افزایش قد با غضروف سازی


دقت داشته باشید که ناحیه غضروفی که در انتهای استخوان‌های بلند قرار دارد، باعث رشد طولی انسان‌ می‌شود. خبر خوب این است که این استخوان‌ها حاوی پریوستوم در 2 طرف خود هستند که این یعنی، می‌توان آن‌ها را تحریک کرد و موجب افزایش قد شد. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

اگر می‌خواهید از تکنیک افزایش قد با غضروف سازی استفاده کنید، باید بگوییم که این شیوه باعث کسب نتایج رضایت‌بخشی می‌شود. همچنین به‌دلیل اینکه با اصلاح ستون فقرات صورت می‌گیرد و به افزایش رشد هورمون انسانی می‌انجامد، نه‌تنها باعث افزایش طول استخوان‌های بلند بدن انسان می‌شود، بلکه هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه دارد که از این نظر، بسیار محبوب است.

برای افزایش قد به روش غضروف سازی باید به چه دکتری مراجعه کنیم؟

اگر همچنان در مورد افزایش قد با غضروف سازی کنجکاو هستید و می‌خواهید بدانید که آیا این تکنیک برایتان مناسب است یا نه، می‌توانید به دکترهای افزایش قد در شهر محل سکونتتان مراجعه کنید. مثلا از این لینک می‌توانید لیست دکترهای افزایش قد در مشهد را ببینید. دکترهای افزایش قد معمولا تخصص غدد، تغذیه و یا ارتوپد دارند. این دسته از متخصص‌ها، می‌توانند بهترین مشاوره‌ها را در اختیارتان قرار دهند.

صفحه رشد چیست و چگونه می‌تواند روی قد تاثیر بگذارد؟

صفحه رشد به‌عنوان بخشی از فیزیک شناخته می‌شود که شامل ناحیه غضروفی انتهای استخوان‌های بلند است. افزایش طول استخوان‌ها در صفحه رشد انجام می‌شود. زمانی که این بخش از فیزیک، با یک سری مشکلات ارثی یا برخی مسائل دیگر درگیر باشد، فرآیند کشیدگی قد انسان متوقف می‌شود.

یکی از عوامل مؤثر در افزایش قد، این است که غضروف مفصلی تحریک شود. به‌این‌ترتیب می‌توان با اختلال‌های موجود در صفحه رشد مقابله کرد و دوباره فرآیند افزایش قد را به کار گرفت. یکی از این شیوه‌ها، افزایش قد با غضروف سازی است. حال سوال اینجاست که این راه‌کار، چگونه می‌تواند استخوان‌های بلند بدن انسان را تحت تاثیر قرار دهد؟

افزایش قد با غضروف سازی واقعی است؟ چطور این اتفاق می افنتد؟

آن دسته از افراد قدکوتاه که می‌خواهند در راستای افزایش قد خود اقدام کنند، همواره با این سوال درگیر هستند که آیا تکنیک غضروف‌سازی واقعی است؟ توجه کنید که در این تکنیک، ضخامت استخوان‌ها افزایش پیدا می‌کند.

این یعنی، فقط استخوان‌های بلند بدن انسان هستند که به‌طور کامل با پریوستوم پوشیده نشده‌اند و این غضروف فقط در طرفین آن‌ها وجود دارد. زمانی که تکنیک غضروف‌سازی صورت می‌گیرد، آزادی سلول‌های بنیادی مزانشیمی پرتوان از مغز استخوان رخ می‌دهد که این امر به‌دلیل ریزشکستگی‌ها موجب می‌شود. نتیجه این موضوع برابر است با بهبود پیدا کردن بافت ترمیمی که از فیبرو غضروف یا غضروف هیالین‌مانند تشکیل می‌شود.

در راستای این ماجراها، خون و مغز استخوان به‌علت اینکه حاوی سلول‌های بنیادی هستند، از شکستگی‌ها خارج می‌شوند. نتیجه تمام این‌ها، ایجاد شدن یک لخته خون است که می‌تواند سلول‌های غضروف‌ساز بدن را آزاد کند. شاید بپرسید که اگر ریزشکستگی‌ها در زانو ایجاد نشده باشند چطور؟ آیا همچنان می‌توان به تکنیک غضروف‌سازی اعتماد کرد؟

دقت کنید که برای مقابله با این احتمال، امکان جراحی میکروشکستگی وجود دارد که این امر نشان می‌دهد افزایش قد با غضروف سازی، ممکن و واقعی است و تاکنون، افراد زیادی هستند که می‌توانند ادعا کنند از آن نتیجه گرفته‌اند.

راه های علمی افزایش قد

این‌که چه راه‌کارهای موجب افزایش قد می‌شوند و پیشینه‌ای علمی دارند، موضوعی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. به همین دلیل، ذکر این نکته ضرورت دارد که داشتن رژیم غذایی متعادل و مغذی، انجام تمرینات کششی، آویزان شدن از میله بارفیکس، پریدن و دویدن، شنا، خواب کافی، جذب ویتامین دی از نور خورشید و استفاده از مکمل‌های هورمون رشد موجب افزایش قد می‌شود.

اما بیایید فرض کنیم که برخی افراد، نسبت به تمام موارد مذکور کوتاهی کرده‌اند و اکنون در سنی قرار دارند که دیگر امیدی به رشد بیشتر وجود ندارد. چاره کار آن‌ها چیست؟ باید بگوییم که تکنیک گرو تالر یک شیوه موثر و کاربردی است که می‌تواند نیاز این افراد را به‌درستی پاسخ دهد. در ادامه بیشتر در مورد این تکنیک و نحوه پیاده‌سازی آن صحبت می‌کنیم.

نکات مهمی که باید در مورد تکنیک گرو تالر بدانید!

Grow Taller Dynamics یک شیوه مشهور است که می‌تواند نتیجه مورد نظرتان را حاصل کند. در واقع این روش که علمی محسوب می‌شود، می‌تواند با تاثیر گذاشتن روی ستون فقرات، افراد را به رشد چند سانتی‌متری قد برساند.

البته فراموش نکنید که در این تکنیک، انجام برخی حرکات ورزشی و اصلاحی ضروری است، چراکه ستون فقرات باید بتواند شرایط خود را برای افزایش قد بهبود دهد. در راه‌کار Grow Taller Dynamics، امکان دریافت اسیدهای آمینه وجود دارد.

با توجه به این‌‌که اسیدهای آمینه می‌توانند برای زیاد شدن هورمون رشد انسانی موثر باشند، در این تکنیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. دقت داشته باشید که اگر هورمون رشد انسانی نباشد، امکان ترکیب شدن مایعات، توده عضلانی، رشد استخوان، متابولیسم و عملکرد صحیح قلب به‌وجود نمی‌آید.

باید اضافه کنیم که تکنیک Grow Taller Dynamics، شما را به سن، سبک زندگی یا موقعیتی که در آن هستید، محدود نمی‌کند. به همین دلیل، درصورتی ‌که نیازمند رشد طبیعی قد خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از تمرین‌های علمی و اصولی گرو تالر بهره ببرید.

آیا گرو تالر یک نوع افزایش قد با غضروف سازی است؟

افزایش قد با کمک غضروف سازی، موضوعی است که در گرو تالر به آن پرداخته می‌شود. این تکنیک مزیت‌های بی‌شماری دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • این تکنیک به شیوه‌ای ایمن، سریع و مقرون‌به‌صرفه، منجر به افزایش قد طبیعی انسان می‌شود.
  • روش گرو تالر به این دلیل که فرد را مجبور به انجام تمرین‌های ورزشی خاص می‌کند، برای دوران پیری نیز مناسب است و باعث می‌شود تا افراد در سال‌های آینده، سلامتی جسمانی بیشتری داشته باشند.
  • به‌کمک تمرین‌های این تکنیک، می‌توان عضلات پای لاغر ساخت. در حقیقت در فرآیند افزایش قد با غضروف سازی، شاهد زیاد شدن قدرت مرکزی بدن بدون وزنه‌برداری خواهید بود.
  • کسانی که از تکنیک Grow Taller Dynamics بهره می‌برند، شانس ترمیم عضلات خود را دارند. چون با وجود تمارین علمی و تخصصی، ماهیچه‌ها فرصت ریکاوری و تقویت شدن را دارا هستند.
  • کسانی که اضافه وزن دارند و چاق هستند، می‌توانند با انجام تکنیک Grow Taller Dynamics امیدوار باشند که به‌واسطه تقویت و بهبود هورمون‌های رشد، عارضه‌های مربوط به چاقی‌شان نیز برطرف می‌شود.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که افزایش قد با غضروف سازی و به‌کمک شیوه Grow Taller Dynamics باعث می‌شود که خواب متعادلی داشته باشید. همچنین این تکنیک نه‌تنها هیچ عوارضی ندارد، بلکه می‌تواند به بهبود شرایط جسمانی‌تان، کمک فراوانی کند.

پروتئوگلیکان‌ها چه هستند و چه ارتباطی به رشد قد دارند؟

باید بگوییم که پروتئوگلیکان‌ها و کلاژن‌ها، نوعی پروتئین هستند که موجب افزایش رشد قد می‌شوند. به همین دلیل هم در مکمل‌های موجود در بازار که در سنین خاصی قابل مصرف هستند و موجب کشیده شدن استخوان‌ها می‌شوند، مقادیر زیادی پروتئوگلیکان و کلاژن استفاده می‌کنند.

معرفی برنامه افزایش قد با افزایش قد با غضروف سازی

قبل ‌از این‌‌که برای استفاده از تکنیک گرو تالر اقدام کنید، ابتدا باید برنامه‌هایی که از این طریق دریافت می‌کنید را مورد بررسی قرار دهید. برای این منظور، ما یک فهرست برایتان آماده کرده‌ایم:

  • به شما برنامه می‌دهند تا با تغییر عضلات، قد خود را افزایش دهید.
  • نحوه اضافه‌کردن آمینواسیدها را به رژیم غذایی به شما تحویل می‌دهند.
  • ارتباط ذهن و بدن خوب را توضیح می‌دهند تا هورمون رشد بیشتری ترشح شود.
  • با یک آزمایش و طی یک برنامه به شما می‌گویند که از یک تا 6 سانتی‌متر، چقدر رشد می‌کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا