هزینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای با تعرفه 1403 { آموزش خرید سریال}


هزینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای هر سال توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود. این هزینه شامل مبلغی برای ثبت نام اصلی بوده و ممکن است هزینه‌های اضافی برای خدمات دیگر مانند ارسال کارت ورود به جلسه و یا شرکت در دوره‌های آمادگی برای کنکور نیز باشد. داوطلبان موظفند پس از مطالعه دقیق دفترچه و پیش از مراجعه به سایت ثبت‌نام، هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای خود را پرداخت نمایند.

تعرفه هزینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 1403

علاقه‌مندان به شرکت در کنکور کاردانی فنی و حرفه‌ای باید در هنگام ثبت‌نام هزینه تعیین‌شده را پرداخت نمایند. این هزینه به‌منظور ارائه تسهیلات به داوطلبان در نظر گرفته‌ شده‌ است؛ بنابراین متقاضیان باید برای اطلاع از میزان این هزینه و پرداخت آن به سایت ثبت‌نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند. هزینه ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای  در سال جاری مبلغ ۲۰۸ هزار تومان است.

هزینه ثبت‌نام کنکور کاردانی فنی و حرفه‌ای ۱۴۰۳
هزینه ثبت‌نام: ۲۰۸ هزار تومان
خدمات پیامک کوتاه: ۱۰ هزار تومان برای هر پیام ارسالی برای هر داوطلب

همچنین داوطلبان می‌توانند برای خرید سریال علاقه‌مندی به رشته‌های غیرانتفاعی مقاطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی، مبلغ ۵۷ هزار و ۶۰۰ تومان پرداخت نمایند. با واریز این مبلغ، داوطلبان مجاز به ثبت اطلاعات و کد رشته‌های انتخابی خود در فرم مربوطه خواهند بود.

تعرفه هزینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای

زمان پرداخت هزینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 1403

معمولا هر ساله لینک پرداخت هزینه این آزمون همزمان با آغاز ثبت نام کاردانی فنی در سایت سازمان سنجش فعال می‌شود؛ بنابراین متقاضیان باید با مراجعه به سایت sanjesh. org کارت اعتباری ثبت نام را پس از پرداخت هزینه دریافت کنند. داوطلبان توجه داشته باشند که تنها درگاه‌های پرداختی سازمان معتبر هستند و هزینه ثبت نام آزمون را از طریق دیگری پرداخت نکنند.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای ۱۴۰۳ همزمان با آغاز ثبت نام این مقطع از ۱۷ الی ۲۴ تیر ماه در سایت سنجش است.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای ۱۴۰۳ و جدول زمانبندی سازمان سنجش، مهلت پرداخت هزینه و ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه‌ای سال جاری از تاریخ ۱۷ الی ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۳ است.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

 برای شرکت در تمامی آزمون‌ها از جمله این آزمون نیاز به پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری دارید. زیرا برای تکمیل فرم ثبت‌نام کاردانی فنی و حرفه‌ای باید شماره سریال ۱۲ رقمی ثبت‌نام را وارد کنید. برای واریز وجه باید به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و مراحل زیر را انجام دهید:

 به صفحه اصلی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید و بر روی گزینه کاردانی فنی حرفه ای کلیک نمایید.

ورود به سنجش حهت پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 

بر روی لینک فعال «سامانه ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳» کلیک نمایید.

سامانه ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی

 مجددا بر روی لینک فعال «سامانه ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳» کلیک کنید.

روند چرداخت با سامانه ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳

بر روی لینک «خرید کارت اعتباری» کلیک کرده و گزینه «سریال ثبت نام آزمون مقطع کاردانی دانشگاه فنی حرفه‌ای» را انتخاب  نمایید.

سریال ثبت نام آزمون مقطع کاردانی دانشگاه فنی حرفه‌ای

اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و سپس بر روی گزینه «ادامه روند پرداخت» کلیک نمایید.

ادامه روند پرداخت برای هزینه ثبت نام کنکور کاردانی

درج اطلاعات کارت را وارد نمایید و کد ۱۲ رقمی کارت اعتباری را دریافت نمایید.

پرداخت نهایی هزینه ثبت نام کنکور کاردانی

متقاضیان دانشگاه غیرانتفاعی باید با کلیک بر روی لینک «خرید سریال علاقه‌مندی دانشگاه غیرانتفاعی» هزینه مورد نظر را واریز کنند و شماره سریال علاقه‌مندی ۱۰ رقمی را دریافت نمایند. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره تحصیلی رایگان با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

نکات مهم در پرداخت هزینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳

به دلیل برگزاری آزمون‌های متعدد توسط سازمان سنجش، برای هر آزمون لینک خرید کارت جداگانه ارائه می‌شود. بنابراین در هنگام پرداخت هزینه دقت کنید که حتما کارت اعتباری مربوط به ثبت نام کاردانی فنی و حرفه‌ای را خریداری نمایید زیرا مبلغ پرداختی قابل بازگشت نیست.

پس از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای، کد پرداخت را دریافت نمایید. در غیر این صورت باید مجددا کارت خریداری کنید. پس از پایان زمان ثبت نام اولیه، سازمان سنجش مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه‌ای را تمدید می‌کند تا داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده‌اند، بتوانند نام نویسی کنند.
دریافت دفترچه کنکور فنی و حرفه‌‌ای  برای کسب اطلاعات از شرایط و مدارک مورد نیاز، اولین گام در فرآیند ثبت نام است و پرداخت هزینه و تکمیل فرم انتخاب رشته در مراحل بعدی قرار دارند. توجه داشته باشید که مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی ایران تحصیل آماده‌اند تا به تمامی سوالات شما در خصوص هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای ۱۴۰۳ پاسخ دهند. شما می‌توانید از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل با مشاوران مجرب این مرکز در ارتباط باشید.

برای دانلود فایل PDF مقاله هزینه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای  کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید

هزینه ثبت‌نام کنکور کاردانی فنی و حرفه‌ای ۱۴۰۳ چقدر است؟

این مبلغ برای سال جاری ۲۰۸ هزار تومان است.

آیا برای انجام انتخاب رشته در کنکور کاردانی فنی و حرفه‌ای ۱۴۰۳ باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت کرد؟

خیر، با توجه به انجام فرآیندهای ثبت‌نام و انتخاب رشته این آزمون، داوطلبان تنها یک بار هزینه پرداخت می‌کنند.

پرداخت هزینه ثبت‌نام کنکور کاردانی فنی و حرفه‌ای ۱۴۰۳ از چه طریقی انجام می‌شود؟

واریز این وجه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا