پشتیبانی سامانه منادا + شماره تماس و پیگیری


دانشجویان برای پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد می‌توانند از طریق پشتیبانی سامانه منادا اقدام کنند. سامانه منادا یکی از سامانه‌های دانشگاه آزاد است که در حوزه نقل و انتقالات دانشجویان خدمات مختلفی را ارائه می‌کند و افراد از طریق این سامانه امکان ثبت درخواست برای مهمانی یا انتقالی به شکل آنلاین را خواهند داشت.

برخی از دانشجویان که در دانشگاه آزاد پذیرش می‌شوند، ممکن است به دلایل متعدد از واحد دانشگاهی خود راضی نباشند. بنابراین دانشگاه امکان انتقال این افراد به سایر دانشگاه‌ها را فراهم کرده تا بتوانند در سایر واحدها ادامه تحصیل دهند. پس از ثبت درخواست نقل و انتقال دانشگاه آزاد، افراد می‌توانند از طریق پشتیبانی سامانه منادا پیگیر درخواست خود و بررسی وضعیت نقل و انتقال خود به سایر واحدهای دانشگاهی باشند.

ضرورت آشنایی با پشتیبانی سامانه منادا دانشگاه آزاد

👈 سامانه منادا یکی از سایت‌های دانشگاه آزاد است که برای نقل و انتقال دانشجویان ایجاد شده است و افراد می‌توانند برای درخواست مهمانی یا انتقالی به صورت اینترنتی از طریق آدرس monada.iau.ir اقدام کنند.

👈 آن دسته از افرادی که از واحد دانشگاه آزاد فعلی خود رضایت نداشته باشند، می‌توانند با دریافت انتقالی تحصیلات خود را در دیگر واحدهای دانشگاه آزاد ادامه دهند. پس از بررسی درخواست این افراد از سوی مسئولین مربوطه، در صورت موافقت دانشگاه مبدأ و مقصد افراد می‌توانند محل تحصیل خود را جابجا کنند.

👈در طول فرایند بررسی و ارزیابی پرونده دانشجویان چنانچه افراد در ارتباط با وضعیت پرونده خود سوالی داشته باشند، باید برای  پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد از طریق پشتیبانی سامانه منادا اقدامات لازم را انجام دهند. آشنایی با پشتیبانی سامانه منادا باعث می‌شود که افراد بتوانند به راحتی درخواست خود را پیگیری کنند و چنانچه مشکلی در پرونده آنها به وجود داشته باشد، اطلاعات لازم را کسب کنند.

👈 از سوی دیگر افراد ممکن است که اطلاعات خود را به صورت اشتباه ثبت کرده باشند. در این صورت می‌توانند از طریق ارتباط با کارشناسان پشتیبانی سامانه منادا برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

ضرورت آشنایی با پشتیبانی سامانه منادا دانشگاه آزاد

ارتباط با پشتیبانی سامانه منادا

👈 افرادی که مراحل ثبت نام در سامانه منادا جهت دریافت نقل و انتقالی یا مهمانی را انجام می‌دهند، چنانچه نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مشکل سامانه منادا باشند یا نیازمند بررسی پرونده و پیگیری وضعیت دریافت انتقالی یا مهمانی خود هستند، می‌توانند از طریق پشتیبانی سامانه و ارتباط با کارشناسان اقدام کنند.

👈 در واقع پشتیبانی سامانه منادا برای افرادی ایجاد شده است که نیازمند راهنمای بیشتر هستند یا در بخش فنی این سایت با چالش مواجه می‌شوند. در سال‌های گذشته بخشی به عنوان پشتیبانی سامانه منادا وجود نداشت و افراد فقط باید مسیر ثبت نام انتقال یا مهمانی دانشگاه آزاد را انجام می‌دادند و برای پیگیری درخواست خود یا مواجه شدن با مشکلات فنی باید به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه می‌کردند یا از طریق دانشگاه مبدأ پیگیری‌های لازم را انجام می‌دادند.

👈 اما در حال حاضر تلفن گویای دانشگاه آزاد برای مدیریت نقل و انتقال دانشگاه دانشجویان راه اندازی شده است. از این رو  افراد می‌توانند به راحتی مشکلات خود را با کارشناسان مجموعه در میان بگذارند.

ارتباط با پشتیبانی سامانه منادا

🔗 جهت دسترسی به راهنما ثبت نام در سایت منادا وارد لینک شوید. 

تلفن گویای پشتیبانی سامانه منادا دانشگاه آزاد

👈 سابقاً دانشجویانی که برای ثبت نقل و انتقالی خود اقدام می‌کردند، هیچ راهی برای در میان گذاشتن مشکلات فنی یا و پیگیری پرونده خود نداشتند. اما در حال حاضر سامانه پاسخگویی دانشگاه آزاد و تلفن گویای این سامانه راه اندازی شده است.

👈 رئیس مرکز حوزه ریاست دانشگاه آزاد عنوان کرده است که در حال حاضر تلفن گویای پشتیبانی سامانه منادا با امکانات وسیع و کاربردی راه اندازی شده و ابتدا افراد باید از طریق شماره تلفن ۴۷۴۸ و یا سایر خطوط اصلی سازمان مرکزی پیگیر نقل و انتقالی خود باشند.

👈 رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد که سامانه پیامکی برای ارائه کد رهگیری و مشخصات نامه و تقاضا در دستور کار واحد دانشگاه آزاد قرار گرفته و با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات اپلیکیشن‌های ویژه آن نیز در اختیار افراد قرار دارد.

👈 در حال حاضر پیگیری درخواست و نامه‌های افراد متقاضی به صورت شبانه روزی از بخش‌ پشتیبانی سامانه منادا امکان پذیر است و افراد می‌توانند با ارائه کد رهگیری ارائه شده از سوی اتوماسیون اداری و شماره پرونده خود، در سامانه نقل و انتقال دانشجویی بدون هیچگونه محدودیت زمانی و در همه ایام هفته به صورت ۲۴ ساعته از وضعیت درخواست خود اطلاعات لازم را کسب کنند.

تلفن گویای پشتیبانی سامانه منادا دانشگاه آزاد

اطلاعیه

 پشتیبانی سامانه منادا در حال حاضر در دسترس متقاضیان می‌باشد و افراد می‌توانند وضعیت نقل و و انتقالی خود را از طریق آدرس monada.iau.ir پیگیری نمایند.

خلاصه مطالب

آن دسته از دانشجویان دانشگاه آزاد که به دلایل مختلف از واحد دانشگاه‌های خود راضی نیستند و مایلند برای انتقالی یا مهمانی خود را به واحدهای دیگر دانشگاه آزاد دریافت کنند، پس از ثبت نام در سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir  می‌توانند پیگیری‌های لازم را از طریق پشتیبانی سایت منادا انجام دهند. در سال های گذشته که هنوز پشتیبانی سامانه منادا راه‌اندازی هنوز راه اندازی نشده بود، افراد باید به صورت حضوری یا مراجعه به دانشگاه مبدأ پیگیر درخواست خود می‌شدند.

اما در حال حاضر متقاضیان نقل و انتقالی یا مهمانی می‌توانند برای پیگیری درخواست خود اقدامات لازم را به صورت شبانه روزی انجام دهند. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی را در ارتباط با سیستم تلفن گویا و همچنین پشتیبانی منادا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. چنانچه در ارتباط با مطالب ارائه شده در این مقاله نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما دانشجویان گرامی را به بهترین شکل راهنمایی نمایند.

🔗 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

آدرس پشتیبانی سامانه منادا چیست؟

دانشجویان برای ارتباط با پشتیبانی سامانه منادا می‌توانند از طریق آدرس monada.iau.ir اقدام کنند.

آیا امکان دسترسی به تلفن گویای دانشگاه پشتیبانی سامانه منادا وجود دارد؟

 بله در حال حاضر سامانه تلفنی به شماره ۴۷۴۸ راه‌اندازی شده است و افراد می‌توانند سؤالات خود را با کارشناسان این سامانه مطرح کنند.

اهمیت آشنایی با پشتیبانی سامانه منادا چیست؟

متقاضیان از طریق ارتباط با پشتیبانی سامانه منادا می‌توانند راحت‌تر پیگیر وضعیت نقل و انتقالی یا مهمانی خود در واحدهای دیگر دانشگاه آزاد باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا