کارت ورود به جلسه المپیاد ۱۴۰۲ + دریافت مستقیم کارت


کارت ورود به جلسه المپیاد
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

اطلاع از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد 1402 بسیار اهمیت دارد. المپیاد دانش آموزی در چند مرحله هر ساله برگزار شده و افرادی که برای آن ثبت نام می کنند لازم است به صورت غیر حضوری برای دریافت کارت اقدام نمایند.  دانش آموزان برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی باید به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و حدوداً سه روز قبل از برگزاری این آزمون کارت ها توزیع خواهند شد. دریافت این کارت بسیار مهم است، زیرا همراه داشتن کارت ورود به جلسه در جلسه آزمون الزامی است. تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد مرحله دوم، احتمالاً مرداد ماه می باشد. 

هر ساله حدوداً صد هزار دانش آموز در المپیاد شرکت کرده و استعداد خود را در رشته های ادبی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ریاضی، جغرافیا، کامپیوتر، نجوم و سلول های بنیادی و پزشکی می سنجند و قبول شدگان نیز از امتیازهای ویژه ای برخوردار خواهند شد. شما داوطلبان گرامی آزمون المپیاد دانش آموزی، می توانیدبرای اطلاع از نحوه دریافت کارت ورد به جلسه المپیاد دانش آموزی می توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل در تماس باشید.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد 1402

المپیاد علمی دانش آموزی 1402 در مرحله اول و دوم دوره تابستان و دوره طلایی در بازه‌ های زمانی مختلف در سال برگزار خواهد شد. متقاضیان چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون باید کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی را از طریق سامانه المپیاد دانش آموزی دریافت کنند. از آنجا که برگزاری آزمون از اول بهمن ماه ۱۴۰۱ صورت گرفته، کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی در ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ منتشر شد و احتمال می ‌رود کارت ورود به جلسه مرحله دوم اواخر خرداد ماه و مرحله دوره آموزشی تابستان و دوره طلایی نیز در شهریور ماه و دی 1402 توزیع می ‌شود.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ از سه شنبه ۲۷ دی ماه امکان پذیر بود. هر سال داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه چند هفته قبل از ثبت نام المپیاد دانش آموزی باید مدارک خود را آماده کنند. تاریخ برگزاری المپیاد از ۲۷ دی ماه از طریق سایت my.medu.ir آغاز شد. در جدول زیر می توانید زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۲ را مشاهده نمایید.

در حال حاضر اطلاعیه در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله دوم و مرحله سوم آزمون المپیاد ۱۴۰۲ منتشر نشده است. در این مقاله زمان تقریبی دریافت کارت ورود به جلسه بیان شده است و در صورت انتشار زمان دقیق اخذ کارت این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد

مفاد کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی 1402

در کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی معمولا اطلاعات زیر درج خواهد شد:

  • شماره شناسنامه داوطلب
  •  عکس داوطلبی
  •  ثبت حوزه امتحانی
  • زمان برگزاری آزمون المپیاد
  •  اسم رشته امتحانی آزمون علمی المپیاد دانش آموزی

 زمانی که کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت می کنید، تمام اطلاعات بر روی کارت خود را چک کنید تا اگر اطلاعات شما به صورت اشتباه درج شده است، در اولین فرصت بتوانید برای ویرایش اطلاعات اقدام کرده و در روز آزمون با مشکلی مواجه نشوید.

 

 مراحل دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد 1402 

دانش آموزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی از طریق سامانه my.medu.ir به صورت اینترنتی اقدام نمایند. تمامی دانش آموزان پس از مشخص شدن روال دریافت کارت، باید برای دریافت آن اقدام کرده و کارت را به همراه خود در جلسه داشته باشند؛ زیرا در غیر این صورت از شرکت آن ها در جلسه جلوگیری خواهد شد. به صورت کلی مراحل دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد 1402 شامل موارد زیر می شود:

  • ورود به سایت رسمی برگزاری المپیاد دانش آموزی به آدرس my.medu.ir
  • در این سایت برای ورود باید نام کاربری و رمزعبور وارد شود.
  • پس از ورود به صفحه شخصی خود، می توانید با کلیک بر روی گزینه «کارت ورود به جلسه» آن را مشاهده کرده و چاپ کنید.

 مراحل دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد

اطلاعیه

داوطلبانی که قصد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی را دارند، باید در زمان مشخص با وارد کردن کد ملی و رمز همگام خود از طریق سایت my.medu.ir نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند. چنانچه در ارتباط با هر کدام از این مراحل ابهام دارید، کافی است با کارشناسان مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 9099075305 ارتباط برقرار کنید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند. 

 

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد 1402

همانطور که در قسمت فوق اشاره کرده بودیم برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد نیاز است که دانش آموزان وارد سایت تعیین شده به نشانی my.medu.ir وارد شوند. برای وارد شدن به این سایت کافی است مانند تصویر زیر آدرس را در مرورگر خود جستجو کنید.

 

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد

 

در مرحله بعد بعد از ورود به سایت باید بر روی گزینه المپیاد علمی کلیک کنید.

مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد

سپس گرینه کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی برای داوطلبان قابل مشاهده می باشد و باید پس از بررسی اطلاعات ثبت شده بر روی کارت آزمون خود، برای گرفتن پرینت آن اقدام کنند. 

مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع المپیاد دانشجویی وارد شوید.

 

نکات مربوط به کارت ورود به جلسه المپیاد 1402 

در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد باید به این نکته توجه داشته باشید که جهت شرکت در آزمون، باید حتماً روی آن عکس و مهر مدرسه درج شده باشد. در غیر این صورت، اجازه شرکت در آزمون را نخواهید داشت.

البته به دلیل کرونا، ظاهراًاین مورد کنسل شده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری دانش آموزان نیست.

کافی است در روز آزمون، با خودتان یک عکس همراه داشته باشید.

ممکن است برخی داوطلبان در زمان تعیین شده موفق به پرداخت هزینه نشوند، برای این افراد این امکان وجود خواهد داشت که در زمان دریافت کارت بتوانند این هزینه را پرداخت کرده و ثبت نام خود را قطعی کنند.

توجه داشته باشید که در صورت عدم پرداخت هزینه، نمی توانند کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

در صورتی که در کارت ورود به جلسه عکس دیگری به اشتباه آپلود شده باشد، هنگام مراجعه به مدرسه یک عکس همراه خودتان داشته باشید.

دریافت کارت برای هر مرحله به صورت جداگانه ارائه می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی معمولا چند هفته پس از برگزاری آزمون بوده و حتی دانش آموزان می توانند اعتراض خود را نیز نسبت به نتایج اعلام کنند.

برای ورود به سامانه المپیاد دانش آموزی بر روی لینک کلیک کنید.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی 1402

ما در موارد فوق نکات مربوط به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی را بررسی کردیم. در این قسمت همراه ما باشید تا نکات مربوط به کارت ورود به جلسه المپیاد دانشجویی را بررسی کنیم.

کارت ورود به جلسه المپیاد دانشجویی به دو نوع تقسیم بندی می شود. یک نوع آن به صورت متمرکز و یک نوع آن به صورت غیر متمرکز برگزار شده و کارت ها نیز جداگانه ارائه خواهند شد. اگر قصد دریافت کارت آزمون متمرکز را داشته باشید، لازم است در زمان دریافت کارت کنکور ارشد این کارت را دریافت کنند زیرا این دو آزمون همزمان برگزار می شود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانشجویی متمرکز و غیر متمرکز هنوز اعلام نشده است. داوطلبانی که مایل به شرکت در المپیاد علمی دانشجویی هستند، باید حتما از طریق دانشگاه محل تحصیل خود، اطلاعات لازم را در ارتباط مربوط به مکان و زمان برگزاری این آزمون کسب کنند. 

 

برای اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی بر روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی 1402

این کارت از سایت سازمان سنجش قابل دریافت خواهد بود. برای دریافت کافی است ابتدا به وسایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

پس از مراجعه به سایت، روی گزینه کارشناسی ارشد کلیک کنید.

در قسمت بعد، گزینه دریافت کارت ورود به جلسه مرحله دوم المپیاد علمی دانشجویی  را انتخاب نمایید.

در مرحله بعدی، مطابق موارد خواسته شده را وارد کنید تا کارت نمایش داده شود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع المپیاد دانشجویی وارد لینک شوید.

 

نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی 1402

داوطلبان قبل از زمان برگزاری المپیاد علمی دانش آموزی باید اقدامات لازم را برای دریافت کارت ورود به جلسه انجام دهند. ممکن پس از دریافت کارت متوجه اشتباهات و نواقص در کارت خود شوند و درصدد رفع این مشکل باشند. برای ویرایش و رفع نفص کارت ورود به جلسه آزمون علمی المپیاد داوطلبان می توانند همراه با یک قطعه عکس ۳ در ۴ به مدرسه خود مراجعه کنند و موضوع را با مدیر مدرسه در میان بگذارند.

 

برای آشنایی با سامانه olympiad.sanjesh.org وارد لینک شوید. 

 

زمان و نحوه مشاهده نتایج المپیادهای علمی دانش آموزی 1402

همانطور که برای دریافت کارت به سامانه my.medu.ir مراجعه می کنید،برای دریافت نتایج المپیادهای علمی دانش آموزی نیز لازم است به همین سامانه مراجعه کرده و نتایج را ببینید. اگر فردی در آزمون پذیرفته شده باشد، کارنامه نشان داده شده و تعداد پاسخ های درست و غلط را نیز قابل مشاهده خواهد بود. اگر فردی از این نتایج به اندازه کافی راضی نبود، می تواند درخواست تجدید نظر را نیز ارسال نماید.

در جدول زیر زمان بندی تقریبی برای اعلام نتایج آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی آورده شده است. البته فراموش نکنید که این اطلاعات مربوط به سال های گذشته است و برای هر سال شما باید منتظر زمان اعلام نتایج به صورت دقیق بمانید.

جدول زمان بندی اعلام نتایج آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

مرحله تاریخ اعلام نتیجه تاریخ اعلام اعتراض
مرحله اول اسفند ۱۴۰۲ اسفند ۱۴۰۲
مرحله دوم خرداد ۱۴۰۲ تیر ۱۴۰۲
دوره آموزشی تابستان شهریور ۱۴۰۲ شهریور ۱۴۰۲

 

منابع مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی 1402

افرادی که در المپیاد ثبت نام می کنند، لازم است از منابع آزمون نیز آگاهی داشته باشند. به دلیل اهمیت اطلاع از این منابع، ما در ادامه قصد داریم آن ها را به شما معرفی کنیم.

 

نام رشته منابع مرحله اول
ادبی   کتب درسی:
1. کتاب فارسی پایه دهم و یازدهم
2. کتاب علوم و فنون ادبی 1 و 2
3. کتاب عربی و زبان قرآن 1 و 2

متون نظم و نثر:
1. شاهنامه فردوسی، داستان سیاوش، تصحیح جلالا خالقی مطلق
2. مثنوی معنوی، دفتر اول، تصحیح نیکلسون
3. قابوسنامه، باب های 4 ، 5 و 6 نشر علمی و فرهنگی
4. گلستان سعدی، باب های 1 و 2 تصحیح و توضیح غلامحسین یوسفی
5. بوستان سعدی،  باب های 1 و 2 تصحیح و توضیح غلامحسین یوسفی
6. دفتر آینه های ناگهان قیصر امین پور و شعر مسافر سهراب سپهری)
ریاضی        تمام کتاب های درسی با عناوین ریاضی، هندسه، آمار و احتمال و حسابان تا پایه یازدهم (ریاضی فیزیک)
سلول های بنیادی و پزشکی بازشناختی        جهت دریافت منابع به سایت ویژه المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به نشانی ir.isti.isro.www و oly.medu.ir مراجعه شود.
نجوم و اخترفیزیک  ریاضی 1 و 2، فیزیک 1 و 2 و 3، هندسه 1و 2 و 3، حسابان 1 و 2 و از پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم.

 

سوالات در موضوعات نجوم کروی، مکانیک سماوی، اختر فیزیک و کیهان شناسی وابزارشناسی و رصد طرح خواهد شد.

فیزیک کتاب های علوم متوسطه اول، فیزیک1، فیزیک 2 و فیزیک 3 ( رشته ریاضی )

 بخش های فیزیک از کتاب های آزمایشگاه علوم 1 و 2

 کلیه دروس ریاضی تا پایه یازدهم شامل ریاضی 1، حسابان 1 ، هندسه 1 ، آمار و احتمال و هندسه

زیست شناسی کتاب های زیست شناسی دبیرستان
شناخت کافی از مطالب کتاب های فیزیک و شیمی دبیرستان نیز داشته باشند.
جغرافیا

1. کتاب جغرافیای ایران پایه دهم
2. کتاب جغرافیای 2 (ناحیه ای) پایه یازدهم علوم انسانی
3. کتاب جغرافیای 3 (کاربردی) پایه دوازدهم علوم انسانی
4. کتاب انسان و محیط زیست پایه یازدهم

شیمی    کتاب های شیمی سال های دهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه
کامپیوتر        

ریاضی 1 سال دهم متوسطه رشته ریاضی _ فیزیک، انتشارات چاپ و نشر کتاب های درسی ایران

 ترکیبیات  علیرضا علیپور، انتشارات فاطمی

 آشنایی با الگوریتم ها، یحیی تابش، انتشارات فاطمی

 کتاب « محافل ریاضی »: انتشارات فاطمی

علوم زمین    کتاب های علوم تجربی پایه های هفتم، هشتم و نهم دوره اول متوسطه

 کتاب های آزمایشگاه علوم تجربی پایه های دهم و یازدهم قسمت زمین شناسی

 کتاب انسان و محیط زیست پایه یازدهم

کتاب زمین شناسی پایه یازده

اقتصاد مدیریت      

1. کتاب اقتصاد پایه دهم علوم انسانی
2. کتاب جامعه شناسی پایه دهم و یازدهم علوم انسانی
3. کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم فصل های 3، 4 و 5
4. کتاب ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم فصل های 1 و 3
5. کتاب روانشناسی پایه یازدهم فصل های 5،6 و 7

تفکر و کار آفرینی   موضوع این المپیاد در زمینه نگرش و مهارت های دانش آموزان است. جهت دریافت منابع امتحانی این المپیاد به سایت ysc-sampad.medu.ir مراجعه شود.
پژوهشی      ارائه یک طرح پژوهشی توسط دانش آموزان

 

منابع مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی

منابع مرحله دوم المپیاد دانش آموزی 1402

در این قسمت همراه ما باشید تا منابع مرحله دوم المپیاد دانش آموزی را بررسی کنیم. توجه داشته باشید که اطلاع از منابع در مرحله دوم می تواند بسیار مهم تر از منابع در مرحله اول باشد.

 

نام رشته منابع مرحله دوم
جغرافیا مبانی نقشه خوانی

جغرافیای زیستی

آب و هوای ایران

مبانی ژئومورفولوزی

برنامه ریزی شهرهای جدید

درآمدی بر جغرافیای جمعیت

کامپیوتر ریاضی (۱) سال دهم متوسطه (۲) رشته ریاضی فیزیک، انتشارات چاپ و نشر کتاب‌های درسی ایران

 

ترکیبیات، علیرضا علیپور، انتشارات فاطمی

 

آشنایی با الگوریتم‌ها، یحیی تابش، انتشارات فاطمی

 

Mathematical Circles (Russian Experience), D.Fomin, S.Genkin, I.Itenberg, American Mathematical – Society

 

Problem-Solving Strategies, Arthur Engel, Springer – فصل‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۸ و ۱۳

 

Introduction to Graph Theory, D.B.West, University of Illinois, فصل‌های ۱ و ۲

 

 سه منبع آخر ترجمه‌ی فارسی به ترتیب با عنوان‌های «محافل ریاضی»، «استراتژی‌های حل مسئله» و «آشنایی با نظریه‌ی گراف‌ها (معروف به کتاب وست)» دارند.

فیزیک کتاب‌های علوم متوسطه اول،

 

فیزیک 1، فیزیک 2 و  فیزیک 3،

 

 آزمایشگاه فیزیک 1 و 2

 

تمامی دروس ریاضی تا پایه یازدهم شامل: ریاضی1، حسابان1، هندسه1، هندسه2 و آمار و احتمال

 

 هندسه 3  و حسابان 2

 

توجه: تمامی کتاب ها مربوط به رشته ریاضی فیزیک هستند.

ریاضی        تمام کتاب های درسی با عناوین ریاضی، هندسه، آمار و احتمال و حسابان تا پایۀ یازدهم( ریاضی فیزیک)

 

ادبی   الف) كتاب های درسی فارسی 9 ، علوم و فنون ادبی 9 و عرب 9 (ادبيات و علوم انسانی، دورۀ دوم)

 

ب) متون نظم فارسي:

-شاهنامه فردوسی، داستان رستم و سهراب، تصحيح جالل خالقی مطلق

 

-مثنوی معنوی، دفتر اول، تصحيح نيكلسون (از ابتدای قصه بازرگان كه طوطی او را پيغام داد به طوطيان هندوستان تا ابتدای تفسير دعای آن دو فرشته كه هر روز بر سر هر بازاری منادی كنند)

 

-غزليات حافظ (22 غزل اول)، محمد قزوينی و قاسم غنی

 

-غزليات سعدی (22 غزل اول)، تصحيح محمد علی فروغی،نشرققنوس

 

-غزليات شهريار (22 غزل اول)، نشر نگاه

 

-شعر «می تراود مهتاب» و «آی آدمها» از نيمايوشيج

 

-شعر «صدای پای آب» از سهراب سپهری

 

-شعر «حماسۀ درخت» از سيدعلی موسوی گرمارودی

 

پ) متون نثرفارسی:

 

-گلستان سعدی (باب اول)، تصحيح و توضيح غلامحسين يوسفی، نشر خوارزمی

 

-تاريخ بيهقی، داستان حسنک وزير، تصحيح علی اكبر فياض

 

-كليله ودمنه، باب برزويه طبيب، تصحيح مجتبی مينوی

 

-قابوسنامه، باب اول و دوم، نشر علمی و فرهنگی

 

ت) علوم ادبی:

 

-چشمه روشن (ديداری با شاعران)، غلامحسين يوسفی، انتشارات علمی ( از ص 17 تا ص 127)

 

-چون سبوی تشنه، محمد جعفر ياحقی، نشر جامی( از ص 1 تا ص 72)

زیست شناسی کتاب های زیست دبیرستان
سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی        زیست شناسی سال دهم و یازدهم رشته علوم تجربی

فیزیک سال دهم و یازدهم رشته ریاضی- فیزیک

شیمی سال دهم و یازدهم رشته علوم تجربی

آمار سال یازدهم رشته ریاضی- فیزیک

کتابچه تکمیلی سلول های بنیادی

سلول های بنیادی بافتی

مهندسی بافت و روش های آزمایشگاهی

تمایز سلول های بنیادی

سلول های بنیادی پرتوان

 

 

برای اطلاع از نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی بر روی لینک کلیک کنید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون کارت ورود به جلسه المپیاد 1402

سامانه رفع نواقص کارت ورود به جلسه المپیاد 

اگر نام  دانش آموز به عنوان پذیرفته‌ شده اعلام نشده و یا احتمال می دهید خطا وجود داشته است، در سامانه my.medu.ir با نام کاربری خود وارد شوید و درخواست خود را با ذکر دقیق موضوع (خطا در شمارش نزده‌ها، پاسخ‌های نادرست، پاسخ‌های درست) حداکثر تا شنبه مورخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ ، در قسمت رسیدگی مجدد ثبت نمایید.

نحوه مشاهده رسیدگی به نتایج آزمون مرحله اول المپیادهای علمی 

نتایج بررسی درخواست تجدید نظر و رسیدگی مجدد به نتیجه اعلام شدة داوطلبان آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳، در سامانه my.medu.ir قابل مشاهده می ­باشد.

جدیدترین اخبار پیرامون کارت ورود به جلسه المپیاد

جهت آشنایی با نحوه ثبت نام المپیاد دانشجویی بر روی لینک کلیک نمایید. 

خلاصه مطالب

 در این مقاله به بررسی نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۲ پرداختیم. هر سال حدود هزاران دانش آموز برای ثبت نام در این المپیاد اقدام می ‌کنند و مایل هستند که استعداد خود را در رشته های مختلف محک بزنند. برای شرکت در آزمون داشتن کارت ورود به جلسه که حاوی اطلاعات شماره داوطلبی و زمان مکان برگزاری آزمون خواهد بود الزامی می ‌باشد، در غیر این صورت از ورود افراد و شرکت در جلسه امتحان ممانعت خواهد شد.

بنابراین بایستی با مراجعه به سایت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی به آدرس my.medu.ir در اولین فرصت برای دریافت کارت خود اقدام کنید. ما در این مقاله سعی کردیم مطالبی را در ارتباط با نحوه دریافت کارت علمی المپیاد و زمان دقیق آن در اختیار شما قرار دادیم. چنانچه نیازمند دریافت اطلاعات بیشتر هستید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 909 9075307

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون المپیاد علمی دانش آموزی چه تاریخی است؟

به احتمال زیاد مرداد ماه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی مرحله دوم می باشد. 

المپیاد علمی دانش آموزی چه منابعی دارد؟

تمامی منابع به صورت کامل در متن آورده شده است.

آیا تمامی دانش آموزان اجازه شرکت در المپیاد را خواهند داشت؟

بله تمامی افراد می توانند شرکت کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا