چگونه در سامانه بوستان تیکت بزنیم؟ راهنما تصویری


چگونه در سامانه بوستان تیکت بزنیم؟ این سوالی است که بسیاری از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای دارند. افرادی که می‌خواهند در سامانه بوستان امور مربوط به درخواست گواهی فارغ‌التحصیلی، مراحل مشاهده کارنامه و انتخاب واحد و درخواست خوابگاه را انجام دهند، باید ابتدا در این سایت تیکتی را ارسال کنند.

پس از ثبت درخواست به صورت متنی، درخواست دانشجویان توسط آموزش دانشگاه بررسی خواهد شد؛ از این رو دانشجویان حتماً باید با مراحل ارسال تیکت در این سامانه آشنایی داشته باشند تا بعداً دچار مشکل نشوند.

نحوه ارسال تیکت در سامانه بوستان فنی و حرفه‌ای

اگر این سؤال برای شما به وجود آمده که چگونه در سامانه بوستان تیکت بزنیم؟ در ادامه به مراحل انجام این کار به طور کامل اشاره خواهیم کرد.

ابتدا آدرس سامانه بوستان را به نشانی bustan.tvu.ac.ir در مرورگر خود وارد کنید.

گام اول ارسال تیکت در سامانه بوستان فنی حرفه‌ای

در ادامه کد امنیتی و رمز عبور خود را ثبت نمایید.

گام دوم ارسال تیکت در سامانه بوستان فنی حرفه‌ای

در ادامه از قسمت منو تیکت و پشتیبانی بر خط را انتخاب کرده و در زیر منو قسمت تیکت را انتخاب نمایید.

گام سوم ارسال تیکت در سامانه بوستان فنی حرفه‌ای

در مرحله بعد، بر روی علامت ” افزودن ” کلیک نموده و تیکت جدیدی را ایجاد کنید.

گام چهارم ارسال تیکت در سامانه بوستان فنی حرفه‌ای

سپس عنوان تیکت خود را نوشته و در قسمت “نوع تیکت” موضوع مورد درخواست را انتخاب و  در مرحله بعد نیز اولویت بندی تیکت ارسالی درخواست خود را ثبت کنید.

گام پنجم ارسال تیکت در سامانه بوستان فنی حرفه‌ای

در قسمت بعد تنظیمات نوشتاری را انجام داده و متن خود را به طور کامل بنویسید و در نهایت روی کلمه ثبت کلیک نمایید.

گام ششم ارسال تیکت در سامانه بوستان فنی حرفه‌ای

پس از ثبت درخواست، می‌توانید وضعیت تیکت خود را از این قسمت مشاهده کنید.

گام هفتم ارسال تیکت در سامانه بوستان فنی حرفه‌ای

مشکلات رایج برای ارسال تیکت در سامانه بوستان فنی حرفه‌ای

تا اینجا به این سؤال که چگونه در سامانه بوستان تیکت بزنیم؟ پاسخ دادیم. اما افرادی که می‌خواهند نقل و انتقالات، انجام امور فارغ التحصیلی و مشاهده کارنامه و انتخاب واحد را انجام دهند، گاهی مواقع در ثبت درخواست و ارسال تیکت با مشکل مواجه می‌شوند که در ادامه به برخی از این مشکلات اشاره خواهیم کرد.

مشکل رفرش سایت در هنگام تکمیل فرم

گاهی اوقات سایت به صورت خودکار رفرش می‌شود و ممکن است افراد نتوانند تیکت را با موفقیت ارسال کنند. در این حالت باید کمی صبر کرده و دوباره وارد حساب کاربردی شوید. اگر از قبل متن شما ذخیره شده باشد، نیازی به تنظیم مجدد درخواست نیست.

خطا در ثبت نام کاربری و رمز عبور اشتباه

برای ورود به سامانه بوستان گاهی یک سری محدودیت‌ها در نظر گرفته می‌شود که برای رفع آن باید ساعات دیگری برای ارسال تیکت اقدام کرده و رمز عبور خود را تغییر دهید. برای رفع این مشکل می‌توانید با پشتیبانی سامانه بوستان فنی حرفه ای در ارتباط باشید.

عدم ارسال کد برای تغییر شماره کاربری

اگر هیچ کدی برای شما ارسال نشود، ممکن است ایراد از سایت باشد که در زمان دیگری باید برای فرایند ارسال تیکت اقدام کنید. در صورت عدم رفع مشکل، حتماً قسمت نظرسنجی سامانه را تکمیل نموده یا شماره تماس خود را تغییر دهید.

عدم ارسال تیکت برای گرفتن انتقالی

گاهی برای گرفتن انتقالی سامانه بوستان افراد نمی‌توانند تیکت ارسال کنند؛ بنابراین باید در صورت عدم دسترسی به فرم‌ها به شکل حضوری، به بخش آموزشگاه محل تحصیل مراجعه نمایند.

مشکلات رایج برای ارسال تیکت در سامانه بوستان فنی حرفه‌ای

 نکات مهم برای ارسال تیکت در سامانه بوستان

اگر در ارتباط با این سؤال که چگونه در سامانه بوستان تیکت بزنیم؟ پاسخ لازم را دریافت کرده و فقط برای ارسال درست تیکت سول دارید، بهتر است به برخی از نکات که در ادامه به انها اشاره می‌کنیم، توجه داشته باشید تا راحت‌تر فرایند ثبت درخواست خود را انجام دهید.

زمانی که در حال نگارش متن برای ارسال تیکت هستید، ممکن است اختلالات سایت باعث عدم ارسال درست تیکت شود. به همین دلیل سعی کنید از قبل فرم‌ها را دانلود کنید تا اگر سایت ناگهان رفرش شد، از قبل مراحلی را طی کرده باشید.

برخی مواقع ممکن است که دانشجویان نوع تیکت ارسالی خود را به درستی ثبت نکنند. به همین دلیل قبل از هر چیز سعی کنید نوع تیکت را درست انتخاب کرده و دقت داشته باشید که هیچ گزینه‌ای را به صورت اشتباه ثبت نکنید تا بعداً دچار مشکل نشوید.

اگر هنگام ثبت تیکت مشکلی به وجود آمد، می‌توانید به بخش آموزش دانشگاه فنی حرفه‌ای مراجعه کرده و مشکل را با کارکنان دانشگاه در میان بگذارید.

حتماً پس از انجام مراحل ثبت و ارسال تیکت آن را ذخیره کنید تا فرایند ارسال درخواست شما به طور کامل انجام شود.

خلاصه مقاله چگونه در سامانه بوستان تیکت بزنیم؟

برخی از دانشجویان دانشگاه فنی حرفه‌ای با این سؤال مواجه هستند که چگونه در سامانه بوستان تیکت بزنیم؟ باید اشاره کنیم که برای ارسال هر نوع درخواست اعم از مشاهده کارنامه، انتخاب واحد، حضور در کلاس‌های آنلاین، درخواست خوابگاه و انجام امور مالی شما باید از طریق آدرس bustan.tvu.ac.ir اقدام و درخواست خود را به وسیله تیکت ارسال نمایید.

توجه داشته باشید که در هنگام ثبت درخواست حتماً اولویت مورد نظر را به درستی انتخاب نموده و در آخر درخواست خود را ذخیره کنید تا در اسرع وقت تیکت شما توسط مسئولان آموزش دانشگاه بررسی و رسیدگی شود.

برای دانلود پی دی اف مقاله چگونه در سامانه بوستان تیکت بزنیم؟ کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید

چگونه در سامانه بوستان تیکت بزنیم؟

برای ارسال تیکت شما باید وارد سامانه فلان شده و پس از انتخای نوع تیکت متن خود را ارسال کنید.

آیا ممکن است تیکت به دست مسئولان آموزش دانشگاه نرسد؟

بله اگر پس از انجام فرایند ثبت درخواست، آن را ذخیره نکنید، ممکن است درخواست شما به دست مسئولان نرسد.

مهم‌ترین مشکلات ارسال تیکت در سامانه بوستان چیست؟

رفرش ناگهانی سایت، عدم اجازه ورود به حساب کاربردی عمده‌ترین مشکلاتی هستند که هنگام قبت درخواست بوجود می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا