اپلیکیشن‌های ایرانی محبوب  آیفونی‌ها کدامند؟


با گذشت زمان و افزایش جمعیت، خرید کردن و انجام کارهای روزمره برای مردم سخت‌تر شده است. این مشکلات بیشتر شامل ترافیک، شلوغی و آلودگی هوا است. با این حال، پیشرفت تکنولوژی به ویژه به دلیل وجود اپلیکیشن‌های متعدد، به راحتی می‌توان این کارها را انجام داد و از آسودگی لذت برد. برای انجام کارهای روزمره‌ی خود، کاربران ایرانی به اپلیکیشن‌هایی مراجعه می‌کنند که نیازهای ضروری، خرید و کارهای روزمره را با کیفیت مناسبی برطرف کنند و همچنین کار با آنها راحت باشد. اپلیکیشن‌هایی که این ویژگی‌ها را دارند، به دلیل کیفیت مناسب خود، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار هستند. در ادامه، ۵ اپلیکیشن ایرانی ios با تمامی ویژگی‌های بالا را معرفی خواهیم کرد.

1.همراه کارت

به طور کلی، اپلیکیشن همراه کارت برای ایفون یک ابزار بسیار کارآمد و جامع برای مدیریت مالی است که برای برطرف کردن نیازهای روزمره و حتی گسترده‌تر از آن طراحی شده است. با این اپلیکیشن، شما می‌توانید برای تمامی نیازهای مالی خود، از دریافت تراکنش‌ها و پرداخت قبوض تا انتقال پول به هر حساب شتابی که مایلید، استفاده کنید.

امکانات بیشتری همچون پشتیبانی از چند حساب به صورت همزمان، تشخیص و جایگذاری خودکار رمز پویا، امکان پرداخت قبوض به صورت گروهی، تقویم و یادآور هوشمند برای پرداخت‌های روزانه، هفتگی و ماهانه، قابلیت کارت به کارت برای مخاطبین گوشی بدون داشتن شماره کارت آن‌ها، امکان کارت به کارت با استفاده از دوربین گوشی موبایل، امکان مسدودسازی کارت بانکی آینده به صورت آنلاین و موارد ویژه دیگر نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

 

به علاوه، اپلیکیشن همراه کارت از طریق شرکت نیکوکاری، به شما این امکان را می‌دهد که در نیکوکاری شریک شوید و به دیگران کمک کنید. در کل، با داشتن این اپلیکیشن، مدیریت مالی شما را راحت‌تر، سریع‌تر و همیشه در دسترس خواهد کرد.

2.آسان پرداخت

آسان پرداخت برای ایفون به عنوان یک اپلیکیشن کاربردی و رایگان، امکانات متنوعی را برای کاربران خود در اختیار قرار می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به راحتی اقدام به پرداخت قبض، خرید شارژ، کارت به کارت، پرداخت جریمه و سایر خدمات بانکی مانند چک صیادی و بیمه شخص ثالث نمایند.

همچنین، این اپلیکیشن امکان رزرو هتل و خرید بلیت را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. در ضمن، با ارائه تخفیف‌ها و جشنواره‌ها، آسان پرداخت به کاربران خود امکان برنده شدن در قرعه کشی را نیز می‌دهد.

علاوه بر این، اپلیکیشن آسان پرداخت دارای سرویس سلامت آنلاین و خدماتی مانند امور خدمات قوه قضایی و خرید از هایپرمارکت نیز است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند به سادگی از امکانات مختلف این اپلیکیشن استفاده کنند.

با وجود این همه امکانات، استفاده از آسان پرداخت بسیار ساده است و تنها با ورود به اپلیکیشن و دانلود آن، کاربران می‌توانند از تمامی خدمات آن بهره ببرند.

3.دیوار: برنامه خرید و فروش بدون واسطه در ایران

 

فروش کالای نو و دست دوم از جمله خودرو، لوازم الکترونیکی، خانه و غیره را فراهم می‌کند. با دسترسی به این برنامه، کاربران می‌توانند به راحتی عکس‌های محصولات مورد نظر خود را مشاهده کرده و اقدام به خرید کنند.

علاوه بر این، دیوار یک برنامه‌ی ایده‌آل برای فروشندگان نیز است، زیرا بدون دریافت کمیسیون، امکان داد و ستد را برای آن‌ها فراهم می‌کند. همچنین، کاربرانی که به دنبال شغل هستند، می‌توانند از طریق دیوار به راحتی شغل مناسب خود را پیدا کنند. کافی است که مهارت‌های خود را در نوار جستجو بنویسند و با نتایج به دست آمده، به کارفرمایان پیام بدهند.

از طرفی، صاحبان کسب‌وکار نیز می‌توانند با استفاده از دیوار، فروشگاه آنلاین خود را در معرض بیش از ۳۵ میلیون کاربر قرار داده و با فروش محصولاتشان درآمد کسب کنند. این برنامه امکان راه اندازی کسب و کار خود را به صورت مستقل نیز برای هر فردی فراهم می‌کند.

در نهایت، می‌توان به این نکته اشاره کرد که پشتیبانی دیوار به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته فعال است. برای استفاده از تمامی این امکانات، کافیست اپلیکیشن دیوار را از سیبچه دانلود کنید.

4.دیجی کالا

اپلیکیشن بعدی که در برنامه سیبچه به سادگی قابل دریافت است دیجی کالاست.برنامه‌ی نام آشنای دیجی کالا برای یک خرید اینترنتی مطمئن بستری عالی فراهم آورده است.این اپلیکیشن به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارد شما را دست خالی نمی‌گذارد و نیازتان را برطرف می‌کند. از طریق خواندن نظرات کاربران درباره‌ی هر محصول پروسه‌ی انتخاب راحت‌تر انجام می‌شود و دسته بندی محصولات هم برای خرید آسان‌تر به شما کمک می‌کند.دیجی‌کالا تخفیف‌ها و انواع حراج را روی محصولاتش می‌گذارد و به سرعت از طریق برنامه به شما اطلاع می‌دهد تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید‌.

همچنین شما می‌توانید بر اساس امتیازها بهترین فروشگاه را انتخاب کرده و محصول موردنظر را از آنجا بخرید.اگر خود شما هم صاحب کسب و کار و یا فروشگاهی هستید می‌توانید از طریق این برنامه محصولاتتان را به فروش برسانید و با کسب امتیاز بالا بین فروشگاهای دیگر مشتریان بیشتری جذب کنید.همچنین دیجی‌کالا برای کاربران اپلیکیشن خود موارد تخفیف دیگری را هم لحاظ می‌کند.شما حتی برندهای مطرح زیبایی و سلامت محبوبتان در دنیا را هم می‌توانید از دیجی‌کالا تهیه کنید. این امکان هم وجود دارد که سفارشتان را در لحظه پیگیری کرده و همچنین تا ۷ روز بعد از دریافت آن‌ها امکان مرجوعی را به صورت رایگان و آنلاین دارید.

5.روبیکا

 

اپلیکیشن روبیکا برای ایفون یکی از برترین و کارآمدترین اپلیکیشن‌های ایرانی در زمینه خدمات اینترنتی است. این برنامه با ارائه‌ی خدماتی مانند خرید شارژ، خرید بسته اینترنتی، پرداخت قبوض و صدور بیمه، به کاربرانش در زندگی روزمره‌ی آن‌ها کمک می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته این برنامه، طراحی ساده و کاربرپسند آن است که برای استفاده‌ی راحت کاربران طراحی شده است. برنامه روبیکا با ارائه‌ی تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، همچنین می‌تواند برای کاربرانش در سراسر ایران، به عنوان یک مرکز خرید آنلاین عمل کند. همچنین، به دلیل استفاده از پروتکل امنیتی، کاربران می‌توانند به راحتی از امکانات برنامه روبیکا بهره‌مند شوند و تراکنش‌های ایمنی را انجام دهند. به طور کلی، روبیکا با ارائه‌ی خدماتی کارآمد و مطمئن، به کاربرانش کمک می‌کند تا زندگی شخصی و حرفه‌ای‌شان را بهبود بخشند.

در این متن سعی بر این شد که شما را با ۵ اپلیکیشن محبوب برای کاربران ایرانی ایفون آشنا کنیم.برنامه‌هایی که وارد زندگی روزمره ما شده‌اند ولی متاسفانه به خاطر تحریمات اپل دسترسی به این اپلیکیشن‌ها برای کاربران مشکلات و موانع بزرگی به همراه دارد.ولی خبر خوش این است که شما می‌توانید به راحتی با تهیه‌ی اشتراک سیبچه به تمامی این اپلیکیشن‌ها دسترسی پیدا کرده و از استفاده‌ی آنها لذت ببرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا