کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403


شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر بسیار معروف است، آشنا باشید. همچنین این مجموعه در هفت زمینه آموزشی فعالیت دارد و در ادامه قرار است بیشتر به آن بپردازیم.

قبولی در آزمون تیزهوشان، یکی از بزرگترین آرزوهای هر دانش‌آموز است و برخی‌ها برای رسیدن به آن حاضر هستند که در کلاس‌ های معتبر و متعدد شرکت کنند. کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله هم جزء همین موارد است. در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با فرایند شرکت در کلاس های واله می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل از طریق تلفن ثابت 9099075307 تماس حاصل نمایید.

زمینه‌ های فعالیت موسسه واله

موسسه آموزشی فرهنگی واله، با مشارکت بسیار مؤثر در پرورش همه‌ جانبه کودکان باهوش و دانا  این سرزمین در سال 1384 تاسیس شده است. این مرکز آموزشی به تدریج توانست مجموعه‌ای فراگیر از تمام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را تشکیل دهد. چرا که همیشه درصدد ارتقای وظیفه صنفی و حرفه‌ای به مسئولیت دینی، اجتماعی و ملی بوده است. در واقع موسسه واله هدفی بزرگ برای تربیت نوجوانان و شهروندانی ایرانی اسلامی را در سر می‌پروراند.

در ضمن این مرکز آموزشی و فرهنگی، سهم مهمی در پرورش نخبگان و دانشمندان طبق انتظارات و قوانین جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است. بنابراین در این زمینه مؤسسه واله توانسته به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. زمینه فعالیت این مؤسسه شامل موارد زیر می‌شود:

  • مجموعه مدارس غیردولتی واله: این موسسه حدود ده مدرسه تراز اول دخترانه و پسرانه را تأسیس کرده است و آن‌ها را به‌خوبی اداره می‌کند. ثبت نام مدارس واله در دبیرستان‌های دوره اول و دوم متوسطه، بیشتر در شهرهای تهران، ارومیه و کرج واقع شده‌ است.
  • آموزشگاه علمی واله: این مؤسسه آموزشگاه آزاد تقویتی و تیزهوشان در شهر تهران برای پسران و دختران در مقاطع تحصیلی دبستان، دوره متوسطه اول و دوم تأسیس شده است و برگزار کننده کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله است. همچنین یک آموزشگاه هم در شهر کرج دارد و نیز موسسه واله دارای شعبه‌های مختلفی است.
  • انتشارات واله: این مؤسسه کار تدوین و انتشار کتاب‌های کمک‌آموزشی را با محتوای ممتاز و به‌روز برای تمامی مقاطع انجام می‌دهد.

زمینه‌ های فعالیت موسسه واله

  • آزمون‌های آزمایشی واله: در طول هر سال تحصیلی برای تمامی مقاطع در سراسر کشور آزمون‌های سنجش پیشرفت برگزار می‌کند.
  • رسانه فرهنگی هنری: مؤسسه واله در کارنامه خود سابقه تولید دو فیلم بلند سینمایی و یک انیمیشن آموزشی و پرورشی در سال 1390 تا 1393 دارد.
  • سرگرمی و نوشت‌افزار: انواع نوشت‌افزارها باکیفیت و طرح‌های عالی و همچنین تولید بازی فکری و سرگرمی را به این لیست اضافه کنید.
  • خدمات بین‌المللی: موسسه واله تورهای آموزشی و تفریحی خارجی برای مدیران، معلمان و دانش‌آموزان؛ هر ساله برگزار می‌کند.

ویژگی‌ های کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

باتوجه‌ به این موضوع که آموزشگاه و موسسات زیادی برای این کار در کشور ما وجود دارد، شاید شما دچار سردرگمی و تردید شوید یا حتی ندانید که باید به کدام موسسه بروید و برای انتخاب یک مرکز آموزشی چه ملاک‌ها و شاخصی را در نظر بگیرید. برای همین ما تصمیم گرفتیم ویژگی‌های کلاس‌ های تیزهوشان واله را برای شما شرح دهیم تا از انتخاب خود مطمئن شوید.

معمولا مؤسسات باسابقه و باکیفیت باید در سال قبل تعداد زیادی از دانش‌آموزانشان در آزمون تیزهوشان قبول شده باشند. البته نباید گول تبلیغات موسسه‌های مختلف را بخورید و اگر آموزشگاهی چنین ادعایی کرد، حتما صحت آن را با کارنامه‌های قبولی بررسی نمایید.

کلاس‌های آمادگی تیزهوشان واله میزان قبولی‌های بالایی داشته است و تمام کارنامه‌ها هم برای این ادعاها به عنوان سند و مدرک موجود است. خدمات آموزشی مثل مشاوره، آزمون شبیه‌سازی‌شده و برنامه‌ریزی می‌تواند تا حدود زیادی کیفیت آموزش را ارتقا دهد.

کلاس‌های آمادگی تیزهوشان واله طوری برنامه‌ریزی شده‌اند تا شما در کنار درس‌های مدرسه، مباحث تیزهوشان را هم پیش ببرید و نتیجه شرکت در این کلاس ها، قبولی تضمینی در آزمون تیزهوشان است.

همچنین با شرکت در آزمون‌های شبیه‌سازی شده واله می‌توانید خود را محک بزنید و شانس قبولی خود را افزایش دهید. این آزمون‌ها باعث می‌شوند که شما به عنوان یک داوطلب با نحوه شرکت در آزمون و مدیریت زمان آشنا شوید.

ویژگی‌ های کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

به این صورت خود را محک می‌زنید و نقاط ضعف و قوتتان را می‌شناسید و روی آن‎ها کار می‌کنید. بنابراین این مدارس با پشتکار و تلاش بیشتر بر آینده فرزندان شما تأثیر زیادی خواهد گذاشت؛ زیرا دانش آموزان آزمون‌های مهم‌تری از تیزهوشان مثل کنکور دارند. سوال مهمی که در این بخش ممکن است برای شما به وجود بیاید، تأثیر مدارس تیزهوشان در کنکور چقدر است؟ می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله می‌توانید با کارشناسان ما در ایران تحصیل که در این زمینه حرفه‌ای و با تجربه هستند، از طریق شماره تلفن ثابت 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

مزیت کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

اگر قیمت و شهریه ثبت‌نام در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان را در جاهای مختلف جویا شوید، با قیمت‌های متفاوتی روبرو خواهید شد. حتی امکان دارد این قیمت‌ها با هم تفاوت فاحشی داشته باشند.

این اتفاق به دو دلیل رخ می‌دهد که یکی از آن‌ها به دلیل میزان امکانات متفاوت است. طبیعتا هرچه امکانات بیشتری در اختیار شما قرار دهند، هزینه بیشتری از شما می‌گیرند. البته اگر میزان امکانات بالا رود، بازدهی هم‌ افزایش پیدا می‌کند. مورد دومی که روی هزینه‌ها تأثیر می‌گذارد، شهرت و برند آموزشگاه است.

بعضی از مؤسسات برای این که هزینه تبلیغات زیادی که در تلویزیون انجام می‌دهند و بیلبوردهای که در شهر می‌زنند را تأمین کنند، شهریه زیادی می‌گیرند. توصیه ما به شما این است که حتما قیمت‌ها را در قبال خدماتی که ارائه می‌دهند، بررسی کنید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

مؤسسه واله در برابر خدماتی که به شما ارائه می‌دهد، هزینه خیلی منصفانه بابت شهریه تعیین کرده است. این هزینه نسبت به سایر مؤسسه‌ها خیلی منصفانه و معقول‌تر می‌باشد. اگر در این مورد کنجکاو هستید که بدانید، در مقاله شهریه مدارس تیزهوشان به طور مفصل به این موضوع پرداخته‌ایم.

مزیت کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

خلاصه مقاله کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

ما در این مقاله از ایران تحصیل سعی کردیم درباره کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله اطلاعات مفیدی را در اختیارتان بگذاریم. این کلاس‌ ها تأثیر زیادی بر روی پذیرش شما در مدارس تیزهوشان دارند و شما را به هدفتان نزدیک‌تر می‌کند. البته موسسه‌های زیادی به عنوان کلاس‌ های تقویتی وجود دارند و بنابراین این احتمال وجود دارد که برای انتخاب یکی از آن‌ها سردرگم شوید.

از همین رو سعی کردیم ویژگی‌های کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله را به شما بگوییم تا فرق بین مؤسسات را به‌خوبی درک کنید. این‌گونه به انتخابتان هیچ شکی نمی‌کنید. اما اگر سوالی درباره موسسه واله و کلاس های آمادگی تیزهوشان داشتید، با مشاوران ما در ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود pdf مقاله کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله روی لینک کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید

چرا هزینه‌ شهریه در موسسات مختلف متفاوت است؟

این هزینه‌ها به دو دلیل متغیر است. ارائه میزان خدمات موسسه و متفاوت‌ بودن قیمت‌ها و نام تجاری تعیین کننده شهریه می‌باشد.

مهم‌ترین ویژگی مؤسسه واله چیست؟

این مؤسسه در قابل خدماتی که ارائه می‌دهد، هزینه منصفانه‌ای دریافت می‌کند.

یکی از ملاک‌های بهترین مؤسسات تیزهوشان چیست؟

یکی از ملاک‌های موسسه معتبر و خوب این است که تعداد زیادی از دانش‌آموزانش در آزمون تیزهوشان قبول شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا