برقراری لبخندهای زیبا با لمینت و سایر تکنیک‌های نوین درمانی


از پرتقاضاترین درمان‌های ترمیمی و زیبایی در دنیای امروز، لمینت دندان است. به‌طوری که طبق نظرسنجی‌های اخیر، به نسبت آگاهی افراد نسبت به این پروتزها حدود 75 درصد افزوده شده و همچنان این آمار درحال گسترش است.

لمینت دندان، جادوی زیبایی در صورت شما

لمینت همان راهکاری است که لبخند شما را اصلاح کرده و با پوشاندن برخی عیوب، جذابیت بیشتری به چهره شما می‌بخشد. این شیوه درمانی با یک تیر، 2 نشان می‌زند. یعنی علاوه‌بر اینکه پوسته‌ای سفید و زیبا به روی دندان‌ها می‌کشد، به استحکام و قدرت آنها نیز می‌افزاید.

اگر به لمینتکردن دندان نیاز دارید، این مشکلات را بررسی کنید

حالا که از جنبه‌های زیبایی لمینت دندان صحبت کردیم، شاید برخی به این فکر کنند که در چه صورتی نیاز به این درمان زیبایی‌بخش خواهند داشت؟

نظر دندانپزشکان بر این است، زمانی که از نامتناسب‌بودن ابعاد دندان، زردی و لکه‌های عمیق، فواصل جزئی، ترک‌خوردگی‌های عمیق و کجی دندان رنج می‌برید، لمینت بهترین راهکار درمانی برای شماست.

از محدودیت‌های لمینت دندان چیزی می‌دانید؟

ازآنجایی‌که طی شیوه درمانی لمینت، لایه‌های فوق‌العاده نازکی در حد 1 تا 3 میکرون از دندان تراشیده می‌شود، اگر از زیبایی و‌ سلامت دندان‌های خود راضی هستید، از روشهای جایگزین مثل بلیچینگ برای زیبایی و سفید کردن دندان خود استفاده کنید. به‌طور کلی، اشخاصی که دارای عفونت‌های لثه، پرکردگی‌های بزرگ و سنی کمتر از 18 سال دارند، باید از لمینت خودداری کنند.

چه زمانی به‌جای لمینت، از بلیچینگ دندان استفاده می‌شود؟

با توجه به اینکه دندان، عضو مهمی برای انسان‌هاست، پیش از هرگونه تصمیم‌گیری درخصوص درمان مشکلات آن، باید ابتدا با متخصصی ماهر و باتجربه مشورت کنید تا مطمئن شوید که آیا لمینت، تنها راه و بهترین درمان است یا خیر؟

گرچه لمینت‌ها مزایا و کاربردهای بسیاری در حوزه سلامت و زیبایی دارند اما به این معنا نیست که قطعا تنها روش مفید برای زیبایی دندانی شما خواهند بود. مسلما شاخه‌های متفاوتی از درمان‌ها وجود دارند که شاید شما آنها را نمی‌شناسید.

به‌طور مثال بلیچینگ دندان، ساده‌ترین و محافظه‌کارانه‌ترین تکنیک جهت بدرنگی‌های ژنتیکی یا رنگدانه‌هایی است که ناشی از مواد غذایی همچون نوشابه‌، ادویه و قهوه‌ها روی دندان تشکیل شدند. اگر مشکل فرد چندان جدی نباشد و دندانهای منظم و سالمی داشته باشد و همچنین خواسته زیادی از سفیدشدن دندان‌ها نداشته باشد، بلیچینگ گزینه درمانی مناسبی خواهد بود.

زمانی که دندان‌هایتان از بین رفته‌اند، ایمپلنت بهترین راه‌حل است!

اگر در صنعت پزشکی حرفه‌ای نباشید، قطعا تشخیص روش‌های درمانی دندان برایتان دشوار خواهد بود. یکی از این تشخیص‌ها به بررسی تفاوت میان لمینت و ایمپلنت دندان باز می‌گردد.

استفاده از لمینت دندان راه‌حلی عالی برای پوشاندن نقص‌هایی همچون شکاف، لکه و پوسته‌پوسته‌شدن دندان‌هاست و می‌‌تواند اعتمادبه‌نفس شما را هنگام صحبت افزایش دهد، اما در مواردی که دندانی را از دست داده باشید و به دنبال اصلاح نقصان باشید، در این هنگام ایمپلنت روی کار می‌آید.

ایمپلنت دندان بهترین و ماندگار ترین روش برای جایگزینی دندان از دست رفته فرد است.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید با لمینت دندان زیباترین لبخندها را آن خود کنید، بهتر است در گام اول درمان، به‌دنبال کادر پزشکی باشید که با تکنیک‌هایی نوین و منسجم، خدماتی با بهترین کیفیت روز دنیا به شما ارائه دهد.

دندانپزشکی دکتر بنیانیان، از خوش‌نام‌ترین مراجعی به‌حساب می‌آید که آماده‌ خدمت‌رسانی در زمینه کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندان با برترین استانداردها و پیشرفته‌ترین تجهیزات است. زیبایی استثنایی را با کادر درمانی باتجربه و با اخلاق دکتر بنیانیان بهدست آورید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا