ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد + راهنمای تصویری


در هنگام ثبت نام مدارس شاهد، الویت با دانش آموزان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است اما دانش آموزان ممتاز نیز می توانند در این مدارس نام نویسی کنند. نکته مهم این که ثبت نام این مدارس به صورت اینترنتی و در سامانه Pada.medu.ir انجام می شود و چنانچه فردی در هنگام ورود اطلاعات خود دچار اشتباه گردد این امکان برای او وجود دارد که برای ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد خود اقدام کند.

علاوه بر این باید بگوییم امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد در هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم وجود دارد و افرادی که تمایل دارند اطلاعات ثبت نامی خود را تغییر دهند و یا تصحیح نمایند می بایست در زمان مقرر این کار را انجام دهند.

 

📢 اطلاعیه 📢

ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد برای آن دسته از افرادی که در هنگام نام نویسی اطلاعات خود را به درستی وارد نکرده اند اهمیت بسیاری دارد زیرا عواقب وارد کردن هرگونه اشتباه در سامانه Pada.medu.ir با دانش آموز است و حتی ممکن است به دلیل مغایرت اطلاعات وارد شده با اطلاعات دانش آموز، از ثبت نام او جلوگیری شود.

با توجه به نکته مهم فوق، اگر اطلاعات شما دارای اشکال است بدون شک در زمان مقرر شده آن را ویرایش نمایید. 

همچنین اگر در هنگام ویرایش اطلاعات با مشکل مواجه شدید حتما از تلفن ثابت با شماره 9099075307 (بدون پیش شماره) تماس بگیرید و راهنمایی دریافت کنید. برای دریافت راهنمایی از مشاوران ایران تحصیل می توانید همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با این مرکز تماس بگیرید.

 

زمان نام نویسی و ویرایش اطلاعات در سایت مدرسه شاهد 

برای نام نویسی و یا ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد مهم است در زمان مقرر اقدام نمایید تا بتوانید عملیات خود را انجام دهید.

لازم است بدانید ثبت نام مدارس شاهد در هر مقطع تحصیلی متفاوت است. بدین معنی که معمولا برای ثبت نام در مقطع اول ابتدایی از اوایل خرداد باید به سایت ثبت نام مراجعه کنید اما زمان ثبت نام در مدارس شاهد مقاطع هفتم و دهم از ابتدای تیر ماه است.

البته به خاطر داشته باشید برای ثبت نام در مدارس شاهد می توانید علاوه بر پایه های اول، هفتم و دهم در میان پایه نیز اقدام کنید. زمان ثبت نام میان پایه مدارس شاهد نیز در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم طبق روال سال های گذشته، از اواسط مرداد ماه آغاز می گردد.

در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد هم باید بگوییم برای این کار می توانید از زمان شروع مهلت ثبت‌ نام مدارس تا پیش از اتمام مهلت نام نویسی اقدامات لازم را انجام دهید.

در جدول زیر زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد در سال 1401 برای مشاهده شما عزیزان قرار گرفته است. شایان ذکر است از آن جا که هنوز هیچ اطلاعیه ای در مورد این زمانبندی در سال 1402 منتشر نشده است؛ به محض اطلاع از زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد سال 1402، مقاله حاضر با اطلاعات جدید به روزرسانی می شود.

 

جدول زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد در سال 1401
پایه تحصیلی  زمان ویرایش اطلاعات 
اول ابتدایی خرداد ماه
پایه هفتم دوره اول متوسطه  21 خرداد تا 10 تیر
پایه دهم دوره دوم متوسطه 2 تا 31 مرداد ماه 

 

زمان نام نویسی و ویرایش اطلاعات در سایت مدرسه شاهد 

برای اطلاع از مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس شاهد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

مراحل ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

مراحل ویرایش و تصحیح اطلاعات مدرسه های شاهد به صورت زیر است.

🔸 مراجعه کردن به سایت ثبت نام مدارس شاهد به نشانی pada.medu.ir

🔸  انتخاب کردن گزینه ثبت نام مدارس شاهد

🔸 وارد کردن اطلاعات خواسته شده دانش آموز و اولیاء او

🔸  بررسی صحت اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نامی که از قبل پر کرده بودید و ویرایش اطلاعات در صورت نیاز

🔸 تایید مجدد صحت اطلاعات و مشاهده متن “تکمیل ثبت نام با موفقیت انجام شد.” 

نکته قابل توجه: از سال پیش تا به حال ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نام شاهد در سایت pada.medu.ir انجام می شود و دیگر نباید برای این کار به سامانه سجا وارد شوید.

 

برای اطلاع از تفاوت مدارس شاهد با مدارس عادی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

راهنما نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

همانطور که در مراحل قبل توضیح دادیم ابتدا سایت پادا را جستجو کرده و سپس به آن وارد شوید. 

در محله بعد بر گزینه پرورشی کلیک کنید.

مرحله اول ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

سپس اطلاعات خود را وارد کرده و به سامانه وارد شوید. 

مرحله دوم ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

حال در سامانه وارد شده خود بر روی گزینه ” ثبت نام مدارس شاهد ” کلیک نمایید.

مرحله سوم ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

سپس اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی پدر، موبایل پدر، کد ملی مادر دانش آموز و کد ملی دانش آموز را وارد کنید و کد امنیتی تصویری را وارد کرده و بر روی گزینه “ جستجو ” کلیک نمایید.

مرحله چهارم ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد

حال صحت اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نامی که از قبل پر کرده اید را بررسی نمایید و در صورت نیاز اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش و تصحیح کنید.

 

برای اطلاع از لیست آدرس مدارس شاهد مشهد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

اخبار پبرامون مدارس شاهد

✅ آماده بودن آموزش و پرورش به منظور تاسیس هنرستان های شاهد جوار صنعت

آقای رضا مراد صحرایی، سرپرست آموزش و پرورش از آمادگی آموزش و پرورش برای کمک به بنیاد شهید برای تاسیس هنرستان‌ های جوار صنعت وابسته به بنیاد شهید خبر دادند و گفتند مهارت محوری، اصلی‌ ترین برنامه کشور در سطح آموزش عمومی است که برای تحقق آن باید به سمت مهارت آموزی و هنرستان‎ های فنی‌ و حرفه‌ ای حرکت کنیم.

ایشان همچنین بیان کردند به جهت دایر کردن هنرستان ها می توان از هنرستان جوار صنعت استفاده کرد و از آن جا که بنیاد شهید دارای صنایع زیر مجموعه زیادی می باشد؛ می توان در هر مکانی که بنیاد شهید کارخانه‌ دارد، یک هنرستان جوار صنعت تاسیس کرد.

علاوه بر این چنانچه در محلی بنیاد شهید کارخانه‌ داشت اما زمین یا ملک مناسبی برای احداث هنرستان در آن محل نداشت، آموزش و پرورش حاضر است در این حوزه کمک کند و مدارس یا املاک خود را در اختیار بنیاد شهید قرار دهد.

بهبود و تقویت مدارس شاهد در دستور کار وزارت آموزش و پرورش 

خانم زهرا پناهی روا، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در مراسم بزرگداشت شهدای وزارت آموزش و پرورش گفتند این نسل، نسلی هستند که مقام معظم رهبری بر آن ها در گام دوم انقلاب اسلامی تاکید دارند پس ما باید به عنوان سردمداران نظام تعلیم و تربیت بکوشیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برای دانش آموزان داشته باشیم.

ایشان همچنین افزودند باید بهبود و تقویت مدارس شاهد در الویت قرار گیرد و اگر قرار است تحولی در آموزش و پرورش صورت بگیرد باید از مدارس شاهد شروع شود. 

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش خبر دادند در ماه‌ های اخیر زمینه‌ هایی برای تقویت مدارس شاهد فراهم شده است و قرار است برنامه‌ ریزی منسجمی برای تقویت مدارس شاهد و مسائل تربیتی این مدارس در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

بهبود و تقویت مدارس شاهد در دستور کار وزارت آموزش و پرورش 

برای اطلاع از ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

خلاصه مطلب 📝

در این مقاله ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد را بررسی کردیم و گفتیم افرادی که در هنگام ثبت نام در سامانه مخصوص این مدارس اطلاعات خود را به درستی وارد نکرده اند و اطلاعات آن ها نیاز به تغییر یا تصحیح دارد می توانند برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

از این رو راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد را نیز برای مشاهده شما عزیزان قرار دادیم.

شما همراهان گرامی می توانید اگر سوالی در مورد مدارس شاهد و ثبت نام در آن ها دارید و یا اگر در هنگام ویرایش اطلاعات ثبت نام شاهد با مشکل مواجه شدید همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با شماره 9099075307 (بدون کد استانی) تماس بگیرید و از مشاوران ایران تحصیل مشاوره و راهنمایی دریافت کنید.

افزون بر این شما عزیزان می توانید سوال یا مشکل خود را از طریق کامنت در انتهای این مطلب برای ما بنویسید تا کارشناسان ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

 

برای دریافت فایل پی دی اف مقاله ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

 

به این پست امتیاز دهید

چه کسانی می توانند برای ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد اقدام کنند؟

کلیه افرادی که تمایل دارند اطلاعات ثبت نامی خود را تصحیح کرده یا تغییر دهند می توانند اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد نمایند.

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

مراحل و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد در مقاله فوق به طور کامل توضیخ داده شده است. لطفا مقاله را مطالعه نمایید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد در چه سایتی انجام می شود؟

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد باید به سایت Pada.medu.ir مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا