پیگیری کارت پایان خدمت سربازی + راهنمای استعلام صدور کارت


پیگیری کارت پایان خدمت
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

نحوه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی مشخص شده است. در صورتی که برای دریافت کارت اقدام کرده اید اما هنوز کارتی برای شما ارسال نشده است می توانید جواب تمام سوالات خود را از سامانه ایران تحصیل دریافت کنید.

بیشتر سوالاتی که از کارشناسان ما پرسیده می شود در رابطه با این است که چگونه پیگیری کارت پایان خدمت خود را انجام دهیم؟ چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده است؟ یا نحوه پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا چگونه است؟ نحوه استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی چگونه انجام می شود؟ که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

حال اگر شما سوالات دیگری در مورد پیگیری کارت پایان خدمت خود دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

 

جهت کسب اطلاعات در مورد کارت پایان خدمت معاف از رزم روی لینک کلیک کنید.

 

جهت کسب اطلاعات دقیق از پیگیری کارت پایان خدمت، خدمات نحوه دریافت پیگیری کارت پایان خدمت نظام وظیفه سربازی، استعلام کارت پایان خدمت، علت تاخیر در صدور کارت پایان خدمت، مراحل صدور کارت پایان خدمت، مدارک لازم جهت دریافت کارت پایان خدمت، سامانه استعلام کارت پایان خدمت، کد سخا، نحوه صدور کارت پایان خدمت المثنی، صدور کارت پایان خدمت و مشکلات صدور کارت پایان خدمت از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور

9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نظام وظیفه

نظام وظیفه

نحوه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی چگونه است؟

یکی از عمده مواردی که مشمولین خدمت در رابطه با آن می پرسند، این است که چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده است؟ در رابطه با این موضوع، باید به شما بگوییم در صورتی که کارت نظام وظیفه شما آماده باشد، که حدود 3 یا 4 ماه پس از پایان خدمت شما پیامکی مبنی بر این موضوع برای شما ارسال میشود. پس در مرحله اول باید منتظر پیامک ارسال شده از سمت سازمان نظام وظیفه باشید. حالا ممکن است پس از ارسال پیامک، حداکثر تا 15 روز آینده کارتی برای تان ارسال نشود. در این مرحله اولین کاری که باید انجام دهید، مراجعه به اداره پست محل سکونت خودتان است. زیرا ممکن است کارت به اداره پست ارسال شده باشد. اگر کارت در اداره پست نبود، می توانید به دفاتر خدمات پلیس به علاوه 10 مراجعه کنید.

فکرت درگیره چجوری معافیت سربازی بگیری؟

 در صورت عدم دریافت پیامک صدور کارت چه اقداماتی باید انجام شود؟

در قسمت بالا نحوه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی را پس از دریافت پیامک بررسی کردیم. حالا ممکن است برخی افراد اصلاً پیامکی را مبنی بر آماده بودن کارت پایان خدمت خود دریافت نکنند، در این حالت می توانید با تلفن گویا 096480 تماس بگیرید. روش دیگر ارسال علامت سوال به شماره 110206010 می باشد که این شماره مربوط به سازمان نظام وظیفه است. گاهی نیز برای پیگیری کارت پایان خدمت سربازی ، لازم است به دفاتر پلیس به علاوه 10 مراجعه نمایید تا آدرس، شماره تماس و دیگر اطلاعات شما بروزرسانی شود.

 

برای آگاهی از شرایط  بیمه افراد بدون کارت پایان خدمت لینک را فشار دهید.

 

استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی

افرادی که کارت پایان خدمت نظام وظیفه خود را گم می کنند و یا کارت شان به سرقت می رود، می توانند برای دریافت کارت المثنی اقدام کنند. مراحل اداری آن را در پاراگراف بعدی بررسی خواهیم کرد. اما پس از طی کردن مراحل اداری جهت استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی ، باید به دفاتر پلیس به علاوه 10 مراجعه نمایید.

 

چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده است؟

چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده است؟

 

روند رسيدگی بر کارت پایان خدمت المثنی برای مشمولین داخل کشور

به صورت کلی مشمولین نظام وظیفه ای که درخواست کارت المثنی دارند، به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول کارت معافیت خود را گم کرده اند و دسته دوم کارت پایان خدمت خود را گم نکرده اند. در هر حالت نیاز است مراحل اداری متفاوتی طی شود که در ادامه بررسی خواهیم کرد. برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی، اولین کاری که باید انجام دهید چاپ آگهی است. پس از چاپ آگهی اگر کارت به دست شما نرسید، لازم است با آگهی چاپ شده جهت صدور کارت اقدام کنید.

 

برای ورود به سامانه محاسبه آنلاین خرید بیمه سربازی و دریافت مشاوره آنلاین نظام وظیفه کلیک کنید.

 

در ابتدا به دفاتر پلیس به علاوه 10 با مدارک زیر مراجعه نمایید:

  • برگه ارائه درخواست صدور کارت
  • تصویر کارت ملی و صفحات شناسنامه
  • عکس پرسنلی
  • برگه تعهد
  • اگر کارت قبلی را دارید و آسیب دیده، آنگاه لاشه کارت را ارائه دهید.
  • گواهی درج آگهی در روزنامه برای دو نوبت

سپس لازم است فیش های زیر را در بانک های ملی، شعبه های حساب های دولتی، وزارت امور اقتصاد و دارایی و علامه واریز نمایید. مبالغ هر یک از فیش ها 12 هزار تومان، 10 هزارتومان و 8 هزار تومان می باشد. این فیش ها ممکن است در حال حاضر تغییر کرده باشد که شما جهت دریافت اطلاعات بروز در مورد آن می توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی

استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی

 

صدور کارت المثنی پایان خدمت مشمولین خارج کشور

از آنجایی که ممکن است مشمولین خارج از کشور نیز در رابطه با نحوه دریافت و استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی، سوال داشته باشند. در این قسمت نکات مربوط به مشمولین خارج از کشور را بررسی خواهیم کرد.

در ابتدا این مشمولین برای درخواست و استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی، لازم است به سفارت و یا نمایندگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور مراجعه نمایند و یک سری فرم را تکمیل کنند.

 

جهت اطلاع از آخرین تغییرات خدمت سربازی بر روی لینک کلیک کنید.

 

مدارك لازم جهت صدور كارت المثنی برای افراد خارج از کشور شامل موارد زیر می شود :

  • برگه درخواست صدور کارت
  • کپی کارت معافیت و یا پایان خدمت قبلی
  • عکس پرسنلی سیاه و سفید
  • برگه احراز هویت
  • برگه تعهد
  • لاشه کارت اگر وجود دارد.
  • پرداخت مبالغ 10 هزار تومان، هزار تومان و 8 هزار تومان

 

پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا

ما در این مطلب انواع روش های پیگیری کارت پایان خدمت سربازی را بررسی می کنیم. علاوه بر این توضیح دادیم که چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده است؟ و همچنین نحوه استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی را بررسی کردیم. حالا در این قسمت می خواهیم به شما بگوییم که کد سخا چیست و پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا چگونه انجام می شود. قبل از بررسی پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا قصد داریم به شما توضیح دهیم که کد سخا چیست و با آن از چه خدماتی در نظام وظیفه می توان استفاده کرد.

در ابتدا باید به شما بگوییم که کد سخا، کدی منحصر به فرد است که برای هر مشمول به صورت جداگانه صادر می شود. این کد کاربردهای بسیاری دارد که پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا ، تنها یکی از آن ها است. شما با استفاده از این کد می توانید از خدماتی همچون، درخواست مجوز برای خارج شدن از کشور، درخواست بررسی امریه، کارت المثنی، اطلاع از محل خدمت و غیره نیز استفاده کنید. جهت پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا، کافی است به سامانه https://services.epolice.ir مراجعه نمایید و با وارد کردن کد سخا به پیگیری بپردازید.

 

اگر از ارتباط آیا درجه سربازی  بر اساس مدرک تحصیلی تعیین می شود ندارید، کلیک کنید.

 

پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا

پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا

 

مدارک لازم برای دریافت کارت پایان خدمت

ما امیدواریم که تا به این مرحله پاسخ تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی را ارائه داده باشیم. پس از پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا و یا استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی در صورتی که کارت نظام وظیفه شما آماده بود، لازم است مدارک زیرا را جهت دریافت کارت ارائه دهید.

  • کپی از کارت ملی
  • کپی از شناسنامه
  • عکس
  • کارت خون

هزار و یک راه معافیت سربازی

مراحل صدور کارت پایان خدمت سربازی چگونه است؟

شاید یکی از سوالاتی که به ذهن شما می رسد این باشد که مراحل دقیق  ارسال کارت پایان خدمت چیست و چگونه می توان به کمک آن کارت پایان خدمت را پیگیری کرد؟

شما برای دریافت کارت پایان خدمت خود در مرحله اول باید به یگان خدمتی خود مراجعه کرده و بگویید که مدت زمان خدمت شما به پایان رسیده است. 

در آنجا به شما فرم هایی را خواهند داد که باید آن را تکمیل کرده و  تحویل دهید.

سپس در مرحله بعد یکسری مدارکی را به یگان خدمتی خود ارائه دهید که برای صدور کارت پایان خدمت الزامی هستند. این مدارک به صورت زیر می باشند:

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خروج از کشور سربازان در حین خدمت روی لینک آبی کلیک کنید.

 

لیست مدارک و اطلاعات ضروری جهت صدور کارت پایان خدمت سربازی
آدرس محل سکونت تاريخ شروع و خاتمه خدمت سربازی آخرین مدرک تحصیلی فرد
تخصص درجه سربازی محل آموزش
شماره پرسنلی رسته خدمتی محل خدمت
مدت خدمت انجام شده مدت قانونی خدمت نام محل خدمت
يگان ترخيص كننده يگان اعزام گروه خونی و مدارک تاييد كننده گروه خونی
عکس قد رنگ چشم
 

 

پس از تحویل مدارک باید تمام اطلاعات شما توسط یگان خدمتی در سیستم نظام وظیفه ثبت گردد تا کارت پایان خدمت شما ارسال شود. البته شما پس از ارائه مدارک خود در یگان خدمتی برای بررسی وضعیت صدور کارت پایان خود می توانید با مراجعه به سایت نظام وظیفه آن را استعلام کنید. 

 

جهت اطلاع از پیگیری پستی کارت پایان خدمت روی لینک کلیک کنید.

 

مراحل صدور کارت پایان خدمت

مراحل صدور کارت پایان خدمت

چگونه کارت پایان خدمت سربازی خود را استعلام بگیریم؟

سربازانی که خدمت خود را به پایان رساندند و منتظر صدور کارت هستند در صورت تاخیر در آن می توانند آخرین وضعیت صدور کارت پایان خدمت خود را در سامانه نظام وظیفه استعلام بگیرند که مراحل آن به صورت زیر می باشد.

  • در اینترنت عبارت «سایت نظام وظیفه» را جستجو نمایند.
  • روی سایت نظام وظیفه کلیک کرده و وارد آن شوند.
  • حالا از روی گزینه های موجود بر روی گزینه خدمات الکترونیکی کلیک کنید.
  • با باز شدن پنجره جدید در کادر اول، کد ملی  و در کادر دوم، کد سخا را به عنوان رمز عبور وارد کنند. در انتها نیز کد امنیتی را درج کنند.
  • حالا برای استعلام کارت پایان خدمت خود روی گزینه وظیفه عمومی در قسمت راست کلیک کرده و روی گزینه استعلام ضربه بزنند تا تمام اطلاعات لازم از آخرین وضعیت صدور کارت پایان خدمت خود را دریافت کنند.

حال اگر شما هر گونه سوالی در این مورد داشته باشید می توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید تا آنها شما را راهنمایی کنند.

 

جهت دریافت استعلام اصالت کارت پایان خدمت روی لینک کلیک کنید.

 

پادکست صوتی مقاله


 

جهت کسب اطلاعات دقیق از پیگیری کارت پایان خدمت، خدمات نحوه دریافت پیگیری کارت پایان خدمت نظام وظیفه سربازی، استعلام کارت پایان خدمت، علت تاخیر در صدور کارت پایان خدمت، مراحل صدور کارت پایان خدمت، مدارک لازم جهت دریافت کارت پایان خدمت، سامانه استعلام کارت پایان خدمت، کد سخا، نحوه صدور کارت پایان خدمت المثنی، صدور کارت پایان خدمت و مشکلات صدور کارت پایان خدمت از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور

9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه استعلام کارت پایان خدمت

نحوه استعلام کارت پایان خدمت

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به تمامی سوالات مشمولین در رابطه با اینکه چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده است؟ و یا استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی چگونه است، پاسخ دهیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا داشتید و یا با هر گونه مشکلی در پیگیری کارت پایان خدمت سربازی، مواجه شدید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما به تمامی سوالات شما در رابطه با کارت نظام وظیفه پاسخ خواهیم داد.

 

جهت دریافت این مقاله روی لینک کلیک کنید.

 

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

آیا برای پیگیری کارت پایان خدمت سربازی، می توان از کد ملی استفاده کرد؟

بله امکان پیگیری کارت پایان خدمت سربازی با کد ملی نیز وجود دارد.

برای اینکه بفهمیم چگونه کارت پایان خدمت صادر شده است، چه راهی وجود دارد؟

برای اطلاع از این مورد می توانید منتظر پیامک اعلام آماده بودن کارت بمانید.

آیا امکان استعلام صدور کارت المثنی برای پایان خدمت وجود دارد؟

بله می توانید برای استعلام کارت پایان خدمت المثنی نیز اقدام کنید.

آیا امکان پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا وجود دارد؟

بله برای پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا می توانید وارد سامانه شوید و از کد برای پیگیری استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا