کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر 1402 + دریافت


یکی از سخت‌ترین گروه‌های آزمایشی برای قبولی در کنکور هنر است. متقاضیان بایستی در زمان مقرر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر 1402 به سامانه سنجش sanjesh.org مراجعه کنند. تمامی گروه‌های آزمایشی باید برای ورود به جلسه کنکور دارای کارتی باشند که اطلاعات مهمی مثل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره شناسنامه و غیره روی آن نوشته شده باشد.

در صورت عدم تطابق بین اطلاعات فرد متقاضی و اطلاعات درج شده بر روی کارت، داوطلب می‌بایست به یکی از باجه‌های رفع نقص رجوع کرده تا در زمان برگزاری آزمون دچار مشکل نشود. به این نکته توجه داشته باشید که آزمون عملی کنکور هنر از آزمون تئوری آن جدا است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر 1402

کنکور هنر هر سال در 2 روز متفاوت برگزار می‌شود. بسیاری از داوطلبان علاوه بر شرکت در آزمون کتبی این رشته، باید در آزمون عملی آن به جهت ارزیابی مهارت‌ها و توانایی‌ها، شرکت کنند. اما نکته مهمی که در این مورد وجود دارد، این است که داشتن کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر ضروری می‌باشد. زیرا بر روی این کارت اطلاعات مهمی من جمله اطلاعات فرد شرکت کننده به منزله یک کارت هویتی معتبر، درج شده است.

بنابراین افراد باید در اولین فرصت پرینت این کارت را از سازمان سنجش دریافت کنند تا با فراموشی اطلاعات و مفقود شدن کارت دچار مشکل در سر جلسه امتحان عملی هنر نشوند. اما سوالی که در اینجا ممکن است ذهن شما را به سرعت درگیر کند، احتمالا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر 1402 است.

زمان-دریافت-کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-عملی-کنکور-هنر

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر، بعد از برگزاری آزمون کتبی سراسری است. به همین منظور زمان حدودی انتشار کارت ورود به جلسه بین تیر و مرداد ماه می‌باشد که البته متقاضیان بهتر است هر سال با توجه به شرایط برگزاری آزمون، از تاریخ دقیق انتشار کارت در سامانه سنجش، مطمئن شوند. در غیر این صورت ممکن است از دریافت کارت و در نتیجه شرکت در کنکور عملی هنر جا بمانند.

بنابراین بهتر است هر سال پس از برگزاری آزمون سراسری از زمان کنکور عملی هنر مطلع شوید و مطابق با آن برای دریافت کارت ورود به جلسه در sanjesh.org اقدام کنید. اطلاعات خود را به درستی بررسی کنید و در صورتی که ایرادی در اطلاعات درج شده نبود از کارت پرینت بگیرید. اما در صورت مشاهده مغایرت اطلاعات به باجه‌های رفع نقص کارت مراجعه نمایید.

 

کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر 1402 برای همه رشته ها در سامانه سنجش قرار گرفت. شما می توانید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر آن روی لینک کلیک کنید.

 

صدور کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور رشته های هنر

بیشتر افراد در جامعه فکر می‎‌کنند که یکی از آسان‎‌ترین رشته‌ها هنر است. در صورتی که در اشتباه هستند، زیرا کنکور هنر برعکس گروه‌های آزمایشی دیگر از دو بخش کتبی و عملی تشکیل شده است. همچنین ظرفیت دانشگاه‌های هنر بسیار کم می‌باشد. در حالی که بر تعداد داوطلبان هر سال بیشتر از سال قبل اضافه می‌شود.

بسیاری از رشته‌های گروه آزمایشی هنر، باید برای قبولی در دانشگاه‌های خوب کشور هر دو کنکور کتبی و عملی هنر شرکت کنند. به همین منظور برای آشنایی داوطلبان قصد داریم در ادامه به صدور کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور رشته های هنر بپردازیم:

طراحی صحنه آهنگ سازی موسیقی ایرانی
طراحی لباس طراحی پارچه نقاشی
سینما گرافیک موسیقی جهانی
عکاسی ادبیات نمایشی مجسمه سازی
نمایش عروسکی آموزش هنر ارتباط تصویری
نگارگری بازیگری طراحی دکوراسیون

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر 1402

متقاضیان رشته هنر برای قبولی در آزمون باید بعد از اینکه از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر مطلع شدند برای دریافت آن به سایت سنجش کشور، به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کنند. در ادامه برای اطلاع از مراحل ورود به سامانه، راهنمای تصویری را خواهیم آورد:

  • داوطلبان برای ورود به سایت سنجش، ابتدا باید آدرس سامانه sanjesh.org را در مرورگر گوگل وارد و جستجو کنند.

صفحه-اصلی-سامانه-سنجش-کشور

  • سپس مطابق با تصویر دریافت کارت شرکت در آزمون‌های عملی 1402 را انتخاب کرده و اطلاعات خود را ثبت کنند.

دریافت-کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-عملی-کنکور-هنر

  • در این مرحله سه روش برای دریافت کارت ورود جلسه آزمون عملی کنکور هنر وجود دارد.
  • در روش اول فرد بایستی شماره پرونده، شماره شناسنامه و سریال ثبت نام را وارد کند.

ثبت-اطلاعات-برای-دریافت-کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-عملی-هنر

  • در روش دوم فرد بایستی شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد خود را ثبت کند.

ثبت-اطلاعات-برای-دریافت-کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-عملی-هنر

  • در روش سوم فرد بایستی شماره پرونده، شماده صندلی و کد امنیتی را در جایگاه مربوطه درج و جستجو کند.

ثبت-اطلاعات-برای-دریافت-کارت-ورود-به-جلسه-آزمون-عملی-هنر

لازم به ذکر است که این مراحل ممکن است در سال‌های آتی تغییر پیدا کند و یا انتشار کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر در سامانه‌ای دیگر انجام شود. بنابراین بهتر است هر سال با توجه به شرایط و قوانین موجود در همان سال عمل کنید.

آدرس باجه های رفع نقص آزمون عملی هنر 1402

مجری وزارت آموزش و پرورش برای ثبت نام متقاضیان کنکور، انتشار کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج، سامانه سنجش آموزش کشور است. این سایت هر سال در زمان مقرر زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر را اعلام می‌کند تا علاقمندان و شرکت کنندگان، پیش از روز موعود برای دریافت کارت وارد سامانه شوند.

کارت ورود به جلسه کنکور عملی هنر بسیار مهم است. در واقع تمامی گروه‌های آزمایشی، می‌بایست پیش از روز آزمون سراسری کارت خود را از سایت سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org دریافت کنند. داوطلبان باید اطلاعات درج شده بر روی کارت را با اطلاعات خود مثل شماره شناسنامه، نام و نام خانوادگی و غیره بررسی کنند.

متقاضیان در صورت مشاهده مغایرت اطلاعات بر روی کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر، می‌بایست در اولین فرصت به یکی از باجه‌های رفع نقص در منطقه خود مراجعه کنند تا مشکل برطرف شود. در حال حاضر آدرس باجه های رفع نقص آزمون عملی هنر 1402 منتشر نشده است؛ اما برای آشنایی با باجه‌ها در سال قبل، آدرس‌ برخی از آن‌ها را آورده‌ایم:

نام استان آدرس باجه های رفع نقص
تهران میدان فردوسی-به سمت انقلاب-کوچه شاهرود-دانشکده فرهنگ و ارتباطات سوره
خوزستان انتهای جاده گلستان-انتهای بلوار-پردیس مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان
گیلان بلوار حافظ-خیابان ملت-روبه‌روی در غربی پارک شهر-پردیس دانشگاهی گیلان
مازندران خیابان پاسداران-سامان مرکزی دانشگاه مازندران
اصفهان میدان آزادی-خیاباان دانشگاه-دانشگاه اصفهان در شمالی
فارس شیراز-خیابان ساحلی غربی-مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز

 

برای دریافت PDF آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله درباره موضوع دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر پرداختیم. رشته هنر برخلاف تصور مردم سخت است. دو مرحله آزمون کتبی دارد. علاقمندان به این رشته برای قبولی باید در هر دو مرحله شرکت کنند و پیش از هر مرحله، لازم است برای دریافت کارت ورود به جلسه به سامانه سنجش sanjesh.org مراجعه کنند.

در ادامه گفتیم که علاقمندان پس از اطلاع از زمان انتشار کارت باید برای دریافت کارت اقدام کنند و بعد اطلاعات مندرج را بررسی کرده تا در صورت مغایرت به یکی از آدرس‌های باجه رفع نقص مراجعه نمایند. زیرا در صورت تناقص بین اطلاعات فرد شرکت کننده و اطلاعات کارت، اجازه ورود به جلسه امتحان داده نمی‌شود.

 

برای دانلود فایل PDF دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر در کدام سایت است؟

در سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر چه تاریخی است؟

معمولا چند روز قبل از شروع آزمون کارت ورود به جلسه توزیع می‌شود.

چه رشته‌هایی در آزمون عملی کنکور هنر نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه هستند؟

تمامی رشته‌ها باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی کنکور هنر اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا