پرداخت شهریه کانون زبان ایران 1402 + راهنما اینترنتی


پرداخت شهریه کانون زبان ایران به صورت آنلاین امکان‌پذیر است و زبان پژوهان می‌توانند با محاسبه شهریه هر ترم با توجه به فاکتورهایی از جمله نوع شعبه، گروه سنی، نوع و سطح زبان و نحوه برگزاری کلاس به صورت لحظه‌ای از طریق سایت reg.ili.ir اقدام به واریز و پرداخت اینترنتی شهریه کانون زبان ایران خود کنند. کانون زبان ایران یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مؤسسات آموزشی کشور در زمینه زبان‌های خارجه و میزبان ده‌ها هزار زبان آموز است که در هر گروه زبان دنیا مشغول به یادگیری و آموزش هستند.

استفاده از متدهای روز دنیا در آموزش زبان‌های خارجی باعث می‌شود تا عملاً کانون زبان ایران به موسسه‌ای بی‌بدیل در این زمینه تبدیل شود. اما یکی از مهمترین دغدغه‌های زبان آموزان واریز شهریه کانون زبان ایران و پرداخت شهریه تعیین سطح است که نمی‌دانند از چه طریقی و به چه شکلی باید شهریه هر ترم خود را بپردازند. از این رو آشنایی با مهلت پرداخت اینترنتی شهریه کانون زبان ایران بسیار اهمیت دارد.

شرایط پرداخت شهریه کانون زبان ایران

👈کانون زبان ایران دارای شعبه‌های متعددی است و مهم‌ترین عاملی که در تعیین شهریه هر ترم تأثیر می‌گذارد، رده‌بندی شعبه‌ها است. شعب کانون زبان ایران براساس خدماتی که ارائه می‌کنند، به چهار دسته ممتاز، منطقه ۱، منطقه ۲ و منطقه ۳ تقسیم شده‌اند. بیشترین میزان پرداخت اینترنتی شهریه کانون زبان ایران در شعبات ممتاز و کمترین میزان شهریه کلاس‌های کانون در شعبه منطقه ۳ دریافت می‌شود.

👈از سوی دیگر نوع برگزاری کلاس‌ها آنلاین و یا حضوری و گروه سنی نیز در تعیین میزان هزینه هر ترم اثرگذار است و افراد باید هزینه متفاوتی را برای پرداخت شهریه تعیین سطح یا هزینه دوره آموزشی در سامانه reg.ili.ir بپردازند.

برای اطلاع از نمره قبولی کانون زبان ایران بزرگسالان وارد لینک شوید.

کلاس‌ های کودکان موسسه زبان ایران

👈کودکان آموزش پذیری سخت‌تری دارند از این نظر ایجاد آمادگی ذهنی در این گروه سنی نیز سخت‌تر است. عملاً گروه کودکان را می‌توان کم هزینه‌ترین گروه آموزشی در کانون زبان ایران دانست. آموزش این گروه به صورت عادی و ترمی است. در سال‌های قبل شهریه در نظر گرفته شده برای گروه کودکان حدود ۲۵۰ هزار تومان بوده است. اما در سال جاری این میزان شهریه افزایش خواهد داشت.

"شرایط

شهریه کلاس‌ های نوجوانان کانون زبان ایران

👈با توجه به بالا رفتن سطح آموزش در گروه‌های مختلف و استفاده از معلمینی که تخصص بیشتری در آموزش نوجوانان دارند، هزینه بالاتری دریافت می‌شود. کلاس‌های نوجوانان فقط به صورت‌ترمی برگزار می‌شود. در سال‌های قبل، میزان شهریه کانون زبان ایران در گروه نوجوانان نزدیک به ۳۰۰ هزار تومان بود، اما در سال جدید به دلیل اضافه شدن امکانات جدید در شیوه آموزشی هزینه‌های در نظر گرفته شده برای شهریه کلاس‌های زبان افزایش خواهد یافت.

شهریه کلاس‌ های بزرگسالان کانون زبان ایران

👈برای گروه بزرگسالان جنبه آموزشی بیشتر است و بهترین اساتید کشور در این رده سنی استفاده می‌شوند. بنابراین شهریه کانون زبان ایران برای گروه بزرگسال بیشتر خواهد بود. این کلاس‌ها به دو صورت‌ ترمی ویژه و فشرده برگزار می‌شود.

کلاس‌ها به صورت میانگین در سال گذشته قیمتی بالاتر از ۳۵۰ هزار تومان داشتند. باید اشاره کنیم که سطح نهایی کلاس‌های زبان به صورت حضوری برگزار می‌شود. در مجموع واریز شهریه کانون زبان ایران برای گروه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در محدوده زیر می‌باشد.

 اطلاعیه

قیمت گذاری در پرداخت اینترنتی شهریه کانون زبان ایران در سامانه reg.ili.ir و پرداخت شهریه تعیین سطح برای همه گروه‌های زبان به جز زبان عربی یکسان است. کلاس زبان عربی با اختلاف ۱۰ تا ۲۰ درصدی ارزان‌تر از گروه‌های دیگر می‌باشد.

نحوه پرداخت شهریه کانون زبان ایران 1402-1403

👈سابقاً سیستم‌های ثبت نامی پرداخت شهریه کلاس‌ها و آزمون‌های آنلاین به صورت غیر متمرکز و جدا بودند. در این شرایط زبان پژوهان باید برای واریز کردن شهریه کانون زبان ایران وارد صفحه پرداخت می‌شدند و براساس نوع شهریه، انتقالی یا مهمان شهریه ترمی و هزینه تعیین سطح را می‌پرداختند و پس از پرداخت شهریه می‌توانستند مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند. در چنین شرایطی امکان خطا و عدم واریز درست وجه عدم تکمیل نام نویسی رخ می‌داد.

👈از آن پس سایت کانون زبان ایران به آدرس reg.ili.ir راه اندازی شد تا زبان آموزان بتوانند به صورت یکپارچه همه مراحل ثبت نام و نوع فعالیت را تعیین کرده و برای پرداخت اینترنتی شهریه کانون زبان ایران و پرداخت شهریه تعیین سطح نیز از طریق همین سامانه اقدام کنند. در حال حاضر برای واریز کردن شهریه کانون زبان ایران افراد باید مراحل زیر را طی کنند:

👈ابتدا باید وارد سامانه جامع کانون زبان ایران شده و پس از وارد کردن کد زبان آموزی به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه شخصی خود شوید.

"چگونگی

👈 همه فرایندهای مربوط به رویدادهای مربوط به کانون زمان از جمله برگزاری کلاس، آزمون، مسابقات، انواع تخفیف‌های، اطلاعیه‌ها، کلاس‌های گذرانده شده و واریز شهریه کلاس کانون زبان ایران از طریق این سایت صورت می‌گیرد. زبان آموزان با کلیک کردن بر روی پرداخت شهریه اینترنتی به صفحه پرداخت بانکی منتقل خواهند شد و می‌توانند شهریه خود را پرداخت کنند.

تخفیف در پرداخت شهریه کانون زبان ایران

👈کانون زبان ایران یک موسسه آموزشی زیر نظر آموزش و پرورش است که بدون هیچ حمایت دولتی فعالیت می‌کند. از این رو تمام مخارج این موسسه از جمله دستمزد کارکنان و اساتید بر اساس شهریه‌ای است که از زبان آموزان دریافت می‌شود. میزان شهریه کلاس‌های کانون زبان ایران به هزینه‌های آن بستگی دارد.

👈بخشی از هزینه‌هایی که صورت می‌گیرد به طور مستقیم به زبان پژوهان برمی‌گردد. مثلاً راه‌اندازی کلاس آنلاین کانون زبان ایران و مدیریت کلاس‌ها دارای هزینه‌هایی است که بر عهده زبان آموزان است. یکی از مهمترین شرایط دریافت تخفیف که از سوی مدیران این موسسه ارائه می‌شود، داشتن حد نصاب نمره در آزمون‌ها می‌باشد. هر زبان آموزی که بتواند نمره حد نصاب را کسب کند، می‌تواند از تخفیف شهریه در ثبت نام ترم بعدی بهره‌مند گردد.

👈شرکت در مسابقات هنری آموزشی و فرهنگی از شروط اصلی برای دریافت تخفیف محسوب می‌شود. هنگام واریز شهریه کانون زبان ایران افراد می‌توانند با اعمال کد خاصی که به آنها ارائه می‌شود، از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

"تخفیف

مهلت پرداخت شهریه کانون زبان ایران 1402-1403

👈زبان آموزانی که در دوره های ترمی، فشرده یا ویژه کانون زبان ایران شرکت می کنند، در هر رده سنی که باشند یا اگر به صورت آنلاین در کلاس ها شرکت می کنند، باید در موعد مقرر شهریه خود را بپردازند.

👈مهلت پرداخت اینترنتی شهریه کانون زبان ایران شروع هر ترم است و افراد باید براساس اعلام رسمی کانون زبان ایران در این بازه زمانی، برای پرداخت هزینه دوره خود اقدام کنند. در غیر این صورت امکان شرکت در کلاس ها را ندارند.

جهت اعتراض به نمرات کانون زبان ایران وارد لینک شوید.

"مهلت

مشاوره پرداخت اینترنتی شهریه کانون زبان ایران

👈کانون زبان ایران یک موسسه خصوصی است که برای جبران هزینه‌های خود مبلغی را دریافت می‌کند. به دلیل افزایش هزینه‌ها و بر اساس خدمات و امکاناتی که از سوی این موسسه ارائه می‌شود، پرداخت اینترنتی شهریه کانون زبان ایران و پرداخت شهریه تعیین سطح سالانه حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد هر سال افزایش می‌یابد.

👈شهریه کانون زبان ایران به عوامل مختلفی از جمله حضوری یا آنلاین بودن کلاس و گروه سنی بستگی خواهد داشت. از سوی دیگر نحوه برگزاری کلاس مانند ترمی، فشرده یا ویژه بودن کلاس می‌تواند تأثیر مستقیم بر میزان شهریه این موسسه آموزشی داشته باشد.

👈کانون زبان ایران توانسته است در سال‌های اخیر با استفاده از سیستم یکپارچه‌ای که به آدرس reg.ili.ir راه اندازی کرده، بسیاری از مسائل و مشکلات پرداخت ثبت نام را حل کند. با استفاده از سامانه جامع کانون زبان ایران تمام فرایند پرداختن شهریه را به صورت آنلاین انجام می‌شود.

👈مهلت واریز شهریه کانون زبان ایران برای هر ترم، قبل از شروع ترم تحصیلی جدید است. بنابراین زبان آموزان فقط در این بازه زمانی فرصت دارند تا شهریه خود را بپردازند.

خلاصه مطالب

زبان آموزانی که در موسسه آموزشی زبان ایران مشغول به فراگیری دوره‌های زبان هستند، می‌توانند برای پرداخت شهریه کانون زبان ایران به صورت آنلاین اقدام کنند. سابقاً پرداخت شهریه این موسسه آموزشی به صورت مجزا از دیگر خدماتی که در این سامانه وجود داشت انجام می‌شد. اما در حال حاضر با راه‌اندازی سایت کانون زبان ایران به نشانی reg.ili.ir زبان آموزان می‌توانند به راحتی برای پرداخت اینترنتی شهریه کانون زبان ایران و پرداخت شهریه تعیین سطح اقدام کنند.

میزان شهریه کانون زبان ایران به فاکتورهای مختلفی چون رده سنی، نوع برگزاری کلاس‌ها و همچنین حضوری یا آنلاین بودن آنها متفاوت است و زبان پژوهانی که نمره زبان مناسبی را کسب کرده باشند، می‌توانند از تخفیف‌های که مدیران این موسسه در نظر گرفته‌اند بهرمند شوند. مهلت پرداخت اینترنتی شهریه کانون زبان ایران تا شروع ترم جدید است. در این مطلب سعی کردیم به نحوه واریز شهریه کانون زبان ایران اشاره کنیم. چنانچه در این زمینه نیازمند دریافت مشاوره‌های بیشتر هستید، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما پاسخگوی سؤالات شما باشند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

میزان شهریه کانون زبان ایران چقدر است؟

میزان شهریه این موسسه هر سال بر اساس عواملی چون گروه سنی و نوع برگزاری کلاس‌ها متفاوت خواهد بود.

شهریه کلاس‌های کانون زبان ایران را باید از چه طریقی بپردازیم؟

پرداخت شهریه به صورت اینترنتی و از طریق سایت کانون زبان ایران می‌باشد.

چه زمانی می‌توان از تخفیف شهریه کانون زبان ایران بهره‌مند شد؟

داشتن نمره حد نصاب بالا در آزمون‌های موسسه یکی از راه‌های دریافت تخفیف خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا