کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری 1403 + دریافت pdf


کارت ورود به جلسه دستیاری یکی از مدارک مهم و ضروری برای شرکت در آزمون دستیاری است. این کارت شامل اطلاعات شخصی داوطلب، شماره داوطلبی، محل برگزاری آزمون و زمان دقیق برگزاری است. داوطلبان باید این کارت را در روز آزمون به همراه داشته باشند تا بتوانند وارد جلسه آزمون شوند.

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی سال ۱۴۰۳، قبل از آزمون ارسال می‌شود. این کارت ورود از طریق وب‌سایت sanjeshp.ir قابل دسترسی خواهد بود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر سال از طریق برگزاری آزمون دستیاری تخصصی اقدام به ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی می‌کند. در سال ۱۴۰۳ این آزمون در تاریخ ۱۳ اردیبهشت برگزار شده است. همچنین اطلاعات مربوط به زمان‌بندی مراحل مختلف آزمون در اطلاعیه‌های این سایت منتشر می‌شود.
کارت ورود به جلسه آزمون‌های مختلف مانند آزمون دستیاری دندانپزشکی، چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند آن را به صورت اینترنتی دریافت کنند. آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴۰۳ نیز از این قاعده مستثنی نیست و متقاضیان باید چند روز قبل از برگزاری آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی سال گذشته در اردیبهشت ماه بود. امسال نیز کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴۰۳ چند روز قبل از آزمون و در اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت خود را دریافت کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی ۱۴۰۳، از تاریخ ۹ اردیبهشت ماه است.

برای دریافت کارت ورود به جلسه دستیاری کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی

برای شرکت در آزمون دستیار پزشکی ۱۴۰۳، احتیاج به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دارید. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تخصصی پزشکی به صورت اینترنتی، باید در زمان مقرر از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی، در سایت sanjeshp. ir اقدام نمایید.

ابتدا سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی را در مرورگر خود جستجو نموده و وارد صفحه اصلی این سایت شوید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی

سپس از منوی سمت راست، بر روی گزینه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی کلیک کرده و از منوی باز‌ شده‌ بر روی گزینه دستیاری تخصصی پزشکی کلیک نمایید.

در این مرحله داوطلبان باید بر روی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کلیک کنند.

دریافت کارت ورود به جلسه دستیار پزشکی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1403

به اطلاع می‌رساند که آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی در سال ۱۴۰۳ به سرپرستی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور برگزار خواهد شد. جزئیات آزمون مورد نظر در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir قرار خواهد گرفت. زمان مراحل مختلف آزمون نیز از طریق اطلاعیه‌های مربوطه در سایت فوق منتشر خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون معمولاً چند روز قبل از زمان برگزاری منتشر می‌شود. داوطلبان می‌توانند از طریق اینترنت کارت مورد نیاز خود را دریافت کنند. زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۳ نیز از نیمه دی ماه آغاز خواهد شد و داوطلبان می‌توانند این کارت را از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی دریافت کنند.

به محض اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه دستیاری فوق تخصصی ۱۴۰۳  این مقاله به‌روزرسانی می‌شود

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1403

برای شرکت در آزمون دستیاری فوق‌تخصصی پزشکی ۱۴۰۳، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون الزامی است. داوطلبان باید در زمان تعیین‌شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی، به‌صورت اینترنتی از سایت sanjeshp. ir کارت خود را دریافت کنند.

ابتدا داوطلبان باید سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp. ir را جستجو و وارد صفحه اصلی آن شوند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی

سپس از منوی سمت راست، بر روی گزینه تخصصی و فوق‌تخصصی پزشکی کلیک کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دستیاری فوق تخصصی پزشکی

در مرحله بعد، داوطلبان باید بر روی گزینه دستیاری فوق‌تخصصی پزشکی کلیک کرده و سپس بر گزینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کلیک کنند و با وارد کردن اطلاعات خواسته‌شده، کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری فوق‌تخصصی پزشکی ۱۴۰۳ را دریافت نمایند. در صورت تغییر در سایت و نحوه دریافت کارت، این مقاله به‌روزرسانی خواهد شد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه دستیاری 

هنگامی که داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت می‌کنند، باید تمامی اطلاعات درج‌شده‌بر روی آن را به دقت بررسی کنند. این اطلاعات شامل تصویر و مشخصات فردی، سهمیه داوطلب، کد رشته محل امتحانی، زمان و محل حوزه امتحانی است. اگر داوطلبان مغایرتی نسبت به وضعیت خود با موارد مذکور مشاهده کنند، لازم است در اسرع وقت برای رفع نقص آن اقدام کنند.

اگر امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نام آزمون دستیاری پزشکی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه فراهم شود، اطلاعات و جزئیات آن از طریق سایت sanjeshp. ir اعلام خواهد شد. شرکت‌کنندگان باید توجه کنند که همراه داشتن یک کارت شناسایی معتبر یا شناسنامه عکس‌دار علاوه بر کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی است. بر روی کارت ورود به جلسه داوطلبان اطلاعاتی از قبیل محل و زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی  درج‌ شده‌ است.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله کارت ورود به جلسه دستیاری کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکیچه زمانی منتشر می‌شود؟

کارت ورود به جلسه دستیاری ۳ تا ۴ روز پیش از برگزاری آزمون منتشر می‌شود.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی باید از چه طریقی اقدام کنیم؟ ا

انتشار کارت ورود به جلسه دستیاری توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp. ir انجام می‌شود.

بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری پزشکی چه اطلاعاتی درج‌شده‌است؟

اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، زمان و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه دستیاری هر داوطلب ثبت می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا