اخباری از تیم پرسپولیس | پرسپولیس تکلیف اوسمار را یک‌سره می‌کند! / جلسه مهم عبدالکریم حسن با مدیر عامل پرسپولیس


پرسپولیس یکی از تیم های خوب و لیگ برتری ایران میباشد که خیلی از افراد هوادار این تیم هستند. اخباری درباره تیم در خبر آمده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پرسپولیس یکی از تیم های خوب و معروف لیگر برتر ایران میباشد که طرفداران دو آتیشه خود را دارد پرسپولیس که چند دوره است قهرمانی را به خودش اختصاص میدهد توانسته دل هوادارانش را شاد کند که طی این چند روز اخیر اتفاقاتی در باشگاه افتاده است که در ادامه به آن پرداخته ایم. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر درباره پرسپولیس  اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

جلسه مهم عبدالکریم حسن با مدیر عامل پرسپولیس

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، امروز میزبان عبدالکریم حسن مدافع ارزنده سرخپوشان بود

در جریان این دیدار، مدافع قطری از مدیریت باشگاه و تیم پرسپولیس تقدیر کرد و از حضور گسترده هواداران پرسپولیس در ورزشگاه‌ها و قهرمانی سرخپوشان ابراز خوشحالی نمود و برای فصل آتی و بازی‌های آسیایی پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

مدیر عامل پرسپولیس نیز از بازی‌های خوب مدافع قطری، تشکر کرد و خواستار موفقیت وی در بازی‌های فصل جدید و مخصوصا در رقابت‌های نخبگان آسیا شد تا بار دیگر عبدالکریم حسن با بازی‌های درخشان خود بتواند به عنوان برترین بازیکن آسیا معرفی شود.

رضا درویش در ادامه گفتگو با عبدالکریم حسن، به وی اعلام نمود که فرزند ایشان در آینده بتواند در تیم پرسپولیس بازی کند و این موضوع مورد پذیرش و خرسندی بازیکن قطری قرار گرفت./ورزشی

پرسپولیس

پرسپولیس

رقیب فصل بعد بیرانوند ابهام بزرگ ترکیب پرسپولیس

پرسپولیس در شرایطی به قهرمانی لیگ برتر رسید که در طول فصل و به‌خصوص در تابستان گذشته و نیم فصل، هواداران این تیم دغدغه‌های بسیاری درباره دروازه‌بان دوم داشتند و این سوال همواره مطرح بود که در صورت مصدومیت یا محرومیت بیرانوند چه کسی جانشین گلر ملی پوش سرخ‌ها خواهد شد

تابستان سال قبل و بعد از جدایی احمد گوهری، یحیی گل‌محمدی دنبال یک گلر جوان برزیلی رفت اما در آستانه جذب این دروازه‌بان با سفارش بیرانوند و رسانه‌ها از این خرید منصرف شد تا به دو مهره ذخیره و جوان در کنار بیرو اعتماد کند. در نیم فصل و نقل و انتقالات زمستانی باز هم بحث یک گلر باتجربه‌تر برای رقابت با بیرو پیش کشیده شد اما اوسمار هم این پروژه را جدی نگرفت.

در اوایل نیم فصل دوم چیزی که هواداران پرسپولیس از آن می‌ترسیدند اتفاق افتاد چرا که بیرانوند هم مصدوم شد هم محروم اما امیررضا رفیعی جوان با چهار کلین‌شیت و نمایش‌هایی قابل دفاع نظر هواداران را تغییر داد و از اهالی فوتبال و هم تیمی‌های خود کامنت مثبت گرفت. فصل با قهرمانی پرسپولیس تمام شد اما حالا سوال اینجاست که فصل بعد رفیعی دوباره رزرو بیرانوند خواهد بود یا پروژه جذب گلری مطمئن کلید می‌خورد؟

نکته اینجاست که احمد گوهری به عنوان بازیکن قرضی در آلومینیوم اراک حضور دارد و فصل خوبی را هم پشت سر گذاشته اما تکلیفش برای ماندن در اراک یا برگشتن به پرسپولیس روشن نیست. با توجه به حضور ایرالکو در نیمه نهایی جام حذفی هنوز فصل برای این تیم تمام نشده و تکلیف ماندن یا نماندن گوهری در اراک بعد از پایان این رقابت‌ها روشن می‌شود کما اینکه احتمال قطعی کردن قرارداد گوهری از سوی باشگاه اراکی وجود دارد.

به هر حال تا تکلیف سرمربی پرسپولیس روشن نشود موضع مشخصی درباره بازگرداندن گوهری، ادامه همکاری با رفیعی یا جذب دروازه‌بانی دیگر مشخص نخواهد شد./ورزش سه

چهار رقیب پرسپولیس برای خرید ستاره خوزستان

نمایش درخشان جواد آقایی‌پور و ثبت ۹ گل از سوی او، باعث شده تا این بازیکن به شدت موردتوجه قرار بگیرد و حتی در این بین گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس گوی سبقت را از رقبا ربوده و به دنبال جذب این بازیکن رفته است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود آقایی‌پور در یک قدمی پرسپولیس است؟ گفت: تا این لحظه هیچ باشگاهی رسما درخواست جذب جواد آقایی‌پور را نداشته است.

پورموسوی در این مورد ادامه داد: البته او در نیم فصل دوم پیشنهادهای زیادی داشت و ما نیز سعی کردیم او را حفظ کنیم. او با ما قرارداد دارد ولی در مصوبه هیئت مدیره به او قول داده بودند که اگر در نیم فصل دوم بتواند به ما کمک کند، در فصل بعد با حفظ شرایط مالی باشگاه و بهره بردن از ترانسفر شدن او، تلاش می‌کنیم تصمیمی بگیریم که هم باشگاه و هم خود جواد سود کنند.

او با اشاره به پیشنهادات این بازیکن افزود: طبیعتا وقتی اوضاع تیم‌ها تا یک هفته آینده مشخص شود، پیشنهادهای رسمی هم می‌رسد. البته به صورت کلامی چهار پنج باشگاه مطرح درخواست جذب او را داشته‌اند که بعد از بازی‌های تیم‌ ملی درباره او تصمیم خواهیم گرفت./ورزش سه

مدافع ملی پوش پرسپولیس به آلمان رسید

تیم ملی گرجستان برای اولین مرتبه به رقابت‌های جام ملت‌های اروپا راه پیدا کرد و گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس هم همراه با این تیم در مسابقات مذکور حاضر می‌شود.

گولسیانی با انتشاری عکسی، خبر از پرواز به سمت سرزمین ژرمن‌ها داد و حالا آنها در آلمان شمارش معکوس خود جهت آغاز یورو ۲۰۲۴ را استارت زده‌اند.
گرجستان در مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا با پرتغال، ترکیه و جمهوری چک همگروه است./خبر ورزشی

اعلام مبلغ پیشنهادی پرسپولیس به اوسمار

داستان ادامه همکاری پرسپولیس با اوسمار به شکل عجیبی گره خورده است و اینگونه به نظر می‌رسد که باید برای این همکاری نقطه پایان گذاشت.در این زمینه منبع موثقی در باشگاه پرسپولیس جزئیات مختلفی از همکاری با اوسمار را مشخص کرده که نکات جدیدی از دل این ماجرا بیرون می‌آید و می تواند قابل توجه باشد.

اوسمار گفت تایلند نمی‌رود

به گزارش ورزش سه، روز یکشنبه در مکالمه تصویری بین اوسمار و رضا درویش، این مربی برزیلی با توجه به اعتقادات حرفه‌ای خودش تاکید کرد با هیچ تیمی از جمله تیم تایلندی که صحبتش به میان آمده،مذاکره نکرده و هیچ وقت پرسپولیسی که حالا در آسیا حضور دارد را رها نمی‌کند تا به تایلند برود.در عین حال مشخص شد تمام پیشنهادهایی که گفته شد اوسمار از امارات، قطر و تایلند دارد همه در راستای بازارگرمی بوده و یکسری ایجنت‌ها از داخل کشور زیر پای او نشسته و به او گفته بودند که برایش تیم پیدا می‌کنند اما هیچ کاری نکردند و خبری از پیشنهاد جدید نشد./خبر آنلاین

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا ، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 



Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا