برای تهیه سایبان خودرو چه تمهیداتی لازم است؟


سایبان خودرو با کیفیت نیازمند توجه به چه عواملی است و در هنگام خرید این محصول می بایست چه فاکتور هایی مد نظر کارفرما قرار بگیرد؟ برای پاسخ به این سوال و دیگر سوالات احتمالی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

برای تهیه سایبان خودرو چه تمهیداتی لازم است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است همواره ذهن شما را به خود مشغول کند این است که خرید یک سایبان خودرو با کیفیت نیازمند توجه به چه عواملی است و در هنگام خرید این محصول می بایست چه فاکتور هایی مد نظر کارفرما قرار بگیرد؟ برای پاسخ به این سوال و دیگر سوالات احتمالی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

چرا باید از سایبان خودرو استفاده کنیم؟

حالم خوبه

سایبان خودرو از نمونه ابزارهایی است که امروزه برای حفاظت از خودرو در برابر عوامل مخرب مورد استفاده قرار می گیرد. تابش شدید نور خورشید و اشعه های مضر سبب آسیب‌ رسانی جدی به خودرو ها می گردد. هوای گرم نیز بر بدنه و لاستیک خودرو ها آسیب گذاشته و سبب افزایش دمای داخل اتاق خودرو نیز می گردد. عوامل دیگر چون بارش شدید باران و برف یا تگرگ نیز بر بدنه خودرو ها تاثیرات مخربی را به‌ جای می ‌گذارند و با توجه به عوامل مختلف نصب سایبان خودرو یک راهکار عالی و مقرون به صرفه برای محافظت از خودرو محسوب می شود تا در برابر سقوط اشیا و یا وزش باد و باران و یا آفتاب مشکلات متعدد را برطرف نمود.

با نصب سایبان خودرو در حیاط دغدغه های خود را کاهش دهید!

سایبان خودرو از وسیله نقلیه شما حفاظت لازم را به عمل می آورد یکی از دلایل استفاده از انواع سایبان خودرو گرمای خورشید می باشد که می تواند رنگ بدنه و دمای خودرو را تحت تاثیر قرار دهد. با نصب سایبان خودرو بعد از قرار گیری خودرو در معرض هوای آزاد، دیگر نگران گرمای شدید و داغ شدن صندلی ها و فرمان نخواهید بود. بعد از چندین ساعت استفاده از خودرو بدون آزار و اذیت امکان ‌پذیر است. دیگر نیازی نیست افراد انرژی زیادی را صرف خنک‌ سازی دمای خودرو کنند.

نصب سایبان خودرو در حیاط

موارد استفاده از انواع سایبان خودرو بسیار متعدد می باشد. سایبان خودرو را می توان در فضا های شخصی و عمومی استفاده کرد. یکی از پرکاربرد ترین موارد استفاده از انواع سایبان خودرو، سایبان خودرو در حیاط می باشد. سایبان خودرو در حیاط مزایای زیادی را برای دارندگان این وسیله نقلیه به همراه دارد که در ادامه به بررسی این مزایا می ‌پردازیم:

  • • نصب سایبان خودرو در حیاط سبب افزایش طول عمر خودرو می شود.
  • • سایبان حیاط، خودرو را در برابر گرد و غبار ها، بارش باران اسیدی، تگرگ و نور خورشید یا دیگر عوامل محیطی محافظت می نماید.
  • • خودرو در برابر فضولات پرندگان و حشرات نیز مصون نگه داشته می‌ شود. فضولاتی که توسط پرندگان ایجاد می شود، از مواد شیمیایی تشکیل شده اند که می توانند رنگ خودرو را تخریب نمایند.
  • • هنگامی که از سایبان خودرو در حیاط استفاده می کنیم، دمای داخل خودرو همیشه خنک بوده و موجب ایجاد آزار و اذیت برای دارندگان وسیله نقلیه نمی گردد.
  • • با قرار گیری سایبان خودرو در حیاط از این وسیله در برابر دزدیده شدن نیز محافظت لازم را به عمل خواهیم آورد.
  • • با نصب سایبان حیاط نگران پاک کردن برف از سطح وسیله نقلیه خود نخواهیم بود.

 

 

معرفی سایبان خودرو متحرک و سایبان های جمع شونده

به طور کلی سایبان خودرو در حیاط به دو دسته سایبان متحرک و ثابت تقسیم می شود. سایبان ها انواع مختلفی دارند و به راحتی نیاز مشتریان عزیز را برآورده می ‌سازند. طرح های مختلف سایبان ها را امروزه در بازار مشاهده می کنید. سایبان هایی که به شکل متحرک، ثابت، قابل حمل طراحی و تولید می شوند، می توانند در برابر هر نوع خطر ایمنی را برای این وسیله نقلیه گران قیمت ایجاد کنند.

در ادامه به معرفی انواع سایبان متحرک و مزایای استفاده از آن می پردازیم.

  • سایبان خودرو در حیاط به شکل متحرک می تواند کاربرد فضای شما را افزایش دهد.
  • • این سایبان ها به دلیل قابلیت کنترل از راه دور، طراحی زیبا و منحصر به فرد، تنوع رنگ و طرح قابل استفاده برای همه خودرو ها هستند.
  • • نصب سریع و آسان، قابلیت کنترل و تنظیم شیب نیز سبب گشته تا سایبان متحرک همواره مورد توجه افراد قرار بگیرند.
  • • انواع سایبان خودرو متحرک را می توان در مواقع نیاز استفاده کرد و در هنگامی که به سایبان خودرو نیازی نبود، آن را جمع کرد تا سایبان در برابر عوامل مخرب قرار نگیرد.

پیش گیری از تبخیر شدن بنزین با نصب سایبان خودرو

از دیگر مزایای جانبی استفاده از انواع سایبان خودرو در حیاط می توان به جلوگیری از تبخیر شدن بنزین نیز اشاره داشت. گرمای شدید تابستان سبب تبخیر بنزین خودرو می گردد. این امر به ضرر دارندگان وسیله نقلیه خواهد بود. توصیه می ‌شود برای آن که از هزینه های اضافی و تبخیر شدن بنزین جلوگیری نمایید، از انواع سایبان خودرو در حیاط استفاده کنید. سایبان های خودرو امروزه به شکل تاشو، برقی، ثابت با سقف های زیبا و منحصر به فرد اجرا می شوند و می توانند علاوه بر کارایی، زیبایی حیاط شما را نیز افزایش دهد.

 

معرفی دیگر کاربرد سایبان در حیاط

پیش از این با پرکاربرد ترین و محبوب ترین نوع سایبان مدرن و امروزی آشنا شدیم. در ادامه به معرفی دیگر سایبان ها برای حیاط های شخصی و عمومی خواهیم پرداخت. از انواع سایبان حیاط می توان به سایبان ها به عنوان آلاچیق اشاره داشت. سایبان هایی که با ایجاد پوشش دهی مناسب می توانند سر پناه و فضایی مناسب به دور از تابش شدید نور خورشید و یا بارش ها باشند.
با قرار دادن مبلمان مناسب در زیر سایبان حیاط می توان از این فضا، به عنوان محل گذراندن اوقات فراغت، جشن ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه استفاده کرد، بدون آن که نگران عوامل طبیعی و غیر طبیعی بود.

برای نصب سایبان حیاط بهتر است توجه داشته باشید:

  1. سایبان حیاط از متریال های مناسب تهیه و تولید شده باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
  2. طرح سایبان نیز می بایست سبب زیبایی بخشی به فضای اطراف گردد و در تناسب با محیط پیرامون خود باشد.
  3. بهتر است برای نصب سایبان حیاط از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا سایبان به شکل کاملا اصولی نصب و اجرا گردد.

برای سایبان کیفیت را فدای قیمت نکنید!

به طور کلی بهتر است هنگام خرید انواع سایبان حیاط به ویژه سایبان خودرو کیفیت را فدای قیمت نکنید. با خرید سایبان با کیفیت از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

نصب سایبان خودرو در حیاط تحت هر شرایطی

هدف اصلی سایبان خودرو در حیاط ایجاد شرایط مطلوب و مناسب می باشد. شرایطی که افراد دیگر نگران برخورد اجسام یا وزش باد و بارندگی ها یا تابش شدید نور خورشید نباشند. عواملی چون

  1. شرایط اقلیمی منطقه
  2. متراژ فضا
  3. نوع طراحی سایبان
  4. قیمت مد نظر کارفرها و سلیقه وی

را مد نظر قرار دهید. از سایبان های بدون پایه و یا پایه دار برای حیاط های بزرگ و کوچک می توانید استفاده کنید.

 

 

برای تخمین قیمت سایبان حیاط چه عواملی را مد نظر داشته باشیم؟

نوع سازه انتخابی، ابعاد و اندازه سایبان، آب و هوای منطقه و نوع پوشش متناسب با آن در قیمت سایبان و کارایی آن در فضا موثر هستند. برای تخمین سایبان بهتر است توجه داشته باشید سایبان ها با طراحی های خاص و یا نورپردازی ها از قیمت بالایی برخوردار هستند اما سایبان های ساده قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تری خواهند داشت.

شرکت سایه سازان کوروش

یکی از مراکز تولید کننده انواع سایبان خودرو، مجموعه بزرگ سایه سازان کوروش می باشد. شرکت سایه سازان کوروش در زمینه تولید سایبان ها پوشش های یو پی وی سی، منطبق با استاندارد های جهانی عمل نموده و محصولاتی با کیفیت بالا را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

جهت مشاهده نمونه سایبان حیاط تولید شده در این مجموعه می توانید به وب سایت سایه سازان کوروش مراجعه کنید. جهت دریافت اطلاعات لازم و مشاوره رایگان پیش از خرید نیز می توانید از طریق شماره زیر با همکاران ما در تماس باشید. این مجموعه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

تلفن تماس: 09123793120

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا