پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش آغاز شد!


پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش 1403-1404 در تمامی مقاطع آغاز شد. داوطلبان مقاطع دبستان، دوره دبیرستان اول و مقطع متوسطه دوم می‌توانند برای انجام مراحل پیش ثبت نام به سامانه koosheshpayandeh.ir مراجعه کرده و پس از بررسی شرایط اعلام شده برای هر یک از مقاطع تحصیلی فرایند نام نویسی خود را انجام دهند.

مراحل پیش ثبت نام مدارس کوشش همیشه غالباً از اوایل دی ماه آغاز می‌شود و دانش آموزان این فرصت را دارند که در بازه زمانی اعلام شده از سوی این مدارس برای پیش ثبت نام مدرسه دخترانه کوشش اقدام کنند. تاریخ برگزاری آزمون نیز در بهمن ماه می‌باشد.

سامانه پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش

👈 آن دسته از متقاضیان که مایل به ادامه تحصیل در مجتمع فرهنگی آموزشی پوشش پاینده به عنوان یکی از بهترین مدارس غیرانتفاعی تهران هستند، می‌تواند در مقاطع دبستان، دبیرستان اول و دبیرستان دوم نام نویسی خود را انجام دهند. برای ثبت نام مدرسه تمام داوطلبان باید مراحل ثبت نام خود را به صورت اینترنتی و در سایت koosheshpayandeh.ir انجام دهند.

👈 پس از اینکه افراد بتوانند نمره حد نصاب را در مصاحبه یا مرحله آزمون کسب کنند، آن زمان می‌توانند برای پیگیری مراحل ثبت نام حضوری خود اقدامات لازم را انجام دهند. در مرحله پیش ثبت نام فقط کافی است که دانش آموزان به سامانه koosheshpayandeh.ir مراجعه کرده و با تکمیل فرم پیش ثبت نام درخواست خود را جهت ادامه تحصیل در این مدارس ثبت نمایند.

سامانه پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش

زمان پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش 1403-1404

👈 مراحل پیش ثبت نام مدرسه دخترانه کوشش از طریق سامانه koosheshpayandeh.ir صورت می‌گیرد. در سال‌های اخیر مراحل پیش ثبت نام در آزمون ورودی از بهمن ماه آغاز شده است و دانش آموزانی که مراحل اسم نویسی و ثبت درخواست خود را در اول دی ماه انجام دادند می‌توانند در آزمون ورودی که در بهمن ماه انجام می‌شود شرکت کنند.

👈 در مراحل بعدی نیز پس از کسب نمره حد نصاب و تأیید واحد فرهنگی آموزشی کوشش دانش آموزان می‌توانند مراحل ثبت نام را به صورت حضوری از طریق مراجعه به هر یک از واحدهای مجتمع آموزشی کوشش انجام دهند.

اطلاعیه

پیش ثبت نام مدرسه کوشش 1403-1404 در تمامی مقاطع از 1 دی ماه آغاز شده است.

مراحل پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش 1403-1404

👈 مدرسه دخترانه کوشش که از سال ۱۳۷۴ آغاز به کار کرده، تمام تلاش خود را برای پایه‌ریزی آموزش مدرن بر اساس تئوری‌های آموزشی روز دنیا انجام داده و در حال حاضر جایگاه نخست را در رقابت‌های علمی و آموزشی شهر تهران کسب کرده است.

👈 مراحل پیش ثبت نام در مدارس دخترانه کوشش معمولاً از اواخر دی ماه آغاز می‌شود و دانش آموزان می‌توانند با ورود به سامانه koosheshpayandeh.ir مراحل نام نویسی را پس از تکمیل فرم ثبت نام مدرسه کوشش که در ادامه نمونه آن ارائه شده را انجام دهند.

نحوه پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش

👈 برای پیش ثبت نام دبیرستان دوره اول، پیش ثبت نام دوره دبیرستان دوم و پیش ثبت نام دوره دبستان شرایط خاصی اعلام شده است و دانش‌آموزان هنگام ثبت نام باید به شرایط اعلام شده در هر واحد و پایه مورد نظر خود دقت کنند، چرا که مغایرت اطلاعات ثبت شده از سوی داوطلبان موجب حذف آنها از فرایند ثبت نام خواهد شد. در ادامه به نحوه ثبت نام در هر یک از مقاطع تحصیلی اشاره خواهیم کرد.

نحوه پیش ثبت نام دبستان دخترانه کوشش 1403-1404

👈 مجتمع فرهنگی آموزش کوشش واحد ارمغان در پایه تحصیلی دبستان از دانش آموزان ثبت نام به عمل می‌آورد. دانش آموزانی که قصد تحصیل و پیش ثبت نام در مدرسه کوشش را دارند، باید مراحل زیر را طی کنند:

✅ ابتدا وارد سامانه پیش ثبت نام کوشش به آدرس koosheshpayandeh.ir شوید. در گام بعد پس از کلیک بر روی فرم پیش ثبت نام می‌توانید مراحل ثبت نام را آغاز کنید. در این مرحله باید نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کد ملی و پایه تحصیلی خود را ثبت کنید.

✅ پس از اتمام پیش ثبت نام ستاد مجموعه فرهنگی آموزشی کوشش با والدین برای تعیین تاریخ جلسه آشنایی تماس خواهند گرفت.

✅ در مرحله بعد یک زمان برای آزمون و مصاحبه برای دانش آموزان تعیین می‌شود. پس از شرکت در مرحله مصاحبه و آزمون دانش‌آموزان باید منتظر نتایج آزمون باشند و چنانچه با پذیرش این افراد موافقت شود می‌توانند مراحل ثبت نام حضوری خود را تکمیل کنند.

شرایط پیش ثبت نام مدرسه دخترانه کوشش 1403-1404

👈 برای پیش ثبت نام مدرسه کوشش در مقطع دبستان شرایطی اعلام شده است که این شرایط به شرح زیر می‌باشد:

✅ ریاضی: خیلی خوب
✅ علوم: خیلی خوب
✅ معدل: خیلی خوب
✅ انضباط (شایستگی‌های عمومی): خیلی خوب

از سوی دیگر داوطلبان باید هنگام ثبت نام اطلاعات خود را به شکل صحیح وارد کنند، چرا که مغایرت اطلاعات باعث حذف آنها از فرایند نامه نویسی می‌شود.

پس از پیش ثبت نام مدرسه دخترانه کوشش در سامانه جهت هماهنگی مراحل ثبت نام با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد.

مراحل پیش ثبت نام کوشش مقطع دبیرستان اول 1403-1404

👈 مجتمع فرهنگی آموزشی کوشش واحد ظفر-جردن از دانش آموزان مقطع دبیرستان اول ثبت نام به عمل می‌آورد. دانش آموزانی که شرایط تحصیل در این مدارس را داشته باشند، می‌توانند براساس مراحل زیر ثبت نام خود را انجام دهند:

✅  دانش آموزان ابتدا باید وارد نشانی koosheshpayandeh.ir شوند و درخواست پیش ثبت نام خود را ثبت کنند. در گام بعد وارد فرم تکمیل فرایند ثبت نام شده و با وارد کردن اطلاعات درخواستی مراحل نام نویسی را انجام دهند.

✅  در ادامه از سوی مدیران مدرسه با والدین تماس گرفته می‌شود و روز آزمون یا مصاحبه برای دانش آموزان تعیین خواهد شد.

✅ در صورت موفقیت دانش آموزان در آزمون می‌توانند برای با داشتن مدارک لازم برای اسم نویسی خود به صورت حضوری اقدام کنند.

برای اطلاع از تفاوت مدارس نمونه دولتی و غیر انتفاعی؟ وارد لینک مربوطه شوید.

شرایط پیش ثبت نام مقطع دبیرستان اول مدرسه کوشش 1403-1404

👈 دانش آموزانی که قصد پیش ثبت نام مدرسه دخترانه کوشش در پایه دبیرستان اول را دارند، باید حتماً شرایط اعلام شده را داشته باشند. شرایط در نظر گرفته برای این دسته از دانش آموزان شامل موارد زیر می‌باشد:
✅ نمره ریاضی: خیلی خوب
✅ نمره علوم : خیلی خوب
✅ نمره معدل : خیلی خوب
✅ انضباط (شایستگی‌های عمومی): خیلی خوب

شرایط پیش ثبت نام مقطع دبیرستان اول مدرسه کوشش

نحوه پیش ثبت نام مدرسه کوشش مقطع دبیرستان دوم 1403-1404

👈 آن دسته از داوطلبانی که قصد دارند برای پایه تحصیلی دبیرستان دوم ثبت نام کنند، باید شرایط خاصی را داشته و مراحل زیر را طی کنند:

✅ ابتدا وارد سامانه koosheshpayandeh.ir شوید و پس از انجام مراحل پیش ثبت نام کوشش و تکمیل فرم نام نویسی از سوی مجتمع آموزشی کوشش با والدین شما تماس گرفته می‌شود.

✅ در مرحله بعد یک زمان مشخص برای مصاحبه و آزمون از سوی مدیران مدرسه کوشش برای دانش آموزان تعیین می‌شود و پس از شرکت در مرحله آزمون و مصاحبه در صورت کسب نمره حد نصاب می‌توانید مراحل ثبت نام را برای حضوری انجام دهید.

شرایط پیش ثبت نام مدرسه دخترانه کوشش در پایه دبیرستان دوم 1403-1404

👈 دانش آموزانی که قصد شرکت در پایه دبیرستان دوم را دارند، باید شرایط اعلام شده از سوی این مدرسه را داشته باشند. دبیرستان کوشش واحد گاندی در رشته‌های ریاضی و تجربی دانش آموزان را پذیرش می‌کند و شرایط اعلام شده برای پیش ثبت نام مدرسه کوشش به شرح زیر می‌باشد:

✅ داشتن معدل بالای 19

✅ نمره ریاضی و علوم بالای 19 (ویژه داوطلبان پایه دهم)

✅ نمره دروس تخصصی بالای 19 (ویژه داوطلبان پایه یازدهم و دوازدهم)

✅ نمره انضباط 20 یا عالی

✅ دقت در انتخاب پایه و رشته مورد نظر خود

✅ پر کردن فیلدهایی که با رنگ قرمر مشخص شده اند، الزامی است.

✅ مغایرت اطلاعات ثبت شده شده توسط متقاضی، باعث حذف از فرآیند ثبت نام می شود.

✅ آپلود و بارگذاری کارنامه نیمسال دوم پایه قبل در بخش مربوطه الزامی است.

✅ برای تکمیل کردن فیلدهای عددی صفحه کلید را انگلیسی کنید.

مشاوره پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش 1403-1404

موسسه فرهنگی آموزش کوشش پاینده به عنوان یکی از بهترین مدارس غیرانتفاعی منطقه ۱ تهران که در سال ۱۳۷۴ با هدف ارائه خدمات ویژه فرهنگی و آموزش تأسیس شده است، با داشتن شیوه آموزشی مدرن و پایه تئوری‌های آموزشی روز دنیا توانسته جایگاه اول در رقابت‌های آموزشی و علمی شهر تهران، تربیت اسلامی بر پایه اخلاقی انسانی را بدست آورد.

دانش آموزان با ثبت نام در این مدارس امکان شرکت در مسابقات علمی بین المللی و رقابت با سایر مدارس را دارند. در حال حاضر مراحل پیش ثبت نام سال تحصیلی 1403-1404 در تمام مقاطع آغاز شده و دانش آموزان می‌توانند برای تکمیل فرم پیش ثبت نام از طریق سامانه اقدام کرده، کد رهگیری خود را دریافت کنند و منتظر تماس از سوی مدرسه باشند.

برای هر یک از مقاطع دبستان دبیرستان اول و دبیرستان دوم شرایط خاصی در نظر گرفته شده است. دانش آموزان برای ثبت نام در واحد ارمغان مجتمع کوشش در مقطع دبستان باید مراحل اسم نویسی خود را در سامانه انجام دهند.

مشاوره پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش

دانش آموزانی که برای مقطع دبیرستان دوره اول واحد ظفر- جردن مجتمع دخترانه کوشش اقدام می‌کنند، باید شرایط پیش ثبت نام مدرسه کوشش را داشته باشند.

واحد گاندی مجتمع کوشش نیز برای مقطع دبیرستان دوم دخترانه از دانش آموزان ثبت نام به عمل می‌آورد و دانش آموزانی که شرایط نام نویسی را داشته باشند می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند و در مراحل بعدی برای آنها تاریخ آزمون و مصاحبه مشخص می‌شود.

توجه داشته باشید که هنگام ثبت اطلاعات حتماً اطلاعات خود را به درستی وارد کنید، چرا که مغایرت هرگونه اطلاعات ثبت شده موجب حذف شما از فرایند نام نویسی خواهد شد.

چنانچه در خصوص مراحل پیش ثبت نام نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی هستید، می‌توانید با همکاران ما در مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما عزیزان را در ارتباط با پیش ثبت نام مدرسه کوشش و همچنین شرایط اعلام شده راهنمایی کنند.

افتخارات مدارس دخترانه کوشش

👈 دانش آموزان مدارس دخترانه کوشش در مقطع مختلف دبستان، دبیرستان اول و دبیرستان دوم در سال‌های اخیر توانسته اند با حضور در مسابقات فرهنگی، علمی و ورزشی افتخارآفرینی کنند. در ادامه به برخی از مهمترین افتخارات کسب شده از سوی این مدارس اشاره خواهیم کرد.

موفقیت های علمی، فرهنگی دانش آموزان واحد ارمغان:

✔کسب رتبه اول کشور در آزمون مرآت اردیبهشت ماه1400 توسط دانش آموزان پایه پنجم

✔کسب رتبه سوم کشور در آزمون مرآت اردیبهشت ماه1400 توسط دانش آموزان پایه چهارم

✔کسب رتبه اول کشور در آزمون مرآت اردیبهشت ماه 1400 توسط آرام بلوری دانش آموز پایه پنجم

✔کسب رتبه چهارم کشور در آزمون مرآت اردیبهشت ماه1400 توسط دانش آموزان پایه ششم

افتخارات ورزشی:

✔کسب مقام دوم مسابقات هندبال سال تحصیلی 98 – 97

✔کسب مقام دوم ژیمناستیک تهران

✔کسب مقام اول شنا در مسابقات منطقه

✔کسب مقام اول شنا در مسابقات منطقه

افتخارات فرهنگی، علمی و ورزشی دانش آموزان واحد ظفر و جردن:

✔کسب جایگاه برتر در مسابقات فرهنگی

✔حضور و کسب رتبه مسابقات ورزشی

✔شرکت در مسابقات IMC 

✔حضور دانش آموزان در مسابقات ربوکاپ

✔شرکت در مسابقات کانگورو و کسب مقام 

✔حضور در آزمون های بین المللی زبان

✔کسب رتبه اول و دوم در مسابقات پژوهشی

افتخارات مدارس دخترانه کوشش

افتخارات فرهنگی، علمی و ورزشی دانش آموزان واحد گاندی:

✔شرکت در مسابقات علمی (جشنواره خوارزمی)

✔کسب رتبه نخست مسابقات بسکتبال منطقه ٣

✔شرکت در المپیاد دانش آموزشی و پذیرش دانش آموزان در المپیاد کشوری مرحله اول – اسفند 98

✔کسب مقام اول تا سوم در مسابقات IMC2013 

خلاصه مقاله پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش

پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش 1403-14040 آغاز شده است. آن دسته از متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دبستان، دبیرستان دوره اول و دبیرستان دوره دوم را دارند، می توانند با ورود به نشانی اینترنتی koosheshpayandeh.ir برای پیش ثبت نام مدرسه کوشش اقدام کنند.

در این مقاله به شرایط پیش ثبت نام کوشش در تمامی مقاطع تحصیلی اشاره کردیم. برای کسب اطلاعات تکمیلی در ارتباط با ثبت نام در هریک از واحدهای آموزشی می توانید با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل در تماس باشید.

برای دانلود pdf مقاله پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید

نحوه پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش چگونه است؟

در متن مقاله به طور کامل به نحوه پیش ثبت نام مدارس دختران کوشش اشاره کردیم.

سامانه ثبت نام پیش ثبت نام مدارس دخترانه کوشش چیست؟

سامانه ثبت نام مدارس کوشش به آدرس koosheshpayandeh.ir می‌باشد.

شرایط پیش ثبت نام مدارس کوشش چیست؟

دانش آموزان مقطع دبستان، دبیرستان اول و دبیرستان دوم هر کدام باید شرایط خاصی داشته باشند که در این مقاله به طور کامل به آنها اشاره کردیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا