کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1402 + دریافت pdf


داوطلبانی که علاقه مند به عضویت در جامعه مشاوران رسمی مالیاتی هستند، می‌توانند با رعایت شرایط تعیین‌شده‌در آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران مالیاتی ایران ثبت نام و شرکت کنند. پذیرش نهایی و عضویت داوطلبان در این سازمان منوط به شرکت در آزمون و موفقیت در مراحل گزینش تعیین‌شده‌از سوی سازمان سنجش، است. همچنین داوطلبان برای شرکت در آزمون باید کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی خود را دریافت کرده و در روز آزمون آن را همراه داشته باشند. همچنین اطلاعات مربوط به باجه‌های رفع نقص آزمون نیز در این مقاله ارائه‌شده‌است. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1402

👈 کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۲ یک سند شناسایی است و افرادی که در این آزمون شرکت می‌کنند باید در روز آزمون به همراه مدارک شناسایی خود، کارت این آزمون را همراه داشته باشند. آن‌ها برای دریافت این کارت از وب‌سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh. org استفاده می‌کنند تا بتوانند در جلسه آزمون حضور داشته باشند. کارت ورود به جلسه آزمون معمولا قبل از برگزاری آزمون منتشر می‌شود. براساس اطلاعیه سایت سنجش، لینک دریافت کارت آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران ۱۴۰۲ روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه در سایت مجری برگزار‌کننده آزمون منتشر می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون یا همان سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh. org کارت خود را دریافت نمایید.

 

کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۲ مرداد منتشر‌شده‌است. 

 

داوطلبان باید توجه داشته باشند که هر یک از شرکت‌کنندگانی که کارت ورود به جلسه را نداشته و همچنین کارت شناسایی معتبر را در روز آزمون به همراه نداشته باشند، اجازه حضور در جلسه آزمون را نخواهند داشت. بنابراین، حتما باید در زمان انتشار کارت آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۲ با ورود به سایت مربوطه و وارد کردن اطلاعات لازم، اقدام به دریافت آن کنند.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

برای اطلاع از ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران کلیک نمایید.

سایت برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1402

👈تمامی مراحل دریافت کارت ورود به جلسه به صورت آنلاین و کاملا اینترنتی اجرا می‌شود و به همین ترتیب نیاز است تا اشخاص با سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۲ به خوبی آشنا باشند و در زمان مقرر از اقدام به دریافت کارت خود از این سایت نمایند.

افرادی که شرایط و ضوابط شرکت در آزمون مشاوران رسمی مالیاتی را دارند و در زمان تعیین‌شده‌ثبت نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام داده‌اند برای حضور در جلسه آزمون باید حتما کارت ورود به جلسه خود را از سایت مربوط دریافت کنند.

همان‌طور که در این مقاله توضیح داده‌شده‌است، این کارت به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh. org قابل دریافت است و داوطلبان در زمان تعیین‌شده‌با ورود به سایت کارت ورود به جلسه می‌توانند این کارت را مشاهده و یا دریافت کنند.

لازم به ذکر است که متقاضیان برای اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند نسبت به مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون اقدام نمایند و یا اطلاعیه‌های سایت کارت ورود  به نشانی اینترنتی sanjesh. org را پی‌گیری کنند تا در صورت انتشار اطلاعیه جهت دریافت کارت ورود به جلسه، مطلع شوند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران ۱۴۰۲ دریافت

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی 1402

👈داوطلبانی که علاقمند به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران ۱۴۰۲ هستند می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh. org و دریافت کارت ورود به جلسه، شرایط دریافت کارت ورود را بررسی کنند و در صورت داشتن ضوابط مورد نیاز، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه نمایند.

در ادامه، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۲ توضیح داده‌شده‌است.

❇️ ابتدا به وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور موجود در آدرس sanjesh. org مراجعه کنید

❇️سپس گزینه «سایر آزمون‌های استخدامی» را از منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید.

سایر آزمون ها در زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

❇️سپس بر روی لینک فعال «کارت شرکت در ششمین آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۲» کلیک کنید.

کارت شرکت در ششمین آزمون ورودی جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران

در این مرحله می‌توانید با استفاده از هر یک از چهار روش زیر و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، نتایج خود را دریافت کنید.

۱. شماره پرونده و شماره سربال ثبت نام

۲. شماره پرونده و کد پیگیری

۳. شماره پرونده و کد ملی

۴. شماره پرونده و شماره داوطلبی

داوطلبان باید توجه کنند که در صورتی که شماره پرونده، سریال ثبت نام یا کد پیگیری خود را فراموش کرده اند، می‌توانند جهت بازیابی آن‌ها از طریق ثبت و ارسال درخواست در وبسایت سازمان سنجش و یا مراجعه به باجه رفع نقص که آدرس آن در زمان مقرر از طریق وبسایت مذکور منتشر می‌شود، اقدامات لازم را انجام دهند.

برای اطلاع از منابع آزمون کارشناس رسمی دادگستری  کلیک نمایید.

باجه رفع نقص برای کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

👈بعد از دریافت کارت ورود به جلسه، شرکت‌کنندگان موظف هستند اطلاعات درج‌شده‌در کارت خود را بررسی کنند تا در صورت وجود هر گونه تضاد در اطلاعات درج شده، اقدامات لازم را برای اصلاح آن از طریق باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی انجام دهند.

آدرس باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه همزمان با ارائه اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh. org در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد تا داوطلبان در صورت وجود تضادی در کارت آزمون در زمان مشخص‌شده‌با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی و اصل شناسنامه عکس دار) به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند و برای اصلاح و ویرایش کارت ورود به جلسه  اقدام کنند.

لازم به ذکر است که در صورتی که داوطلبان با تضادهای اطلاعاتی مربوط به جنس، معلولیت، شدت معلولیت و مشکلات مربوط به عکس کارت ورود به جلسه مشاوران رسمی مالیاتی مواجه شوند، باید با مراجعه به باجه‌های رفع نقص اقدام کنند تا این مشکلات رفع شوند، اما در صورتی که تضادی غیر از موارد ذکر‌شده‌بر روی کارت ورود به جلسه آزمون وجود داشته باشد، امکان ویرایش کارت از طریق باجه‌های رفع نقص وجود ندارد.

دریافت pdf باجه رفع نقص برای کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی دانلود

پرینت کارت ورودجلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

👈اطلاعات مربوط به مشاهده و چاپ آزمون در سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس sanjesh.org در دسترس است.

بنابراین، تمام متقاضیان شرکت در آزمون باید در تاریخ مشخص‌شده‌به سایت مذکور مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای خود (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و…) یک نسخه پرینت از کارت ورود به جلسه آزمون را تهیه کنند و براساس آدرس و زمان مشخص‌شده‌روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

البته برای شرکت در جلسه آزمون، نیاز است که کارت ورود به جلسه آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه با عکس را به همراه داشته و آن را ارائه کنند.

پرینت کارت ورودجلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

برای موفقیت بیشتر داوطلبان در آزمون، نکاتی در مورد مشاوره کارت ورود به جلسه ارائه‌شده‌است.

✔️ داوطلبان ثبت نام کرده در آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۲ باید به خاطر داشته باشند که حضور داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مانند هر آزمون دیگری ضروری است.

✔️بنابراین، افراد باید در زمان مقرر برای دریافت کارت اقدام کرده و پس از دریافت کارت، تمامی اطلاعات را به‌طور کامل و دقیق بررسی کنند. در صورت وجود مغایرت در ثبت نام، باید به باجه‌های رفع نقض مراجعه کرده و اصلاحات لازم را انجام دهند.

✔️برای بررسی صحت اطلاعات کارت، پیشنهاد می‌شود در روزهای ابتدایی به باجه مراجعه کنند تا بیش‌ترین زمان ممکن برای بررسی صحت اطلاعات داشته باشند و در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات، از طریق باجه‌های رفع نقص سنجش اقدام کنند.

✔️علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون، تمامی افراد باید یکی از مدارک شناسایی فردی مانند کارت شناسایی یا شناسنامه را همراه داشته باشند.

اطلاعات داخل کارت ورود به جلسه آزمون برای داوطلبان ضروری است چرا که با بررسی این کارت، مراقبان می‌توانند مطمئن شوند که هویت فرد درست است و اطلاعات موجود در کارت ورود به جلسه آزمون با اطلاعات موجود در کارت شناسایی او مطابقت دارد.

✔️فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز می‌شود و درب ورودی حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۷:۳۰ بسته خواهد شد.

داوطلبان برای حضور در آزمون باید مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن، ماسک سه لایه و سنجاق یا سوزن را همراه داشته باشند.

✔️همچنین، باید از آوردن وسایل اضافی مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب و ماشین حساب پیشرفته خودداری کنند.

✔️همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش نیز موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. داوطلبان باید برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون برگ راهنمای شرکت در آزمون را مطالعه کنند.

✔️در صورت بوجود آمدن مشکل در فرآیند برگزاری آزمون، داوطلبان می‌توانند تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ با سازمان مکاتبه کنند.

"مشاوره

اخبار پیرامون آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

📢 مشاهده مغایرت در کارت ورود به جلسه آزمون

در صورت مغایرت یا نقص در اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، باید به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و مشکل را در زمان مقرر برطرف کنید. همچنین در صورت عدم وجود عکس یا وجود اشکال در عکس روی کارت، باید با همراه داشتن مدارک مورد نیاز به نماینده مراجعه کرده و مشکل را قبل از برگزاری آزمون حل کنید. در غیر این صورت، به عنوان متخلف در نظر گرفته خواهید شد.

خلاصه مطلب

داوطلبان و علاقمندان آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۲ باید از تاریخ کارت ورود به جلسه آزمون اطلاع داشته باشند. برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به سایت سنجش کشور مراجعه کرده و آن را در روز آزمون به همراه کارت شناسایی معتبر داشته باشند.

در صورت وجود مغایرت در اطلاعات کارت ورود به جلسه، باید آن را اصلاح کرد. در ادامه مقاله، جزئیات نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ۱۴۰۲ و باجه‌های رفع نقض آزمون توضیح داده‌شده‌است. داوطلبان باید در تاریخ ۲۲ مرداد کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کرده و در روز آزمون همراه داشته باشند.

📥 برای دانلود فایل پی دی اف مقاله بر روی لینک کلیک نمایید.📥

 

به این پست امتیاز دهید

کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران چه زمانی منتشر می‌شود؟

کارت ورود به جلسه این آزمون به‌طور معمول قبل از تاریخ برگزاری منتشر می‌شود و هنگامی که تاریخ دقیق تعیین شد، اطلاع‌رسانی آن در این مقاله انجام خواهد شد.

چگونه باید کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران را دریافت کرد؟

داوطلبان باید کارت ورود به جلسه آزمون را به صورت الکترونیکی دریافت کنند و هنگام انتشار کارت، لینک دریافت آن نیز در این مقاله قابل دسترس خواهد بود.

در روز آزمون، چه مدارکی باید داوطلبان همراه داشته باشند؟

همان‌طور که در این مقاله ذکر‌شده‌است، داوطلبان باید کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا