چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟ + لینک مستقیم و راهنما


چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

بسیاری از افراد پس از ثبت چک متوجه ورود نادرست اطلاعات چک در سامانه می شوند و به دنبال راهی برای ویرایش اطلاعات مندرج در چک ثبت شده خود هستند. اگر به دنبال پاسخ به این سوال هستید که چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟، باید بگوییم که در حال حاضر در برنامه صیاد گزینه ویرایش چک و اصلاح تاریخ چک صیاد در سامانه صیاد وجود نداشته و بعد از تأیید نهایی اطلاعات چک در سامانه صیاد، امکان بازگشت به مراحل قبل و تغییر و اصلاح اطلاعات مندرج در چک ثبت شده در این سامانه وجود ندارد.

با این حال، اگر پس از ثبت چک در سامانه صیاد، صادر کننده چک با مشکل اشتباه بودن اطلاعات چک مواجه شود، می بایست در اسرع وقت با در دست داشتن لاشه چک، جهت منتفی کردن ثبت چک در سامانه صیاد به بانک صادر کننده دسته چک مراجعه کند. در ادامه به معرفی چک صیاد و سامانه مربوط به ثبت چک و همچنین بررسی امکان ویرایش چک صادر شده خواهیم پرداخت.  همچنین اگر در خصوص اصلاح تاریخ چک صیاد دارای سوال ابهامی بودید می توانید پرسش خود را با کارشناسان ایران تحصیل به شماره  ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ در میان بگذارید.

نحوه ویرایش چک صیاد ثبت شده

👈 با توجه به مقررات قانون جدید صدور چک، هنگامی که یک فرد اقدام به صدور چک و انتقال آن به دیگری می نماید، موظف است تا پیش از هر اقدامی، اطلاعات چک صادره را در سامانه صیاد ثبت نماید. برای ثبت چک در سامانه صیاد، صادر کننده باید اطلاعات مربوط به چک و بانک صادر کننده را در سامانه صیاد وارد نموده و پس از انجام مراحل ثبت چک در سامانه صیاد و تأیید نهایی، برای انتقال چک به دیگری اقدام نماید.

با این وجود، گاهی دیده می شود که فردی که برای ثبت چک صیادی اقدام می نماید، اطلاعات چک یا بخشی از آن را به اشتباه وارد سامانه نموده و تنها پس از زدن دکمه ثبت نهایی متوجه می شود که اطلاعات چک را به اشتباه وارد سامانه صیاد نموده است. در این صورت این سوال برای چنین شخصی مطرح می گردد که چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟

به همین دلیل در این مقاله، ابتدا به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا امکان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود دارد؟ سپس، نحوه ویرایش چک صیاد ثبت شده را بررسی نموده و در پایان، نکات مربوط به ویرایش چک صیاد ثبت شده را توضیح خواهیم داد. برای مطالعه چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟ همراه ما باشید.

 

راهنمای تلفنی 24 ساعته

 

🔔 اطلاعیه 🔔

امکان اصلاح و ویرایش اطلاعات توسط صادر کننده چک قبل از تأیید یا عدم‌ تأیید ذینفع با مراجعه به شعبه و با در دست داشتن لاشه چک وجود دارد.

 

چک صیاد چیست؟

👈 چک صیادی، نوع جدیدی از چک بوده که مطابق مقررات قانون جدید صدور چک، از طریق سامانه صیاد و تحت نظارت مستقیم بانک مرکزی صادر می گردد. رنگ بنفش، شناسه صیادی چک، امکان اجرای مستقیم و لزوم ثبت در سامانه صیاد از ویژگی های چک صیاد می باشد. نحوه گرفتن دسته چک صیادی از طریق درخواست به شعبه و احراز اعتبار متقاضی توسط بانک مرکزی می باشد.

چک، سفته و برات، سه گروه اصلی از اسناد تجاری می باشند. در این میان، چک به دلیل ویژگی های خاص خود همچون امکان تعقیب کیفری صادر کننده از محبوبیت بیشتری در میان درست اندرکاران عرصه تجارت و افراد عادی غیر تاجر برخوردار بوده و در نتیجه در بیشتر مبادلات تجاری، از چک به عنوان وسیله پرداخت استفاده می شود. 

با این وجود، در سال های اخیر به دلیل نبود نظارت کافی بر روی روند صدور دسته چک از سوی بانک ها، افراد بسیاری که بخش بزرگی از آن ها هیچ گونه آشنایی با مقررات چک و الزامات آن نداشتند، اقدام به گرفتن دسته چک از بانک و صدور چک نمودند، که طبیعتاً به دلیل عدم آگاهی از مقررات چک و تبعات صدور چک بلامحل، تعداد قابل توجهی از این چک ها برگشت خورده و پرونده های بسیاری با موضوع چک برگشتی در سیستم قضایی کشور ما تشکیل گردید.

در سال 96 بانک مرکزی با هدف حل این مشکل، سامانه ای را با نام سامانه صیاد راه اندازی نمود و اقدام به صدور چک هایی از طریق این سامانه کرد که چک صیاد نامیده می شود.اما پرسش چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟ همچنان مطرح است.

 

 

🔔 اطلاعیه 🔔

چنانچه مندرجات برگه چک با اطلاعات سامانه صیاد مغایر باشد، ملاک، برگه چک است که در صورت وجود مغایرت، بانک، وجه چک را پرداخت نمی‌ کند و اگر دارنده چک بخواهد، می‌ تواند چک را برگشت بزند.

 

 تغییر مشخصات چک صیاد

ویرایش چک در سامانه صیاد 

👈 به طور معمول در معاملات تجاری، کمتر پیش می آید که پرداخت ها به وسیله پول تقد یا پرداخت آنی انجام گیرد و بیشتر شاهد پرداخت های اعتباری در این معاملات می باشیم. یکی از مهم ترین و پرکاربردترین ابزار پرداخت اعتباری، چک می باشد. از آنجا که در سال های اخیر، دریافت دسته چک با شرایط آسانی همراه بود و سخت گیری چندانی نیز از طرف بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر بر سیستم بانکی کشور بر روی روند صدور دسته چک وجود نداشت، عده زیادی اقدام به دریافت دسته چک نمودند.

این در حالی بود که بخش بزرگی از جمعیتی که اقدام به گرفتن دسته چکنمود، یا به دلیل عدم توانایی مالی لازم و یا به دلیل عدم آگاهی از قوانین و مقررات چک، اقدام به صدور چک هایی کردند که با مهر برگشت بانک مواجه شده و به این ترتیب، اقتصاد کشور ما به ویژه سیستم بانکی با حجم گسترده ای از چک های برگشتی مواجه شد که هزینه های گزافی را به آن وارد می ساخت.

از آنجا که دارندگان چک برگشتی از طرق معمول قادر به مطالبه وجه چک و دریافت طلب خود نبودند، به منظور وصول وجوه چک ها دریافتی، راهی دادسرا و دادگاه های کشور شدند و این مساله، خود سیستم قضایی کشور ما را با هجوم تعداد قابل توجهی از پرونده های حقوقی و کیفری چک برگشتی مواجه ساخت. 

وجود این مشکلات و نارضایتی ها و اعتراضات گسترده جامعه حقوقی و تجاری کشور، بانک مرکزی را بر آن داشت تا چاره ای برای حل این مشکلات بیندیشد و در نتیجه این نهاد در سال 96 خبر از راه اندازی سامانه ای داد که تحت عنوان سامانه صیاد یا سامانه صدور یکپارچه دسته چک شناخته می شود.

هدف از راه اندازی سامانه صیاد، آن بود که اولا، احراز صلاحیت متقاضیان دسته چک و صدور دسته چک از اختیار شعب بانک ها خارج شده و تحت نظارت مستقیم بانک مرکزی و از طریق سامانه صیاد انجام گیرد؛ ثانیا، با الزامی شدن ثبت معاملات چک همچون انتقال چک در سامانه صیاد، نظارت بانک مرکزی بر معاملات چک افزایش یافته و از صدور و انتقال چک های بلامحل و مشکلات ناشی از آن جلوگیری شود.

با این وجود تا ابتدای سال 1400 سامانه صیاد، یک سامانه اختیاری بود و تاثیر چندانی بر معاملات چک و مشکلات مربوط به آن نداشت تا اینکه با اعلام رسمی ممنوعیت صدور چک در وجه حامل و لزوم ثبت چک از طریق سامانه صیاد در فروردین ماه سال 1400، این سامانه رسما آغاز به کار نمود.

با آغاز به کار رسمی سامانه صیاد، اولا بانک ها دیگر مجاز به صدور دسته چک های سنتی نبوده و موظف بودند تا احراز صلاحیت متقاضیان دریافت دسته چک و صدور دسته چک برای آن ها را صرفا از طریق سامانه صیاد انجام داده؛ ثانیا، دارندگان دسته چک نیز ملزم گشتند تا کلیه معاملات مربوط به چک اعم از ثبت چک، انتقال چک در سامانه صیاد، تایید چک و استعلام چک صیادی را صرفا از طریق این سامانه انجام دهند، که این امور به تدریج و در گذر زمان موجب کاهش آمار چک های برگشتی گردید.

در حال حاضر، هنگامی که یک فرد اقدام به صدور چک و انتقال آن به دیگری می نماید، به موجب مقررات قانون جدید صدور چک و الزامات سامانه صیاد، لازم است تا ابتدا برای ثبت چک در سامانه صیاد اقدام نماید. برای ثبت چک در سامانه صیاد، صادر کننده باید اطلاعات مربوط به چک و بانک صادر کننده را در سامانه صیاد وارد نموده و پس از انجام مراحل ثبت چک در سامانه صیاد و تایید نهایی، برای انتقال چک به دیگری اقدام نماید، که البته این انتقال مستلزم تایید چک در سامانه صیاد از سوی انتقال گیرنده چک صیادی می باشد.

اما گاهی دیده می شود که با وجود تمام تدابیر در نظر گرفته شده برای ثبت چک و سایر معاملات چک صیادی در سامانه صیاد، باز هم فردی که برای ثبت چک صیادی اقدام می نماید، اطلاعات چک یا بخشی از آن را به اشتباه وارد سامانه نموده و تنها پس از زدن دکمه ثبت نهایی متوجه می شود که اطلاعات چک را به اشتباه وارد سامانه صیاد نموده است. در این صورت این سوال برای چنین شخصی مطرح می گردد که آیا امکان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال که آیا امکان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود دارد؟ باید گفت که علی رغم تمام تدابیر اندیشیده شده از سوی بانک مرکزی برای ارائه نسخه ای جامع و کامل از سامانه صیاد و رفع نقص های مربوط به آن، در حال حاضر گزینه ای تحت عنوان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود نداشته و پس از تایید نهایی اطلاعات چک در سامانه صیاد، امکان بازگشت به مراحل قبل و اصلاح و تغییر اطلاعات چک در این سامانه وجود ندارد. اما آیا بدین معنا است که به طور کلی امکان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود ندارد؟ در بخش دوم مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد.

نحوه ویرایش چک در سامانه صیاد

👈 در بخش قبل به بررسی مساله ویرایش چک در سامانه صیاد پرداخته، به این سوال پاسخ دادیم که چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟ و توضیح دادیم که در حال حاضر گزینه ای تحت عنوان ویرایش چک در سامانه صیاد  در این برنامه وجود نداشته و پس از تایید نهایی اطلاعات چک در سامانه صیاد، امکان بازگشت به مراحل قبل و اصلاح و تغییر اطلاعات چک در این سامانه وجود ندارد. 

البته عدم امکان اصلاح و تغییر اطلاعات چک در سامانه بدین معنا نمی باشد که به طور کلی امکان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود ندارد. به همین دلیل در این بخش، به توضیح نحوه ویرایش چک در سامانه صیاد می پردازیم.

پیش از آنکه به توضیح نحوه ویرایش چک در سامانه صیاد بپردازیم، ذکر این نکته ضروری است که در شرایط فعلی، به غیر از استعلام چک صیاد که از طریق سامانه صیاد سایت بانک مرکزی امکان پذیر بوده، بقیه عملیات مربوط به چک صیاد اعم از ثبت چک، انتقال چک ، استعلام چک صیاد با کد ملی و تایید چک در سامانه صیاد تنها از طریق سامانه صیاد برنامه های پرداخت موبایل مانند برنامه ثبت چک در سامانه صیاد و درگاه های پرداخت اینترنتی برخی از بانک ها همچون سامانه صیاد بانک ملت امکان پذیر می باشد.

امکان اصلاح و تغییر اطلاعات چک در سامانه صیاد هیچ کدام از این گروه ها در حال حاضر فعال نبوده و روشی که در ادامه برای ویرایش چک در سامانه صیاد توضیح می دهیم، در مورد ویرایش چک در سامانه صیاد هر دو گروه برنامه های پرداخت موبایل و درگاه های اینترنتی بانک ها قابل اعمال و اجرا می باشد

بر اساس اعلام بانک هایی که سامانه صیاد بر روی امکانات درگاه های اینترنتی بانکی آن ها همچون اینترنت بانک ها و همراه بانک ها فعال گردیده، در حال حاضر چنانچه بعد از ثبت چک در سامانه صیاد، صادر کننده چک با مشکل اشتباه بودن اطلاعات وارد شده در سامانه صیاد مواجه گردد، باید در اسرع وقت با در دست داشتن لاشه چک، برای منتفی کردن ثبت چک در سامانه صیاد به بانک صادر کننده دسته چک مراجعه نموده و از طریق مراجعه حضوری برای ویرایش چک در سامانه صیاد اقدام نماید.

در شرایط فعلی، مراجعه حضوری به بانک صادر کننده دسته چک صیادی، تنها روش و نحوه ویرایش چک در سامانه صیاد بوده و تغییر و اصلاح چک ثبت شده در سامانه صیاد از طریق دیگری امکان پذیر نمی باشد و به عبارتی چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟ را باید بدانیم که این امر فعلا امکان پذیر نمی باشد.

 اگر نیاز به جدیدترین اطلاعیه ها در خصوص چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟ داشتید میتوانید آن را از مشاورین ایران تحصیل با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ درخواست و دریافت نمایید. ایران تحصیل جدیدترین اخبار چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟ در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

 اشتباه در ثبت چک صیادی

📌 جهت آشنایی با سامانه استعلام چک برگشتی بر روی لینک کلیک نمایید. 

اصلاح تاریخ چک صیاد

👈 یکی از مواردی که هنگام صادر کردن چک صیادی، افراد دچار اشتباه می شوند و یا بعد از صدور چک دچار تغییر می شود، تاریخ چک است.

شما برای اصلاح تاریخ چک صیاد، نیز باید لاشه چک را داشته و بطور حضوری به بانک مراجعه کنید، البته این شرط عدم تایید چک توسط گیرنده کماکان پا برجاست در غیر این صورت امکان اصلاح تاریخ چک صیاد و یا تغییر  تاریخ چک صیاد در سامانه صیاد وجود نخواهد داشت.

در شرایط فعلی، مراجعه حضوری به بانک صادر کننده دسته چک صیادی، تنها روش و نحوه اصلاح تاریخ چک صیاد در سامانه صیاد بوده و تغییر و اصلاح تاریخ چک صیاد ثبت شده در سامانه صیاد از طریق دیگری امکان پذیر نمی باشد.

پس حتما در تکمیل و ثبت چک در سامانه صیاد بسیار دقت کنید که بعدا نیاز به ویرایش و اصلاح تاریخ چک صیاد و مراجعه حضوری نداشته باشید.

نکات مربوط به ویرایش چک در سامانه صیاد

👈 در بخش های قبل توضیح دادیم که در حال حاضر در برنامه صیاد گزینه ای تحت عنوان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود نداشته و پس از تایید نهایی اطلاعات چک در سامانه صیاد، امکان بازگشت به مراحل قبل و اصلاح و تغییر اطلاعات چک در این سامانه وجود ندارد.

با این وجود، این امر بدین معنا نمی باشد که به طور کلی امکان ویرایش چک صیاد ثبت شده وجود ندارد. بلکه در شرایط فعلی، چنانچه بعد از ثبت چک در سامانه صیاد، صادر کننده چک با مشکل اشتباه بودن اطلاعات وارد شده در سامانه صیاد مواجه گردد، می تواند در اسرع وقت با در دست داشتن لاشه چک، برای منتفی کردن ثبت چک در سامانه صیاد به بانک صادر کننده دسته چک مراجعه نموده و از طریق مراجعه حضوری برای ویرایش چک در سامانه صیاد اقدام نماید.

اما برای ویرایش چک در سامانه صیاد، لازم است نکاتی مورد توجه قرار گیرد که ما در این بخش از مقاله به توضیح این نکات می پردازیم. نکات مربوط به ویرایش چک صیاد ثبت شده در سامانه صیاد عبارتند از:

🔷  مهم ترین نکته مربوط به ویرایش چک در سامانه صیاد، این است که اگر اطلاعات چک صیاد را به اشتباه وارد سایت صیاد کرده اید و می خواهید اطلاعات چک در سامانه صیاد را ویرایش کنید، می بایست قبل از اینکه تایید چک در سامانه صیاد توسط گیرنده چک صورت گیرد، به بانک مراجعه کرده و برای ویراش چک در سامانه صیاد اقدام کنید؛ در غیر این صورت و در حالت تایید چک در سامانه صیاد از طرف گیرنده، از آنجا که مراحل انتقال چک در سامانه صیاد انجام گرفته، شما دیگر مالک چک صیادی صادر شده نبوده و صلاحیتی برای ویرایش چک در سامانه صیاد نخواهید داشت.

🔷 هنگامی که برای ویرایش چک صیاد ثبت شده در سامانه صیاد به بانک صادر کننده دسته چک مراجعه می نمایید، حتما کارت شناسایی معتبر و لاشه چک صیادی را به همراه داشته باشد؛ در غیر این صورت، بانک از پذیرش درخواست شما برای ویرایش اطلاعات چک در سامانه صیاد خودداری خواهد کرد.

🔷 همواره شنیده ایم که پیشگیری بهتر از درمان است. این ضرب المثل در مورد ویرایش چک صیاد ثبت شده نیز صادق می باشد. با این توضیح که اجتناب از صدور چک با اطلاعات نادرست بسیار آسان تر از تلاش برای رفع مشکل چک و ویرایش چک در سامانه صیاد از طریق مراجعه حضوری به بانک و دردسرهای مربوط به آن می باشد.

بدین منظور، توجه نمایید که سامانه صیاد چه از طریق اپلیکیشن های پرداخت موبایل و چه از طریق درگاه های اینترنتی بانک ها همچون سامانه صیاد بانک ملت، به گونه ای طراحی شده است که در هر مرحله از ثبت چک صیاد از جمله ثبت چک صیادی در سامانه صیاد بانک ملی sayad.bmi.ir، اطلاعات چکی را قصد ثبت آن را دارید به شما نشان داده و با یک پیغام امنیتی از شما می خواهد که درصورت اطمینان از صحت اطلاعات به مرحله تایید چک در سامانه صیاد بروید. بنابراین تنها زمانی دکمه ثبت نهایی چک در سامانه صیاد را بزنید که از صحت اطلاعات وارده در این سامانه مطمئن می باشید.

قانون جدید صدور چک

ویرایش چک صیاد

📌 جهت کسب اطلاع از چگونگی استعلام چک با کد ملی بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

جدیدترین اخبار پیرامون چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟

✅ ثبت روزانه ۳۰ هزار فقره چک در سامانه صیاد

سخنگوي اجراي قانون جديد چک بر لزوم مراجعه گيرندگان چک‌ هاي جديد به سامانه صياد تاکيد کرد و گفت: روزانه ۳۰ هزار فقره چک در سامانه صياد ثبت مي شود اما اصلاح تاریخ چک صیاد فعلا میسر نیست.

آمنه نادعلي زاده، سخنگوي اجراي قانون جديد چک، گفت: چک‌هاي جديد از ابتداي فروردين توزيع شده است و مورد اقبال قرار گرفته است و روزانه تقريباً ۳۰ هزار فقره چک در سامانه صياد ثبت مي‌ شود.

✅ افزایش امنیت مبادلات با ثبت چک در سامانه صیاد

رئيس انجمن صنفي صندوق‌ ها و نهادهاي سرمايه‌ گذاري خطر پذير با تاکيد بر اين که الزامي شدن ثبت چک در سامانه صياد، ضريب امنيت مبادلات را افزايش مي‌ دهد، گفت: قانون جديد چک اگر به صورت کامل اجرايي شود، اعتبار چک را در مبادلات احيا کرده و تاثير مثبت قابل توجهي بر بهبود فضاي کسب و کار کشور مي‌ گذارد.

فريدوند تاکيد کرد: با احياي اعتبار چک در بازار، فعالان اقتصادي مي‌ توانند به سهولت اعتبار و نقدينگي مورد نياز خود را بدون نياز به اخذ وام بانکي، خلق کنند؛ موضوعي که مي‌ تواند کمک به سزايي به گسترش فعاليت بنگاه‌ ها داشته باشد.

🔔 اطلاعیه 🔔

بر اساس بخشنامه شماره 99/423079 بانک مرکزی، کلیه افراد می توانند برای ثبت چک در سامانه صیاد و سایر عملیات مربوطه از جمله ویرایش چک صیاد ثبت شده ، از تمامی کارت های بانکی عضو شتاب استفاده نمایند.

خلاصه مطالب

ما در این مقاله به بررسی چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟ پرداختیم. ویرایش چک در سامانه صیاد یکی از موضوعاتی است که کاربران در زمان استفاده از چک های صیادی، با ابهاماتی در مورد آن مواجه هستند. همان طور که می دانید، برای صدور این نوع چک ها نیاز به ثبت آن ها در سامانه صیاد می باشد. بنابراین اگر اشتباهی در نگارش یا ثبت این چک ها مانند اصلاح تاریخ چک صیاد رخ دهد، فرد صادر کننده باید هر چه زودتر جهت حذف چک در سامانه صیاد اقدام نماید. چرا که در حال حاضر در برنامه صیاد گزینه ویرایش چک وجود نداشته و بعد از تأیید نهایی اطلاعات چک در سامانه صیاد، امکان بازگشت به مراحل قبل و اصلاح و تغییر اطلاعات چک در این سامانه وجود ندارد و اصلاح تاریخ چک صیاد در حال حاضر وجود ندارد. بنابراین شخص با داشتن لاشه چک، باید به یکی از شعب بانک مورد نظر مراجعه نموده و نسبت به لغو چک ثبت شده در سامانه صیاد اقدام نماید. چنانچه در ارتباط با چک صیاد و ویرایش و اصلاح تاریخ چک صیاد سوال و ابهام دارید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ در ارتباط باشید. 

 

📥 برای دانلود پی دی اف مقاله چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟  کلیک کنید. 📥

 

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

آیا امکان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود دارد؟

هم اکنون گزینه ای تحت عنوان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود نداشته و پس از تایید نهایی اطلاعات چک در سامانه صیاد امکان بازگشت به مراحل قبل و اصلاح و تغییر اطلاعات چک در این سامانه وجود ندارد.

نحوه ویرایش چک در سامانه صیاد به چه شکل است؟

در حال حاضر مراجعه حضوری به بانک صادر کننده دسته چک صیادی تنها روش و نحوه ویرایش چک در سامانه صیاد بوده و تغییر و اصلاح چک ثبت شده در سامانه صیاد از طریق دیگری امکان پذیر نیست.

مهلت ویرایش چک در سامانه صیاد تا چه زمانی است؟

اگر قصد ویراش اطلاعات چک در سامانه صیاد را دارید، می بایست قبل از اینکه تایید چک در سامانه صیاد توسط گیرنده چک انجام گیرد به بانک مراجعه کرده و برای ویراش چک در سامانه صیاد اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا