آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی {زمان و نحوه برگزاری}


آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی ایران تحصیل به‌طور قابل‌توجهی به آمادگی دانش‌آموزان دبیرستانی و متوسطه دوم برای شرکت در امتحانات مدرسه و کنکور کمک کرده‌ است. این آزمون‌ها توسط سایت ایران تحصیل طراحی و برگزار می‌گردد.

به این ترتیب، دانش‌آموزان محصل در پایه دوازدهم می‌توانند نسبت به ثبت نام آزمون شبیه ساز کنکور انسانی اقدام کرده و در این آزمون‌ها شرکت نمایند. در ادامه مقاله در خصوص زمان برگزاری و هزینه این آزمون آزمایشی نیز مطالبی را بیان خواهیم کرد، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی

با توجه به رقابت بالای پذیرش در رشته‌های انسانی کنکور سراسری و نیز افزایش هزینه شرکت در آزمون‌های آزمایشی مختلف، ایران تحصیل آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی را فراهم کرده تا افراد بتوانند به صورت آنلاین در این آزمون شرکت کرده و خود را بسنجند.

شرکت در آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی ایران تحصیل دارای مزایای بسیاری می‌باشد که برخی از این مزایا به شرح زیر است:

با شرکت در آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم انسانی می‌توانید استرس خود را تا حد بسیار زیادی برای کنکور اصلی کاهش دهید.

همچنین با شرکت در آزمون آزمایشی آنلاین کنکور سال دوازدهم انسانی ایران تحصیل می‌توانید با نحوه سوالات کنکور آشنا شده و از دیگر رقبای خود سبقت بگیرید.

از دیگر ویژگی‌های این آزمون این می‌باشد که همانند کنکور اصلی دارای امتیاز منفی بوده و فرد می‌تواند از این فرصت استفاده کرده و نقاط ضعف خود را شناخته و سپس آن را تقویت نماید.

با شرکت در آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی می‌توانید زمان خود را مدیریت کرده و بدانید برای هر درس چه مدت زمانی را باید در نظر بگیرید.

معرفی آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی

برای شرکت در آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم انسانی به نکات زیر توجه نمایید:

❇️ آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی یک آزمون آنلاین بوده و باید قبل از آغاز آزمون اینترنت خود را بررسی نمایید.

❇️ همچنین زمان برگزاری این آزمون به دانش آموزانی که ثبت نام کرده‌اند، اعلام خواهد شد.

در کل با شرکت در این آزمون آنلاین آزمایشی ایران تحصیل می‌توانید قبولی خود را در کنکور اصلی تضمین کرده و آینده اجتماعی و شغلی خود را تضمین نمایید.

برای ثبت نام در آزمون آزمایشی کنکور آنلاین کلیک کنید.

تعداد سوالات آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی ایران تحصیل

آزمون شبیه ساز سال دوازدهم انسانی ایران تحصیل، مطابق با بودجه‌بندی دروس تخصصی و عمومی است و در نهایت سوالات و پاسخ‌نامه آزمون مجازی را طراحی و تنظیم می‌کند.

سوالاتی که برای آزمون آزمایشی سال دوازدهم انسانی طراحی می‌شود، براساس سوالات کنکور سال‌های گذشته و همچنین سوالات مهم امتحانات نهایی است. بنابراین به جدول زیر و تعداد سوالات آزمون توجه نمایید:

نام درس تعداد سوالات
ادبیات فارسی 30 سوال
ریاضی 20 سوال
روانشناسی 15 سوال
مطالعات اجتماعی 15 سوال
اقتصاد 15 سوال
عربی 20 سوال
فلسفه و منطق 20 سوال
تاریخ 13 سوال
جغرافیا 12 سوال
داوطلبان معارف اسلامی 80 سوال

زمان آزمون شبیه ساز کنکور دوازدهم انسانی

آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم رشته انسانی، توسط ایران تحصیل به صورت ماهانه، هماهنگ شده و سراسری برگزار می‌شود. تاریخ و ساعت مشخصی برای شروع تست وجود دارد تا برای دانش‌آموزان شبیه به کنکور باشد. افراد باید در بازه زمانی که تعیین‌ شده‌ است، آزمون را انجام داده و پیش از آن جلسه مجازی را ترک نکنند.

زمان آزمون آزمایشی به این صورت است که حتی شما اگر زودتر از موعد به تمامی سوالات پاسخ دهید، می‌توانید با انتخاب گزینه اتمام آزمون، به امتحان خود پایان دهید. زیرا ایران تحصیل با هدف مدیریت و برنامه ریزی، زمان این آزمون را طراحی کرده است.

زمان آزمون شبیه ساز کنکور دوازدهم انسانی

برای اطلاع از برنامه ریزی کنکور کلیک نمایید.

اعلام نتایج آزمون آزمایشی دوازدهم انسانی ایران تحصیل

بعد از پایان دادن به آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، دانش‌آموزان باید برای مشاهده نتایج اقدام نمایند.

پاسخنامه بلافاصله پس از انقضای مهلت آزمون در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد تا بتوانند با بررسی سوالات و پاسخ‌های صحیح و غلط برای امتحانات نهایی و کنکور آماده شوند.

سوالات مطرح‌ شده‌ در آزمون کنکور آزمایشی پایه دوازدهم انسانی به گونه‌ای است که دانش‌آموزان باید به نمونه سوالات سال‌های گذشته پاسخ دهند تا بتوانند نتایج را مشاهده کنند.

بنابراین دسترسی به اعلام نتایج سریع است و دانش‌آموزان می‌توانند برای اطمینان خاطر پاسخنامه را با مشاوران تحصیلی در میان بگذارند.

تحلیل آزمون آزمایشی برای کسب بهترین رتبه قبولی، کمک‌کننده است. همچنین با انتشار پاسخنامه، رتبه و درصد سوالات درست و سوالات غلط در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

دانش‌آموزان بعد از نتایج آزمون شبیه‌ساز کنکور سال دوازدهم انسانی تسلط بهتری بر سوالات، بخش‌های مهم دروس تخصصی  پیدا می‌کنند.

این آزمون دارای پاسخنامه است که امتیازاتی در آن لحاظ می‌شود. این امتیازات به شرح زیر است:

☑️  نتایج به محض انقضای مهلت آزمون، در سایت منتشر می‌شود.

☑️ این آزمون شبیه‌ساز کنکور رشته انسانی در مقطع دوازدهم، معتبر است.

☑️ نتایج در اختیار کاربران قرار دارد و از پایگاه داده حذف نمی‌شود و همین امر کمک می‌کند تا دانش آموز بتواند روند پیشرفت خود را مشاهده نماید.

☑️ نتیجه آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی قابل دانلود است.

جهت آشنایی با آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم تجربی کلیک نمایید.

نحوه شرکت در آزمون آزمایشی دوازدهم انسانی

آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم رشته انسانی کاملا برنامه‌ریزی‌ شده‌ است و راس ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود. داوطلبان باید برای ورود به لینک آزمون آماده باشند و از دسترسی به اینترنت برخوردار باشند.

همچنین در صورت قطعی اینترنت یا مشاهده پیغام خطا، باید بلافاصله با پشتیبانان تماس گرفته و مجددا وارد محیط آزمون شوند. برای موفقیت در این آزمون که شبیه به کنکور است، دانش‌آموزان باید به برخی نکات پیش از شروع آزمون آزمایشی توجه کنند.

نحوه شرکت در آزمون آزمایشی دوازدهم انسانی

نکاتی در خصوص آماده سازی محیط آزمون مجازی

برای رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب در کنکور آزمایشی و سراسری، به مهم‌ترین نکته‌های شرکت در آزمون مجازی سال دوازدهم انسانی می‌پردازیم.

برای ورود به فضای آزمون، با لباس رسمی و نزدیک به ساعت شروع آزمون باید بر روی صندلی بنشینید. سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که صدا نداشته باشد تا استرسی به شما وارد نشود.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم حتما از قبل از شروع آزمون، وسایل مورد نیاز مانند مداد و پاک کن و تراش و… را آماده کنید تا در زمان شروع آزمون استرس نگیرید.

هزینه آزمون آزمایشی سال دوازدهم انسانی ایران تحصیل

برای آمادگی بهتر در کنکور سراسری، دانش آموزان باید در آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی، شرکت نمایند. چرا که این آزمون آزمایشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

البته پس از تاثیرگذاری صددرصدی کنکور و تاکید بر روی سوابق تحصیلی به جای آن، آزمون‌های شبیه ساز سال دوازدهم رشته انسانی، اهمیت بیشتری یافته است. این آزمون شبیه ساز سال دوازدهم انسانی هر ماه و با بودجه‌بندی خاص برگزار می‌شود.

هزینه آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم انسانی برای هر آزمون تقریبا ۵۰ هزار تومان است که برای ۱۰ آزمون، دانش‌آموزان باید ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.

جهت آشنایی با آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم ریاضی کلیک نمایید.

مزایای شرکت در آزمون شبیه ساز سال دوازدهم انسانی

مزایای حضور در آزمون شبیه ساز سال دوازدهم انسانی، به عنوان یکی از سال‌های حیاتی و تعیین‌کننده برای دانش‌آموزان نقش بسیار اساسی دارد.

به این‌گونه که داوطلبان برای افزایش احتمال قبولی خود، علاوه بر مطالعه دروس تخصصی و تهیه کتب تست کنکور، باید در آزمون‌های مختلف شرکت نمایند.

آزمون آزمایشی ماهانه برای سال دوازدهم انسانی، اثربخش است. به گونه‌ای که دانش‌آموزان پس از شرکت در آزمون، به‌عنوان یک فاکتور تقویت‌کننده، هم در امتحانات نهایی که تاثیر بسیار زیادی بر قبولی دانش‌آموزان دارد و هم در کنکور، موثر بوده و کمک‌کننده است. به‌ جز مزایای مذکور، عوامل حیاتی دیگر آن شامل موارد زیر می‌شود:

✅ آمادگی برای امتحانات نهایی سال دوازدهم رشته انسانی و کنکور

✅ با شرکت در آزمون آزمایشی، می‌توانید در کنکور اصلی استرس را کنار گذاشته و موفق شوید

✅ افزایش سرعت تست زنی پس از ۱۰ آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم انسانی

✅ برنامه‌ریزی جامع و سازماندهی مطالعات داوطلبانه

✅ ارزیابی و اندازه‌گیری مفاهیم مطالعه شده‌ و شناسایی نقاط ضعف و قوت ارزیابی پیشرفت هر آزمون نسبت به آزمون قبلی

✅ شبیه‌سازی شرایط جلسه آزمون کنکور اصلی آموزش مدیریت زمان

✅ شناسایی اشتباهات زمان‌بندی مرور کامل مطالب مطالعه‌ شده‌

✅ شناسایی اشتباهات و کمبودهای مطالعاتی و آگاهی از وضعیت و رتبه خود در میان دانشجویان شرکت‌کننده در کنکور

✅ آموزش تکنیک‌های آزمون‌زنی و حل مسئله در زمان محدود

جهت آشنایی با آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم هنر کلیک نمایید.

مزایای آزمون شبیه ساز کنکور سال دوازدهم انسانی

خلاصه مطلب

برای شرکت در آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی که یکی از بهترین و معتبرترین آزمون‌های آزمایشی آنلاین ایران تحصیل می‌باشد، باید پس از ثبت نام در این آزمون وارد لینک شده و آزمون خود را که ساعت 8 صبح است، انجام دهد. این آزمون هر ماه برگزار می‌گردد و تنها لوازم مورد نیاز برای آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی اینترنت مناسب می‌باشد. همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره جهت حضور در این آزمون و همچنین پشتیبانی این آزمون با پشتیبانی سایت ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای دانلود فایل PDF آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید

پرسش‌های آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی چگونه طراحی می‌‌شود؟

سوالات آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی بر اساس آزمون‌های گذشته و امتحانات نهایی می‌باشد.

پس از برگزاری آزمون، پاسخنامه را چطوری دریافت نماییم؟

پاسخنامه این آزمون بلافاصله، پس از پایان آزمون در سامانه قابل دریافت است.

مزایای شرکت در آزمون آزمایشی کنکور سال دوازدهم انسانی ایران تحصیل چیست؟

با شرکت در آزمون می‌توانید شناسایی نقاط ضعف و نقاط قوت در تست زنی آزمون آزمایشی و… را مشاهده نمایید که مزایای بیشتر در طول مقاله بیان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا