نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 + راهنمای تصویری


نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری برای کلیه گروه های آزمایشی اعلام شد. تمامی افراد شرکت کننده در این دوره بدون آزمون از دانشگاه سراسری باید جهت مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی و دیگر دانشگاه های سراسری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه بفرمایند. البته توجه کنید که اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری به وسیله درج اطلاعات درخواستی همچون شماره شناسنامه و شماره پرونده برای هر فرد انجام می گیرد. به جهت نیاز شما داوطلبان و متقاضیان عزیز شرکت کننده در ثبت نام بدون آزمون به اطلاع از زمان یا نحوه اعلام نتایج ثبت نام بدون آزمون سراسری موضوع مقاله حاضر را به بحث پیرامون نحوه مشاهده نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری و یا زمان در نظر گرفته شده برای اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی اختصاص داده ایم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری داشتید، می توانید با کارشناسان ما با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا اطلاعات را در اختیار شما بگذارند.

 

🔔 اطلاعیه 🔔

جذب دانشجو در رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری یک مرتبه برای نمیسال اول تحصیلی (مهر ماه) و یک بار نیز برای نیمسال دوم تحصیلی (بهمن ماه) صورت می گیرد.

 

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 

👈 تمام دانشگاه‌ های سراسری در هر دو نوبت روزانه و غیر روزانه به‌ صورت بدون کنکور رشته هایی را ارائه می ‌دهند و داوطلبانی که قصد تحصیل در این رشته ها دارند، معمولاً دو نوبت در سال می توانند ثبت نام کنند و نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری نیز به‌ صورت جداگانه اعلام خواهد شد. اما برنامه زمانی انتشار نتایج ثبت نام بدون کنکور چگونه است؟ در ادامه به بررسی زمان اعلام نتایج ثبت نام در دو بازه زمانی مهر ماه و بهمن ماه خواهیم پرداخت.

 

📌 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد وارد شوید.

 

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر ماه

👈 داوطلبان پس ‌از ثبت نام در رشته های بدون آزمون مهر ماه 1401 منتظر انتشار نتایج آن هستند.

همان طور که بیان شد  ثبت نام رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن بر گزار می شود.

برای مشاهده نیمسال اول یعنی ورودی ترم مهر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن ماه

👈 افراد متقاضی بعد از انجام ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه 1401 معمولاً در اعلام نتایج نهایی ثبت نام خود می باشند. اخبار مربوط به زمان دقیق انتشار نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در بهمن ماه 1401 تاکنون اعلام ‌نشده، اما با توجه به روندی که هر سال وجود دارد، می توان پیش‌ بینی کرد که نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 در اواسط دی ‌ماه هر سال جاری منتشر گردد. علاوه‌ بر این افراد پذیرفته‌ شده برای انتخاب رشته نیمسال دوم 1401 می توانند از اواخر دی ‌ماه با مراجعه به سامانه اعلام‌ شده دانشگاه محل پذیرش برای دریافت اطلاعات زمان دقیق ثبت نام نهایی و مدارک مورد نیاز اقدام نمایند. به محض اعلام نتایج ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه، ای مقاله به روز می شود.

زمان اعلام نتایج ثبت نام

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه چه زمانی اعلام می شود؟

👈 به جز دوره مهر، جذب دانشجو برای دوره بهمن ماه نیز صورت می گیرد. کلیه افراد ثبت نام کننده در این دوره باید در زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون دانشگاه سراسری در دوره بهمن ماه اقدام به مشاهده نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری کنند. اگر ثبت نام در اواسط بهمن ماه صورت بگیرد به مراتب نتایج هم باید تا آخرین روزهای این ماه اعلام شود. اما در رابطه با سال جاری یعنی سال 1401 فعلاً نظری نمی توان داد و باید تا زمان اعلام سایت سنجش منتظر بود.

 

📌 برای اطلاع از دانشگاه بدون کنکور کلیک کنید.

 

نحوه مشاهده نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری (مهر ماه)

👈 باید عرض کنیم که امکان مشاهده نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری در دوره مهر برای هر داوطلب از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می گیرد. هر شخص ثبت نام کننده در این طرح باید جهت اطلاع از نتایج ثبت نام بدون کنکور سراسری مراحلی را طی کند.

در این بخش،‌ سعی در ارائه توضیحات بیشتری در مورد نحوه اعلام نتایج ثبت نام بدون آزمون دانشگاه دولتی و دیگر دانشگاه های سراسری را برای شما داریم:

📘 در گام نخست، به مراتب باید آدرس سایت سازمان سنجش را در مرورگر خود بنویسید و سپس بر روی لینک سازمان سنجش که در صفحه اول و اولین مورد به نمایش در می آید کلیک بفرمایید.

📘 با ورود به سایت ابتدا وارد بخش سراسری و سپس بخش اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته بر طبق سوابق تحصیلی شوید.

📘 اکنون صفحه ای در مقابل شما است که دو راه را جهت مشاهده نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری به شما پیشنهاد می کند.

📘 نخستین راه از طریق درج شماره پرونده و همین طور شماره شناسنامه این امکان را برای شما فراهم می کند و دومین شیوه کار مشاهده نتایج را از طریق درج شناسنامه و نام خانوادگی برای شما داوطلب عزیز فراهم می کند.

نکته: شما دوستان از هر روشی که دوست دارید می توانید استفاده کنید و در صورت بروز مشکل می توانید با تیم ایران تحصیل با شماره  9099075307 تماس گرفته و از مشاوره متخصصین ایران تحصیل بهره مند شوید.

 

📌 برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری کلیک کنید.

نحوه مشاهده نتایج بدون آزمون

راهنمای مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 

👈 از آنجایی ‌که اسم ‌نویسی بدون کنکور دانشگاه های امسال به‌ صورت غیر حضوری انجام  می ‌گیرد، نتایج نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری هم به‌ صورت اینترنتی و آنلاین در دسترس افراد داوطلب قرار خواهد گرفت.

علاوه‌ بر این در شرایطی که ثبت نام و انتخاب رشته نیمسال بهمن ‌ماه به ‌صورت اینترنتی انجام شود، نتایج این مرحله نیز به ‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه سنجش در دسترس عموم افراد قرار خواهد گرفت. در ادامه به راهنمایی گام ‌به ‌گام مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری خواهیم پرداخت.

🔶 ابتدا لازم است به سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس  sanjesh.org مراجعه کرده و در صفحه باز شده بر روی گزینه سراسری کلیک نمایید تا وارد صفحه مربوطه شوید.

 

راهنمای مشاهده نتایج ثبت نام

🔶 در بخش دوم با کلیک بر روی لینک فعال “اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ‌ماه 1401 ” وارد صفحه اعلام نتایج خواهید شد.

 

اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ‌ماه

 

🔶 اکنون با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه در کادرهای مربوطه و بعد از آن فشردن مشاهده نتایج می‌ توانید وارد پورتال شخصی شده و از نتایج ثبت نام بدون آزمون سراسری مطلع شوید.

 

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری

 

 

باید اشاره کرد در صورتی ‌که بعد از مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری در هیچ کدام از کد رشته ‌های انتخابی پذیرفته نشدید، این امکان را دارید که مجدداً شانس خود را از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه دولتی امتحان نمایید. چرا که علاوه ‌بر دانشگاه های سراسری دانشگاه های شهریه پرداز و بدون کنکور و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی دیگری وجود دارند که بر اساس سوابق تحصیلی جذب دانشجو خواهند داشت.

 

📌 برای کسب اطلاع از مهلت و بازه تمدید زمان ثبت نام دانشگاه سراسری بدون آزمون با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

جدیدترین اخبار پیرامون نتایج ثبت نام بدون آزمون دانشگاه سراسری

🔊 نخستین کنکور الکترونیکی به صورت آزمایشی در بهمن ماه برگزار می‌شود

رئیس سازمان سنجش با اعلام این خبر که سازمان سنجش کشور برای برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه آمادگی کامل دارد، گفت: سعی می‌کنیم نخستین کنکور الکترونیکی به صورت آزمایشی در بهمن ماه برگزار می‌شود.

🔊 زمان اعتراض به نتایج ثبت نام بدون کنکور سراسری 1401 اعلام شد

بعد از اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 برخی از داوطلبان که نسبت به نتایج آن معترض باشندف بایستی اعتراض خود را در زمان مشخص و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به ثبت برسانند. غالباً همزمان یا پس از گذشت چند روز از اعلام نتایج، امکان ثبت و ارسال درخواست در سامانه سازمان سنجش فراهم خواهد شد که فرایند آن مانند اعتراض به نتایج کنکور سراسری می باشد.

 

📜 خلاصه مطلب

در این مقاله سعی بر این شده که تمام اطلاعات لازم و کافی در رابطه با نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1401 در اختیار شما قرار بگیرد؛ علاوه بر آن با توضیح در رابطه با دانشگاه هایی که برای ثبت نام نیازی به نتیجه کنکور نیست و فقط با شرط معدل و سوابق تحصیلی می توان در آن ها ثبت نام کرد در تلاش بوده ایم تا نیاز شما را رفع کرده باشیم. تیم ایران تحصیل با داشتن متخصصین و مشاورین مجرب می تواند شما را در مسیری که هستید یاری رسانی کند. در صورت نیاز می توایند با شماره ی 9099075307 تماس بگیرید.

 

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.  📥

 

 

 

 

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری چه زمانی اعلام می شود؟ 

ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهر ماه سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد، اعلام شد. لینک شماهده نتایج بر روی مقاله درج شده است.

برای مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه دولتی در دوره مهر باید به چه سایتی مراجعه کنیم؟ 

مشاهده نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری از طریق ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دوره بهمن ماه چه زمانی است؟ 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور بهمن ماه هنوز مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا