کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری 1402 + نحوه دریافت


کلیه داوطلبانی که قصد دارند در آزمون پرستاران شرکت کنند باید از قبل کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری را تهیه کنند. این آزمون معمولا در دو نوبت مرداد و بهمن ماه برگزار می شود و شما به عنوان یکی از داوطلبان شرکت در آزمون باید اطلاعیه های آن را از سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir دریافت کنید.

جهت دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری باید کد رهگیری خود را وارد نمایید و به همراه مدارک دیگری در جلسه آزمون شرکت کنید. تمام آزمون های پزشکی کشور قوانین سختی دارند که در آن شما باید کارت ورود به جلسه صلاحیت داشته باشید و آن را همراه سایر مدارک هویتی مانند کارت ملی به جلسه آزمون ببرید.

داشتن کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری به قدری اهمیت دارد که شما بدون آن نمی توانید وارد جلسه آزمون شوید. لذا اگر شما موفق به اخذ آن در زمان انتشار نشدید باید منتظر آزمون بعدی بمانید.

به همین دلیل لازم است در اسرع وقت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری خود را دریافت کنید که مشاوران ایران تحصیل قادر هستند این کار را برای شما انجام دهند. جهت دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری می توانید با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری 1402

در دفترچه ثبت نام آزمون صلاحیت های حرفه ای پرستاران عنوان شده است که این آزمون هر ساله در دو نوبت برگزار می شود که شما می توانید جهت شرکت در آن ها ثبت نام نمایید. معمولا این آزمون ها هر ساله در مرداد ماه و بهمن ماه برگزار می شوند.

داوطلبانی که قصد دارند در این آزمون شرکت کنند باید کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری را تهیه کرده و همراه با آن به محل برگزاری آزمون مراجعه نمایند. بر روی کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری ساعت و محل برگزاری آزمون نوشته شده است و شما می توانید از این طریق در زمان موعود در آزمون خود حضور داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام کمک پرستاری و زمان، شرایط و مراحل پذیرش روی لینک کلیک کنید.

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری

 

طبق گزارش های سایت سنجش پزشکی کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری ۱۴۰۲ حدود ۳ روز قبل برگزاری آزمون در سا‌یت sanjeshp.ir منتشر شده است. شما با ورود به صفحه کاربری خود می توانید کارت ورود به جلسه را پرینت بگیرید.

در حال حاضر برای سال 1402 آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران در نوبت بهمن ماه برگزار شده است و کارت ورود به جلسه آن نیز در تاریخ ۱۶ بهمن ماه منتشر شده است. لذا شما باید منتظر زمان انتشار کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری 1403 باشید.

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری 1402

همان طور که در بالا عنوان کردیم متولی برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران سایت سازمان سنجش پزشکی است. لذا شما برای دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری باید به این سایت به آدرس sanjeshp.ir وارد شوید.

 

برای معادل سازی دروس پرستاری به پزشکی و دروس مشترک آن ها روی لینک کلیک کنید.

 

شما برای دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری نیاز به کد رهیگیری دارید که آن را در زمان ثبت نام از سایت سنجش پزشکی دریافت کرده اید. حال اگر این کد را به هر طریقی فراموش کردید باید به سایت سنجش پزشکی رفته و آن را بازیابی کنید.

با توجه به این که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری سایت سنجش پزشکی شلوغ است. لذا شما نمی توانید به راحتی آن را بازیابی کنید. حال از آن جا که زمان دریافت کارت ورود به جلسه نیز محدود است. لذا شما در این موقعیت می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت نمایید تا آن ها خیلی سریع برای شما بازیابی کنند.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری 1402

کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری برای کلیه داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کردند، منتشر می شود. معمولا کسانی که پرستار هستند، در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری مشغول به تحصیل هستند یا گواهی نامه های درج شده در دفترچه آزمون را دارند می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند و بعد از آن جهت دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری 1402 اقدام کنند.

🟢 شما برای دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری باید کد رهگیری و کد ملی داشته باشید و مطابق با دستورات زیر به سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir وارد شوید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره پرستاری با مدرک بین المللی و شرایط، هزینه، اعتبار روی لینک کلیک کنید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاران

🟢 بعد از ورود به سایت سنجش پزشکی باید روی گزینه «صلاحیت حرفه ای پرستاران» در سمت راست صفحه کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری

🟢 در بخش بالای سایت گزینه های زیادی مانند «کارت ورود به جلسه» را مشاهده می کنید که می توانید روی آن ها کلیک کرده و در صفحه باز شده روی کادر مشخص شده کد رهگیری خود را درج کنید.

🟢 حالا اگر شما اطلاعات خود را به درستی وارد کرده باشید صفحه ای برای شما باز می شود که در آن جا می توانید اطلاعات خود را مشاهده کنید. اگر اطلاعات شما درست بود می توانید از کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری پرینت بگیرید.

حال اگر هر گونه مغایرتی در اطلاعات مندرج خود بر روی کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری مشاهده کردید آن را به بخش پشتیبانی سایت سنجش پزشکی اطلاع دهید. البته جهت این کار می توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک دریافت کنید.

مشاوره و راهنمای کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری 1402

کسانی که می خواهند در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری ۱۴۰۲ شرکت کنند حتما در زمان موعود جهت دریافت کارت خود اقدام نمایند؛ زیرا سایت سنجش پزشکی برای هر کدام از آزمون ها زمان خاصی را در نظر می گیرد و برای همین شما باید در محدود زمانی خاص خود اقدامات لازم جهت دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رتبه قبولی پرستاری و تحلیل کارنامه‌ مناطق قبولی آزاد روی لینک کلیک کنید.

همچنین ممکن است سازمان سنجش پزشکی در ساعات خاصی از شبانه روز لینک دریافت کارت خود را غیر فعال کند که شما در این خصوص باید صبر کنید و منتظر ساعات دیگری باشید؛ بنابراین لازم به ذکر است که در روز های اولیه و ساعات اول جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون صلاحیت پرستاری بپردازید.

اگر اطلاعاتی که بر روی کارت ورود به جلسه شما اشتباه باشد باید آن را گزارش دهید. حال اگر سامانه به شما اجازه دسترسی و تغییر اطلاعات ثبت نامی خود را داد می توانید در همان لحظه اقدام به ویرایش اطلاعات کرده و آن را به سازمان سنجش پزشکی ارسال کنید.

برای ورود به جلسه آزمون خود علاوه بر کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری باید مدارک دیگری مانند  شناسنامه، کارت ملی و غیره که در سایت سنجش پزشکی عنوان شده است را به همراه ببرید. معمولا این اطلاعات از قبل توسط سایت سنجش به داوطلبان اعلام می گردد.


 

خلاصه مقاله کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری

کلیه کسانی که در آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران ثبت نام کردند باید کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری را دریافت نمایند. این کارت به آدرس sanjeshp.ir در سایت سنجش پزشکی قرار دارد. این کارت معمولا ۳ روز قبل از برگزاری آزمون در سایت منتشر می شود که شما می توانید با کد رهگیری و کد ملی آن را دریافت کنید.

اگر به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری متوجه شدید که اطلاعات مندرج در آن اشتباه است باید آن را اصلاح کنید. بعد از آن از کارت ورود به جلسه خود پرینت گرفته و به همراه سایر مدارک هویتی خود به جلسه آزمون رجوع نمایید. کلیه کسانی که در آزمون شرکت کردند می توانند این کارت خود را به موقع دریافت کنند.

حال اگر در فرایند آن به مشکلی برخورد کردند یا به دلیل مشغله کاری، فرصت کافی جهت رجوع به سایت سنجش پزشکی ندارند می توانند آن را به مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 واگذار نمایید تا آن ها این کار را برای شما انجام دهند.

جهت دانلود PDF مقاله روی لینک کلیک کنید.

کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود؟

شما برای دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری باید ۳ روز قبل برگزاری آزمون اقدام نمایید.

برای دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری به چه مدارکی نیاز داریم؟

شما برای دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری به کد رهگیری و کد ملی نیاز دارید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری چگونه است؟

شما برای دریافت کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری باید به سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir وارد شوید و در آن جا با کد رهگیری و کد ملی خود وارد سامانه شده و از کارت ورود به جلسه خود پرینت بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا