چرا کارنامه گاج نمیاد؟ + راه حل سریع


اگر شما هم در آزمون گاج شرکت کرده‌اید و مدام از خود می‌پرسید چرا کارنامه گاج نمیاد؟ تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید، در ادامه این مقاله به شما سریع‌ترین نحوه دریافت کارنامه گاج را آموزش می‌دهیم.
همه دانش آموزان می توانند در آزمون‌های آزمایشی گاج شرکت کنند و خود را محک بزنند. این آزمون ها هر دو هفته یکبار برای تمامی گروه های آموزشی آزمایشی در تمامی مقاطع برگزار می گردد. دانش آموزان می‌توانند به سایت azmoon.gaj.ir مراجعه کنند و برای شرکت در این آزمون ها ثبت نام کنند و کارنامه خود را هم به راحتی دریافت کنند.
کافیست در زمانی که خود سازمان گاج اعلام کرده است به این سایت مراجعه کرده، اطلاعات خواسته شده را درج کنید و کارنامه را دریافت نمایید. در ادامه این مقاله نحوه مشاهده کارنامه گاج با استفاده از کد داوطلبی را بیان کرده ایم.

چرا مهم است که کارنامه را زودتر مشاهده کنیم؟

اگر شما هم در این آزمون‌ها ثبت‌نام کرده‌اید، می‌توانید برای دریافت کارنامه گاج به سایت azmoon.gaj.ir مراجعه کنید. در این کارنامه نمره خام دروس، میانگین نمره نفرات برتر، نمره تراز هر درس، نمره میانگین کل داوطلبان، رتبه در شهر، مدرسه، کشور و استان، تعداد شرکت‌کنندگان شهر، استان، سهمیه، مدرسه و کل کشور، نمودار وضعیت داوطلب نسبت به وضعیت مطلوب در هر درس، رتبه داوطلب بدون نمره منفی و رتبه داوطلب در تمام زیر گروه‌ها و تصویر کلی پاسخنامه وجود دارد.

آزمون‌های گاج کیفیت بسیار بالایی در سوالات دارند و سوالات آنها به سوالات کنکور بسیار نزدیک هستند و به همین دلیل داوطلبان زیادی در این آزمون‌ها شرکت می‌کنند. می‌توان گفت کارنامه، مهم‌ترین بخش هر آزمونی است؛ زیرا با استفاده از آن می‌توان میزان توانمندی‌ها را بیشتر درک کرده و برنامه‌های بهتری را برای آینده طراحی نمود. به همین دلیل بهتر است دانش آموزان گوش به زنگ باشند و به محض انتشار کارنامه آن را مورد بررسی قرار دهند. در همین راستا اگر کمی کارنامه دیرتر منتشر شود دانش آموزان مدام از خود می‌پرسند چرا کارنامه گاج نمیاد؟

چرا مهم است که کارنامه را زودتر مشاهده کنیم؟

زمان دریافت کارنامه گاج

اگر شما هم از دسته دانش آموزان منتظر هستید و از گوگل می‌پرسید که چرا کارنامه گاج نمیاد؟ بهتر است بدانید که کارنامه آزمون‌های گاج بعد از ظهر روز آزمون روی سایت دریافت کارنامه قرار می‌گیرد و می‌توانید با مراجعه به سایت به صفحه کاربری خود مراجعه کنید و آن را دریافت نمایید. پس اگر امروز آزمون داده‌اید، کافی است چند ساعت صبر کنید و برای مشاهده کارنامه بعد از ظهر وارد صفحه شخصی خود در سایت گاج شوید.

سامانه دریافت کارنامه آزمون گاج

این سوال هم بعد از سوال چرا کارنامه گاج نمیاد؟ میان دانش آموزان پر تکرار است. برای پاسخ دادن به این سوال باید بگوییم که داوطلبان باید برای دریافت کارنامه گاج با کد ملی به همان سایتی مراجعه کنند که همیشه به صفحه شخصی خود می‌روند و کارنامه را از آن‌جا مشاهده کنند، در نتیجه سایت دریافت کارنامه هم همان سایت exam.gaj.ir گاج است.

چگونه می‌توان کارنامه گاج را دریافت کرد؟

زمانی که به صفحه شخصی خود رفتید به بخش کارنامه وارد شده و به راحتی نتیجه آزمون را مشاهده نمایید. در این کارنامه تمام اطلاعات مورد نیاز شما برای ارزیابی مثل نمره خام همه درس‌ها، میانگین نمره دیگر داوطلبان و نفرات برتر آزمون، رتبه شما در تمام بخش‌ها مثل مدرسه، سهمیه و کل کشور، نمودار وضعیت درسی شما و پاسخنامه نوشته شده‌ است و با استفاده از این داده‌ها به راحتی می‌توانید عملکرد خود را ارزیابی کنید.

چگونه می‌توان کارنامه گاج را دریافت کرد؟

نحوه دریافت کارنامه گاج

برخی دیگر از دانش آموزان بعد از این که از خود می‌پرسند چرا کارنامه گاج نمیاد؟ می‌خواهند بدانند که کارنامه را باید با کد ملی دریافت کنند یا کد داوطلبی؟ به همین دلیل در این بخش به شما توضیح می‌دهیم چگونه از سایت exam.gaj.ir کارنامه را دریافت کنید.

  • گام یک: ابتدا وارد سایت شوید و ورود به صفحه اصلی را بزنید.
  • گام دو: در این قسمت شماره همراه خود را باید وارد نمایید و کد ورود را دریافت کنید.
  • گام سه: کدی را که برایتان ارسال شده‌است را در سایت وارد کنید و وارد صفحه خود شوید.
    توجه کنید که اگر برای دریافت کارنامه در این سایت ثبت نام نکرده اید می توانید به جای گزینه ورود گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.
  • گام چهارم: در این صفحه شما باید کد ملی و کد داوطلبی را که نمایندگی گاج به شما داده است را وارد کنید.
    اگر پیام « اطلاعات شما اشتباه است» برایتان آمد احتمال دارد که کد ملی و کد داوطلبیتان در خود نمایندگی تغییر پیدا کرده باشد؛ بنابراین باید با آن‌ها تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که کد ملی و کد داوطلبی را که در سیستمشان ثبت کرده اند را به شما بگویند.‌
    بعد از اینکه فرم ثبت نام را تکمیل کردید باید پیام «ثبت نام انجام شد، جهت ورود و مشاهده کارنامه اینجا کلیک کنید» را ببینید و سپس شما باید روی کلمه «اینجا» کلیک کنید. بعد از کامل شدن فرم ثبت نام باید شماره همراهتان را تایید کنید و یک رمز عبور برای خود تنظیم نمایید. باید رمز شما حداقل ۶ کاراکتر داشته باشد و فرقی نمی‌کند که رمز عددی انتخاب کنید یا یا رمز حروفی برای خود بگذارید.

بعد از این که در سایت ثبت نام کردید وارد صفحه شخصی می شوید. در این صفحه روی گزینه نمایش منو بزنید و به راحتی کارنامه را مشاهده کنید.

برگزاری آ؛زمون گاج

خلاصه مطلب

راهنما و زمان دریافت کارنامه گاج را به طور کامل در این نوشتار به شما توضیح دادیم. امیدواریم با توجه به توضیحات ما در این مقاله متوجه شده باشید که کارنامه گاج در بعد از ظهر روز آزمون منتشر می‌شود و دیگر به طور مداوم از خود نپرسید که چرا کارنامه گاج نمیاد و کمی صبوری بیشتری به خرج دهید. اگر برای دیدن کارنامه با مشکل مواجه شدید می توانید با شماره تلفن ما تماس بگیرید و با مشاوران متخصص ما صحبت کنید، مشاوران ما به راحتی با چند کلیک تمام اطلاعات کارنامه شما را در اختیارتان خواهد گذاشت.

 

برای دانلود فایل PDF مقاله چرا کارنامه گاج نمیاد؟ روی لینک کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

چگونه میتوان یک صفحه شخصی در سایت گاج ایجاد کرد؟

باید روی گزینه ثبت نام صفحه شخصی بزنید و مراحل آن در مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

سایت مشاهده کارنامه گاج چیست؟

کارنامه را از سایت exam.gaj.ir دریافت کنید.

نحوه دریافت کارنامه گاج چگونه است؟

در این مقاله به شما توضیح دادیم که چگونه می توانید با استفاده از کد داوطلبی کارنامه را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا