آخرین اخبار راجع به از وام ضروری تا وام ازدواج بازنشستگان کشوری


وام بازنشستگان کشوری که پنج ساله است با همین جزئیات معرفی شده و تا کنون اطلاعات دیگری از آن منتشر نشده است. اگر سری به سایت صندوق بازنشستگی کشوری بزنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از اندیشه قرن وام بازنشستگان کشوری که پنج ساله است با همین جزئیات معرفی شده و تا کنون اطلاعات دیگری از آن منتشر نشده است. اگر سری به سایت صندوق بازنشستگی کشوری بزنید.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید.

از وام ضروری تا وام ازدواج بازنشستگان کشوری

وام بازنشستگان کشوری که پنج ساله است با همین جزئیات معرفی شده و تا کنون اطلاعات دیگری از آن منتشر نشده است. اگر سری به سایت صندوق بازنشستگی کشوری بزنید در بخش تسهیلات مالی از چند وام ازدواج، وام ضروری و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی بازنشستگان و فرزندان آن نام برده شده، اما خبری از وام تازه اعلام‌شده نیست.

البته یکی از شروط مهم آن این است که تاریخ عقدنامه از تاریخ اول فروردین ۹۸ به بعد باشد. وام بازنشستگان کشوری دیگری وجود دارد که نامش «ضروری» است و ۳۰ میلیون تومانی است.

بازنشستگان

آخرین اخبار راجع به از وام ضروری تا وام ازدواج بازنشستگان کشوری

شرط وام ازدواج فرزندان آنان این است که از دوران پایان خدمت متقاضی باید حداقل یک سال گذشته باشد و کسانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آن‌ها زیر یک سال گذشته، مجاز به ثبت‌نام نیستند. حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی بازنشستگان و فرزندان آنان یا همان حمپاد، یکی دیگر از انواع وامی است که در سایت صندوق بازنشستگی کشوری می‌توان جزئیات آن را خواند.

شرایط آن از این قرار است که اگر بازنشسته‌ای یا فرزندش در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در حال تحصیل باشند، می‌توانند در زمان تنظیم پایان‌نامه از تسهیلات وام به میزان ۶۰۰ هزار تومان (برای پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد) و ۸۰۰ هزار تومان (برای پایان‌نامه‌های دوره دکتری) برخوردار شوند.

تعیین تکلیف وام بازنشستگی و بیمه تکمیلی بازنشستگان

واریز حقوق و بحث همسان‌سازی، بیمه تکمیلی و وام پنج ساله از جمله مهم‌ترین اخباری بودند که از ابتدای امسال توجه آنان را به خود جلب کردند

آنان با پایان تعطیلات نوروز پیگیر اخبار مربوط به واریز حقوق و همسان‌سازی بودند که تا کنون دست‌شان در حنا مانده. البته منابع رسمی مقصر را برنامه هفتم توسعه می‌دانند و ظاهرا وعده‌وعید‌هایی درباره افزایش حقوق تا پایان خرداد داده شده است. بیمه تکمیلی هم که حالا مسئولیت آن به بیمه ملت واگذار شده، خبر مهم دیگری است که بازنشستگان به جد در حال پرس و جو درباره آن هستند. در این باره یک فرصت سه ماهه‌ای به آنان داده شده تا با مراجعه به cspf ثبت نام خود را انجام دهند. وام پنج ساله هم نظر بسیاری از بازنشستگان را به خود جلب کرده، اما نکته‌ای که نباید فراموش کرد این است که این وام تنها مختص آنان کشوری است نه تامین اجتماعی.



Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا