پروژه کسری خدمت نظام وظیفه | آیین نامه جدید پروژه کسری خدمت سربازی لیسانس


پروژه کسری خدمت
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

جهت اخذ پروژه کسری خدمت  می‌توانید در هر یک از ارگان‌هایی که اقدام به ارائه پروژه‌های کسری خدمت سربازی می‌نماید، پس از انتشار اطلاعیه‌ مربوطه ثبت نام نمایید. انجام پروژه کسری خدمت لیسانس در صورت موافقت اولیه در رشته‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل جهت اطلاع نسبت به این شرایط لازم است از شرایط تعیین شده اطلاع یابید. برای انجام پروژه‌های تعیین شده می‌توانید به ارگان مربوطه اقدام نمایید.

در ادامه در رابطه با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در لیست پروژه‌های کسری خدمت اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود. همچنین در رابطه با اطلاعیه‌ها و سوال‌های متداول برخی از مشمولین نیز سخن خواهیم گفت. اما چنانچه به پاسخ مناسبی دست نیافتید می‌توانید از طریق شماره‌ 9099075307 با کارشناسان نظام وظیفه ما در ایران تحصیل وارد مشورت شوید.

اخذ پروژه کسری خدمت چه مزایایی دارد؟

برخی از افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند، اینطور تصور می‌کنند که پس از سپری کردن خدمت سربازی دو سال از زندگی‌مان را صرف این مسئله خواهیم کرد و همین زمان می‌تواند موجب شود که ما از زندگی عقب بمانیم و… به همین دلیل به دنبال را‌ه‌های میانبر هستند. سازمان نظام وظیفه عمومی راه‌هایی را در نظر گرفته است که با استفاده از آن هر یک از این متقاضیان می‌توانند از کسری و خرید خدمت نظام وظیفه بهره‌مند گردند.

در واقع اگر بخواهیم به سوال پروژه کسری خدمت چیست پاسخ دهیم، باید بگوییم که این پروژه‌ای است که بر اساس آن مشمولین می‌توانند از طریق نیازمندی ارگان‌های مختلف برای اخذ پروژه‌ها ثبت نام نمایند و پس از طی مراحل، از کسری خدمت استفاده نمایند. این موضوع می‌تواند همانند پروژه کسری خدمت عمران باشد. لازم به ذکر است که انجام پروژه‌ها بنا به درخواست هر یک از ارگان‌ها به صورت جداگانه می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است که تفاوتی ندارد که شما در کدام یک از ارگان‌ها برای پروژه کسری سربازی اقدام به ثبت نام می‌نمایید، زیرا در هر صورت شما موظف به گذراندن دوره آموزشی برای سربازی خود خواهید بود. هر یک از این ارگان‌ها در زمان مخصوص به خود طی انتشار اطلاعیه‌ای مبنی بر زمان آغاز، اقدام به ثبت نام داوطلبان واجدین شرایط می‌کنند.

فکرت درگیره چجوری معافیت سربازی بگیری؟

 

پروژه کسری خدمت ناجا چگونه است؟

سوال دوم این است که چگونه می‌توان برای پروژه کسری ناجا اقدام نمود؟ همانند سایر ارگان‌ها، سازمان نظام وظیفه ناجا نیز برای ارائه پروژه کسری اطلاعیه‌ای در زمان مقرر منتشر خواهد نمود. اما متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام تنها در پروژه‌های تعیین شده امکان پذیر خواهد بود و همچنین تنها آن دسته از داوطلبانی که دانشجوی ارشد و دکتری هستند واجد شرایط تعیین شده خواهند بود.

پروژه‌هایی که هر یک از متقاضیان بر عهده می‌گیرند حتما باید به تائید نیروی انتظامی برسد. همچنین تایید نهایی پس از تائید هیئت داوران تکمیل خواهد شد. نخبگان و استعدادهای برتر نیز بر طبق قوانین موجود امکان ثبت نام را خواهند داشت. متقاضیان با مراجعه به نیروی انتظامی و همچنین تکمیل پرونده می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین فرد داوطلب از طرف سازمان ناجا به رده‌های بالاتر جهت انجام پروژه معرفی خواهد شد.

با توجه به اینکه پروژه‌های مورد نطر حتما باید به صلاحدید و تائید سازمان مذکور برسد، لذا پس از انجام پروژه داوطلبان باید بتوانند در جلسه دفاع از طرح مورد نظر خود دفاع علمی داشته باشند و همچنین تمامی توضیحات را به داوران ارائه نمایند. شایان ذکر است در صورتی که این پروژه به تائید سازمان نیروی انتظامی برسد، می‌توانید از کسری خدمت سربازی برخوردار شوید.

پروژه کسری خدمت ناجا چگونه است؟

میزان کاهش از خدمت با انجام پروژه

حال می‌توانید از تمامی شرایط تعیین شده برای این موضوع اطلاع یابید. پروژه کسری سربازی ارتش نیز همانند نیروی انتظامی تنها برای فارغ التحصیلان ارشد و دکتری صورت خواهد پذیرفت. لذا پروژه کسری خدمت لیسانس برای این ارگان امکان‌پذیر نخواهد بود.

نکته مهمی که مشمولین لازم است در هنگام اخذ پروژه مد نظر داشته باشند این است که چنانچه مایلید که پایان نامه خود را با هماهنگی نیروی انتظامی برای پروژه کسری سربازی انجام دهید، باید بدانید که این پایان نامه در صورتی مورد تائید قرار خواهد گرفت که در موضوع تعیین شده نیروی انتظامی باشد و همچین ار قبل نوشته نشده باشد.

در طرح‌های عمرانی برای داوطلبان، پروژه‌های انجام شده حتما باید به تائید ناظر برسد. بنابراین چنانچه در این طرح‌ها اقدام نموده اید، حتما باید این طرح پس از نظارت ناظرین مورد تائید قرار بگیرد. پس از تائید نهایی توسط داوران نیروهای مسلح برای پروژه‌های انجام رسیده و اعلام آن به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح، می توانید از زمان کسری خدمت آگاه شوید.

این قبیل از افراد در نهایت می‌توانند با توجه به زمان مورد نیاز برای انجام آن پروژه به مدت 2 الی 19 ماه از مدت سربازی خود کم کنند.

البته توجه داشته باشید که این کم کردن از مدت خدمت سربازی به این معنی است که هر فرد سرباز به مدت 2 الی 19 ماه از انجام کارهای رزمی و حضور در پادگان‌های نظام وظیفه معاف است و به معنای رایج کسری خدمت نیست.

📌 جهت اطلاع دقیق از شرایط اخذ معافیت کفالت مادر بزرگ مطابق جدیدترین قوانین نظام وظیفه کلیک کنید. 📌

در مورد پروژه کسری خدمت چه تعریفی می‌توان ارائه داد؟

پروژه کاهش خدمت به پروژه‌ای علمی اطلاق می‌شود که از طرف یکی از نهادهای انتظامی یا نظامی به شما به عنوان یک فرد مشمول داده می‌شود. در حقیقت، با انجام پروژه قسمتی از دوران خدمت سربازی خود را پیش از اعزام به پادگان‌ها یا سازمان‌های دولتی جهت گذراندن امریه در محیط‌های علمی می‌گذرانید.

خبر خوش این که با انجام پروژه می‌توانید از مدت خدمت سربازی خود کم کنید و مجبور به گذراندن دو سال تمام از عمر خود در خدمت نظام وظیفه نباشید.

یکی دیگر از مزایای دریافت پروژه این است که شما امکان گذراندن مدتی از دوران سربازی خود را در محیط‌های غیر نظامی و دور از فعالیت‌های رزمی دارید.

هر یک از افراد واجد شرایط دریافت پروژه، امکان انجام یک یا حتی دو پروژه را در طول مدت خدمت سربازی خود دارند.

گذراندن دوره آموزشی برای افراد دریافت کننده پروژه

شاید در این جا این سؤال برای شما دوستان و عزیزان مطرح شود که آیا تمامی افراد دریافت کننده پروژه کسری الزاماً باید دوره آموزشی معمول قبل از سربازی را بگذرانند یا نه الزامی برای این امر نیست؟

در پاسخ باید عرض کنیم که هر فرد دریافت کننده پروژه کسری لزوماً باید دوره آموزشی را نیز بگذراند.

شاید بپرسید که این افراد باید دوره آموزشی را در کجا بگذرانند؟ در جواب باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که هر فرد مشمول باید دوره آموزشی خود را در همان یگانی بگذراند که پروژه را از آن جا دریافت کرده است.

به عنوان مثال، در صورتی که هر فرد پروژه کسری سربازی خود را از دانشگاه امام حسین به عنوان مرکزی وابسته به سپاه دریافت کرده است الزاماً باید دوره آموزشی خود را نیز در مرکزی وابسته به سپاه بگذراند.

مزیت‌های دریافت پروژه کسری خدمت چیست؟

مزیت‌های دریافت پروژه کسری خدمت چیست؟

سامانه‌ای به منظور معرفی پروژه‌های کسری سربازی تدارک دیده شده است که به این منظور کلیه مشمولین عزیز می‌توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثب نام اقدام نمایند. همان‌طور که می‌دانید کمیته‌های مختلفی اقدام به جذب متقاضیان برای پروژه‌های خدمت سربازی می‌نمایند که هر یک از آنان شرایط و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

از جمله لیست پروژه‌های کسری می‌توان به کمیته‌های مربوط به مرکز رشد دانشگاه جامع امام حسین (ع)، کمیته‌های مربوط به مرکز تحقیقات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، کمیته‌های مربوط به مرکز علم و تمدن اسلامی، کمیته‌های مربوط به مرکز رشد دانشگاه جامع امام حسین‌(ع) اشاره کرد که هر یک از این کمیته‌ها در شرایط تعیین شده و پروژه‌های معین مشمولین را مشغول به خدمت می‌نمایند.

دریافت پروژه کسری سربازی چه پروژه کسری خدمت لیسانس و چه ارشد و دکتری با مزیت‌های زیادی برای هر یک از افراد و مشمولان خدمت نظام وظیفه همراه است.

در ادامه با ذکر مزیت‌های مهم و قابل توجه دریافت پروژه کسری سربازی برای دوره لیسانس و یا سایر مقاطع تحصیلی همراه و هم قدم شما عزیزان هستیم.

 

🧷 انجام خدمت نظام وظیفه به صورت کاملاً‌ تخصصی

🔸 در صورت دریافت پروژه کسری برای دارندگان مدارک مختلف تحصیلی هر فرد به آسانی می‌تواند از حضور در پادگان‌های خدمت نظام وظیفه به مدت 2 الی 19 ماه تمام معاف شود و نگرانی از بابت انجام کارهای سنگین رزمی نداشته باشد.

🔸 توجه داشته باشید که مدت زمان دریافت کسری خدمت بسته به کیفیت انجام کار و همین طور گستردگی و نوع موضوع انتخاب شده برای پروژه دارد. در واقع، این موضوع به وسیله مسئولین امر مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد و بعد در سامانه نظام وظیفه ثبت می‌شود.

🔸 در صورت دریافت پروژه امکان گذراندن دوران خدمت سربازی خود در زمینه مورد تخصص را دارید.

🔸 در این صورت، علاوه بر این که از انجام فعالیت‌های رزمی و نظامی دور بوده‌اید کشور هم می‌تواند از توانایی‌های علمی شما بهره بگیرد.

🧷 انجام تحصیل و خدمت به طور همزمان

با دریافت پروژه کسری سربازی در طول دوران تحصیل در یکی از دو مقطع ارشد و دکتری باشد به سادگی می‌توانید دوران خدمت سربازی و تحصیل در دانشگاه را در کنار هم داشته باشید و از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید.

شرایط لازم برای دریافت پروژه کسری سربازی

آیا می دانید که دریافت پروژه کسر سربازی تحت شرایطی برای هر یک از افراد صورت می‌گیرد؟

در این بخش، با ذکر شرایط لازم برای دریافت پروژه کسر سربازی در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم و به طور مفصل در این رابطه با شما صحبت می‌کنیم.

🔹 برای دریافت پروژه کسر سربازی فرد لزوماً‌ باید دانش آموخته و یا دانشجوی یکی از دو مقطع دکتری و یا کارشناسی ارشد باشد.

🔹 امکان دریافت پروژه نهایتاً‌ تا یک سال بعد از فراغت از تحصیل در دانشگاه برای هر یک از افراد وجود دارد. یعنی پس از فارغ التحصیلی افراد یک سال برای معرفی به نظام وظیفه مهلت دارند.

🔹 فرد به هیچ وجه نباید غیبت غیر موجه داشته باشد و در این صورت امکان دریافت پروژه برای وی نیست.

🔹 مگر این که هر فرد مشمول با توجه به قوانین و مقررات وضع شده نظام وظیفه اقدام به موجه کردن غیبت خود و در نتیجه دریافت پروژه کند.

مدارک لازم برای دریافت پروژه کسری سربازی

آیا اطلاعی از مدارک لازم برای دریافت پروژه کسر سربازی دارید؟ آیا می‌دانید هر فرد برای دریافت پروژه کسر خدمت باید چه مدارکی را آماده کند؟

در ادامه با ذکر لیست شماری از مدارک لازم برای دریافت پروژه کسر خدمت در خدمت شما عزیزان هستیم.

📎 ارائه کپی از آخرین مدرک تحصیلی فرد مشمول

📎 تحویل چهار قطعه عکس از فرد مشمول در اندازه 4×3

📎 ارائه دو برگ کپی و همین طور اصل کارت ملی فرد مشمول

📎 تحویل اصل شناسنامه شخص مشمول خدمت نظام وظیفه و همین‌طور دو سری کپی از تمامی صفحه‌های آن

📎 ارائه رزومه فارسی که حداکثر در پنج خط نوشته شده باشد.

مدارک لازم برای دریافت پروژه کسری سربازی

📗 پروژه کسر خدمت نظام وظیفه تنها برای مشمولان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اعمال می شود و برای افراد دارای مدرک کارشناسی تنها در شرایط خاص است. 📗

پروژه کسر خدمت با مدرک لیسانس

امکان دریافت پروژه کسر خدمت لیسانس نیز برای افراد میسر است. اما این امر یعنی دریافت پروژه کسر خدمت لیسانس تنها در یک صورت برای آن‌ها میسر است. آن هم این که فرد مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان قرار گرفته باشد.

پس ملاحظه می‌کنید که افراد دارای مدرک لیسانس تنها در این صورت می‌توانند برای دریافت پروژه کسری خدمت اقدام کنند و اخذ پروژه کسری خدمت سربازی بنیاد نخبگان برای آن‌ها فرصتی است که در محیط‌های نظامی حضور نداشته باشد.

دقت داشته باشید که هر فرد بعد از دریافت پروژه کسری خدمت سربازی بنیاد نخبگان باید پروژه‌های تحقیقاتی را در انواع شرکت‌های پژوهشی و خارج از یگان انجام دهد.

افرادی که مؤفق به دریافت پروژه کسری نظام وظیفه از جمله پروژه کسری خدمت سربازی بنیاد نخبگان می‌شوند به آسانی می‌توانند از مزایا و حقوق بالاتری در مقایسه با سایر متقاضیان و افراد مشمول بهره‌مند شوند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در رابطه با پروژه کسری خدمت سربازی بنیاد نخبگان هستید می‌توانید با مشاوران ما در مجموعه ایران تحصیل 9099075307 تماس حاصل فرمایید. مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می‌توانند اطلاعاتی دقیق و کامل را در رابطه با پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند. پس هر آن چه را که باید در مورد پروژه خدمت سربازی بنیاد نخبگان بدانید را از مشاوران خبره و زبده ما دریافت کنید.

آیا در حین تحصیل امکان استفاده از پروژه کسری خدمت برای فرد وجود دارد؟

قبل از پاسخ به این سوال نیاز است بدانید امکان دریافت پروژه کسری خدمت حین سربازی برای هیچ یک از افراد وجود ندارد.

اما بر خلاف منع اخذ پروژه های کسر خدمت با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در رابطه با پیشرفت علمی کشور و تولید دانش هر فرد می‌تواند برای دریافت پروژه کسری خدمت در حین تحصیل اقدامات لازم را انجام دهد.

این نوع از کسری خدمت به وسیله سیستم‌های ارتباطی بنیاد نخبگان سازمان وظیفه عمومی ناجا و همین طور بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح به ثبت می‌رسد.

نکات طلایی در رابطه با پروژه کسر خدمت

در این قسمت با ذکر نکاتی مهم و طلایی در رابطه با پروژه کسر خدمت در خدمت شما عزیزان و همراهان عزیز هستیم.

🔸 اگر شما دوست عزیز مشمول مؤفق به تحویل پروژه در سر موعدی مشخص نشوید این پروژه به وسیله سازمان نظام وظیفه کنسل می‌شود و دیگر نمی‌توانید بر روی آن پروژه کار کنید. در نتیجه، هیچ کسری خدمتی به شما دوست عزیز از طرف سازمان نظام وظیفه به شما تعلق نمی‌گیرد. مگر این که، عذر موجهی برای عدم تحویل آن ارائه کنید و یا در زمان قانونی تعیین شده بتوانید مهلت انجام پروژه را تمدید بفرمایید.

🔸 پس از اتمام دوران پروژه تحت شرایطی خاص می‌توانید زمان اعزام به خدمت خود را عقب بیندازید.

🔸 اگر در ثبت نام برای پروژه با مشکل برخوردید، می‌توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشورت کنید تا زمان را از دست ندهید.

مدارک لازم جهت صدور اتمام پرژه کسری خدمت سربازی

با توجه به اینکه تائید پروژه صورت گرفته برای داوطلبان به منزله انجام موفقیت آمیز پروژه مورد نظر می‌باشد و همچنین در صورت انجام موفقیت آمیز هر یک از پروژه‌ها در لیست پروژه‌های کسری خدمت می‌توانند از کسری خدمت سربازی استفاده نمایند، به همین دلیل ارائه برخی از مدارک برای آنان الزامی خواهد بود. بنابراین می‌توانید برای این مورد از نمونه پروژه‌های کسری خدمت نیز استفاده نمایید.

کلیه متقاضیان لازم است که تمامی مراحل کار خود را به صورت فایل اسکن شده و بر روی لوح فشرده تهیه و تدارک ببینند. چنانچه این دسته از متقاضیان برای این مورد هنوز اقدام ننموده باشند، حتما باید در زمان مقرر نسبت به ارائه آن به داوران لیست پروژه‌های کسری خدمت اقدام نمایند. در غیر این صورت پرونده آنان ناقص خواهد بود.

برخی از داوطلبان ممکن است که کار خود را به اتمام رسانده باشند اما هنوز نامه اتمام کار را دریافت ننموده باشند. بنابراین چنانچه تا دی ماه این نامه را دریافت نکرده اید، می‌توانید نسبت به تهیه مواد لازم به مراکز مربوطه برای اتمام کار مراجعه نمایید تا مدارک خود را تکمیل و همچنین کارنامه دریافت کارت را دریافت نمایید.

 

🧷 برای خرید خدمت سربازی برای متاهلین کلیک کنید. 🧷

نمونه پروژه‌های کسری خدمت

برای برخی از رشته‌ها در تمامی سازمان‌های مختلف امکان ثبت نام در هر یک از ارگان‌های مربوطه وجود خواهند داشت به همین دلیل می‌توانند در هر یک از این ارگان‌ها که مایل باشند ثبت نام نموده و پروژه خود را تحویل دهند. لیست پروژه‌های کسری خدمت در زمان‌های متفاوتی در هر یک از ارگان‌های مربوطه صادر می‌گردد که ثبت نام آن نیز با استفاده از همین وب سایت‌ها امکان پذیر خواهد بود.

یکی از محاسنی که برای مشاهده نمونه پروژه‌های کسری خدمت وجود دارد این است که می‌توانید از تمامی ریزه کاری‌ها و همچنین تمام موارد مورد نیاز برای رعایت و همچنین پذیرش در این لیست اطلاع یابید. همچنین نمونه‌های مذکور تمامی موارد مورد نیاز در آن اعمال شده است به همین دلیل برای ثبت نام اقدام نمایند.

برای دریافت کلیه نمونه پروژه‌های کسری خدمت و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست پروژه‌های کسری خدمت می‌توانید با مشاوران و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره‌های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. برقراری ارتباط حتی در ایام تعطیل امکان پذیر خواهد بود. 

هزار و یک راه معافیت سربازی

اخبار پیرامون پروژه‌های کسری خدمت سربازی

چگونه می‌توان نسبت به گرفتن پروژه کسری خدمت اقدام نمود؟

برای اخذ کسری خدمت مشمولین دو راه خواهند داشت. یکی از این راه‌ها این است که به سازمان‌های ارائه دهنده اخذ پروژه اقدام نمایید، سازمان‌های نظامی که مورد تایید بنیاد نخبگان باشند. معمولا سازمان‌های مختلف خود به صورت جداگانه پروژه‌های کسری خدمت را ارائه می‌نمایند و همچنین شرایط لازم برای اخذ آن را توضیح می‌دهند و نوع دوم در رابطه با شرایط موجود برای اخذ پروژه، مربوط به مراجعه به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح می‌باشد که پس از ارائه و تحویل مدارک خود و همچنین عضویت در سازمان نظام وظیفه عمومی به سازمان‌های مرتبط که با رشته شما همخوانی دارند، معرفی خواهید شد.

مدت کسری خدمت برای متقاضیان چه مقدار است؟

مدت زمان کسری خدمت به دو زمان تقسیم می‌شود. در یک زمان داوطلبان می‌توانند از شش ماه و دوم کسری خدمت بالای شش ماه را اخذ نمایند. برای اخذ پروژه‌هایی که مدت زمان آنان بیش از شش ماه می‌باشد، لازم است پروژه‌های سنگین‌تری را اخذ نمایید و در صورت توان انجام آنان، خواهند توانست از پروژه کسری خدمت بهره‌مند شوید.

تا چه زمانی برای ثبت نام در پروژه کسری تا چه زمانی فرصت خواهیم داشت؟

تمامی آن دسته از افرادی که به سن مشمولیت خدمت سربازی رسیده‌اند، لازم است در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدم نمایند. سن مشمولیت از 18 سالگی تمام آغاز می‌شود و کلیه داوطلبان ظرف شش ماه مهلت خواهند داشت تا بتوانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. مشمولین عزیز پس از دریافت دفترچه راهنمای نظام وظیفه عمومی می‌توانند از کلیه ماده تبصره‌های موجود اطلاع دقیق یابند.

خلاصه مطلب

پروژه کسری خدمت امری است که تقریبا تمامی فارغ التحصیلان می‌توانند برای کاهش مدت زمان خدمت سربازی خود از آن استفاده کنند. در این مقاله انواع روش‌های اخذ این پروژه‌ها، ارگان‌های ارائه دهنده و مزایای سپری کردن سربازی به این شکل مرور شد. اخذ پروژه به منظور کاهش خدمت سربازی برای هر رشته شرایطی دارد که بدون داشتن آن‌ها امکان استفاده از این موقعیت را نخواهید داشت.

اگر شما هم یکی از فارغ‌التحصیلان مقطع ارشد و یا دکتری هستید که می‌خواهید به جای سپری کردن دوره خدمت سربازی به طور کامل، با انجام پروژه علمی مقداری از مدت زمان سربازی خود بکاهید، می‌توانید با تماس با مشاوران نظام وظیفه ما از طریق شماره 9099075307 شرایط خود را به همکاران ما توضیح داده و ببینید از چه ارگانی می‌توانید پروژه بگیرید و چقدر از سربازی شما کسر می‌شود.

 

جهت دریافت PDF مقاله کلیک کنید.

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

دریافت پروژه به جای سربازی برای چه مقاطعی امکان پذیر است؟

فارغ‌التحصبلان مقطع ارشد به بالا می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

آیا می‌توان کل دوره خدمت سربازی را با انجام پروژه سپری کرد؟

خیر، هر فرد نهایتا می‌تواند دو پروژه دریافت کند که در مجموع 12 ماه از خدمت وی می‌کاهد.

آیا می‌توان پروژه کسری خدمت را حین سربازی انجام داد؟

خیر، حین خدمت نمی‌توانید پروژه دریافت کنید. شرایط اخذ پروژه در متن مقاله بررسی شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا