کارت ورود به جلسه امتحان نهایی + لینک دریافت My medu ir – ایران تحصیل


کارت ورود به جلسه امتحان نهایی سال 1403 منتشر شد. دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم می‌توانند حداکثر تا 1 ساعت قبل از امتحانات نهایی به سایت my.medu.ir مراجعه و کارت خود را دریافت کنند. همچنین دانش‌آموزان و داوطلبان شرکت کننده در امتحانات نهایی می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه به مدرسه به مراجعه کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1403 از تاریخ 7 الی 28 اردیبهشت 1403 از طریق پنجره خدمات الکترونیکی وزارت آموزش‌وپرورش به آدرس my.medu.ir قابل دریافت است. باتوجه‌به مشکلات موجود در سامانه مای مدیو، امکان تمدید مهلت دریافت کارت وجود دارد.

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1403 چند روز قبل از زمان برگزاری امتحانات نهایی در اختیار کلیه داوطلبانی قرار می‌گیرد که باید در این آزمون شرکت کنند. یکی از الزامات حضور در جلسه امتحانات نهایی 1403 داشتن کارت ورود به جلسه این آزمون‌ها است. به‌عبارت‌دیگر دانش‌آموزان پایه دوازدهم و یازدهم فقط با همراه داشتن این کارت مجاز به شرکت در امتحانات نهایی هستند. توجه کنید در این بین حتما حذفیات امتحان نهایی را نیز کامل مورد بررسی قرار دهید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی
اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1403 بسیار مهم است و داوطلبان برای دریافت کارت ورود باید به سامانه my.medu.ir مراجعه و کارت ورود به جلسه را دریافت و بررسی کنند و اگر هر گونه مغایرتی وجود داشت، زمان کافی برای ویرایش آن داشته باشند.

همچنین دانش‌آموزانی که در امتحانات نهایی دوره‌های قبلی مردود شده‌اند یا به دلیل غیبت در امتحان نهایی موفق به کسب نمره در دروس نهایی نشده‌اند، می‌توانند در آزمون‌های خردادماه مجدداً ثبت‌نام کنند. ثبت نام مجدد باید پس از اعلام نتایج امتحان نهایی انجام شود. داوطلبان توجه داشته باشند که هر ساله امتحانات نهایی به‌صورت حضوری و در حوزه‌های خاص برگزار می‌شود، بنابراین اطلاع از حوزه‌های امتحانی ضروری است.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1403

هر ساله امتحانات پایه دوازدهم به‌صورت نهایی برگزار می‌شود که البته در سال جدید پایه‌های دهم و یازدهم نیز به آن اضافه شده است. در سال‌های گذشته توزیع کارت ورود به جلسه آزمون بر عهده مدارس بود، اما در سال‌های اخیر به‌منظور کاهش ترافیک و تسریع در روند توزیع کارت، آموزش و پرورش اقدام به انتشار آنلاین کارت‌ها کرده است.

دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد 1403 به سایت مای مدیو مراجعه و کارت خود را دریافت کنند. دانش آموزان پایه دوازدهم برای دریافت کارت در این سامانه می‌توانند ابتدا نقش دانش‌آموزی خود را انتخاب کرده و کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را دریافت کنند. بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت مای مدیو، دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی از طریق سایت دانا امکان‌پذیر است.

متقاضیان بزرگسال و متقاضیان آموزش از راه دور که در آزمون‌های خرداد ثبت‌نام کرده‌اند نیز می‌توانند با استفاده از گزینه اولیا و سایرین یا کاربران بدون سیم‌کارت از طریق این سایت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1403 را دریافت کنند یا به‌صورت حضوری به مدرسه مراجعه کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی به‌منظور اطلاع دانشجویان از زمان‌بندی دقیق امتحانات نهایی از قبیل نام رشته‌ها، روز، تاریخ و ساعت امتحانات و همچنین اطلاع از آدرس حوزه امتحانی منتشر می‌شود. دانش‌آموزان جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود باید از زمان انتشار این کارت مطلع بوده و پس از فعال‌شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه، به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش‌وپرورش مراجعه کرده و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه را طی نمایند.

 مراحل دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی خرداد

ورود به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش به آدرس my.medu.ir یا dana.medu.ir

کد ملی و شماره‌سریال شناسنامه را وارد کنید

روی گزینه کارت امتحان نهایی کلیک کنید

کارت جلسه را دریافت کنید و اطلاعات موجود در آن را بررسی کنید

پرینت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

فراموشی رمز ورود به سایت my.medu.ir

به دلایلی ممکن است برخی از افراد رمز ورود به سایت مذکور را فراموش کنند. اصلاً نگران نباشید؛ چون امکان بازیابی رمز برای آنها وجود دارد که مراحل آن به شرح زیر است. توجه داشته باشید کاربرانی که به‌عنوان «فرهنگی» یا «کاربران بدون سیم‌کارت» از امکانات این سامانه استفاده می‌کنند دارای رمز عبور هستند.

  • به سامانه پنجره واحد خدمات آموزش الکترونیکی به آدرس my.medu.ir رفته و گزینه «فراموشی رمز» را انتخاب کنید.
  • کد ملی و شماره‌تلفن همراه خود را وارد کرده و در نهایت روش اعتبارسنجی موردنظر را انتخاب کرده و دکمه «ادامه» را فشار دهید.
  • شماره‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که باید آن را از شماره موبایل وارد شده به شماره 30001200 پیامک کنید، پس از ارسال پیامک باید کلمه تأیید صحت را لمس کنید تا صحت اطلاعات خود را تأیید کنید.
  • در این مرحله باتوجه‌به شرایط موجود رمز عبور تعیین کنید و در انتها بر روی گزینه Change Password کلیک کنید.

شرایط تنظیم رمز عبور

  • رمز عبور باید 6 کاراکتر باشد.
  • رمز عبور باید شامل اعداد و حروف انگلیسی باشد.
  • قبل از تنظیم رمز عبور، صفحه‌کلید خود را به انگلیسی تغییر دهید

نمونه کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

تهیه کارت ورود به جلسه برای کلیه دانش‌آموزان و داوطلبانی که در امتحانات نهایی سال 1403 شرکت می‌کنند، الزامی است. افراد باید کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی عکس‌دار معتبر (شناسنامه یا کارت ملی) را در روز امتحانات نهایی به همراه داشته باشند در غیر این صورت از ورود به حوزه امتحانی جلوگیری می‌شود. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی شامل اطلاعات ذکر شده در متن زیر است.

نمونه کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

  • اطلاعات هویتی دانش‌آموز مانند نام و نام خانوادگی، نام پدر و کد ملی
  • آدرس دقیق حوزه امتحانی
  • عنوان رشته تحصیلی
  • شماره دانش آموزی
  • مقطع تحصیلی
  • تقویم زمانی برنامه امتحانات نهایی خرداد شامل تاریخ، روز و ساعت شروع امتحان
  • توصیه‌های مهم برای شرکت در امتحانات

نکات دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی 1403

باتوجه‌به اهمیت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، بهتر است در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه نهایی به نکات زیر توجه داشته باشید تا با آرامش بیشتری در آزمون حضور پیدا کنید.

  • محتویات کارت ورود به جلسه را به‌دقت بررسی کنید و در صورت وجود مغایرت به مدیر مدرسه اطلاع دهید.
  • حضور در جلسه امتحان نهایی از طریق بارکد درج شده در کارت ورود به جلسه انجام می‌شود، بنابراین همراه‌داشتن آن کاملاً ضروری است.
  • کلیه داوطلبان اعم از دانش‌آموزان روزانه و شبانه، بزرگسالان و کسانی که شرایط ارتقای معدل خود را دارند جهت شرکت در آزمون‌ها باید کارت مذکور را به همراه داشته باشند.
  • کارت ورود به جلسه خود را در روزهای اولیه دریافت کنید و تا لحظات پایانی مهلت تعیین شده به تأخیر نیندازید،زیرا ممکن است به دلیل شلوغی سایت، دچار مشکل شوید.
  • برای مشاهده بهتر سامانه my.medu.ir از مرورگرهای به‌روز شده مانند فایرفاکس 30 به بالا، گوگل کروم 49 به بالا یا اینترنت اکسپلورر 11 یا بالاتر استفاده کنید.

برای دانلود PDF مقاله کارت ورود به جلسه امتحان نهایی کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا