اجرای تبلیغات اصولی با تلویزیون شهری


با توجه به اینکه اجرای تبلیغات اصولی با تلویزیون شهری نیازمند رعایت پارامترهای لازم می باشد ما در این مقاله مواردی را جهت بهره گیری از بالاترین بازخورد از تبلیغات ارائه می دهیم.

اولین مرحله برای اجرای تبلیغات اصولی با تلویزیون شهری ، دانستن این نکته می باشد که اجرای تبلیغات مربوط به تلویزیون شهری و تابلو روان، با چه بخشی می باشد و چه کسی در این زمینه فعالیت می کند.

چندین شرکت فعال در زمینه تولید و فروش تلویزیون شهری فعالیت دارند اما مجموعه شرکت های پارسه با در اختیار داشتن بازار این حوزه در اقصی نقاط کشور، بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص داده اند.

تبلیعات با تلویزیون شهری

تبلیغات با تلویزیون شهری چیست؟ می توان گفت همه تبلیغات تابلویی در فضای باز که در طول روز می بینید به عنوان تبلیغات با تلویزیون شهری و تابلو روان مطرح می باشند. که با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی در فضای باز مانند بیلبوردها و توتم ها در خیابان ها و جاده ها انجام می شوند.

حالم خوبه

تبلیغات تلویزیون شهری به عنوان تبلیغات در فضای باز نیز شناخته می شوند. تبلیغات در فضای باز تبلیغاتی است .

شرکت‌هایی که با این روش کار می‌کنند و کسب و کارهایی که از این مدل تبلیغات بهره می گیرند، امروزه تقریباً در همه جا با تبلیغاتشان که نشان‌دهنده برندهایشان است، پیشتاز هستند.

تبلیغات تلویزیون شهری به یاد ماندنی هستند و به همین دلیل ترجیح داده می شوند و می توان گفت نمونه بارز تبلیغات با بالاترین بازدهی و ماندگاری محسوب می شود.

انتخاب ابعاد تلویزیون شهری

 

یکی از مواردی که خریداران تلویزیون شهری باید در تعیین آن دقت لازم را داشته باشند، انتخاب ابعاد آن می باشد.

این امر به دلیل تنوع بالا و عدم مشاوره اصولی، باعث اختلال در انتخاب برای خریداران می شود.

بنابراین به عنوان اولین راهکار، پیشنهاد می شود قبل از انتخاب و سفارش ابعاد تلویزیون شهری، از یک کارشناس مجرب در این زمینه مشاوره های لازم را دریافت کنید که متناسب با محل نصب تابلو و همچنین نوع تبلیغات برای کسب و کارتان، بهترین و اصولی ترین ابعاد به شما ارائه شود.

به عنوان با توجه به اینکه نقش تلویزیون شهری جلب توجه مخاطبان می باشد، اگر ابعاد آن اصولی نباشد باعث عدم توجه لازم از سوی مخاطب می شود.( اگر بزرگ باشد و فاصله آن از دید مخاطب کم باشد، باعث افت کیفیت تصویر شده و در مقابل اگر این فاصله زیاد یا ابعاد آن کوچک باشد، ارائه وضوح لازم به درستی صورت نمی گیرد.)

دقت در انتخاب ابعاد تلویزیون شهری باعث صرفه جویی در هزینه های اجرایی می شود و خریدار را به دریافت بالاترین بازخورد از تبلیغات سوق می دهد و در نتیجه در روند اجرای تبلیغات اصولی با تلویزیون شهری تأثیر گذار است.

تأثیر نوع تلویزیون شهری در انتخاب ابعاد آن

تلویزیون شهری در دودسته کلی ثابت و متحرک(پرتابل) موجود می باشد.

تلویزیون شهری ثابت: این نوع تلویزیون شهری به صورت ثابت در محل مورد درخواست اجرا می شود . ساخت تلویزیون شهری ثابت بدین صورت است که کابینت ها با جنس آهنی ساخته میشود.ابعاد تلویزیون شهری از پیش تایین میشود و از جنس آهن ساخته می شود.

با این تفاسیرامکان تغییر در ابعاد تلویزیون شهری ثابت وجود ندارد، زیرا کل نمایشگر به صورت یکپارچه تولید میشود.
تلویزیون شهری پرتابل: این نوع نمایشگرها با کنارهم قرار گرفتن کابینت های آلومینیومی ساخته میشود به این معنا که مشتری ابعاد مدنظر خود را اعلام میکند و طبق آن تعدادی کابینت تلویزیون شهری خریداری میکند.

این کابینت ها که در ابعاد 96*96 است با چینش کنار یکدیگر یک سازه با ابعاد انتخابی شما را میسازد. حال در یک برنامه شما میخواهید 9 متر تلویزیون شهری پرتابل نصب کنید و کل موجودی تلویزیون شهری خریداری شما 6 متر است, در این شرایط شما میتوانید ابعاد تلویزیون شهری خود را افزایش دهید. یعنی در تلویزیون های شهری پرتابل قابلیت کاهش و افزایش سایز وجود دارد.

توجه به این نکته ضرورت دارد که این افزایش در تعداد تابلو حتما باید از برند قبلی باشد که با کیفیت تصویر همخوانی داشته باشد.

نکات مورد توجه در اجرای تبلیغات با تلویزیون شهری

برای اینکه تبلیغات هدف مند و اصولی داشته باشید لازم است از یک متخصص در این حوزه استفاده کنید به طوری که هم بهترین نوع تلویزیون شهری با ابعاد متناسب با کسب و کار شما پیشنهاد گردد و هم محل اجرای آن درست انتخاب شود.

با توجه به اینکه این نوع تبلیغات در ابتدا هزینه بر می باشد، رعایت نکات اصولی لازمه رضایت در تبلیغ محسوب می شود.

همچنین انتخاب نوع تصاویر که باید پخش شوند، با توجه به اینکه مهمترین و اصلی ترین پل ارتباطی با مخاطب محسوب می شوند، باید هدف مند باشند تا بالاترین تأثیر را جهت ماندگاری در ذهن مشتری ایجاد کنند.

نکته مهم دیگر این است که، یک تلویزیون شهری در معرض خرابی های احتمالی بوده و نیاز به یک پشتیبان یا ارائه دهنده خدمات پس از فروش دارد.

بنابراین انتخاب یک مرکز فروش که خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه دهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

جهت خرید یا اجاره تلویزیون شهری از چه طریقی اقدام کنیم

مجموعه شرکت های پارسه با فعالیت چندین ساله خود در زمینه تولید، فروش و خدمات پس از فروش در زمینه انواع تابلو روان، تابلو دیجیتال، تلویزیون شهری و .. می باشد.

فعالیت این مجموعه به صورت کاملا تخصصی بوده و با داشتن نیروهای مجرب در این زمینه توانسته است به صورت کاملا حرفه ای در این حوزه فعالیت نماید.

جهت مشاوره رایگان در خصوص انتخاب نوع تابلو تبلیغاتی مورد نیاز خود و همچنین خرید می توانید به صورت مستقیم از سایت شرکت پارسه و یا شماره تماس 676-6000-0912 اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا