بررسی کامل روش نوین کوچک کردن بینی با پلاسما


ایران در رتبه اول جراحی بینی در جهان قرار دارد. نتیجه این عمل برای افراد همیشه رضایت‌بخش نیست. به‌عنوان مثال ریسک عمل بینی‌های گوشتی تقریبا بالا است. یکی از روش‌های نوین جوان‌سازی پوست که منجربه‌ کاهش سایز بینی می‌شود، روش نوین پلاسما جت است. این روش دوره نقاهت کوتاه‌تر و عوارض کمتری نسبت‌به جراحی بینی دارد. شاید برای شما سوال باشد که آیا واقعا با روش پلاسما جت بینی کوچک می‌شود؟ برای پاسخ به این سوال که آیا پلاسما جت تاثیری در کوچک کردن بینی دارد، ابتدا بررسی خواهیم کرد که پلاسما جت بینی چیست؟ سپس خواهیم گفت که روش نوین پلاسما جت چه نقشی در کوچک کردن بینی دارد. بعد از مطالعه این مقاله پاسخ سوالاتتان را به‌طوردقیق دریافت خواهید کرد.

پلاسما جت بینی چیست؟ روش غیرتهاجمی برای فرم‌دهی بینی

پلاسما جت بینی یک روش نوین و غیرتهاجمی برای لیفت، فرم‌دهی و کوچک کردن بینی است که با استفاده از دستگاه جوانسازی پوست پلاسما فرکشنال انجام می‌شود. در این روش گازی یونیزه شده و با حرارت بالا به نام پلاسما، برای بهبود زخم‌ها، فرورفتگی‌ها و فرم‌دهی به‌ بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه پلاسما جت تاثیری روی بافت‌های استخوانی بینی ندارد و استفاده از آن برای بینی‌های استخوانی توصیه نمی‌شود.

پلاسما جت بینی یک روش درمانی است که روی بافت پوست تاثیر می‌گذارد و برای رفع انحراف، قوز و فرورفتگی‌های این ناحیه کاربرد دارد. در نتیجه پلاسما جت بیشتر برای افرادی که بینی‌های گوشتی دارند استفاده می‌شود؛ بنابراین مراجعه‌کنندگانی که این روش را انتخاب کرده‌اند بیشتر متقاضی كوچك كردن بيني گوشتي با پلاسما هستند.

بررسی نحوه عملکرد کوچک کردن بینی با پلاسما؛ تکنیک تبدیل مستقیم جامد به گاز

تکنیک پلاسما برای کوچک کردن بینی یک روش غیرتهاجمی و بدون‌نیاز به عمل جراحی است. در نتیجه در این تکنیک پوست بینی برش داده نمی‌شود. پزشک قبل از شروع درمان با دستگاه پلاسما فرکشنال، از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند. در نتیجه میزان درد در این روش به حداقل می‌رسد. البته بیمار در طول جلسه درمان مقداری درد و گرما را احساس خواهد کرد.

برای كوچك كردن بيني با دستگاه پلاسما، پوست بینی به شکل نقاط ریز در کنار هم سوزانده و از تکنیک تبدیل مستقیم جامد به گاز استفاده خواهد شد. در این روش به وسیله قلم و با قرار گرفتن در فاصله بسیار نزدیک با پوست، گاز یونیزه شده و رسانای پلاسما به سطح پوست تابانده می‌شود. بعد از پایان جلسه نقاط سوخته شده‌ به رنگ سیاه و قهوه‌ای روی پوست دیده خواهد شد. این لکه‌ها بعد از 4 تا 10 روز به‌طورکامل از بین می‌روند. بعد از سپری کردن دوره نقاهت، پوست بینی جمع شده و ظاهر کوچک‌تری خواهد داشت.

بهترین کاندید كوچك كردن بيني با روش پلاسما جت

معمولا روش پلاسما برای کوچک کردن و لیفت بینی استفاده می‌شود. در جلسات پلاسما تراپی بعد از برخورد گاز پلاسما با پوست، بافت چربی و لایه‌های اضافی پوست از حالت جامد به گاز تبدیل می‌شوند. در نتیجه لایه‌های زیرین سفت‌تر خواهند شد. این موضوع باعث می‌شود که بینی کوچک‌تر و خوش‌فرم‌تر دیده شود. باتوجه‌به نقشی که پلاسما جت در حذف لایه‌های چربی دارد، تاثیر استفاده از این روش روی بینی‌های گوشتی بیشتر است.

افراد با بینی گوشتی برای اینکه نتیجه بهتری از این روش دریافت کنند، معمولا در کنار پلاسما جت بینی، از تکنیک‌های لیفت صورت یا تزریق ژل و فیلر نیز استفاده می‌کنند. البته هر‌یک از این موارد باید با مشورت و بررسی پزشک انجام شود.

مزایای كوچك كردن بيني با دستگاه پلاسما جت

اگر یک بینی گوشتی دارید و از عمل جراحی می‌ترسید یا نگران طولانی بودن دوره نقاهت آن هستید، کوچک کردن بینی با پلاسما یک روش مناسب برای شماست. به‌طورکلی این روش نوین مزایای مختلفی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • کوچک کردن بینی بدون نیاز به جراحی: پلاسما یک روش غیرتهاجمی، بدون ایجاد برش و نیاز به بخیه است.
  • کوتاه بودن دوره نقاهت: ازآنجایی‌که در روش پلاسما جت برشی روی پوست ایجاد نمی‌شود، دوره نقاهت آن نسبت به جراحی بینی کوتاه‌تر است.
  • تنظیم دقیق شکل بینی: با استفاده از قدرت پلاسما، تغییرات دقیق و مشخصی در شکل بینی ایجاد می‌شود. این روش امکان تنظیم نسبت‌ها و تعادل بین اجزای مختلف بینی را فراهم می‌کند.
  • نتایج طبیعی و پایدار: با استفاده از پلاسما جت برای کوچک کردن بینی، نتایجی طبیعی و هماهنگ با ساختار چهره به‌دست می‌آید. استفاده از این روش به شکل‌دهی دقیق و قابل تنظیم، کاهش ریسک تغییرات غیرمطلوب و ایجاد نتایج پایدار کمک می‌کند.
  • احساس راحتی بیشتر: در روش‌های غیرتهاجمی و بدون جراحی، میزان درد، خون‌ریزی و دوره نقاهت کمتر است. در نتیجه بیمار احساس راحتی بیشتری خواهد داشت.

به‌طورکلی استفاده از روش‌ غیرتهاجمی برای کوچک کردن بینی به نسبت عمل بینی ریسک و عوارض کمتری دارد. در این روش خطر عوارض ناخواسته و عوارض جانبی مرتبط با عمل جراحی به نحو چشمگیری کاهش می‌یابد.

پلاسما جت؛ جایگزین مناسب جراحی برای کوچک کردن بینی‌های گوشتی

در این مقاله با نحوه کوچک کردن بینی با پلاسما و تاثیر پلاسما جت بینی در فرم‌دهی این عضو بدن آشنا شدیم. معمولا افراد روش جراحی را برای فرم‌دهی و رفع نواقص بینی انتخاب می‌کنند؛ اما روش‌های نوین و کم‌خطرتری همچون پلاسما جت نیز نتیجه دلخواه را برای شما به همراه خواهد داشت. روش پلاسما جت برای افرادی با بینی‌های گوشتی مناسب است و ریسک کمتری به نسبت عمل بینی دارد. مجموعه آفاطب یکی از معتبرترین مراکز فروش دستگاه پلاسمیج (از برترین دستگاه‌های جوانسازی تولیدشده در دنیا) است. پزشکان و متخصصین کلینیک‌های زیبایی می‌توانند دستگاه PLASMAGE را توسط شرکت آفتاب فروزان آریا تهیه کنند. برای تهیه این دستگاه کاربردی می‌توانید به سایت afateb.com مراجعه کنید یا با شماره 02188107070 تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا