رده‌بندی جهانی منتشره تایمز لندن قرار گیرد. در این رده‌بندی، دانشگاه تهران در رتبه ۵۳۹ جهانی قرار دارد. همچنین، در حوزه فناوری، در جام روبوکاپ، این دانشگاه در سال ۲۰۰۶ عنوان قهرمانی جهان را کسب کرده است و در ۸ رشته عنوان «قطب علمی کشور» را داراست.

در دانشگاه تهران دانشکده و ساختمان های محتلفی قرار گرفته است. همچنین شامل  موسسات پژوهشی و تشکل‌ها می باشد که ما در ادامه به معرفی دانشگاه تهران در تمامی این موارد خواهیم پرداخت:

 

 

معرفی ساختمان های دانشگاه تهران

علوم علوم سیاسی مسجد
حقوق پزشکی فنی
دندانپزشکی هنرهای زیبا داروسازی
ادبیات و علوم انسانی ساختمان کتابخانه مرکزی

همچنین دانشگاه تهران دارای ساختمان های اداری و دانشکده های مانند جغرافیا، محیط زیست و .. می باشد مع در خیابان های اطرافی این دانشگاه واقع شده است.

معرفی دانشکده های  دانشگاه تهران
دانشکده دامپزشکی دانشکده مدیریت دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران دانشکده علوم اجتماعی
دانشکده زبان های خارجی دانشکده جغرافیا دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشکده حقوق و علوم سیاسی
دانشکده اقتصاد دانشکده تربیت بدنی دانشکده محیط زیست دانشکده الهیات و معارف اسلامی
دانشکده کارآفرینی

 

معرفی موسسات پژوهشی  دانشگاه تهران
پژوهشکده تاریخ علم مرکز پژوهش های کاربردی مدیریت دانشگاه تهران موسسه لغت نامه دهخدا و مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی
مرکز مطالعات زنان مؤسسه ژئوفیزیک مرکز تحقیقات بیوشیمی-بیوفیزیک
موسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپا دانشگاه تهران

 

معرفی تشکل‌های دانشگاه تهران
بسیج دانشجویی جامعه اسلامی دانشجویان
انجمن اسلامی دانشجویان جهاد دانشگاهی

 

معرفی مراکز جاذبه ‌ دانشگاه تهران
موسسه باستان شناسی باغ موزه گلستان موزه جانورشناسی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی موزه ملی انگل ‌شناسی ایران
موزه جانور شناسی پردیس علوم و موزه زمین ‌شناسی پردیس علوم موزه گیاه‌ شناسی پردیس علوم موزه موسسه باستان‌ شناسی خانه یا موزه مقدم

آشنایی با بخش های مختلف دانشگاه تهران

برای اطلاع از حداقل رتبه قبولی دانشگاه تهران کلیک نمایید.

مزایا و معایب تحصیل در دانشکده های دانشگاه تهران

👈 پس از معرفی دانشگاه تهران و امکانات این دانشگاه قصد داریم محاسن و معایب تحصیل در این دانشگاه را برای شما شرح بدهیم.

❇️  مزایای تحصیل در دانشکده های دانشگاه تهران

دانشگاه تهران به منظور ارائه خدمات به دانشجویان، سایت‌های مختلفی را برای دانشجویان رشته‌های مختلف راه‌اندازی کرده است.

یکی از این سامانه ها، سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران به نشانی اینترنتی elearn4.ut.ac.ir است که به منظور برگزاری کلاس‌های مجازی ایجاد‌شده‌است.

همچنین، در دانشگاه تهران انواع رشته‌های تحصیلی تدریس می‌شود.

در این مقاله، چند مورد از رشته‌های موجود برای تحصیل در دانشگاه تهران را بررسی خواهیم کرد. شما می توانید جهت اطلاع از تمامی رشته های ارائه شده در سال جاری دانشگاه تهران با مشاورین ایران تحصیل تماس گرفته و رشته ها و همچنین میزان قبولی خود را در هر رشته دریافت نمایید.

رشته‌های موجود در دانشگاه تهران
مهندسی عمران پزشکی
دندانپزشکی مهندسی برق
کارگردانی ریاضیات
نوازندگی موسیقی ایرانی زمین‌شناسی
مهندسی مکانیک سینما

دانشگاه تهران به استادان و اعضای هیئت‌علمی‌ مشهور و معروفی است و دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می‌شوند، در حوزه علمی در سطح بالایی قرار دارند به دلیل سخت‌گیری‌هایی که در طول آموزش برای آنان وجود دارد.

در دانشگاه تهران، همایش‌های بسیاری توسط انجمن همایش‌های دانشگاه برگزار می‌شوند که با شرکت در آن‌ها، دانشجویان این دانشگاه می‌توانند مقالات خود را منتشر کنند.

در کنار گذراندن واحدهای رشته تحصیلی، در دانشگاه تهران واحدهای اختیاری نیز وجود دارد که بهبود سواد دانشجویان را هدف قرار می‌دهد و دانشجویان می‌توانند از آن‌ها بهره‌برداری کنند.

❇️ معایب تحصیل در دانشکده های دانشگاه تهران

اگر بخواهیم در خصوص نقاط ضعف دانشگاه تهران صحبت کنیم، باید بگوییم که این دانشگاه دارای ضعف چندانی نیست و به عنوان نقاط ضعف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گاهی ظرفیت خوابگاه دانشجویان در دانشگاه تهران کم است.

برخی از دانشجویان راضی نیستند از غذای سلف، با این حال طبق تحقیقات انجام شده، غذاهای ارائه‌ شده‌ در این دانشگاه مناسب و خوشمزه هستند. اما باز می توان این مورد را جز معایب داشنگاه محسوب نمود.

سخت‌گیری  استادان دانشگاه تهران نسبتا بالا بوده و فارغ التحصیلی در این دانشگاه به مراتب سخت تر می باشد.

مزایا و معایب تحصیل در دانشکده های دانشگاه تهران

جهت اطلاع از نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران کلیک نمایید.

معرفی امکانات دانشگاه تهران

👈 معرفی دانشگاه تهران و بررسی امکانات این دانشگاه به افراد کمک می کند تا با اطلاعات بیشتری داشنگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند. ما در این قسمت به معرفی امکانات دانشگاه تهران خواهیم پرداخت:

دسته‌بندی امکانات دانشگاه تهران به‌طور کلی شامل امکانات ورزشی، خوابگاهی و فرهنگی است. با توجه به فضای بزرگی که دارد، دانشگاه تهران توانسته است تمامی امکانات مورد نیاز دانشجویان را فراهم کند.

اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران یکی از ادارات حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه است که برنامه‌ریزی، جهت‌دهی و توسعه ورزش دانشجویان را برعهده دارد. این وظیفه، هر چند با معنای عامیانه، اما می‌توان به صورت مفصل فعالیت‌های این اداره را برشمرد:

✔️  فراهم کردن امکان ورزش دانشجویان در اوقات فراغت

✔️  امکان شرکت در کلاس‌های آموزشی رشته‌های مختلف

✔️  تشکیل تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف و اعزام به مسابقات

✔️  تشکیل و تجهیز تیم‌های ورزشی

✔️  برنامه‌ریزی فعالیت‌های ورزشی اداره کل

✔️  برگزاری کلاس‌های مربیگری، داوری و کارگاه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف

امکانات و فضاهای ورزشی:

✔️ سالن شماره یک اداره کل (واقع در میدان انقلاب) دارای رشته‌های ورزشی زیر است: والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، تکواندو، جودو، کشتی.

✔️ سالن شماره دو اداره کل (واقع در خیابان ۱۶ آذر) دارای رشته‌های ورزشی زیر است: ولیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، فوتسال، بدمینتون، هندبال.

✔️ مرکز ورزشی درمانی دانشگاه (واقع در خیابان ۱۶ آذر) دارای رشته‌های زیر است: بدنسازی، آمادگی جسمانی و امکانات سونا.

✔️ سالن شهید نوروزی (واقع در مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه – امیرآباد شمالی) دارای رشته‌های ورزشی زیر است: والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، فوتسال، هندبال.

✔️ سالن امام علی علیه‌السلام (واقع در مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه – امیرآباد شمالی) دارای رشته‌های ورزشی زیر است: کشتی، جودو، بدنسازی، آمادگی جسمانی.

✔️ سالن ورزشی فاطمیه (واقع در مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه – خوابگاه فاطمیه – امیرآباد شمالی) دارای رشته‌های ورزشی زیر است: تنیس روی میز، کاراته، تکواندو.

✔️ استخر روباز دانشگاه (واقع در خیابان امیرآباد شمالی) دارای رشته‌های ورزشی زیر است: شنا، واترپلو، شنای موزون (سنیکرونایز).

✔️ فضای ورزشی روباز سالن فاطمیه (واقع در مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه – خوابگاه فاطمیه – امیرآباد شمالی) دارای رشته‌های ورزشی زیر است: بسکتبال، فوتسال، هندبال، والیبال، فوتبال (گل کوچک).

✔️ فضای ورزشی روباز خوابگاه شهید چمران (واقع در انتهای خیابان امیرآباد شمالی) دارای رشته‌های ورزشی زیر است: بسکتبال، فوتسال، هندبال، والیبال، فوتبال (گل کوچک).

✔️ فضای ورزشی روباز خوابگاه قزل قلعه (واقع در ابتدای بزرگراه کردستان) دارای رشته‌های ورزشی زیر است: بسکتبال، فوتسال، هندبال، والیبال، فوتبال (گل کوچک).

✔️ فضای ورزشی روباز زمین خاکی فوتبال (واقع در مجتمع خوابگاهی کوی دانشگاه_ امیرآباد شمالی) دارای رشته‌های ورزشی زیر است: بسکتبال، فوتسال، هندبال، والیبال، فوتبال (گل کوچک _ در دست اجرا و نصب چمن مصنوعی).

✔️ فضای ورزشی روباز ایستگاه تندرستی (واقع در انتهای خیابان امیرآباد شمالی) دارای رشته‌های ورزشی عمومی است.

معرفی امکانات دانشگاه تهران

امکانات خوابگاهی دانشگاه تهران

یکی از بخش های معرفی دانشگاه تهران، مجتمع بزرگ و زیبایی است  به عنوان کوی دانشگاه تهران شناخته می‌شود که تعداد قابل‌توجهی از دانشجویان و آینده‌سازان این مرز و بوم را در خود جای داده است.

محوطه سبز و خاطره‌انگیز کوی که به عنوان بزرگترین مجتمع خوابگاهی خاورمیانه شناخته می‌شود همراه با مجموعه امکانات فرهنگی، رفاهی و ورزشی که در این مجموعه برای دانشجویان فراهم‌شده‌است، به حدی است که در بسیاری از مواقع، سختی‌ها و کاستی‌ها، تحت‌الشعاع محیط دلپذیر و استثنایی کوی قرار گرفته و رنگ می‌بازد.

مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه تهران که تحت نظارت اداره کل خوابگاه‌های دانشگاه تهران قرار دارند، عبارتند از:

✔️ پردیس مرکزی کوی دانشگاه: خیابان کارگر شمالی

✔️ خوابگاه فاطمیه تهران: انتهای خیابان کارگر شمالی

✔️  خوابگاه پسرانه شهید چمران: بالاتر از انرژی اتمی

✔️  خوابگاه پسرانه ۱۲ فروردین: خیابان ۱۲ فروردین

✔️  خوابگاه دخترانه ۱۶ آذر: خیابان ۱۶ آذر، نبش خیابان نصرت

✔️  خوابگاه دخترانه وصال: خیابان وصال

✔️  خوابگاه دخترانه قدس: خیابان قدس

✔️  خوابگاه دخترانه ۱۳ آبان: تقاطع خیابان‌های وصال و طالقانی

✔️  خوابگاه دخترانه کیانوری (موقوفه جدیدالتاسیس): انتهای خیابان کارگز شمالی

✔️  خوابگاه متاهلین ۱۶ آذر: خیابان ۱۶ آذر

✔️  خوابگاه متاهلین فرهنگ: خیابان شانزدهم امیرآباد

✔️  خوابگاه متاهلین جلال آل احمد: قزل قلعه

✔️  خوابگاه متاهلین سعادت آباد (جدید التاسیس): ۲۴ متری سعادت آباد، سرو شرقی

امکانات فرهنگی و ورزشی موجود در مجموعه خوابگاه‌ها بسیار بوده که ما به معرفی دانشگاه تهران و این مراکز می پردازیم. این مراکز عبارتند از:

پارک کاجستان سالن شهید نوروزی مرکز فرهنگی هنری کوثر
تالار اندیشه تالار الغدیر ایستگاه تندرستی
مجموعه ورزشی امام علی سینما کوی تالار جوان
مرکز رایانه کوی و فاطمیه کتابخانه و سالن‌های مطالعه خانه فرهنگ و هنر کوی

برای آشنایی با رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز کلیک نمایید.

شرایط تحصیل در دانشگاه تهران

👈اکنون که با معرفی دانشگاه تهران کاملا آشنا شدید بهتر است بدانید که دانشگاه تهران، هم به صورت بدون کنکور و هم از طریق کنکور سراسری، دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان تحصیل در این دانشگاه، علاوه بر داشتن شرایط عمومی، باید شرایط اختصاصی نیز داشته باشند. از میان شرایط اختصاصی، داشتن مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم، دیپلم و پیش‌دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید (سال دوازدهم) بسیار مهم است.

علاوه بر این، اگر شما دانشجوی روزانه هستید، قبل از ثبت نام باید اعلام کنید که قطعا انصراف می‌دهید. داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده و در دوره روزانه پذیرفته شده‌اند، از انتخاب رشته‌های بدون کنکور دوره روزانه محروم می‌شوند و برای لغو محرومیت خود باید در سایت سازمان سنجش و آموزش درخواست رفع محرومیت از کنکور سراسری خود را ثبت کنند.

به خاطر داشته باشید که شرایط تحصیل مانند زمان شروع و اتمام کلاس‌ها، تعداد واحد‌های قابل اخذ در هر ترم، محل تحصیل، زمان امتحانات و میزان شهریه برای دوره‌های شهریه پرداز، برای داوطلبانی که به صورت بدون کنکور پذیرفته می‌شوند نسبت به داوطلبانی که از طریق کنکور سراسری پذیرفته شده‌اند، یکسان است و هیچ تفاوتی ندارد.

برای اطلاع از رشته های دانشگاه هنر تهران کلیک نمایید.

شرایط تحصیل در دانشگاه تهران

اخبار پیرامون معرفی دانشگاه تهران

📢  معرفی دانشجویان و اساتید برتر فرهنگی دانشگاه تهران

به مناسبت ۹۰ سالگی معرفی دانشگاه تهران، برنامه‌ای برای انتخاب دانشجوی سرآمد دانشگاه در سطوح مختلف تحصیلی و مدیریتی تهیه‌شده‌است. این برنامه شامل مشارکت دانشجویان و همه سطوح مدیریتی دانشگاه است. آئین‌نامه انتخاب دانشجوی سرآمد در رویداد ۹۰ سالگی دانشگاه تهران توسط ستاد بزرگداشت ۹۰ سالگی دانشگاه تهیه‌شده‌و به عنوان معیار انتخاب برگزیدگان در جشنواره فرهنگی دانشگاه در سال‌های آتی نیز استفاده خواهد شد. همچنین، آئین‌نامه انتخاب کارمند سرآمد فرهنگی نیز در حال تدوین است.

📢  آشنایی با آزمایشگاه فناوری 5G دانشگاه تهران

شاه منصوری، رییس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، ماهیت این آزمایشگاه راه‌اندازی‌شده‌و تخصیص یافته به فناوری ۵G را مشابه آزمایشگاه‌های باز (Open Laboratory) توصیف نمود. او بیان کرد که رویکرد ما بر پایه طراحی مدرن، انعطاف‌پذیر و تمرکز بر کار تیمی است. آزمایشگاه‌های باز به عنوان مکانی برای همکاری شرکت‌ها در توسعه سرویس و محصول استفاده می‌شوند. او افزود که با راه‌اندازی این آزمایشگاه، هدف ما توانمندسازی حوزه ICT کشور با تمرکز بر فناوری ۵G است. در حال حاضر تمامی زیرساخت‌های موردنیاز این فناوری و نیازهای تیم‌های فناور و استارتاپی تدارک دیده‌شده‌و ما می‌توانیم با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری، صاحبان ایده را در استفاده از این ظرفیت موجود یاری نماییم.

 

خلاصه مطلب

دانشگاه تهران به عنوان یکی از برترین و بزرگترین دانشگاه‌های ایران و جهان شناخته‌شده‌است و با داشتن ۲۵ پردیس و دانشکده به محبوبیت و اعتبار فراوانی دست یافته است. دانشگاه تهران از دانشگاه‌های برجسته کشور است که فعالیت‌های علمی مهمی در آن صورت می‌پذیرد و در رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و از نظر ارزش علمی و امکانات بهتر و مهم‌تر به دیگر دانشگاه‌ها مقتدرتر است.

دانشگاه تهران دارای حدود ۱۵ خوابگاه برای دانشجویان است و در مقاطع کارشناسی ۱۱ رشته، در مقاطع کارشناسی ارشد ۱۷۷ رشته و در مقاطع دکتری ۱۵۶ رشته دارد. همچنین در دانشگاه تهران تقریبا ۱۵۰۰ نفر از اعضای هیئت‌علمی‌ و ۳۲ هزار دانشجو فعالیت می‌نمایند. ما در این مقاله به معرفی دانشگاه تهران و امکانات آن پرداختیم. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه می باشید، می توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس گرفته و قبول خود را در این دانشگاه تضمین نمایید.

برای دانلود پی دی اف مقاله معرفی دانشگاه تهران  کلیک نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید

سامانه دانشگاه تهران چیست؟

داوطلبان و دانشجویان برای داشتن هرگونه اطلاعات بیشتری می‌توانند به آدرس رسمی دانشگاه تهران https://ut.ac.ir/fa مراجعه کنند.

ادرس دانشگاه تهران کجا می باشد؟

ادرس دانشگاه تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، سازمان مرکزی دانشگاه تهران است.

امکانات فرهنگی، ورزشی مجموعه خوابگاه های دانشگاه تهران چگونه است؟

این خوابگاه ها دارای تالار، کتابخانه، مرکز رایانه، زمین های روباز ورزشی و … هستند که اطلاعات بیشتر در این مقاله داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا