بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023


بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراها عزیز لیستی از بزرگ ترین خانه هاي‌ مجهز دنیا کـه برای ثروتمندترین افراد دنیا اسـت را منتشر کرده ایم.

 

بزرگترین خانه های جهان کدامند؟

انها می‌گویند کـه خرید خانه بزرگ ترین خرید زندگی شـما اسـت، درست اسـت؟ خوب، این برای اکثریت مردم صادق اسـت، اما نه برای همه ی. افراد حاضر دراین فهرست از مجله تفریحی تالاب، نه تنها صاحب بزرگ ترین خانه هاي‌ جهان هستند، بلکه خانه هاي‌ متعددی را در سراسر جهان نگه داری می‌کنند!

 

بنابر این، بیایید نگاهی بـه این عمارت هاي‌ بزرگ بیندازیم، و مالک انها چه کسی اسـت. در این جا لیستی از 10 خانه بزرگ در جهان آمده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: خانه های عجیب و غریب و شگفت انگیز افراد مشهور + عکس

 

10 خانه بزرگ جهان

 

10. فیلد، ساگاپوناک، نیویورک، ایالات متحده آمریکا

بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023

مساحت: 64000 فوت مربع

فیر فیلد یک خانه خصوصی بـه مساحت 64000 فوت مربع اسـت کـه در همپتونز، در ایالت نیویورک واقع شده اسـت. این درسال 2003 ساخته شد و متعلق بـه تاجر میلیاردر آمریکایی، ایرا رنرت اسـت. بنا بـه گزارش ها ارزش این عمارت 249 میلیون دلار اسـت و یکی از بزرگ ترین خانه هاي‌ ایالات متحده اسـت.

 

گزارش شده اسـت کـه این خانه دارای 29 اتاق خواب و 39 حمام، 2 سالن بولینگ، چند زمین اسکواش، یک اتاق تئاتر با 164 صندلی و یک زمین بسکتبال سرپوشیده اسـت. برای 249 میلیون دلار خیلی ضعیف نیستید، نمی‌گویید؟!

 

9. پنزمور، هایلندویل، میسوری، ایالات متحده آمریکا

بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023

مساحت: 72215 فوت مربع

یکیدیگر از بزرگ ترین خانه هاي‌ جهان و ایالات متحده، پنزمور اسـت. این در کوه هاي‌ اوزارک، نزدیک بـه هایلندویل، میسوری واقع شده اسـت و 72215 فوت مربع وسعت دارد. این خانه درسال 2008 توسط میلیونر و اخترفیزیکدان آمریکایی استیون هاف ساخته شد تا بتواند در برابر زمين لرزه، گردباد و انفجار بمب مقاومت کند.

 

اعتقاد بر این اسـت کـه خانه تقریبا پنج طبقه اسـت و شامل 13 اتاق خواب، 14 حمام و دیوارهای بیرونی 12 اینچی ضخیم اسـت. هاف تصمیم گرفت Pensmore را بسازد تا بتواند چگونگی تأثیر اقلیم هاي‌ مختلف بر مفاهیم خانه در مقیاس تجاری را بررسی کند و تکنیک هاي‌ ساخت و ساز پایدار را بـه نمایش بگذارد.

 

8. Taohuayuan، سوژو، چین

بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023

مساحت: 72400 فوت مربع

این خانه لوکس 72400 فوت مربعی در سوژو، چین، دریک جزیره خصوصی، طی سه سال، توسط شرکت توسعه املاک، Sunac چین ساخته شده اسـت. این خانه در ساحل جنوبی دریاچه دوشو سوژو واقع شده اسـت و اعتقاد بر این اسـت کـه دارای 32 حمام و اتاق خواب، انبار شراب، باغ هاي‌ مجلل و یک حوض تزئینی اسـت.

 

باغ‌ها و محوطه‌سازی‌هاي‌ اطراف از باغ‌هاي‌ کلاسیک سوژو، یک میراث جهانی یونسکو الگوبرداری شده‌اند. درسال 2016؛ این خانه بـه قیمت 154 میلیون دلار برای فروش گذاشته شد و بـه گرانترین خانه چین تبدیل شد.

 

7. The One، بل ایر، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023

مساحت: 74000 فوت مربع

«The One» کـه توسط تهیه‌کننده فیلم و توسعه‌دهنده املاک و مستغلات نیل نیامی ساخته شد، هفتمین خانه بزرگ جهان اسـت. این درسال 2013 ساخته شد ودر بل ایر، کالیفرنیا، در یکی از معتبرترین محله هاي‌ کشور واقع شده اسـت.

 

با قیمت 500 میلیون دلار، این خانه دارای 20 اتاق خواب و 30 حمام، یک سالن بولینگ، یک اتاق تئاتر بـه سبک IMAX، چهار استخر، یک اتاق شراب و یک کلوپ شبانه 8500 فوت مربعی و همچنین تعداد زیادی از ویژگی هاي‌ فوق العاده دیگر اسـت.

 

اعتقاد بر این اسـت کـه عمارت گیگا یکی از گرانترین خانه هاي‌ ایالات متحده اسـت و حتی دیوارهایی از مخازن چتر دریایی دارد.

 

6. ویلا لئوپولدا، ریویرای فرانسه، فرانسه

بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023

مساحت: 80000 فوت مربع

ویلا لئوپولدا بین سال‌هاي‌ 1929 و 1931 ساخته شد و تا زمانی کـه درسال 2008 ان را بـه یک الیگارش روسی فروخت، متعلق بـه میلیاردر برزیلی لیلی صفرا بود. این عمارت کـه در ریویرا فرانسه واقع شده اسـت، قبلاً متعلق بـه سلطان بلژیک لئوپولد دوم بود کـه بعدا ان را بـه عنوان هدیه بـه معشوقه خود اعطا کرد.

 

این ملک 50 هکتاری دارای 19 اتاق خواب، 14 حمام، یک گلخانه تجاری، یک تئاتر خصوصی، 12 استخر، یک آشپزخانه در فضای باز و یک سکوی بالگرد اسـت. این ملک در طول جنگ جهانی اول بـه عنوان یک بیمارستان نظامی مورد استفاده قرار گرفت ودر چندین فیلم از جمله To Catch a Thief & The Red Shoes بـه نمایش درآمد.

 

اعتقاد بر این اسـت کـه ویلا لئوپولدا یکی از گرانترین خانه هاي‌ اروپا اسـت کـه درسال 2008 بـه ارزش 750 میلیون دلار ارزش گذاری شد.

 

بیشتر بخوانید: لوکس ترین ویلاهای چوبی

 

5. Versailles, Windermere, Florida, ایالات متحده آمریکا

بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023

مساحت: 90000 فوت مربع

این عمارت بزرگ 14 اتاق خوابه و 32 حمام، خانه ژاکلین و دیوید سیگل، مدیرعامل Westgate Resorts اسـت. این خانه با الهام از کاخ ورسای ساخته شد و ساخت ان درسال 2004 آغاز شد. با این حال، بـه دلیل برخی مسائل قانونی، کار ساختمان برای چندین سال متوقف شد و تا سال 2019 تکمیل نشد.

 

اکنون تصور می‌شود کـه این بزرگ ترین خانه تک خانواده اي در ایالات متحده باشد. ورسای در طول سالها در چندین مستند بـه نمایش درآمد کـه مشهور‌ترین انها مستند ملکه ورسای درسال 2012 بود.

 

عده اي از ویژگی هاي‌ دیگر این عمارت عبارتند از گذرگاه، سالن بدنسازی، سالن، سالن سینما دو طبقه، 11 آشپزخانه، 6 استخر شنا، آکواریوم ماهی هاي‌ عجیب‌وغریب، آسانسور و گاراژ بـه اندازه کافی برای 30 ماشین. حالا این چیزی اسـت کـه من در مورد ان صحبت میکنم!

 

4. ویتانهورست، لندن، بریتانیا

بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023

مساحت: 90000 فوت مربع

سومین خانه بزرگ جهان، عمارت گرجستان احیای درجه دوم، ویتانهورست اسـت. دوم، تنها پس از کاخ باکینگهام، وینتانهورست دومین املاک مسکونی بزرگ در لندن، انگلستان اسـت ودر طول عمر خود در اختیار چندین فرد برجسته بوده اسـت.

 

این عمارت بزرگ بین سال هاي‌ 1913 و 1920 ساخته شد و توسط معمار جورج هابارد طراحی شد. این ملک پس از سالها بی‌توجهی ویران شد ودر سال 2008 پس از بازسازی‌هاي‌ اساسی توسط خانواده آندری گوریف، تاجر روسی، دوباره زنده شد.

 

گزارش شده اسـت کـه آقای گوریف درسال 2008 حدود 65 میلیون دلار برای این ملک پرداخت کرده اسـت. تصور می‌شود کـه ویتانهورست در مجموع دارای 65 اتاق شامل 25 اتاق خواب، یک اتاق غذاخوری، یک اتاق بیلیارد، یک سالن ماساژ، یک سالن بدنسازی و سونا و یک سالن سینما باشد. در مجموع، املاک ویتانهورست بالغ بر 90000 فوت مربع اسـت!

 

3. عمارت سافرا، سائوپائولو، برزیل

بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023

مساحت: 117000 فوت مربع

عمارت سافرا بزرگ ترین اقامتگاه خصوصی در سائوپائولو و خانه خانواده بانکداری خصوصی، سافراس اسـت. در محله مورومبی سائوپائولو واقع شده اسـت و اغلب گفته میشود کـه شبیه ویلا لئوپولدا از ریوریا فرانسه اسـت.

 

اطلاعات زیادی در مورد جزئیات ملک در دست نیست. با این حال، اعتقاد بر این اسـت کـه املاک 117000 فوت مربعی دارای 130 اتاق، استخرهای سرپوشیده و روباز اسـت و توسط دیواری عظیم احاطه شده اسـت.

 

سافراها بسیار خصوصی هستند و دوست دارند خودشان را نگه دارند، کـه تصور می‌شود دلیل اصلی مهاجرت انها از ایالات متحده بـه برزیل اسـت. ارزش واقعی Safra Mansions ناشناخته اسـت، اما بـه احتمال زیاد چیزی درحدود صدها میلیون دلار اسـت.

 

2. Biltmore Estate، اشویل، کارولینای شمالی، ایالات متحده آمریکا

بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023

مساحت: 178926 فوت مربع

تصور میشود کـه املاک Biltmore در اشویل، کارولینای شمالی، مهمترین اقامتگاه خصوصی در ایالات متحده باشد. این عمارت با الهام از شاتو درسال 1895 توسط جورج واندربیلت، نوه کورنلیوس واندربیلت، یک غول بزرگ کشتیرانی و راه آهن، ساخته شد.

 

خانه اصلی در املاک دارای 250 اتاق شامل 43 حمام، 65 شومینه، یک استخر سرپوشیده و یک کتابخانه 23000 کتابی اسـت. درسال 1930؛ این خانه بـه روی عموم باز شد و فرصتی برای اقامت در بزرگ ترین اقامتگاه خصوصی کشور آمریکا تا زمانی کـه توانایی مالی دارید را فراهم کرد.

 

با این حال، مهمانان مجاز بـه اقامت در هتل یا کلبه‌هاي‌ موجود در محل هستند، نه در خانه اصلی. عمارت بزرگ 178926 فوت مربعی برای گردش و اقامت برای عموم باز اسـت.

 

1. آنتیلیا، بمبئی، هند

بزرگ ترین و مجلل ترین خانه های دنیا در سال 2023

مساحت: 400000 فوت مربع

موکش آمبانی، ثروتمندترین مرد هند درسال 2018؛ این گیگا عمارت 27 طبقه را خانه می نامد. غول نفت و گاز این خانه 2 میلیارد دلاری را درسال 2010 تکمیل کرد و با دو شرکت معماری مختلف همکاری کرد تا اینکار را انجام دهد.

 

ساخت این آسمان خراش 400000 فوت مربعی با ارتفاع 500 فوت تقریبا چهار سال بـه طول انجامید و کاملاً بر اساس Vaastu، یک سیستم معماری سنتی هند، بنا شد. با رعایت دستورالعمل‌هاي‌ Vaastu، هیچ دو طبقه از نظر پلان و متریال یکسان نیست و طبقات بالا منظره‌اي پانوراما از دریای عرب را ارائه می دهند.

 

در داخل آنتیلیا، شش طبقه فضای پارکینگ برای 168 ماشین، چندین اسپا و سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده، تئاتر، آپارتمان مهمان، مرکز یوگا و استودیو رقص و سکوهای بالگرد روی پشتبام وجوددارد.

 

آنتیلیا بـه کارکنانی متشکل از 600 نفر نیاز دارد کـه بـه طور شبانه روزی کار کنند تا مطمئن شوند کـه بزرگ ترین خانه جهان در شرایط بکر نگه‌داری میشود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی مدرن ترین خانه های آپارتمانی و ویلایی در جهان

 

در پایان

امیدواریم از فهرست 10 خانه بزرگ جهان لذت برده باشید. فکر این کـه یک خانواده میتواند دریک خانه 250 اتاقه زندگی کند، هنوز هم ذهن ما را بـه هم میزند. یعنی تو هر اتاق چقدر می تونی وقت بذاری؟! با این حال، اگر ابزاری برای انجام ان دارید، چرا نه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا