منابع آزمون استخدامی بانک ملت 1403 + پیشنهاد قبول شدگان


منابع آزمون استخدامی بانک ملت در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت توسط این بانک منتشر می‌شود. آشنایی با منابع آزمون برای کسب آمادگی داوطلبان جهت شرکت و نمره قبولی در آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲ ضروری است.

در این مقاله منابع آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲ مطابق مواد امتحانی به‌طور کامل توضیح داده‌شده‌ و به شما کمک کی کنیم که برای استخدام بانک ملت چی بخونم. در انتها نکاتی برای داوطلبان در زمینه منابع پیشنهادی آزمون بانک ملت بیان‌شده‌ تا بتوانند با رعایت این نکات در این آزمون موفق شوند. برای مشاوره و قبولی تضمینی در این آزمون با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای استخدام بانک ملت چی بخونم؟

آزمون استخدامی بانک ملت به منظور جذب نیروی انسانی کارآمد و متخصص برگزار می‌گردد. این آزمون با مجوز سازمان اداری استخدامی کشور در سال گذشته برگزار‌شده‌و علاقه‌مندان به استخدام در شعب بانک ملت سراسر کشور اقدام نمودند. ثبت نام و سایر مراحل آزمون نیز از طریق سایت بانک ملت به نشانی bankmellat. iran-azmoon. ir انجام می‌شود.

حال این پرسش مطرح می شود که برای استخدام بانک ملت چی بخونم ؟ برای موفقیت در آزمون استخدامی بانک ملت، داوطلبان باید منابع استخدامی را به دقت مطالعه و آماده شرکت در آزمون شوند. منابع آزمون به دو دسته منابع عمومی و منابع اختصاصی تقسیم‌شده‌است و داوطلبان باید بر اساس منابع موجود، مطالعه نمایند.

دروس عمومی برای آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲ شامل زبان انگلیسی، ادبیات فارسی و ریاضیات و آمار بوده و منابع پیشنهادی هر یک از این دروس در جدول زیر برای واجدین  شرایط استخدام بانک توضیح داده‌ شده‌ است.

برای استخدام بانک ملت چی بخونم ؟

منابع آزمون استخدامی بانک ملت
ادبیات و آیین نگارش زبان انگلیسی عمومی ریاضیات و آمار
کتاب ادبیات گاج، کتاب فارسی عمومی چاپ دانشگاه پیام نور منابع زبان انگلیسی راهنمایی تا پیش دانشگاهی، کتاب 504، کتاب tick eight گاج، کتاب لغت لقمه انتشارات مهر و ماه به همراه کتاب مدرسه از راهنمایی تا پیش دانشگاهی ریاضیات دوره دبیرستان، ریاضیات مدرسان شریف، ریاضی و آمار آمادگی آزمون های استخدامی انتشارات امید انقلاب

با توجه به اینکه در دفترچه آزمون استخدامی سال گذشته فقط به منابع اختصاصی عناوین شغلی پرداخته‌شده‌است، در این بخش منابع پیشنهادی برای آزمون عمومی استخدام بانک ملت قرار داده‌شده‌است که داوطلبان می‌توانند نسبت به مطالعه آن‌ها اقدام نمایند. در بخش بعدی مقاله، منابع و مواد امتحانی آزمون تخصصی استخدامی بانک ملت درج‌شده‌است.

برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام جهت به کارگیری نیرو در بانک ملی وارد این لینک شوید.

منابع آزمون استخدامی بانک ملت 1402

در دوره‌های اخیر، بانک ملت با اجرای آزمون‌های استخدامی به منظور استقطاب نیروی انسانی مورد نظر خود فعالیت داشته و مشابه سایر موسسات مالی و بانکی، متقاضیان شرکت در آزمون‌های استخدامی این بانک ملزم به احاطه بر محتوای آزمون‌ها می‌باشند.

در سال ۱۴۰۲ نیز، آزمون استخدامی بانک ملت به انجام رسیده و داوطلبان مشتاق به همکاری در شعب بانک ملت می‌توانند در زمان تعیین‌شده نسبت به ثبت‌نام در آزمون استخدامی اقدام نمایند.

ثبت‌نام و کسب اطلاع از شرایط لازم برای شرکت در آزمون و تکمیل فرم در پورتال استخدامی بانک به نشانی bankmellat.iran-azmoon.ir صورت می‌گیرد.

آزمون استخدامی بانک ملت در سال ۱۴۰۲ به مانند آزمون‌های گذشته، دارای تقسیم‌بندی بودجه‌ای و محتوای مشخص آزمون بوده و داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، بایستی بر اساس این تقسیم‌بندی به مطالعه مواد آزمونی مربوطه بپردازند. محتوای آزمون و مباحث مورد نظر در آزمون بانک ملت، از طریق اطلاعیه‌های منتشرشده در وب‌سایت بانک ملت قابل دسترسی است.

محتوای آزمونی مربوط به آزمون‌های استخدامی بانک ملت در طول سال‌های متمادی تقریبا ثابت بوده، ولی بر اساس تشخیص بانک ملت در برخی سال‌ها ممکن است تغییرات جزئی در این محتوا به وجود آید که در اطلاعیه‌های مربوطه توسط بانک اطلاع‌رسانی می‌شود.

منابع آزمون استخدامی بانک ملت

در این بخش از مقاله، محتوای آزمونی و دروس مورد بحث در آزمون استخدامی بانک ملت برای سال ۱۴۰۲ به صورت جدولی ارائه‌شده‌تا داوطلبان آزمون بانک ملت بتوانند با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از زمان مناسب برای مطالعه این مواد آزمونی تدارک ببینند.

محتوای آزمون به دو بخش کلی و تخصصی تفکیک‌شده‌و هر یک از این دو بخش شامل دروس ویژه‌ای می‌باشند که در جدول‌های زیر راجع به منابع آزمون دوره‌های گذشته توضیحاتی ارائه گردیده است.

منابع آزمون استخدامی بانک ملت برای رشته های تخصصی زیر به شرح زیر است:

منابع آزمون استخدامی بانک ملت برای بانکدار
مقطع کارشناسی مقطع کارشناسی ارشد
هوش و استعداد –  زبان انگليسی عمومی  –  ادبيات و آيين نگارش- اطلاعات عمومی کامپيوتر – دانش علوم بانکی ‏- بازارهای مالی و سرمايه – رياضيات و آمار –  مباحث بازاريابی هوش و استعداد – زبان انگليسی عمومی –  ادبيات و آيين نگارش _ اطلاعات عمومی کامپيوتر  – دانش علوم بانک‏ی – آشنايی با مباحث روز اقتصاد –  دانش مسائل روز مديريت – مباحث بازاريابی

 

منابع آزمون استخدامی بانک ملت برای کاردان حقوق
مقطع کارشناسی ارشد
هوش و استعداد –  زبان انگليسي عمومی –  ادبيات و آيين نگارش –  اطلاعات عمومی کامپيوتر _ حقوق مدنی – آيين دادرسی مدنی –  حقوق تجارت  – آيين دادرسی کيفری

 

منابع آزمون استخدامی بانک ملت برای کاردان IT
مقطع کارشناسی ارشد
هوش و استعداد – زبان انگليسی عمومی –  ادبيات و آيين نگارش – هوش مصنوعی ‏- پايگاه داده ‏- مهندسی نرم افزار‏ – سيستم عامل ‏- امنيت داده‏- معماری کامپيوتر ‏- شبکه کامپيوتر

 

منابع آزمون استخدامی بانک ملت برای کاردان حوزه ساختمان
مقطع کارشناسی ارشد رشته عمران مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری مقطع کارشناسی ارشد رشته برق مقطع کارشناسی ارشد رشته مکانیک
هوش و استعداد  – زبان انگليسی عمومی – ادبيات و آيين نگارش  –  اطلاعات عمومی کامپيوتر  – استاتيک – تحليل سازه –  مقاومت مصالح – بتن-فولاد –  زلزله – متره و برآورد – اصول و مديريت ساخت هوش و استعداد  –  زبان انگليسی عمومی – ادبيات و آيين نگارش – اطلاعات عمومی کامپيوتر  –  دروس فني ساختمان – درک عمومي معماری – درک عمومی معماری منظر – مباني بازسازی پس از سانحه – تاريخ معماری هوش و استعداد –  زبان انگليسي عمومی – ادبيات و آيين نگارش _ اطلاعات عمومي کامپيوتر –  مدار الکتريکی – الکترونيک – کنترل سيستم‌ های خطی –  ابزار دقيق – ماشين هاي الکتريکی – تجزيه و تحليل سيستم هوش و استعداد –  زبان انگليسی عمومی – ادبيات و آيين نگارش –  اطلاعات عمومی کامپيوتر  – مکانيک سيالات – مقاومت مصالح – انتقال حرارت – ترموديناميک – استاتيک – ديناميک و ارتعاشات

برای دریافت جدیدترین منابع رشته حسابداری – مدیریت -حقوق – کامپیوتر می توانید با ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای اطلاع از زمان و سایت استخدام بانک صادرات ایران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

روش مطالعه صحیح منابع آزمون استخدامی بانک ملت

پیشنهاد قبول شدگان  برای بدست آوردن نتایج مطلوب در آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲، داوطلبان باید به نحوه صحیح مطالعه منابع آزمون توجه کنند. اهمیت دارد که منابع را با برنامه‌ریزی مناسب و مطالعه کاربردی مطالعه کنند.

لازم به ذکر است که در صورت نادیده گرفتن نحوه مطالعه، حتی با وجود منابع قوی و کاربردی، امتحانات قبول نخواهند شد. بنابراین، برای دستیابی به نتایج مطلوب، نکات زیر را فراموش نکنید.

ضرایب منابع مختلف آزمون استخدامی بانک ملت متفاوت است، بنابراین توصیه می‌شود ابتدا دروسی که دارای ضریب بالا در آزمون هستند را مطالعه کنید. از روش حاشیه‌نویسی استفاده کنید؛ به این شکل که با مطالعه اصولی منابع کاربردی، نکات مهم را در حاشیه کتاب یادداشت کنید تا در مرور آنها، نکات مهم مجددا به یاد شما بیاید.

بخش بعدی مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ تمامی منابع مطالعاتی که مورد بررسی قرار گرفته‌اند، لازم است مرور شوند. بنابراین، در صورت عدم تمرین و تکرار مطالب آموخته شده، احتمالا به دلیل فرار از مطالب، برخی نکات را فراموش خواهید کرد.

روش مطالعه صحیح منابع آزمون استخدامی بانک ملت 

در هنگام آزمون دهی، فراموش نکنید که با انجام آزمون‌های متعدد، قدرت و مهارت خود را در همه زمینه‌ها از جمله سرعت، دقت، و تمرکز افزایش دهید.

شاید بسیاری از داوطلبانی که مشتاق کسب نتیجه قبولی هستند و تلاش فراوانی در این زمینه می‌کنند، فراموش کنند که استراحت کافی و منظم نیز از پایه‌های یک برنامه‌ریزی اصولی محسوب می‌شود.

پس حتما در برنامه مطالعاتی خود، تایم استراحت خود را هر یک ساعت یک بار لحاظ نمایید.

به عنوان یک راهنما می‌گوییم که اگر درک درستی از مطالب مورد مطالعه خود نداشته باشید، تمام تلاش‌های خود را هدر داده‌اید. بنابراین، لازم است که مطالب را به صورت کاربردی و اصولی مطالعه نمایید. برای یک برنامه ریزی صحیح و قبولی تضمینی با کارشتانان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مشاوره در خصوص منابع آزمون استخدامی بانک ملت

آزمون استخدامی بانک ملت سال ۱۴۰۲ همانند سال‌های گذشته برای استخدام نیروی انسانی در شعب بانک ملت در سراسر کشور برگزار خواهد شد. همان‌طور که در بالا اشاره شد، آزمون بانک ملت ۱۴۰۲ دارای منابع و مواد آزمونی مشخصی است که توسط بانک ملت تهیه‌شده‌و در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت ذکر‌شده‌است. در این بخش از مقاله نکاتی برای داوطلبان این آزمون توضیح داده‌شده‌تا بتوانند با توجه به منابع آزمون به انجام موفقیت‌آمیز فرآیند آزمون دست یابند.

داوطلبان باید اطلاعیه‌های منتشر‌شده‌در سایت بانک ملت مربوط به منابع آزمون استخدامی بانک ملت و مواد امتحانی این آزمون موجود در دفترچه آزمون استخدامی بانک ملت را به دقت پیگیری کنند تا بتوانند از منابع و مواد آزمون رشته حسابداری – مدیریت -حقوق – کامپیوتر و … به درستی آگاه شوند.

برای رسیدن به موفقیت در آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲، داوطلبان باید با دقت و برنامه‌ریزی صحیح، منابع و دروس مربوط به آزمون را مطالعه کنند. مطالعه موثر منابع و کتب مرتبط با آزمون بانک ملت باعث تسلط بر مباحث آزمون و رسیدن به موفقیت در آزمون بانک ملت خواهد شد.
مشاوره در خصوص منابع آزمون استخدامی بانک ملت
ضرایب منابع آزمون بانک ملت متفاوت است و به داوطلبان توصیه می‌شود که منابع مهم با ضریب تاثیر بالاتر را ابتدا مطالعه کرده و زمان بیشتری را به مطالعه و تسلط بر این دروس اختصاص دهند.

با برنامه‌ریزی صحیح، داوطلبان زمان کافی برای مطالعه منابع را خواهند داشت و می‌توانند هر منبع را برای استخدام در بانک‌ها چند بار دوره و تکرار کرده و کاملا بر مباحث مسلط شوند.

متون مطالعاتی مختلفی موجود بوده و یکی از این متون، راهنمای آزمون استخدامی بانک ملت است که از روش حاشیه نویسی برای یادآوری مباحث در روزهای آخر استفاده می‌کند. این روش به داوطلبان این امکان را می‌دهد که فقط مطالب حاشیه نویسی‌شده‌را مطالعه کنند تا نکات مهم را در زمان کوتاه بیان کنند.

داوطلبان باید با دقت راهنمای ثبت نام آزمون بانک ملت ۱۴۰۲ را مطالعه کنند تا در صورت تغییر در منابع و مواد آزمون مطلع شوند.

برای اطلاع از رشته های مورد نیاز استخدامی بانک ها روی لینک کلیک کنید.


خلاصه مطلب منابع آزمون استخدامی بانک ملت

بانک ملت، همانند بسیاری از ادارات، با برگزاری یک آزمون استخدامی، کارکنان مورد نیاز خود را انتخاب می‌کند. به همین دلیل، یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های داوطلبان ثبت‌نام‌شده‌در سایت استخدام بانک ملت، اطلاع از منابع آزمون استخدامی بانک ملت برای آمادگی برای آن است.

زیرا متقاضیان باید علاوه بر داشتن شرایط لازم، با مطالعه منابع آزمون استخدامی بانک ملت، از فرصت پیش‌آمده بهره برده و با کسب نمره حد نصاب لازم، وارد مرحله دوم یعنی مصاحبه آزمون استخدامی بانک ملت شوند.

ما در این مقاله به صورت مفصل در خصوص منابع آزمون استخدامی بانک ملت  صحبت کرده  و راهنمایی لازم را انجام دادیم تا بدانید برای استخدام بانک ملت چی بخونم. اگر پس از مطالعه مقاله نیاز به راهنمایی بیتشر برای قبولی در رشته حسابداری – مدیریت -حقوق – کامپیوتر و … دارید می توانید سوالات خود را از طریق شماره 9099075307 با مشاوران ما مطرح نمایید.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله منابع آزمون استخدامی بانک ملت کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید

منابع آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲ چگونه ارائه می‌شود؟

منابع آزمون استخدامی بانک ملت به دو دسته منابع عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شود که این منابع در این مقاله به‌طور کامل توضیح داده‌شده‌است.

چه موادی در آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲ وجود دارد؟

مواد آزمونی در دو دسته عمومی و اختصاصی در دفترچه آزمون قید‌شده‌است که در این مقاله به‌طور کامل توضیح داده‌شده‌است.

مواد آزمونی بانک ملت در کجا منتشر می‌شود؟

مواد آزمونی بانک ملت در دفترچه آزمون قید‌شده‌و در سامانه استخدامی بانک ملت ۱۴۰۲ منتشر‌شده‌که در این مقاله توضیح داده‌شده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا