بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه 1402 + امکانات، آدرس


در حال حاضر در منطقه شمال تهران آموزشگاه های زیادی در حال فعالیت هستند. آموزشگاه های زبان حرفه‌ای اقدسیه دارای دفتر مرکزی نیز می‌باشند. اطلاع از بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه باعث می‌شود که راحت‌تر بتوانید موسسه زبانی که مورد نظرتان است را پیدا کنید. برخی از افراد برای شرکت در آزمون آیلتس و تافل نیاز به آمادگی دارند. مؤسسات زبان شمال تهران به ویژه منطقه اقدسیه کیفیت آموزشی بهتری نسبت به دیگر آموزشگاه های سطح شهر دارند و معمولاً سعی می‌شود که از محیط آموزشگاه تا کادر آموزشی سطح کیفی بالایی ارائه شود.

از این رو اگر در مناطق شمالی تهران سکونت دارید، می‌توانید بهترین موسسه زبان انگلیسی اقدسیه را براساس اهداف آموزشی خود انتخاب کنید. برای اطلاع از دوره‌های آموزش زبان تضمینی اقدسیه می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در خصوص یک کلاس زبان خوب اقدسیه در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

امکانات بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه

👈یکی از مهمترین ملاک‌هایی که باعث پیشرفت موسسه زبان انگلیسی می‌شود، فراهم کردن خدمات با کیفیت آموزشی است. در آموزشگاه زبان حرفه‌ای اقدسیه نسبت به سایر مناطق سخت‌تر است. بنابراین اگر نیازمند گذراندن دوره‌های آموزشی مناسب یا پیدا کردن بهترین کلاس زبان اقدسیه هستید، حتماً باید ملاک‌های زیر را در این مؤسسات مد نظر قرار دهید.

✔️سطح کیفی بالای دوره‌های آموزشی موسسه

👈آموزشگاه زبان خوب اقدسیه معمولاً سعی در ارائه بهترین خدمات آموزشی هستند و با همکاری با اساتید مجرب و استفاده از متدهای آموزشی روز دنیا و تألیف کردن منابعی که مطابق با استانداردهای دانشگاه کمبریج، آکسفورد میشیگان هستند، سعی در جلو افتادن از رقبا دارند.

👈هنگام انتخاب کلاس زبان خوب اقدسیه حتماً به این موارد توجه داشته باشید و بررسی کنید که آیا این موسساتی که برای آموزش زبان تضمینی فعالیت می‌کنند، سطح کیفی مناسبی را ارائه می‌دهند یا نه.

✔️ فراهم کردن بهترین شرایط مطابق با استانداردهای بین المللی

👈بهترین موسسه زبان انگلیسی اقدسیه که به عنوان آموزشگاه تافل اقدسیه یا آموزشگاه آیلتس اقدسیه دخترانه یا پسرانه فعالیت می‌کنند یا حتی آموزشگاه زبان مختلط اقدسیه سعی در فراهم آوردن بهترین محیط آموزشی از نظر استانداردهای جهانی را دارند.

👈منظور از این شرایط، شرایط آموزشی و فیزیکی مؤسسات است. بیشتر آموزشگاه های زبان خوب اقدسیه با در نظر گرفتن سطح دانش زبان آموزان و سن آنها بهترین دوره را پیشنهاد می‌کنند و برای نتایج رسیدن به نتایج مطلوب در کنار آنها خواهند بود.

برای اطلاع از بهترین آموزشگاه های زبان تجریش وارد لینک شوید.

امکانات بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه

✔️همکاری با بهترین اساتید کشور

👈اساتید آموزشگاه های زبان انگلیسی برتر اقدسیه که از با تجربه‌ترین اساتید شهر تهران هستند، سعی می‌کنند که رضایت زبان‌آموزان را از طریق ارائه متدهای آموزشی مناسب به دست آورند. اگر می‌خواهید از یک کلاس زبان خوب اقدسیه بهره‌مند شوید، حتماً اساتیدی را انتخاب کنید که نمره آیلتس و تافل آنها در سطح بسیار عالی قرار داشته باشد.

👈از سوی دیگر اساتید این آموزشگاه ها تلاش می‌کنند تا علم خود را به روز کنند و آزمون‌های آیلتس و آزمون‌های تافل و مهارت‌های آزمون را تحلیل کنند. از سوی دیگر ماک‌هایی که توسط اساتید فعال آموزشگاه برتر ارائه می‌شود، باید نزدیک به آزمون‌های تافل و آیلتس باشد و زبان آموزان باید نتایجی را کسب کنند که بسیار نزدیک به آزمون‌های آموزشی باشد که توسط اساتید مجرب طراحی می‌شود.

✔️ استفاده از منابع آموزش زبان معتبر

👈یکی از مهم‌ترین عواملی که بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه را از دیگران آموزشگاه جدا می‌کند، داشتن منابع درست آموزشی است. بهترین آموزشگاه زبان اقدسیه همواره تلاش می‌کنند از آموزشگاه هایی که روش آموزشی منسوخی دارند پیشی بگیرند.

✔️ارائه مشاوره‌های لازم در طول‌ ترم

👈موسسه زبان حتماً باید در پایان هر جلسه وضعیت دانشجویان را به درستی بررسی کنند و مشاوره‌های لازم را ارائه نمایند. آموزشگاه انگلیسی برتر اقدسیه آموزشگاهی است که مشاورهای خصوصی را به زبان آموزان ارائه می‌کند و سطح پیشرفت آنها را بررسی می‌نماید و چنانچه نقاط ضعف دانش پژوهان زیاد باشد سعی دارند با ارائه مشاوره‌های لازم این موارد را رفع کنند.

✔️ارائه دوره‌های آموزش زبان مجازی

👈بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه آموزشگاه هایی هستند که در کنار خدمات آموزش حضوری خدمات مجازی زبان را نیز ارائه می‌کند. مانند کلاس آنلاین کانون زبان ایران متقاضیان زیادی برای این نوع کلاس‌ها ثبت نام می‌کنند، چرا که افرادی که ساکن شهرستان هستند، می‌توانند به اساتید مجرب دسترسی داشته باشند و از هزینه‌های گزاف جلوگیری می‌شود.

برای آشنایی با بهترین آموزشگاه آیلتس تهران روی لینک کلیک کنید.

لیست بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه

👈افرادی که مایل به ثبت نام در آموزشگاه مختلط اقدسیه یا آموزشگاه دخترانه و پسرانه هستند و به عنوان آموزشگاه زبان تافل اقدسیه شناخته می‌شود، حتماً باید از بهترین آموزشگاه های زبان این منطقه اطلاعات لازم را داشته باشند.

برای سهولت دسترسی در ادامه لیست بهترین آموزشگاه های زبان حرفه‌ای اقدسیه که بیشترین متقاضی را دارند در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

ردیف  آموزشگاه نشانی شماره تماس
1 سرزمین زبان سپهر اقدسیه، لنگری 02122802044
2 آکادمی تخصصی زبان های خارجی زرین اقدسیه، بزرگراه ارتش، خیابان نخل، روبروی دانشگاه پیام نور 02122440752
3 موسسه آموزش عالی آزاد متانت اقدسیه، بزرگراه ارتش، خیابان نخل، روبروی درب دانشگاه پیام نور 02122440754
4 موسسه زبان سلیس اقدسیه، بلوار ارتش، ابتدای بلوار اوشان، مژدی 02122446076
5 آموزشگاه زبان پرن اقدسیه، بلوارارتش، شهرک شهید محلاتی، میدان بسیج 02122472344
6 آموزشگاه زبان و پیش دبستانی سارینا اقدسیه، خیابان سپند، کوچه آستان 02122290060
7 موسسه زبان مازیار زمان اقدسیه، نرسیده به میدان ارتش، جنب مسجد امام صادق 02122811709
8 موسسه زبان مازیار اقدسیه، خیابان مسجد جامع 02122811709

برای بررسی بهترین آموزشگاه های زبان نیاوران وارد لینک شوید.

بهترین آموزشگاه های زبان شهرک شهید محلاتی

افرادی که در منطقه شهید محلاتی سکونت دارند، می توانند در بهترین آموزشگاه های زبان شهرک شهید محلاتی که در ادامه ارائه کرده ایم شرکت کنند.

آموزشگاه نشانی تلفن
مرکز آموزشی ملل شهرک محلاتی شهرک محلاتی، خیابان شاهد، خیابان توحید، ابتدای خیابان ارشاد، جنب مسجد ولیعصر ۰۲۱۲۲۴۶۵۲۵۲
موسسه زبان پری شهرک محلاتی، خ ایثار، ایثار ۲، پلاک ۸ ۰۲۱۲۲۴۷۲۳۴۴
کانون زبان ایران شعبه محلاتی شهید محلاتی، بلوار شاهد، پایین تر از میدان امام علی، خیابان نور، رو به روی نور یکم ۰۲۱۲۲۴۶۴۷۵۶
موسسه زبان زرین شهید محلاتی بلوار ارتش، روبروی دانشگاه پیام نور، پلاک ۷ و ۳۱ ۰۲۱۲۲۴۴۴۵۱۱

 

معرفی بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه

بهترین آموزشگاه های زبان شهرک ازگل

در حال حاضر بهترین آموزشگاه های زبان شهرک ازگل ارائه دهنده بهترین دوره ای زبان انگلیسی هستند، از این رو در ادامه لیست این آموزشگاه ها را ارائه کرده ایم.

ردیف نام آموزشگاه نشانی شماره
1 آموزشگاه زبان سفیر گفتمان بلوار ارتش، بلوار اوشان، روبروی نیروگاه برق 02122198337
2 عرصه علوم پزشکی تهران، ازگل، خیابان نوبهار 09120327852
3 آموزشگاه ایرانمهر تهران، باهنر، نبش چهارراه کامرانیه، پلاک 100 02122757740-3
4 آموزشگاه زبان سیحون 35 متری قیطریه، روبروی پارک قیطریه، ساختمان بانک آینده، پلاک 55 طبقه 3 واحد 3 02126457672
09125840827

بهترین آموزشگاه های زبان داراباد

چنانچه مایل به ثبت نام در بهترین آموزشگاه های زبان داراباد هستید، می توانید با مراجعه به نشانی های زیر، مراحل اسم نویسی را انجام دهید.

ردیف نام نشانی شماره
1 خانه زبان دار آباد – آموزشگاه زبان کودکان بلوار اوشان، خیابان هاشمی، پارک ساحلی دارآباد، ساختمان سرای محله ۰۲۱-۲۲۸۳۶۳۵۸
۰۹۱۲۳۳۸۲۰۲۴
2 آموزشگاه زبان شکوه شعبه کاشانک (دخترانه) نیاوران – خیابان پورابتهاج – روبروی مسجد والفجر -پلاک ۳۲۲ 02126114691
3 آموزشگاه زبان سیتیزن تهران، شعبه دارآباد 02177911735
4 آموزشگاه گلوبال زبان میدان توحید، اول ستارخان، کوچه کاج، طبقه 2 پلاک 3 02166552751

بهترین آموزشگاه های زبان بلوار ارتش

بهترین آموزشگاه های زبان بلوار ارتش ارائه دهنده دوره های آموزش زبان زیر نظر اساتید مجرب هستند. در ادامه نشانی این موسسات آموزشی ارائه شده است:

آموزشگاه نشانی تلفن
موسسه زبان های خارجی پادرا Padra تهران، بزرگراه ارتش، نیروی زمینی  02122971981
مؤسسه زبان كردستى تهران، بزرگراه ارتش، موحد دانش (اقدسیه)، لنگری 02122703319

بهترین آموزشگاه های زبان آجودانیه

به دلیل اهمیت دسترسی به بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه، مراکزی که در منطقه آجودانیه فعال هستند را ارائه کرده ایم.

ردیف نام نشانی شماره
1 مرکز تخصصی آموزش زبان انگلیسی معتمد نیاوران، خیابان شهید سباری آجودانیه، کوچه شریفی، نهم شرقی، پلاک ۴ ۰۲۱-۲۲۸۰۵۸۶۶
۰۲۱-۲۲۸۰۵۸۷۱
2 موسسه زبان مازیار اقدسیه، خیابان مسجد جامع، پلاک ۸ ۰۲۱-۲۲۸۱۱۷۰۸
۰۲۱-۲۲۸۱۱۷۰۹
3

آموزشگاه شکوه مدرسه زبان

تهران، بزرگراه ارتش، نخل، کنگان، آبادان 02122471244
4

آموزشگاه زبان انگلیسی هیراد

تهران، شریعتی، مینا، میدان مینا 02126420225

فرایند ثبت نام در بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه

👈برای نام نویسی در بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه ابتدا باید مراحل تعیین سطح را انجام دهید تا مشخص شود که در کدام سطح زبانی هستید و در دوره نزدیک به سطح خود شرکت کنید.

👈توجه داشته باشید که انتخاب کلاس زبان خوب اقدسیه دخترانه و پسرانه بسیار حائز اهمیت است. برای اطلاع از مراحل نام نویسی در هر کدام از آموزشگاه های زبان اقدسیه که به عنوان موسسه زبان انگلیسی خوب در این منطقه شناخته می‌شوند باید به صورت حضوری به آدرس این مراکز مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌هایی که در جدول فوق ارائه شده است تماس بگیرید. مشاوران این مؤسسات می‌توانند اطلاعات دقیق را در خصوص بهترین کلاس‌ها به شما عزیزان ارائه کنند.

میزان شهریه بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه

👈زمانی که در مؤسسات آموزش اقدسی ثبت نام می‌کنید، حتماً باید به موضوع پرداخت شهریه و اینکه در چه سطحی مایل به گذراندن دوره هستید توجه کنید. شهریه دوره‌های عمومی یا دوره‌های خصوصی فشرده و نیمه فشرده با یکدیگر فرق دارند.

👈علاوه بر این برگزاری دوره‌های آیلتس و تافل در موسساتی که به عنوان آموزشگاه تافل اقدسیه یا آموزشگاه تافل اقدسیه شناخته می‌شوند متفاوت است، بنابراین باید هزینه متفاوتی را پرداخت نمایید. برای کسب اطلاع از هزینه کلاس زبان بهترین کلاس زبان اقدسیه می‌توانید با آموزشگاه های زبانی که در بخش‌های قبل به آنها اشاره شد در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

میزان شهریه بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه

برای اطلاع از بهترین آموزشگاه زبان تهران وارد لینک شوید.

خلاصه مطالب

افرادی که مایل هستند در کلاس زبان خوب اقدسیه دخترانه و پسرانه ثبت نام کنند، باید ابتدا به خدماتی که این مؤسسات ارائه می‌کنند، توجه نمایند. بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه با داشتن بهترین اساتید و خدمات آموزشی متنوع، نسبت به دیگر مؤسسات زبان با استقبال روبرو هستند.

برای طی کردن دوره در بهترین کلاس زبان اقدسیه باید حتماً به لیست نشانی و امکاناتی که این مؤسسات ارائه می‌کنند توجه داشته باشید. در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در مورد آموزشگاه زبان حرفه‌ای اقدسیه و بهترین دوره‌ای را که در این مؤسسات می‌توانید بگذرانید اشاره کنیم. چنانچه سؤال و ابهامی در خصوص مطالب ارائه شده داشته باشید یا نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی هستید کافی است با همکاران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در تماس باشید تا شما را یاری کنند.

برای دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید

امکانات بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه چیست؟

از مهمترین امکانات این آموزشگاه ها برخورداری از اساتید مجرب فضای آموزشی متعلق با استانداردهای بین‌المللی می‌باشد.

بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه کدامند؟

در این مقاله فهرست بهترین آموزشگاه زبان اقدسیه ارائه شده است.

برای دریافت کردن مشاوره در ارتباط با بهترین آموزشگاه های زبان اقدسیه چه باید کرد؟

برای دریافت مشاوره‌های لازم در این زمینه می‌توانید با همکاران ما در ایران تحصیل در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا