امن ترین کیف پول ارز دیجیتال، چگونه از سرمایه خود محافظت کنیم؟


تریدرها و معامله‌گران حرفه‌ای همواره به دنبال بهترین و امن ترین کیف پول ارز دیجیتال هستند. پیدا کردن کیف پول امن و مناسب یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند. کیف پول‌های ارز دیجیتال دو نوع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارند و برخی از آن‌ها نیز از قابلیت نصب روی دستگاه‌های مختلف مانند موبایل یا کامپیوتر برخوردارند. همچنین برخی از کیف پول‌های ارز دیجیتال فقط از چند نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با امن ترین کیف پول ارز دیجیتال صحبت کنیم و اشاره‌ای به 4 نوع کیف پول کریپتوکارنسی داریم. برای آشنایی بیشتر با امن‌ترین و بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

1.تراست والت؛ بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایران

کیف پول تراست والت یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که بیش از 70 بلاکچین را پشتیبانی می‌کند. معامله‌گران می‌توانند بیشتر از 4.5 میلیون سرمایه دیجیتال خود را در کیف پول تراست والت نگهداری کنند. کیف پول trust Wallet در سال 2017 معرفی شد و در لیست امن‌ ترین کیف پول ارز دیجیتال قرار می‌گیرد. کیف پول تراست والت از شبکه‌های بلاکچین لایه اول مانند بیت کوین، اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های عالی تراست والت، ارائه این نرم‌افزار در دو نسخه اندروید و IOS است. همچنین نسخه افزونه مرورگر گوگل کروم نیز به کیف پول trust Wallet اضافه شده است. کیف پول تراست والت سازگاری بسیار خوبی با صرافی ارز دیجیتال اکس اونیکس دارد؛ با خرید رمز ارز از صرافی معتبر اکس اونیکس، علاوه‌بر استفاده از کیف پول اختصاصی exonyx، می‌توانید سرمایه ارز دیجیتال خود را به کیف پول تراست والت نیز منتقل کنید.

2. کیف پول متامسک؛ امن ترین کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول متامسک به‌صورت افزونه مرورگر و موبایل در دسترس تریدرها قرار می‌گیرد. متامسک از سال 2016 راه‌اندازی شد و با پشتیبانی از بلاک‌‌چین‌ها و برنامه‌های غیرمتمرکز بسیاری بیش از 10 میلیون کاربر را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. همچنین کاربران Dapps و NFT نیز به‌راحتی می‌توانند از قابلیت‌های کیف پول متامسک برای ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده کنند. کیف پول متامسک در لیست امن ترین کیف پول ارز دیجیتال جایگاه بسیار خوبی دارد و این کیف پول روی شبکه بلاک‌چین اتریوم ایجاد شده است.

به همین دلیل معمولا تریدرها از کیف پول Metamask برای ذخیره اتریوم و توکن‌هایی با استاندارد ERC-20 استفاده می‌کنند. ساخت کیف پول ارز دیجیتال متامسک نیز بسیار ساده است و از طریق سایت اصلی متامسک می‌توانید نسخه موبایل یا مرورگر این کیف پول را دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید برای مشاهده قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و معامله می‌توانید از پلتفرم ارز دیجیتال اکس اونیکس کمک بگیرید. فرایند احراز هویت در صرافی آنلاین exonyx بسیار ساده در نظر گرفته شده و از این طریق می‌توانید سرمایه خود را گسترش دهید.

3.کیف پول اتمیک؛ بهترین کیف پول دیجیتال اندروید در ایران

کیف پول اتمیک نیز یکی از گزینه‌های خوب و عالی برای والت ارز دیجیتال است. کیف پول Atomic اعتبار بسیار بالایی دارد و به‌عنوان یکی از امن ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود. کیف پول اتمیک در سال 2017 معرفی شد و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های اندروید، IOS، مک و ویندوز را دارد. با ساخت کیف پول ارز دیجیتال اتمیک، ذخیره‌سازی بیش از هزار رمزارز را خواهید داشت. رابط کاربری ساده و روان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف پول ارز دیجیتال اتمیک است. در کیف پول اتمیک کلید خصوصی در اختیار خودتان قرار خواهد گرفت و به همین دلیل امن ترین کیف پول ارز دیجیتال شناخته می‌شود.

برای دانلود کلیه نسخه‌های کیف پول Atomic می‌توانید به آدرس سایت atomicwallet.io یا اپل استور و گوگل پلی استور مراجعه کنید. نحوه ساخت اکانت در انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال معمولا مشابه یکدیگر است. به‌عنوان مثال در ساخت کیف پول تتر مانند سایر کیف پول‌های نرم‌افزاری باید مراحلی مانند ایجاد حساب کاربری، ذخیره عبارات بازیابی و گرفتن آدرس عمومی را طی کنید.

4. کیف پول لجر؛ یکی از امن‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال

برخی از تریدرهای حرفه‌ای از کیف پول‌های سخت افزاری استفاده می‌کنند. کیف پول سخت‌افزاری Ledger مانند یک دستگاه USB به کامپیوتر شخصی متصل خواهد شد و برای انجام ترید و معامله می‌توان از آن استفاده کرد. کیف پول سخت‌افزاری لجر از ارزهای دیجیتال بسیاری پشتیبانی می‌کند. جدیدترین مدل کیف پول لجر، لجر نانو ایکس نام دارد.

لجر نانو ایکس جزو امن ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود و این کیف پول گواهینامه‌های امنیتی بسیاری را کسب کرده است. کیف پول لجر قابلیت اتصال با بلوتوث را نیز دارد که از این طریق به دستگاه‌های موبایل نیز وصل خواهد شد. توکن‌های مختلف در کیف پول لجر از طریق برنامه لجر لایو که بسیار ساده و روان است، مدیریت می‌شود.

استفاده از بهترین صرافی در کنار کیف پول امن؛ روشی برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال

در این مقاله در رابطه با امن ترین کیف پول ارز دیجیتال صحبت کردیم و اشاره‌ای به 4 نوع کیف پول ارز دیجیتال داشتیم. درحالت‌کلی برای شناخت امن‌ترین و بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال باید به‌طورکامل تحقیق کنید. ما در این مطلب سعی کردیم، تعدادی از امن‌ترین کیف پول‌های کریپتوکارنسی را معرفی کنیم. همچنین برای معامله و ترید ارزهای دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم از صرافی ارز دیجیتال اکس اونیکس استفاده کنید.

صرافی آنلاین اکس اونیکس از بهترین ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و امنیت بالای اکس اونیکس بهترین ویژگی این صرافی خواهد بود. فرآیند احراز هویت در exonyx به‌راحتی انجام می‌شود و در کمترین زمان می‌توانید معاملات خود را پیش ببرید. همچنین برای پرداخت از طریق پرفکت مانی از صرافی اکس اونیکس نیز می‌توانید کمک بگیرید. برای مشاهده کلیه خدمات صرافی آنلاین اکس اونیکس به نشانی اینترنتی exonyx.org مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا