با همه چیز در مورد مبل شنی آشنا شوید


همه ما پس از گذران یک روز شلوغ و پر‌مشغله، دنبال احساس آرامش در محیط خانه هستیم. اسباب یک خانه، از قبیل پرده، مبلمان و دکوراسیون به آن زیبایی و آرامش می‌دهند. دلخواه بودن محیط زندگی به آن جان می‌بخشد و فضایی دلنشین برای آسایش و امنیت روح و روان را ضامن می‌شود. چیدمان دکوراسیون منزل کار آسانی نیست. بی‌شک مبل از فاکتور‌های مؤثر در چیدمان داخلی محیط منزل است. هنگام خرید مبل معمولا به میزان راحتی، نوع چوب و پارچه آن دقت می‌شود. امروزه مبل‌هایی با طراحی متفاوت از مدل‌های قبلی عرضه می‌شوند. بین بگ و مبل شنی از این دست مدل‌های جدید و پر‌کاربرد مبل‌ها هستند. اگر هنوز جای خالی این دو محصول در خانه شما، حس می‌شود؛ با ما در ادامه همراه باشید تا به بررسی بهتر آن بپردازیم.

 

جای خالی بین بگ در خانه شما

بین بگ‌ها از معروف‌ترین مبل‌های خانواده پاف هستند. پاف‌ها یعنی مبل‌های خاصی که در ساختار آن‌ها فلز و چوب وجود ندارد. پاف‌ها از پارچه و چرم تولید و با فوم، اسفنج و ..‌. داخل آن‌ها پر می‌شود. کاربرد پاف به‌عنوان زیر‌پایی، میز پذیرایی، صندلی مهمان و میز عسلی می‌تواند باشد. بین بگ‌ها از الیاف مصنوعی تهیه می‌شوند و قابل شستشو هستند. از ویژگی‌های بین بگ، بدون پایه و دسته بودن و انعطاف پذیری این کالا را می‌توان ذکر کرد. علاوه بر این‌ها مبل بین بگ فرم بدن را می‌گیرد و کمر را کاملا پوشش می‌دهد.

 

موارد استفاده بین بگ و مبل شنی

این نوع مبل‌ها برای استراحت جلوی تلویزیون بسیار لذت‌بخش و مناسب به نظر می‌رسند. بین بگ‌ها معمولا به نام مبل‌های شنی هم معروف هستند. مبل شنی را می‌توانید با مبل‌های راحتی و مدرن خانه، ست کنید. یکی دیگر از موارد استفاده این مبل‌ها در محل‌های کار است. برخی شرکت‌ها نمونه‌های مبل شنی را برای کارمندان خود قرار می‌دهند. نشستن روی این نوع مبل هنگام کار با لپ‌تاپ راحت و دلنشین است.

 

تفاوت مبل شنی با بین بگ ها

تفاوت مبل شنی با بین بگ در جنس رویه و مواد داخلی آن‌ها است. داخل مبل‌های شنی علاوه بر یونولیت، از ابر‌های نرم پر می‌شوند. این ابر‌های نرم از خراب شدن و غیر قابل استفاده شدن یونولیت داخل مبل شنی جلوگیری می کنند. به همین علت مبل‌های شنی برخلاف سایر مبل‌ها پس از این‌که استفاده شدند، نیازی به شارژ مواد داخلی ندارند. تنوع رویه و طرح‌های بین بگ‌ها در مقایسه با مبل‌های شنی کمتر است. با وجود این که بین بگ ها رویه‌های ضخیم و مقاومی دارند اما مدل‌هایی با رویه چرم و مواردی این‌چنین در تولیدات سازندگان مبلمان شنی وجود ندارد.

بین بگ‌ها انتخابی مناسب برای نوجوانان و کودکان

مبل‌های شنی یا بین بگ‌ها برای استفاده بازی‌های کامپیوتری و گیم نت بسیار مناسب هستند. این مدل‌های یونولیتی، مناسب‌ترین مبل جهت تخلیه هیجانات و تحرک نوجوان شما خواهد بود. با وجود جست‌و‌خیز‌ها در هنگام بازی، مبل‌های شنی یک محصول مقاوم و هیجان انگیز برای این رده سنی محسوب می‌شوند. بین بگ‌ها در فضا‌های عمومی، ورزشگاه‌ها، اتاق‌های بازی، ویلا‌های شخصی و موارد بسیاری کاربرد دارند.

انواع مبل بین بگ و شنی اینتکس

مبل‌های شنی در سایز‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند. این محصولات در انواع یک نفره، دو نفره، سه نفره، تخت‌خواب شو، تخت‌های شنی نرم و راحت خانوادگی راهی بازار می‌شوند. این محصولات با رنگ‌های شاد و زیبا برای استفاده‌های مختلف در خانه‌ها جهت ریلکسیشن، تماشای تلویزیون یا در اتاق نشیمن کاربرد فراوان دارند. مبل شنی یا بین بگ از نظر طبی نیز عملکرد بهینه‌ای داشته‌ که برای درمان کمر‌درد و درد استخوان مفید است.

خرید مبلمان شنی و بین بگ

قیمت مبل شنی به نوع، جنس، ابعاد و کیفیت آن بستگی دارد. مواد داخل مبل‌های شنی، یونولیت و گرانول ریز و خورد شده هستند. فرد در هنگام نشستن، حس لذت‌بخشی را تجربه می‌کند. قیمت بین بگ‌ها برای پخش عمده یا خرید تکی متفاوت است. در کل انواع بین بگ به ‌لحاظ قیمتی بسیار ارزان و به‌صرفه است. به دلیل حالت توپی بودن مبل شنی و پر بودن مواد داخل، در ابتدای خرید شاید قابل استفاده به‌نظر نرسد. اما با گذشت ده تا پانزده روز استفاده به آرامی شکل می گیرد و راحتی خود را به‌ دست می‌آورد. برای خرید این محصولات تنها کافی است به سایت اورجینال لند مراجعه کرده و از خدمات منحصر به فرد آن بهره‌مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا