پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق 1402-1403 + مشاهده وضعیت


افرادی که مایل به پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق در سال 1402-1403 هستند، می‌توانند از طریق سایت این دانشگاه اقدام کنند. روند اسم نویسی و پذیرش دانشگاه امام صادق طی دو مرحله انجام می‌شود. آن دسته از افرادی که مایلند برای ادامه تحصیل در دانشگاه امام صادق ثبت نام کنند، باید برای پیگیری وضعیت اسم نویسی خود در مرحله دوم اطلاعات هویتی و تحصیلی خود را در فرم اینترنتی سامانه دانشگاه امام صادق درج کنند. همزمان با انتشار کارنامه اولیه آزمون سراسری داوطلبان می‌توانند کد رشته محل‌های مورد علاقه خود را در فرم انتخاب رشته ثبت نمایند.

با انتخاب کد رشته محل دانشگاه امام صادق و اعلام نتایج انتخاب رشته، آن دسته از افرادی که در این دانشگاه قبول شده‌اند، این امکان را دارند که در جلسه مصاحبه دانشگاه امام صادق حضور یابند. به این منظور متقاضیان برای اطلاع از زمان و محل مصاحبه حضوری و همچنین پیگیری نهایی وضعیت پذیرش خود باید به سامانه دانشگاه امام صادق مراجعه نمایند.

سامانه پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق 1402-1403

افرادی که مراحل ثبت نام و واریز هزینه اسم نویسی دانشگاه اما صادق را انجام داده و موفق به دریافت رمز عبور و کد رهگیری شده‌اند، باید در زمان مقرر برای دریافت نتایج و بررسی وضعیت پذیرش خود اقدام کنند.

پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق برای دانشجویان مرد و زن متفاوت می‌باشد. دانشجویان آقا باید از طریق سامانه gznisu.ir و دانشجویان خانم باید از طریق سامانه isuw.ac.ir مراحل اسم نویسی خود را پیگیری کنند.

به این منظور پس از وارد کردن شماره دانشجویی و کد ملی خود می‌توانند با وارد کردن اطلاعات تحصیلی و شناسنامه‌ای خود پیگیر وضعیت پذیرش از سوی دانشگاه باشند. علاوه بر این از طریق سایت‌های مذکور افراد می‌توانند زمان مصاحبه حضوری خود را پیگیری نمایند.

فرایند پیگیری دعوت به مصاحبه دانشگاه امام صادق

جهت بررسی نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق وارد لینک شوید.

فرایند پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق 1402-1403

اسم نویسی در دانشگاه امام صادق در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله نخست هنگام ثبت نام آزمون سراسری داخل فرم مربوطه تیک علاقه‌مندی به ثبت نام در دانشگاه امام صادق را باید فعال کنید.

در گام دوم باید به سامانه gzn1.isu.ac.ir مراجعه کرده و اطلاعات شخصی و تحصیلی خود را ثبت کنید و برای پرداخت مبلغ ثبت نام دانشگاه امام صادق اقدام نمایید.

پس از ثبت اطلاعات محل سکونت خود می‌توانید اسم نویسی خود را نهایی کنید. داوطلبان چنانچه قبل از ثبت نام در آزمون سراسری به سایت دانشگاه امام صادق مراجعه کرده باشند، باید پس از اسم نویسی در کنکور و دریافت شماره پرونده مجدداً وارد سامانه دانشگاه امام صادق شده و شماره پرونده خود را ثبت کنند.

برای اطلاع از اشتباه در ثبت نام اینترنتی دانشگاه روی لینک کلیک کنید.

پس از پایان یافتن زمان اسم نویسی کنکور سراسری افراد می‌توانند با ویرایش اطلاعات خود از طریق سامانه سنجش به آدرس sanjesh.org برای پیگیری اسم نویسی دانشگاه امام صادق و مشاهده اطلاعیه‌های مربوط به این دانشگاه مراجعه کنند. هنگام ثبت نام دانشگاه امام صادق علاوه بر داشتن شرایط عمومی افراد باید شرایط زیر را نیز داشته باشند.

  • داشتن تدین به دین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری
  • التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه
  • داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی
  • برای متولدین 1380 به بعد، انجام دوران خدمت سربازی یا تحصیل در حوزه علمیه و نظیر آن، هیچ تأثیری در شرط سنی  افراد ندارد.
  • سپری نمودن پایه یازدهم و دوازدهم یا برخورداری از گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی و حضور در آزمون یکی از گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی.

برای اطلاع از شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق وارد لینک شوید.

فرایند پیگیری دعوت به مصاحبه دانشگاه امام صادق 1403

دانشگاه امام صادق در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکترا اقدام به پذیرش دانشجو دارد. افرادی که در آزمون سراسری شرکت کردند، پس از دریافت نتایج اولیه چنانچه در دانشگاه امام صادق پذیرش شده باشند، مجاز به شرکت در مرحله مصاحبه حضوری هستند.

اطلاع رسانی مصاحبه دانشگاه امام صادق از طریق پیامک و تماس تلفنی می‌باشد و پذیرفته شدگان مرحله اول در زمان مشخص وارد مرحله مصاحبه می‌شوند. در آخر نیز مطابق با جدول زمانی که از طریق سایت دانشگاه امام صادق ارائه می‌گردد، افراد می‌توانند در مصاحبه شرکت کنند.

برای پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق در مرحله مصاحبه سایت خاصی معرفی نشده و نتایج نهایی از طریق تماس تلفنی به داوطلبان اعلام می‌شود. تاریخ مصاحبه شفاهی در مقطع کارشناسی به تاریخ اعلام نتایج کنکور بستگی دارد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور همه داوطلبان بتوانند مورد مصاحبه قرار بگیرند.

متقاضیان برای اینکه بتوانند در جلسه مصاحبه شرکت کنند، باید حتماً مدارک اعلام شده در سامانه را همراه داشته باشند. هنگام مصاحبه دانشگاه امام صادق مواردی مثل سوابق تحصیلی، معدل دیپلم و پیش دانشگاهی، تراز کنکور و آزمون علمی دانشجویان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در پایان نیز مجموع تراز آزمون سراسری و نمرات کسب شده از سوی دانشجویان در مرحله مصاحبه شفایی تعیین کننده پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان می‌باشد. افراد می‌توانند با آگاهی کامل از سؤالات مصاحبه و اطلاعات مربوطه به نحوه برگزاری آزمون شفاهی در جلسه حاضر شوند.

فرایند پیگیری دعوت به مصاحبه دانشگاه امام صادق

چگونگی پیگیری نتایج ثبت نام دانشگاه امام صادق 1403

داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کردند، پس از مشاهده نتایج، در صورت قبولی در دانشگاه امام صادق وارد مرحله مصاحبه حضوری خواهند شد. در صورت قبولی در مصاحبه نتیجه نهایی از طریق تماس یا پیامک به افراد گزارش می‌شود.

به طور کلی پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق و بررسی نتایج در دو مرحله صورت می‌گیرد. در یک مرحله اسامی دعوت شدگان مصاحبه شفاهی و در گام بعد اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام می‌شود.

معمولاً نتایج نهایی اواخر شهریور ماه هر سال و قبل از شروع سال تحصیلی جدید از طریق سامانه دانشگاه امام صادق اعلام می‌شود. در سال گذشته نتایج نهایی اول مهر ماه از طریق سامانه سنجش اطلاع رسانی شد. در سال جدید نیز اطلاع رسانی از طریق سامانه دانشگاه اعلام می‌شود و افراد می‌توانند پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق را نیز از این طریق انجام دهند.

پیگیری نتایج ثبت نام دانشگاه امام صادق از طریق وارد کردن کد ملی و شماره داوطلبی در سامانه دانشگاه می‌باشد و افراد باید براساس جنسیت خود برای مشاهده نتایج اقدام کنند. دانشجویان مرد باید به آدرس gznisu.ir و دانشجویان خانم باید به آدرس isuw.ac.ir برای تکمیل مراحل ثبت نام خود مراجعه نمایند.

جهت ثبت نام دانشگاه افسری امام صادق بر روی لینک کلیک کنید.

مشاوره پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق 1402-1403

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه امام صادق را دارند، باید توجه کنند که در صورت تمایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه، باید در فرم ثبت نام کنکور سراسری اعلام علاقه‌مندی کنند و گزینه مربوط را فعال نمایند.

قبل از اعلام علاقمندی برای ثبت نام داوطلبان باید رشته‌ها و شرط معدل در دانشگاه امام صادق را بررسی کنند و در صورت داشتن تمایل و علاقه‌مندی باید برای ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام دانشگاه امام صادق روند پیچیده‌ای خواهد داشت. داوطلبان پس از قبولی در کنکور و ثبت نام در سامانه دانشگاه امام صادق باید در مرحله مصاحبه شفاهی شرکت کنند.

در صورت پذیرش افراد می‌توانند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق اقدام نمایند. برای اینکه بتوانید در مرحله مصاحبه شرکت کنید، حتماً پیگیر اطلاعیه‌های سایت باشید و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

پس از اتمام مراحل نام نویسی برگه‌ای که شامل شماره سریال برای پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق می‌باشد را نزد خود نگه دارید.

در صورت گم شدن سریال پیگیری باید به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و درخواست خود را برای دریافت مجدد سریال پیگیری ثبت کنید.

مشاوره پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق

خلاصه مطالب

علاقمندان به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های سراسری از جمله دانشگاه امام صادق برای اینکه بتوانند در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند، باید در هنگام ثبت کد رشته محل‌ها اعلام علاقمندی برای تحصیل در دانشگاه امام صادق را فعال کنند. پس از انجام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته برای پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق، افراد باید به سامانه دانشگاه به آدرس gzn1.isu.ac.ir مراجعه نمایند.

در سامانه مذکور اطلاعات مربوط به زمان و مکان مصاحبه درج شده است و افرادی که به صورت نهایی در محل مصاحبه پذیرش می‌شوند، نتایج به صورت پیامک یا تماس تلفنی به آنها اعلام خواهد شد. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی در ارتباط با فرایند پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق در مرحله مصاحبه و پذیرش نهایی ارائه کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید تا مشاوران مجرب این مرکز اطلاعات کافی را به شما عزیزان ارائه کنند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید

نحوه پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق در مرحله مصاحبه چگونه است؟

پس از اعلام نتایج آزمون سراسری افراد می‌توانند از طریق سامانه gzn1.isu.ac.ir  پیگیر وضعیت پذیرش خود باشند.

نتایج مرحله نهایی دانشگاه امام صادق به چه شکلی اعلام می‌شود؟

 نتایج مرحله نهایی به صورت پیامک یا تماس تلفنی به افراد اعلام خواهد شد.

برای دریافت مشاوره در ارتباط با پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق چه می‌توان کرد؟

برای دریافت مشاوره جهت پیگیری ثبت نام دانشگاه امام صادق می‌توانید با کارشناسان خبره آکادمی ایران تحصیل در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا