هزینه ثبت نام آزمون زبان پیام نور 1402 ETPNU


متقاضیان ادامه تتحصیل در مقطع دکتری دانشگاه پیام نور باید برای ثبت نام در آزمون زبان این دانشگاه که به عنوان ETPNU شناخته می‌شود، اقدام کنند. از سوی دیگر اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون زبان پیام نور بسیار اهمیت دارد، چرا که داوطلبان باید بدانند که مراحل پرداخت کردن هزینه در سایت گلستان به چه صورت انجام می‌گیرد و چه مبلغی را باید به عنوان هزینه حضور در آزمون سنجش زبان پیام نور بپردازند.

لازم به ذکر است که آزمون ETPNU توسط مرکز سنجش دانشگاه پیام نور در ۴ نوبت به صورت سالانه برگزار می‌شود و افراد شرکت کننده باید در بازه زمانی مشخص برای نام نویسی در این آزمون اقدام نمایند. این آزمون در واقع برای درک بهتر مقالات علمی چاپ شده و منابع درسی می‌باشد و آن دسته از افرادی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری هستند، باید برای اثبات مهارت‌های زبان خارجه خود در این آزمون شرکت نمایند.

اهمیت اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون زبان پیام نور 1402

👈 آزمون زبان پیام نور که با عنوان آزمون ETPNU شناخته می‌شود، یکی از آزمون‌های مهم برای داوطلبان این واحد آموزشی است. افرادی که مایلند در مقطع دکتری ادامه تحصیل دهند، باید از طریق این آزمون مهارت‌های زبانی خود را اثبات کنند و جهت درک منابع درسی و هنگام تحقیق و پژوهش در مقالات علمی چاپ شده در ژورنال‌های بین‌المللی تسلط لازم را داشته باشد.

👈این آزمون که از سوی مرکز سنجش دانشگاه پیام نور ایجاد شده است، دارای ۱۰۰ سؤال می‌باشد و افراد باید حداقل نمره ۵۰ از ۱۰۰ را کسب کنند. اما آن چیزی که قبل از شروع مراحل نام نویسی اهمیت دارد، هزینه ثبت نام آزمون ETPNU می‌باشد و داوطلبان باید بدانند که برای شرکت در این دوره چه مبلغی را باید واریز نمایند.

👈در حقیقت بدون پرداخت هزینه آزمون زبان داوطلبان نمی‌توانند در سامانه ثبت نام کنند. بنابراین ضرورت دارد که افراد قبل از هر چیز در کنار آماده کردن مدارک و اطلاعات درخواستی نسبت به هزینه‌ای که باید بپردازند اطلاعات کامل را کسب کنند.

ضرورت اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون زبان پیام نور

برای ورود به سایت آزمون زبان دانشگاه تهران وارد لینک شوید. 

میزان هزینه ثبت نام آزمون زبان پیام نور 1402

👈هزینه شرکت در سنجش زبان پیام نوردر هر سال براساس دوره‌های مختلف متفاوت می‌باشد. این آزمون در چهار نوبت در سال برگزار می‌شود و هر دوره مبلغی نسبت به دوره قبل اضافه خواهد شد. در سال جاری هزینه ثبت نام برای آزمون زبان دانشگاه پیام نور مبلغ ۱۵۲ هزار تومان در نظر گرفته شده است و افراد باید با مراجعه به سامانه اینترنتی دانشگاه پیام نور اقدامات لازم را جهت پرداخت هزینه آزمون ETPNU انجام دهند.

👈پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق درگاه بانکی اعلام شده از سوی مرکز سنجش دانشگاه پیام نور صورت می‌گیرد. پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون زبان پیام نور نیز شماره پرونده‌ای در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و به وسیله آن قادر به اسم نویسی در سامانه خواهند بود.

میزان هزینه ثبت نام آزمون زبان پیام نور

تاریخ ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور 1402

👈 زمان ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور پیش از برگزاری هر گروه حدود دو هفته قبل اعلام خواهد شد. برای دریافت مدرک ETPNU افراد می‌توانند تا پایان این دو هفته برای ثبت نام خود اقدام کنند. در سال جدید آزمون زبان پیام نور تاریخ ۱۴/۴/1401 در مراکز استان‌های  تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان و یزد برگزار گردید. در ادامه جدول زمانبندی برگزاری این آزمون ارائه شده است.

نام آزمون تاریخ شروع ثبت نام تاریخ پایان ثبت نام تاریخ آزمون
دوره چهلم 1401/03/23 1401/04/08 1401/04/14

 

برای مشاهده نتایج آزمون زبان دانشگاه تهران بر روی لینک کلیک کنید. 

تاریخ برگزاری آزمون زبان پیام نور 1402

👈 پس از اینکه متقاضیان در زمان مشخص شده هزینه ثبت نام آزمون زبان پیام نور را پرداخت کردند، باید منتظر تاریخ برگزاری آزمون باشند. به دلیل اهمیت اطلاع از تاریخ برگزاری آزمون زبان پیام نور در ادامه جدول زمانبندی آن ارائه شده است.

ردیف دوره برگزاری تاریخ برگزاری آزمون
1 دوره سی و هشتم دوشنبه 1401/1/22
2 دوره سی و نهم دوشنبه 1401/2/26
3 دوره چهلم سه شنبه 1401/4/14
4 دوره چهل و یکم یکشنبه 1401/6/20
5 دوره چهل و دوم یکشنبه 1401/8/29
6 دوره چهل و سوم سه شنبه 1401/11/18

مشاوره هزینه ثبت نام آزمون زبان پیام نور 1402

👈افرادی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور در دوره دکتری هستند، باید برای نام نویسی در آزمون زبان پیام نور که به عنوان ETPNU شناخته می‌شود، شرکت کنند. از آنجا که فرایند یادگیری از طریق پژوهش و تحقیق مکرر می‌باشد، دانشجویان مقطع باید تسلط زبانی انگلیسی خود را از طریق این آزمون به اثبات برسانند.

👈بعلاوه این آزمون به صورت رایگان برگزار نمی‌شود. لذا افراد باید هزینه شرکت در سنجش زبان پیام نور را در مورد مقرر بپردازند. از این رو در هنگام آماده سازی مدارک و اطلاعات درخواستی افراد باید به پرداخت این هزینه توجه داشته باشند.

👈هزینه ثبت نام آزمون ETPNU هر سال و براساس دوره‌های مختلف متفاوت است. در سال جاری مبلغ ۱۵۲ هزار تومان افراد باید بپردازند تا شماره پرونده‌ای را برای شرکت در آزمون دریافت کنند.

👈برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ثبت نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور شما عزیزان می‌توانید با مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم را در این خصوص به شما عزیزان ارائه کنند.

مشاوره هزینه ثبت نام آزمون زبان پیام نور

جهت دریافت جزوه تضمینی آزمون زبان ept وارد لینک شوید. 

خلاصه مطالب

هزینه ثبت نام آزمون زبان پیام نور باید از طریق سامانه ETPNU و هنگام نام نویسی پرداخت شود. از آنجا که شرکت در این آزمون برای دانشجویان مقطع دکتری اجباری می‌باشد. بنابراین لازم است داوطلبان نسبت به مبلغی که باید در سامانه پرداخت هزینه شرکت در سنجش زبان پیام نور اقدام کنند. این هزینه در هر دوره متفاوت است.

در سال جاری افراد باید مبلغ ۱۵۲ هزار تومان را به حساب دانشگاه پیام نور واریز کنند تا بتوانند در این آزمون شرکت نمایند. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی را در ارتباط با هزینه ثبت نام در آزمون ETPNU به شما عزیزان ارائه کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید تا پاسخگوی سؤالات شما عزیزان باشند.

 

🔗 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

ضرورت اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون زبان پیام نور چیست؟

از آنجا که این آزمون به صورت رایگان برگزار نمی‌شود و مبلغ آن در هر دور متفاوت است، افراد باید با هزینه پرداختی آشنایی داشته باشند.

مبلغ ثبت نام آزمون زبان پیام نور در سال 1402 چقدر است؟

در سال جدید افراد باید مبلغ ۱۵۲ هزار تومان به حساب دانشگاه پیام نور واریز نمایند.

مبلغ پرداختی برای ثبت نام آزمون زبان پیام را از طریق چه سامانه صورت می‌گیرد؟

 این مبلغ باید از طریق سامانه دانشگاه پیام نور به آدرس azmoon.pnu.ac.ir/portal/home واریز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا