چقدر طول می‌کشد در دوره فشرده زبان انگلیسی از مبتدی به آیلتس برسیم؟


به‌طورکلی دوره فشرده زبان انگلیسی برای کسانی که قصد دارند در کمترین زمان ممکن، یادگیری عمیقی را داشته باشند، پیشنهاد می‌شود. در دوره‌های فشرده زبان انگلیسی همه جزئیات زبان به‌خصوص گرامر آموزش داده می‌شود. همچنین زبان آموزان در زمان کمی می‌توانند به سطح عالی از مکالمه دست پیدا کنند. در حقیقت دوره‌های فشرده زبان انگلیسی در موسسه سفیر برای کسانی که قصد مهاجرت یا پذیرش در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند بهترین گزینه است؛ زیرا این افراد در مقایسه با افراد معمولی زمان کمتری دارند. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص دوره‌های فشرده زبان انگلیسی در بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران و اشتباهات رایجی که زبان آموزان دچار می‌شوند، صحبت کنیم.

کلاس‌های فشرده زبان انگلیسی به چه صورت است؟

اولین سؤالی که برای هر زبان‌آموزی به وجود می‌آید، این است که کلاس‌های فشرده زبان به چه نحوی برگزار می‌شود؟ به‌طور کلی کلاس‌های فشرده در تعداد جلسات بیشتری در سطح هفته برگزار می‌شود. همچنین برای این کلاس‌ها در مقایسه با کلاس‌های معمولی ساعات بیشتری در نظر گرفته‌شده است. به‌طور مثال اگر برای کلاس‌های عادی سه جلسه در هفته و هر جلسه 90 دقیقه وقت می‌گذاشتید، برای دوره فشرده زبان انگلیسی باید پنج روز در هفته و حدود 180 دقیقه وقت بگذارید. (زمان‌ها تقریبی هستند)
با توجه به زمان کم متوجه خواهید شد که کلاس‌های فشرده چقدر می‌توانند مفید باشند. تقریباً می‌توان گفت که پیشرفت و یادگیری در این کلاس‌ها 70 درصد نسبت به کلاس‌های عادی بیشتر است. به همین دلیل کلاس‌های فشرده طرفداران زیادی را دارد.

دوره‌های فشرده زبان انگلیسی سفیر برای چه افرادی مناسب است؟

دوره فشرده زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان سفیر در تهران برای همه افراد مناسب است. هیچ مانعی برای ثبت‌نام شما در این دوره وجود ندارد، اما برخی از افراد در اولویت قرار می‌گیرند. اگر شما نیز جزو افراد زیر هستید، توصیه می‌شود که در دوره‌های فشرده زبان انگلیسی شرکت کنید:
1. افرادی که به دلایل مختلفی همچون مهاجرت به کشورهای دیگر، اشتغال در موقعیت‌های شغلی ، پذیرش تحصیلی در دانشگاه خارج از کشور و … با توجه به زمان کم خود، نیاز به آموزش فشرده زبان انگلیسی دارند. این افراد می‌توانند از معلم خصوصی زبان برای مهاجرت نیز استفاده کنند.
2. افراد شاغلی که نمی‌توانند در دوره‌های طولانی زبان شرکت کنند و قصد دارند که در حداقل زمان ممکن، سطح زبان خود را از مبتدی به سطح عالی برسانند.
3. همه افرادی که قصد دارند در طی زمان کوتاه‌تری نسبت به کلاس‌های عادی به تسلط در زبان انگلیسی، دست پیدا کنند.

اشتباهات رایجی که برخی از زبان آموزان  در دوره فشرده زبان انگلیسی دچار می‌شوند

در ادامه به بررسی برخی از اشتباهات زبان انگلیسی در مکالمه که ممکن است زبان آموزان به آن دچار شوند، می‌پردازیم.

●    عدم توجه به مکالمه زبان انگلیسی

از اصلی‌ترین اشتباهات افراد این است که به دلیل عدم تسلط به اصطلاحات زبان، از تمرین مکالمه در کلاس و جمع خودداری می‌کنند. مکالمه زبان نقش بسیار مهمی در پیشرفت سطح زبان شما دارد و سعی کنید بدون هیچ واهمه‌ای در کلاس درس یا حتی با دوستان خود به زبان انگلیسی صحبت کنید. همان‌طور که بسیاری از استادان زبان تأکید می‌کنند که از همان روز اولی که شروع به یادگیری زبان می‌کنید، سعی کنید به آن زبان حتی در حد کم صحبت کنید.

●    نداشتن تمرین و تکرار کافی

همان‌طور که می‌دانید، زبان درس فراری است و باید به‌طور مداوم، تمرین و تکرار انجام دهید. البته در نظر داشته باشید که گاهی فراموش کردن لغات امری کاملاً طبیعی است، اما شما می‌توانید با تکرار و تمرین مناسب تا حد زیادی مطالب را به حافظه خود بسپارید. سعی کنید که فاصله زیادی بین یادگیری و تمرین خود نیندازید، پس از یادگیری می‌توانید از موزیک‌های انگلیسی و فیلم‌های زبان‌اصلی استفاده کنید.

●    تمرکز زیاد بر گرامر و دستور زبان

تجربه نشان می‌دهد که تمرکز زیاد بر گرامر و قواعد زبان، به انگلیسی صحبت کردن شما آسیب می‌رساند؛ زیرا گرامر بخشی از زبان است که بیشتر جنبه حفظی دارد و شما نمی‌توانید صدها دستور زبان را در حافظه خود نگهداری کنید؛ اما مکالمه زبان، امری کاملاً شهودی است که با شنیدن مکالمات و تکرار و تمرین تقویت می‌شود.

●    تکیه‌ بر یک نوع روش آموزشی

خیلی وقت‌ها افراد با شرکت در دوره فشرده زبان انگلیسی، در زمان کم به سطح خوبی از زبان می‌رسند. اگر دلیل موفقیت این افراد را بپرسیم، می‌گویند که تنها به کلاس درس تکیه نمی‌کنند. بلکه تمرین و تکرار زیادی را انجام می‌دهند. همچنین در زمان بیکاری نیز از کتاب‌های انگلیسی و فیلم‌های انگلیسی استفاده می‌کنند و به‌ عبارت‌ دیگر از چندین روش آموزشی بهره می‌برند.

مزایای شرکت در دوره‌های فشرده زبان انگلیسی

تصور کنید که در زمان بسیار کم می‌توانید به‌طور کامل نامه‌های انگلیسی بنویسید، در آزمون آیلتس یا تافل نمره خوبی کسب کنید، در جلسات بین‌المللی شرکت کنید و …. شرکت در دوره‌های فشرده زبان انگلیسی می‌تواند همه‌ی این تصورات شما را به واقعیت تبدیل کند. برخی از مزایای شرکت در دوره فشرده زبان انگلیسی به شرح زیر است:
س    سرعت عمل بالا: مهم‌ترین مزیت شرکت در این دوره، سرعت‌بالا در روند کلاس است که حدود 4 ماه زمان می‌برد و شما می‌توانید در این دوره کوتاه به سطح بسیار بالایی از زبان برسید.

  • فرصت زیاد برای تقویت مکالمه

در بسیاری از کلاس‌های زبان دیده‌اید که استاد وقت کافی برای تمرین مکالمه در کلاس ندارد. در دوره‌های فشرده زبان انگلیسی کاملاً برعکس بوده و زمان کافی برای تمرین و تکرار مکالمه چه با استاد و چه با دوستانتان خواهید داشت.

  •  استفاده از فیلم‌های زبان انگلیسی در کلاس

با توجه به‌وقت زیادی که هر کلاس دارد، می‌توانید حتی در حین کلاس درس نیز از فیلم‌های زبان انگلیسی برای تقویت Listening خود استفاده کنید. همچنین در زمان آزاد می‌توانید به تجزیه‌وتحلیل فیلم‌ها و بحث‌های آزاد گروهی نیز بپردازید.

  • تمرین هرروزه زبان انگلیسی

با توجه به فشرده بودن دوره‌های زبان انگلیسی آموزشگاه سفیر در تهران، تقریباً بیشتر روزهای هفته در کلاس درس حاضر می‌شوید؛ بنابراین مجبور هستید که ساعت زیادی از هفته را با زبان انگلیسی سروکار داشته باشید که همین امر موجب تقویت زبان انگلیسی خواهد شد.

سخن پایانی

در این مقاله در خصوص دوره‌های فشرده زبان انگلیسی صحبت کردیم. همان‌طور که گفتیم دوره‌های فشرده زبان می‌توانند شما را در مدت‌زمان بسیار کوتاهی به تسلط بر زبان انگلیسی برسانند. اگر شما جزو افرادی هستید که زمان کمی دارید و باید در طی زمان کم سطح زبان خود را تقویت کنید، دور‌های فشرده زبان انگلیسی به شما توصیه می‌شود. این دوره‌ها نسبت به دوره‌های عادی به‌صورت فشرده و در بیشتر روزهای هفته برگزار می‌شود؛ بنابراین به شما توصیه می‌شود که در دوره‌ فشرده زبان انگلیسی آموزشگاه سفیر در تهران شرکت کرده و زبان خود را در زمان کم، به سطح عالی برسانید. برای اطلاعات بیشتر از این دوره‌ها به وب‌سایت این موسسه https://gosafir.com/fa مراجعه کنید یا با شماره تماس موسسه سفیر 02184346 تماس بگیرید.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با 5 دقیقه در روز، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، تقویت حافظه، آموزش تصویری. یادگیری زبان کلید یادگیری هر مهارتی در قرن 21 !


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا