کاشت مژه طبیعی و اکستنشن مژه چه تفاوت هایی دارند؟


کاشت مژه

کاشت مژه یکی از روش های محبوب برای افزایش طول و ضخامت مژه ها است. این عمل زیبایی به صورت گسترده ای در سال های اخیر رواج پیدا کرده است و توسط خانم هایی که مژه های کمتری دارند یا به دنبال داشتن مژه های بلندتر و جذابتر هستند، انجام می شود. این عمل می تواند به صورت دائمی یا موقت انجام شود و بسته به نیاز و سلیقه هر فرد، انتخاب می شود.

داشتن مژه‌های پرپشت، می تواند تاثیر به سزایی در زیباتر نشان دادن چشم ها و چهره تان داشته باشد و زیبایی چهره شما را چند برابر می کند.

اگر شما نیز به دنبال دانستن اطلاعات بیشتر درباره کاشت مژه و روش های انجام آن هستید پیشنهاد می کنم ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

فهرست موضوعات

کاشت مژه چیست؟

کاشت مژه به معنی افزودن تارهای مژه مصنوعی بین مژه‌های طبیعی و اصلی است. این روند به صورت کلی به دو روش دائمی و موقتی انجام می‌شود.

کاشت مژه دائمی یا طبیعی

روش دائمی کاشت مژه شامل کاشت موهای طبیعی به صورت دائمی در بین مژه های اصلی است. در این روش، مژه هایی با جنسی نزدیک به مژه های طبیعی خودتان به صورت دائمی بر روی پلک ها کاشته می شوند، به این صورت که برش های ظریفی بر روی پلک و در بین مژه ها ایجاد می شود و تارهای مژه مصنوعی با دقت و ظرافت درون پلک کاشته می شوند. این روش برای خانم هایی که به دنبال یک روش طبیعی و دائمی برای افزایش طول و ضخامت مژه ها هستند، مناسب است.

مژه هایی که به این روش کاشته می شوند می توانند رشد کنند و کاملا شبیه به تارهای مژه اصلی خودتان می باشد.

کاشت مژه دائمی یک روش کاملا تهاجمی محسوب می شود و تحت بیهوشی انجام می شود. از آنجایی که این روش نیاز به تبحر و حساسیت بالایی دارد حتما توسط پزشک متخصص و در محیطی کاملا بهداشتی انجام شود.

کاشت مژه

کاشت مژه موقت یا اکستنشن مژه

یکی از رایج ترین روش های کاشت مژه، کاشت مژه موقت یا همان اکستنشن مژه است. در این روش، مژه های مصنوعی با استفاده از چسب بین مژه های طبیعی کاشته می شوند و بسته به نوع چسب و مراقبت از آنها می تواند ماندگاری بین 2 الی 4 هفته داشته باشد.

این روش معمولاً برای خانم هایی که مژه های کمتری دارند و یا به دنبال داشتن مژه های بلندتر می باشند، مناسب است.

اگر پس از گذشت مدتی، تصمیم گرفتید تا این مژه‌ها را بردارید، حتما باید چسب آن‌ها را با محلول پاک‌کننده ویژه آن پاک کنید.

اکستنشن مژه می تواند به روش های مختلفی انجام شود که متناسب با سلیقه شما می باشد این که چه مدل مژه هایی مد نظرتان است، می خواهید چقدر مژه هایتان پر باشد یا چه میزان بلندی در نظر دارید، می خواهید مژه های طبیعی داشته باشید و…

 

انواع روش های اکستنش مژه

 

اکستنشن مژه کلاسیک یا طبیعی

یکی از ساده ترین روش های اکستنشن مژه، اکستنشن مژه کلاسیک است. در این روش طول مژه های شما تغییری نمی کند و با قرار دادن یک تار بین هر مژه، حجم مژه هایتان بیشتر می شود. در اکستنشن مژه کلاسیک سعی می شود حالت طبیعی چشم هایتان حفظ شود.

اکستنشن مژه طبیعی

اکستنشن مژه والیوم و مگاوالیوم

روش اکستنشن مژه والیوم برای افرادی که مژه های کم پشتی دارند بسیار مناسب است. در این روش 3 الی 5 تار مژه بین مژه های طبیعی خودتان قرار می گیرد. اگر می خواهید حجم مژه هایتان بسیار بیشتر از حد طبیعی شود می توانید روش اکستنشن مگاوالیوم را انتخاب کنید. در این روش بین 5 الی 7 مژه به هر مژه خودتان وصل می شود.

اکستنشن مژه والیوم

اکستنشن مژه گربه ای

اکستنشن مژه گربه ای همان طور که از نامش پیداست حالت چشم های شما را مانند چشم های گربه کشیده تر نشان می دهد. در این روش در گوشه داخلی چشم ها از اکستنشن های کوتاه تر استفاده می شود و هر چه به سمت گوشه خارجی نزدیک می شویم مژه ها بلندتر می شوند. مدل کاشت مژه گربه ای برای چشم های گرد و نزدیک به هم انتخاب مناسبی است.

اکستنشن مژه گربه ای

اکستنشن مژه هیبریدی

اکستنشن مژه هیبریدی برای همه انواع چشم مناسب است در این روش تارهای مژه مصنوعی به صورت نامنظم و کوتاه و بلند (بدون هیچ ترتیبی) روی مژه ها قرار می گیرد.

کاشت مژه هیبریدی

بیشتر بخوانید: معرفی انواع روش های اکستنشن مژه

 

قبل از انجام هر نوع عمل کاشت مژه، بهتر است به یک پزشک تخصصی زیبایی مراجعه کنید و بهترین روش برای شرایط شخصی خود را تعیین کنید. همچنین، حتماً باید مطمئن شوید که هیچ عوارض جانبی یا عوارض جانبی وجود ندارد و همه جوانب احتمالی این عمل را درک کنید. پزشک می تواند شما را راهنمایی کند و به شما در انتخاب بهترین روش کمک کند.

 

در نهایت، باید به خاطر داشته باشید که کاشت مژه تنها یک راه برای بهبود ظاهر مژه ها است و نمی توانید به صورت دائمی از اکستنشن مژه استفاده کنید زیرا می تواند عوارضی مانند ریزش مژه، اگزما، عفونت و… برای مژه های اصلی خودتان به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

معرفی انواع روش های اکستنشن مژه ها و کاشت مژه

این اشتباهات آرایشی می تواند باعث ریزش مژه ها شود!

معرفی برترین محلول ها و سرم های تقویت کننده مژه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا