اجاره ویلا در رشت و جنگل‌های نزدیک به آن


اجاره ویلا در رشت بی‌اغراق نمونه‌ای از یک تدبیر هوشمندانه برای داشتن اقامتی سالم، آرام و با آسودگی خیال در بزرگ‌ترین و زیباترین شهر شمالی ایران است. جایی که اغلب ما با نمونه‌هایی از دیدنی‌های جذاب و تحسین‌برانگیز آن آشنایی داریم و می‌توانیم برای مدتی مهمان مردم مهربان و خونگرم آن باشیم.

این همه با اجاره ویلا در رشت آن هم از طریق برند معتبری نظیر علی بابا به‌راحتی امکان‌پذیر است.

دکتر سارا بهروان

پیشنهاد می‌کنیم در مطالعه این متن با ما همراه شوید تا از دیدنی‌های رشت بیشتر برایتان بگوییم و شما را با مرجعی معتبر برای اجاره ویلا در این شهر آشنا کنیم.

اجاره ویلا در رشت: لذت یک اقامت رویایی!

رشت زیبا را همه ما کماکان می‌شناسیم. برخی آن را از دور و در فیلم و ویدیوهای جذاب دیده‌ایم و برخی برای چند شب مهمان این شهر صمیمی و زیبا بوده‌ایم. شهری که به باران‌های نقره‌ای شهرت دارد و یک بار سفر به آن فرصت کافی برای دیدنی‌های فراوان آن در اختیار ما نمی‌گذارد.

از بازار معروف و رنگارنگ شهر رشت با محصولات محلی تا کوچه باغ‌های زیبا و خنکای دلنشین آن تا انبوه آثار تاریخی و گردشگری که تماشای آن روزها به طول می‌انجامد، در این شهر همه چیز حکایت از سفری خاطره‌انگیز دارد.

اما این همه نباید ما را از تدارک محلی مناسب برای اقامت در طول سفر غافل کند. این شهر مهمان‌پذیر و مردم خونگرمش اغلب با انبوهی از مسافران روبرو هستند که از نقاط مختلف کشور به قصد گذراندن تعطیلات و استراحت و تمدد اعصاب به رشت سفر می‌کنند. بدیهی است تهیه و تدارک مکان‌های اقامتی مناسب برای این جمعیت خالی از دغدغه و چالش نخواهد بود.

تنوع بالای ویلاهای احداث شده در رشت، چه از نظر وسعت و امکانات و چه به‌لحاظ فاصله با مرکز شهر و مراکز دیدنی آن بسیار بالاست. موضوعی که می‌تواند مانند تیغی دو لبه عمل کرده و ضمن دادن حق انتخاب بیشتر به مشتریان این مجموعه‌ها، تا حدی نیز آنها را در انتخاب نهایی مردد کند.

اجاره ویلا در محل مناسب و هماهنگ با بودجه شما، نخستین گام برای موفق و لذت‌بخش بودن چنین سفری به شمار می‌‌آید.

برای اجاره ویلا در رشت می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه نمایید. این مجموعه با توجه به موقعیت و درخواست‌ها و الزامات شما، نمونه‌هایی از این مراکز را جهت اجاره ویلا در رشت معرفی نموده و اطلاعات لازم در این زمینه را به‌ طرز کامل در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب و با رزرو آنلاین ویلا در این منطقه، سفر خود را با آسودگی خیال آغاز می‌کنید.

 

این مجموعه با کادری مجرب و آشنا به محیط، بهترین پیشنهادها را برای این موضوع با مشتریان خود در میان می‌گذارد. اجاره ویلا در رشت از طریق این برند اقامتی فرصتی بهتر و بیشتر برای استفاده از ساعات و روزهای ارزشمند سفر در اختیار مشتریان قرار داده و ا اتلاف وقت ارزشمند سفر و سرگرانی بابت یافتن محل مناسب جلوگیری می‌کند.

هم‌چنین از این طریق می توانید با تنوع بالایی از ویلاهای اجاره‌ای با شرایط و امکانات متنوع آشنا شوید و انتخابی آزادانه‌تر از میان آنها داشته باشید.

رشت، بهشت عاشقان جنگل و سرسبزی…

گیلان به داشتن جنگل‌های طبیعی و مصنوعی و پارک‌های حفاظت شده مشهور است و این شهرت خود را علاوه بر شرایط مناسب آب و هوایی، مرهون تلاش برای ایجاد فضای سبز به اشکال مختلف است.

از میان جنگل‌های فراوان این استان، پارک جنگلی سراوان با 17 کیلومتر فاصله از مرکز شهر نزدیک‌ترین نمونه به کلانشهر رشت است. مجموعه‌ای حفاظت شده با تمهیدات راحتی و امکانات رفاهی و بهداشتی که در تمام طول سال به‌ویژه فصول مهمان‌پذیر آغوش خود را به روی مسافران و مشتاقان فضاهای طبیعی باز می‌کند.

تنوع بالای گیاهی و وسعت ۱۴۸۷ هکتاری این مجموعه در کنار وجود امکانات اقامتی نظیر آلاچیق‌ و سکوهایی به وسعت کافی برای چادر زدن، منقل و کباب‌پز ثابت و سرویس‌های بهداشتی این پارک جنگلی را که در نزدیکی رودخانه‌های سفیدرود و سیاهرود قرار دارد به یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های رشت تبدیل کرده است.

وجود گونه‌های متنوع پرندگان نظیر دارکوب، قرقاول، کبک و جغد و نیز حیوانات کوچکی نظیر خرگوش و راسو در این جنگل از دیگر موارد موثر در بالا بردن میزان جذابیت جنگل سراوان است.

موزه میراث روستایی گیلان نیز از دیدنی‌های این پارک جنگلی بوده و دیدن آن خالی از لطف نیست.

علاوه بر این مجموعه جنگلی جذاب می‌توان از پارک جنگلی صفرابسته، جنگل نقله بر رودبار، پارک جنگلی بندر کیاشهر و جنگل‌های زیبای گیسوم در نزدیکی رشت نیز در سفر به رشت دیدن کرد.

پارک جنگلی کیاشهر و نیز پارک جنگلی گیسوم مجموعا با وسعت 80 هکتار و تنوع گیاهی و جانوری کم‌نظیر در منطقه تالش واقع شده و با بهره‌مندی از امکانات رفاهی فراوان، موقعیت عکس‌برداری و آلاچیق‌های رفاهی برای اقامت مسافران از جاذبه‌های گردشگری این ناحیه به‌شمار می‌آیند.

روستای صفرا بسته در نزدیکی بندر کیاشهر واقع شده و از نظر نزدیکی و دسترسی به آستانه اشرفیه و بسیاری دیگر از مسیرهای گردشگری بسیار ارزشمند است. تونلی بسیار زیبا که شما را به دل جنگل رسانده و غرق در زیبایی و شگفتی می‌کند.

جنگل نقله بر رودبار از طبیعتی بکر و ناشناخته برخوردار است که شما را به دیدن آن در سفر به گیلان دعوت می‌کنیم. ضمن آنکه در این منطقه می‌توانید شاهد سرو هرزویل به عنوان یک گنجینه ملی نیز باشید.

همه این موارد و بیش از اینها را طی اقامت در ویلاهای شهر زیبا و سرسبز رشت دیده و اقامتی دلپذیر و به‌یاد ماندنی را از این سفر به سوغات می‌آورید.

اگر اهل سیاحت و گردشگری هستید یا مایلید ساعات و روزهای فراغت را با خانواده و دوستان در فضایی طبیعی، زیبا و خوش آب و هوا بگذرانید، مراجعه به سایت علی بابا پیشنهادی ایده‌آل برای شما خواهد بود. این مجموعه تنوع بالایی از ویلاها و اماکن اقامتی را با امکانات رفاهی و دسترسی آسان به شهر و وسایل حمل و نقل عمومی در اختیار شما می‌گذارد.

پیشنهاد آخر ما برای شما، مراجعه به سایت علی بابا به نشانی اینترنتی Alibaba.ir جهت مشاهده ویلاها و ثبت سفارش اجاره آنهاست.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا