برندهای یخچال فریزر ایرانی به نقل از شهر لوازم خانگی سی و هفت ده


وقتی به لوازم خانگی فکر می‌کنیم معمولا اولین محصولی که به ذهن افراد خطور می‌کند، یخچال فریزر است. یخچال فریزر از اساسی‌ترین لوازم خانگی است که کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید یخچال فریزر باکیفیت، از این جهت با اهمیت است که اگر محصول خریداری شده کیفیت لازم را نداشته باشد، افراد با مشکلاتی مانند تعمیر و تعویض مستمر قطعات یخچال فریزر، یخ زدگی و برفک زدگی، گردش هوای نامناسب، فاسد شدن مواد غذایی و… روبه‌رو هستند.

برای داشتن خرید یخچال فریزر ایرانی مناسب، در ابتدا باید برندهای مطرح ایرانی را بشناسید. در این مقاله شهر لوازم خانگی 3710 سعی دارد برندهای مختلف مطرح ایرانی و محصولات با کیفیت این برندها را معرفی کند. اگر به دنبال خرید بهترین یخچال فریزر هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین برندهای یخچال و فریزر ایرانی چیست؟

خوشبختانه برندهای ایرانی زیادی در تولید و عرضه انواع یخچال فریز درخشیده‌اند؛ به طوری که بسیاری از یخچال فریزرها از برندهای ایرانی حتی به خارج از کشور صادر می‌شود. برخی از این محصولات حتی با یخچال فریزرهای برندهای خارجی قابل رقابت هستند. در ادامه به بررسی برخی از برندهای مطرح یخچال فریزر ایرانی می‌پردازیم تا با توجه به اطلاعات آنان، انتخاب و خریدی مناسب داشته باشید:

  1. یخچال فریزر برند دیپوینت:

دیپوینت یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده انواع یخچال فریزر است. یخچال فریزرهای تولید شده توسط برند دیپوینت در بین استفاده کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است. از ویژگی‌های یخچال فریزرهای برند دیپوینت می‌توان به استفاده از فناوری‌های روز دنیا در این یخچال‌ها اشاره کرد.

منظور از فناوری‌‌های روز مواردی مانند کمپرسور اینورتر، لامپ ال ای دی کم مصرف، سنسور کنترل دما، نوفراست بودن و… است. یخچال فریزرهای دیپوینت دارای آبسردکن هستند که همین امر سبب می‌شود به تعداد کمتری درب یخچال باز شود و به سبب آن طول عمر یخچال افزایش پیدا می‌کند. یکی از نکات حائز اهمیت در ساخت این یخچال فریزرها این است که این محصولات از مواد بسیار مرغوب و درجه یک تهیه شدند. محصولات برند دیپوینت از گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی برخوردار هستند.

2.یخچال فریزر برند دوو:

یخچال فریزر‌های دوو دارای امکاناتی همچون اخطار باز بودن درب، کنترل مکانیکی دما، طول عمر متوسط، گنجایش‌های مختلف، لرزش و صدای کم، مقاومت بالا در برابر برفک زدگی است. برخی مدل‌های یخچال فریزرهای دوو دارای آبسردکن، فیلتر تصفیه آب و صفحه نمایشگر نیز هستند. یخچال فریزرهای دوو دارای مصرف انرژی متوسطی نیز هستند.

3.یخچال فریزر برند پارس:

دو جزء جدا نشدنی از یخچال فریزرهای برند پارس، کیفیت و طول عمر بالا است. طبقه‌های این یخچال فریزرها بهینه ساز شده است و می‌توان یخچال فریزرهای برند پارس را در دسته یخچال فریزرهای جادار قرار داد. سیستم گردش هوای محصولات این برند بسیار مناسب است. از آنجا که یخچال فریزرهای پارس ایرانی هستند، تعمیر و عیب یابی آن‌ها بسیار آسان است. سردسازی مواد غذایی به خوبی توسط این یخچال فریزرها انجام می‌شود.

4.یخچال فریزر برند برفاب:

برند برفاب یکی دیگر از برندهای قدیمی ایرانی است که سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی به خصوص یخچال فریزر دارد. کیفیت موتور یخچال فریزرهای برند برفاب بسیار بالا است و موتور این محصولات سال‌ها بدون هیچ ایرادی کار می‌کند. استفاده کنندگان از یخچال فریزرهای برفاب رضایت حداکثری نسبت به این محصولات دارند. شهر لوازم خانگی 3710 یکی از نمایندگی‌های این برند است.

5.یخچال فریزر برند جی پلاس:

برند جی پلاس، تنوع بسیار زیادی در یخچال فریزرهای خود دارد. یخچال فریزرهای برند جی پلاس به دلیل داشتن طراحی داخلی مناسب دارای طرفداران زیادی هستند. با وجود طراحی‌های مناسب این یخچال فریرزها، به راحتی می‌توانید مواد غذایی خود را به طور مرتب بچینید.

یخچال فریزرهای برند جی پلاس دارای موتورهای هوشمند هستند. این موتورهای هوشمند در هنگام قطع برق ناگهانی از سوختگی موتور و خرابی قطعات جلوگیری می‌کند. یخچال فریزرهای برند جی پلاس دارای قیمت مناسبی نیز هستند. این یخچال فریزرها توانستند هر آنچه که افراد از یک یخچال فریزر انتظار دارند را برآورده سازند.

شما عزیزان می‌توانید تمامی یخچال فریزرهای مورد نیاز خود را از برندهای معرفی شده در بالا، از فروشگاه سی و هفت ده تهیه کنید. فروشگاه سی و هفت ده نمایندگی بسیار از برندها است که هم به صورت حضوری در شهر زیبای شیراز و هم به صورت اینترنتی فعالیت دارد.

چه نکاتی را در هنگام خرید یخچال فریزر رعایت کنیم؟

برای داشتن یخچال فریزر با امکانات کافی و کیفیت مطلوب، نیاز است در هنگام خرید به برخی از فاکتورها توجه لازم را داشته باشید. در ادامه به برخی از نکات اشاره خواهیم کرد:

  1. توجه به طراحی یخچال فریزرها: یخچال فریزرها دارای طراحی‌های مختلفی از جمله یخچال بالا فریزر، یخچال پایین فریزر، یخچال توکار و… هستند. در هنگام خرید به طراحی‌ها دقت کنید و طرح دلخواه خود را تهیه کنید.
  2. توجه به ظرفیت یخچال فریزرها: همانطور که می‌دانید اگر یک یخچال فریزر بیش از ظرفیت خود پر شود به مرور به آن آسیب‌های جدی وارد می‌شود بنابراین در هنگام خرید به ظرفیت این یخچال فریزرها توجه لازم را داشته باشید. ظرفیت این محصولات را با توجه به تعداد اعضای خانواده خود تهیه کنید.
  3. برچسب مصرف انرژی: یخچال فریزرها از لوازم خانگی هستند که دائما به برق متصل اند و اگر این محصولات از مصرف انرژی بالایی برخوردار باشند، هزینه برق بسیار افزایش پیدا می‌کند.
  4. متراژ و فضا آشپزخانه: در هنگام خرید یخچال فریزر حتما به متراژ و فضای آشپزخانه خود توجه لازم را داشته باشید و اندازه این محصولات را متناسب با آشپزخانه خود تهیه کنید.
  5. دقت به ظاهر یخچال فریزر: اگر از آن دسته افراد هستید که به ظاهر یخچال فریزر توجهی ندارید، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید. ظاهر یخچال فریزر‌ها در دیزاین و دکور آشپزخانه شما تاثیر بسیار چشمگیری دارد. بنابراین اگر بخواهید دکوراسیونی شیک داشته باشید، به ظاهر یخچال فریزر نیز توجه لازم را داشته باشید.
  6. تعمیر آسان: یخچال فریزرهایی انتخاب کنید که در صورت خرابی دارای تعمیر آسان باشند و قطعات آن‌ها به راحتی قابل دسترسی باشند.
  7. امکانات: بدون شک امکانات یخچال فریزرها یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید است که باید دقت زیادی به آن شود. امکاناتی مانند داشتن آبسردکن، صفحه نمایشگر، قفل کودک، هشدار باز بودن درب یخچال فریزر و بسیاری دیگر از موارد به سهولت کار شما با این محصولات کمک می‌کند.

تجربه‌ای بیش از یک خرید آنلاین با فروشگاه سی و هفت ده

شهر لوازم خانگی 3710 یکی از بهترین فروشگاه‌ها در زمینه عرضه انواع لوازم خانگی است. این فروشگاه نمایندگی برندهای مختلف زیادی را به عهده دارد و تنوع محصولات آن بسیار زیاد است. شما می‌توانید از این فروشگاه تمامی محصولات ایرانی و خارجی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

فروشگاه سی و هفت ده به دو صورت حضوری در شیراز و اینترنتی فعالیت دارد. یکی از ویژگی‌هایی که این فروشگاه را از سایر فروشگاه‌های اینترنتی متمایز می‌کند، ارسال محصولات آن به سراسر کشور است.

شهر لوازم خانگی سی و هفت ده از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده تمامی لوازم خانگی‌های مورد نیاز خود را از آن خریداری کنید.

از دیگر ویژگی‌های این فروشگاه می‌توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. این فروشگاه به منظور رضایت حداکثری مشتریان خود علاوه بر ارائه قیمت‌های مناسب، بر روی بسیاری از محصولات تخفیف‌های ویژه‌ای نیز قرار می‌دهد. با استفاده از سایت این مجموعه می‌توانید به این تخفیفات دسترسی پیدا کنید.

در صورت وجود هر گونه مشکل در هنگام خرید یا وجود سوال در مورد محصولات می‌توانید با پشتیبانی رایگان مجموعه تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا