نحوه دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان + راهنما تصویری


افرادی که در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند، ممکن است در ارتباط با نحوه دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان سؤال داشته باشند. مزایای دریافت گواهی دوره‌های ضمن خدمت این است که افراد می‌توانند برای رتبه‌بندی و افزایش حقوق خود درخواست دهند. آموزش و پرورش برای ارتقاء سطح علمی فرهنگیان و معلمان مشغول به کار در وزارت آموزش و پرورش دوره‌های ضمن خدمت برگزار می‌کند. افراد داوطلب این امکان را دارند که برای ثبت نام در این آزمون‌ها سامانه دوره ضمن خدمت فرهنگیان وارد شوند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

پس از کسب نمره قبولی کارنامه‌ای برای افراد صادر می‌شود که افراد می‌توانند از طریق سایت رایا این کارنامه را دریافت کنند. اما دریافت گواهی ضمن خدمت دانشگاه فرهنگیان مراحلی دارد که افراد باید با این مراحل آشنایی داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط نحوه دریافت مدرک ضمن خدمت فرهنگیان می‌توانید با همکاران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

ضرورت دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان

👈 آموزش و پرورش کشور هر ساله برای سنجش سطح علمی فرهنگیان و معلمانی که در وزارت آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند، دوره‌های ضمن خدمت برگزار می‌کند. افرادی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند، می‌توانند در آینده با کسب نمره قبولی برای افزایش حقوق و رتبه‌بندی اقدام کنند.

👈 برای ثبت نام در آزمون‌های ضمن خدمت افراد باید به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان وارد شده و از طریق آن مرحله اسم نویسی را انجام دهند و در نهایت برای شرکت در آزمون اقدام کنند. دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان بسیار اهمیت دارد، چرا که در آن امتیازهای کسب شده افراد درج شده و آن دسته از افرادی که به دنبال کسب حقوق بالاتر و یا شرکت در نظام رتبه‌بندی فرهنگیان هستند، می‌توانند از طریق دریافت این گواهینامه اقدام نمایند.

ضرورت دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان

نحوه دریافت گواهی ضمن خدمت در فرهنگیان

👈 معلمان و فرهنگیانی که در دوره‌های ضمن خدمت شرکت کرده‌اند و نمره حد نصاب را کسب کرده باشند، می‌توانند گواهی این دوره را دریافت کنند. بسیاری از افراد ممکن است که با مراحل دریافت این گواهینامه آشنایی نداشته باشند. از این رو در ادامه توضیحاتی را در ارتباط با مراحل دریافت این گواهی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

✅به این منظور ابتدا باید وارد سامانه دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان به آدرس ltms.medu.ir شوید. بر روی لینک مستقیم گواهی سایت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان کلیک نمایید. از میان گزینه‌های موجود میز خدمت را انتخاب کرده و بر روی عبارت “فراگیران” کلیک کنید.

گام اول دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان

✅ مطابق تصویر زیر ابتدا باید نام کاربری و رمز عبور و کد امنیتی را درج کرده و در پایان گزینه ورود به سامانه را انتخاب نمایید.

گام دوم دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان

✅برای دریافت کردن گواهی ضمن خدمت فرهنگیان از نوار سمت راست بخش “گواهی حضور/تقدیرنامه” را انتخاب کرده تا فهرست نمایش داده شود.

گام سوم دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان

✅ در لیست دریافت گواهی ضمن خدمت به ترتیب ردیف، سال، عنوان، نوع، تاریخ صدور گواهی و ساعت به شما نمایش داده می‌شود. بر اساس فهرست تعداد گواهی ضمن خدمت سال صدور گواهی ضمن خدمت فرهنگیان ساعت و … برای شما نمایش داده می‌شود.

معرفی شرایط دریافت گواهی ضمن خدمت در فرهنگیان

👈 در بخش قبل به نحوه دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان اشاره شد . افرادی که نمره حد نصاب را کسب کرده باشند، باید از طریق سامانه گواهی ضمن خدمت فرهنگیان اقدام کنند. شرایط دریافت این گواهی به شرح زیر می‌باشد:

👈 عنوان دوره ضمن خدمت در مجموعه دوره‌های آموزشی و شغلی پیش بینی شده باشد یا جز آموزش‌های مورد تأیید مدیریت توسعه بوده و در سامانه ضمن خدمت حتماً تعریف شده باشد.

👈 مشخصات دوره مورد نظر از جمله عنوان، ساعت، نوع و محتوای مصوب دوره در سامانه LTMS همخوانی داشته باشد.

👈 صلاحیت موسسه اجرا کننده در سال اجرای دوره ضمن خدمت مورد تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور باشد.

👈 فردی که در دوره شرکت می‌کند، حتماً از سوی آموزش و پرورش محل خدمت معرفی شده باشد یا بر اساس بخشنامه‌های آموزش و پرورش برای شرکت در دوره مورد نظر خود مجاز باشد.

👈 در صورتی که شرایط فوق برای دریافت گواهی ضمن خدمت رعایت نشده باشد، این گواهی به هیچ عنوان مورد پذیرش آموزش و پرورش نخواهد بود.

معرفی شرایط دریافت مدرک ضمن خدمت فرهنگیان

مشاوره نحوه دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان

👈 افراد در دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان که با نظارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود می‌توانند ثبت نام کنند. نحوه دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان بسیار اهمیت دارد، چرا که افرادی که نمره حد نصاب را کسب کرده باشند، پس از موفقیت در این آزمون و اتمام دوره حتماً باید گواهی خود را در اختیار داشته باشند.

👈 از جمله مزایای گواهی دوره‌های ضمن خدمت افزایش حقوق و رتبه‌بندی افراد است و همین باعث می‌شود که دریافت این گواهی برای فرهنگیان حائز اهمیت باشد.

👈 توجه داشته باشید آن دسته از فراگیرانی که موفق به کسب نمره ۱۲ از ۲۰ شده باشند، گواهی دوره ضمن خدمت را دریافت خواهند کرد.

👈 از آنجا که ممکن است بسیاری از شما فرهنگیان گرامی در ارتباط با نحوه دریافت گواهی ضمن خدمت در فرهنگیان سؤال داشته باشید، از این رو پیشنهاد می‌کنیم که برای دریافت مشاوره‌های لازم در این زمینه با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید.

خلاصه مطالب

آشنایی با نحوه دریافت گواهی ضمن خدمت بسیار اهمیت دارد، چرا که آن دسته از افرادی که در این دوره که تحت نظارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود شرکت کرده‌اند، در صورت اتمام دوره و موفقیت در آزمون و کسب نمره حد نصاب باید حتماً گواهی ضمن خدمت خود را دریافت کنند. در این مقاله سعی کردیم در ارتباط با نحوه دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان توضیحات کاملی ارائه کنیم.

در صورت داشتن هرگونه سؤال و ابهام در ارتباط با مراحل دریافت این گواهی می‌توانید با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید. کارشناسان سامانه تلفنی این مجموعه همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود.

برای دانلود pdf مقاله نحوه دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان کلیک کنید.

ضرورت دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان چیست؟

دریافت این گواهی می‌تواند در افزایش حقوق فرهنگیان و رتبه‌بندی تأثیر داشته باشد.

 نحوه دریافت گواهی ضمن خدمت فرهنگیان چیست؟

در متن مقاله راهنمای تصویری دریافت این گواهی به صورت کامل ارائه شده است.

سامانه دریافت مدرک ضمن خدمت فرهنگیان چیست؟

برای دریافت گواهی خود باید به آدرس ltms.medu.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا